WRZĄCY OLEJ i WODA - NIE RÓBCIE TEGO W DOMU!

WebSpider JV
WebSpider JV

Najlepszy odcinek i emocje czułem jak robak

Rok temu
Julia T
Julia T

WebSpider JV racja

Rok temu
WebSpider JV
WebSpider JV

Podaj link do tego filmiku z tymi dziewczynami jak byś mógł, dzięki :)

Rok temu
WebSpider JV
WebSpider JV

Oj tam, widzowie sami się zbierają, to normalne gdy jest coś dobrego to więcej publiki w koło jest, więc jak kanał będzie się rozwijać to wraz z nim widzowie :)

Rok temu
Sprawdzam Jak
Sprawdzam Jak

Tak długo jak z nami będziecie, nie zabraknie nam motywacji! Dzięki!

Rok temu
Patyk Gołębiewski
Patyk Gołębiewski

Mam nadzieję że wiesz ze chodzi o to że ten olej kipi i gdy łoczy się z płomieniem to mamy właśnie takie bum

6 dni temu
Mr Quoma
Mr Quoma

Ktos poda link do tego video?

15 dni temu
KamilazWarszawy
KamilazWarszawy

Oooooooohhhhh! Na pewno są to rzeczy które wszyscy wiemy ale widzieć to na własne oczy! Naprawdę najlepszy z twoich filmików który do tej pory widziałam (no może razem z tym o limicie prędkości)...naprawdę świetny materiał, uderza i trafia do celu! Trzymaj tak dalej!

27 dni temu
Mi gotka
Mi gotka

Każdy odcinek jest świetny ,!! Oglądałam chyba każdy 😍😍😍😍

Miesiąc temu
Kacper Skaba
Kacper Skaba

Jak Moja babcia piekła frytki stało jej się to samo wybuch jej olej💥 naprawdę

Miesiąc temu
nitr0gen
nitr0gen

kurwa zawsze tak robie XDDD

Miesiąc temu
Arbax 011
Arbax 011

Moja mama w takim garnku łazanki robi xD

Miesiąc temu
zarządzanie
zarządzanie

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2 miesięcy temu
Paweł :D
Paweł :D

Mam takie same buty ddd

2 miesięcy temu
patryk grabarczyk
patryk grabarczyk

te frytki są pewnie lepsze od mc donaldowych i z kfc XDDD

2 miesięcy temu
Tytus K
Tytus K

Najciekawszy kanał

2 miesięcy temu
Jastrzab TV
Jastrzab TV

Jestem strażakiem i aż mnie boli jak patrzę na to ;_;

2 miesięcy temu
marian marecki
marian marecki

takie tam molestowanie kotka za pomocą młotka

2 miesięcy temu
all my wins
all my wins

Źle robisz słowiański przykuc

2 miesięcy temu
Rakietowy Piotras
Rakietowy Piotras

kurde, ty serio jesteś świetny! Bardzo ciekawie i mądrze mówisz. Bardzo ciekawy kanał! Tak Trzymaj!

2 miesięcy temu
Kamil Szylar
Kamil Szylar

ja frytki robię w piekarniku :D

2 miesięcy temu
Unnamed Anonimous
Unnamed Anonimous

TO OGNISKO A NIE "TE OGNISKO" FU**K

2 miesięcy temu
Zosia Zakrzewska
Zosia Zakrzewska

2:33 blagam cię moja babcia w takim garnku to obiady gotuje. Mówię poważnie, jak przyjedzie rodzina to trzeba nagotowac a do tego piecze 5 roznych chlebów które same dzieci zjadają w mniej niż 2 dni. O kurde to film z przed roku xD

2 miesięcy temu
Milachu 92
Milachu 92

Nie łam się nawet jak nie wyszło to i tak super jest Chociaż ci wyjdzie i nie trać nadzieji, wierzymy w ciebie ❤💋❤ ❤❤💋❤ ❤💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋❤💋❤💋❤ I trzymamy kciuki by wyszło ale na siebie uważaj też ❤💋❤

2 miesięcy temu
Kasia Kowalska
Kasia Kowalska

Like dla podajnika😂😂

2 miesięcy temu
Malomi
Malomi

już nigdy nie zrobię frytek

3 miesięcy temu
kara! czara!
kara! czara!

Było za miast kurczaka łep czuksa dać

3 miesięcy temu
ZX Matthew
ZX Matthew

To już wiem jak zrobić mini bombę w domu:D

3 miesięcy temu
Patryk Woźniak
Patryk Woźniak

9:04 grzybek!

3 miesięcy temu
Patryk Woźniak
Patryk Woźniak

Dzięki temu odcinkowi nie spróbuję zrobić takiej głupoty xD (Nie jestem kucharzem, jestem amatorem który nawet wodę w czajniku spali) Dzięki wielkie Dymitr!

3 miesięcy temu
mrs. arbuziq
mrs. arbuziq

i pytają sie mnie czemu nie gotuje

3 miesięcy temu
MegaMyriem
MegaMyriem

a frytki dobre byly?

3 miesięcy temu
Jan Pałuczak
Jan Pałuczak

9:5 hiroszima

3 miesięcy temu
Runolf
Runolf

Niedawno tak spaliłem kuchnie

3 miesięcy temu
Noob
Noob

skoro nie w domu to w lesie

3 miesięcy temu
MrGanesiak
MrGanesiak

nagrasz fortnitr :p

3 miesięcy temu
Maksymilian !
Maksymilian !

*Nie zrobię tego w domu, zrobię w Autobusie XDDDDD😂😂😂*

3 miesięcy temu
zbieram 1000 subów
zbieram 1000 subów

A gdzie ja mam to robić

4 miesięcy temu
PvPmruk
PvPmruk

Spoko zrobie to na polu xd

4 miesięcy temu
Piotrek Dobrakowski
Piotrek Dobrakowski

podobnie jest z przepaloną siarką jak polejesz wodą to leci z tego dym i czasami płomień

4 miesięcy temu
THE_PIMPAS_PL PRO NOOB
THE_PIMPAS_PL PRO NOOB

Allah agbar

4 miesięcy temu
MrPlenlist
MrPlenlist

Kurna(?)

4 miesięcy temu
Julia Jańczak
Julia Jańczak

Ej jak nie gasić wodą to czym bo ja gaśnicy nie mam ja nie robię tak z olejem ale gdyby?

4 miesięcy temu
Marcin Zajdel
Marcin Zajdel

Świetny film ja też słyszałem o mitach i zapewne nie tylko ja jak restauracją brakuje oleju to rozcieńczają olej z wodą. Kiedyś też tak zrobiłem i nie było to dobrym pomysłem, na szczęście nic się nie stało. Oprócz tego że wysadziło fryturę i cały olej wytrysnął to na dodatek było sporo sprzątania. także co racja to racja jest to bardzo niebezpieczne i nie róbcie tego, nie tylko w domu ale wszędzie.

4 miesięcy temu
Mateusz Kozioł
Mateusz Kozioł

Ja polecam samemu pokroić ziemniaki i wrzucić na ogień.

4 miesięcy temu
Ciastko Ciastkowe
Ciastko Ciastkowe

Gdybym nie przypomniała sobie w porę tego filmiku, to spaliłabym sobie chatę. Nie żartuję.

4 miesięcy temu
dj limo tv
dj limo tv

nie diametralnie tylko dymitralnie

4 miesięcy temu
Miłosz Porowski
Miłosz Porowski

Twoje filmy są super oglądnełem 2 razy z paliwami a potem cię poznałem i zacząłem oglądać więcej

4 miesięcy temu
Złoty
Złoty

3:07 ah ten czarny chumor

4 miesięcy temu
Ewelina Stelmachowska
Ewelina Stelmachowska

No bo zmarznęte frytki mają wode

4 miesięcy temu
krzychuwichu gra
krzychuwichu gra

Czy frytki zigg zagg jest sponsorem

4 miesięcy temu
Gelka 92
Gelka 92

Wiecej niz ja mam w glowie 😂😂😂

5 miesięcy temu
Shini Ranoi
Shini Ranoi

9:05 ALLAH AGBAR XD

5 miesięcy temu
ksawier gawel
ksawier gawel

xdd nie ma to jak oglądać na tablecie jak ktoś inny ogląda coś innego na tablecie xdd ja na tablecie i on na tablecie heh

5 miesięcy temu
Yante Mr
Yante Mr

2 girl's 1 kitchen

5 miesięcy temu
Mapot
Mapot

Polska wersja pogromców mitów

5 miesięcy temu
ツzajacuPL
ツzajacuPL

suuper

5 miesięcy temu
Xd Pol
Xd Pol

Siema co tam 😏

5 miesięcy temu
Kirian
Kirian

W 8:00 to myślałem ze jakis grzyb atomowy idzie

5 miesięcy temu
Oskiplay10
Oskiplay10

nie pokzałes kurczaka

5 miesięcy temu
Pakson 12
Pakson 12

Ale spektakularny a za razem niebezpieczny odcinek 😯😯😯😯

5 miesięcy temu
Karolina Dzięciołowska
Karolina Dzięciołowska

Ciekawe ile smogu w tym było

5 miesięcy temu
PIRO TOMASZ
PIRO TOMASZ

3:49 starczy jest wiek 😂👍

5 miesięcy temu
MemTenMem
MemTenMem

jak tam frytki ? smaczne ? psstt Smacznego :)

6 miesięcy temu
panniebieski
panniebieski

9:04 jak bomba nuklearna

6 miesięcy temu
przemek warszyński
przemek warszyński

masakra jak to moze rozdupic system

6 miesięcy temu
Dorian Lochert
Dorian Lochert

WOOOOW

6 miesięcy temu
Krystian Bamba
Krystian Bamba

5:20 tam była woda !!!

6 miesięcy temu
bleu_coq9 :D
bleu_coq9 :D

Ale dymy

6 miesięcy temu
Kurvinox
Kurvinox

Było powiedziane nierobcie tego w domu a ja zrobiłem to na podwórku

6 miesięcy temu
Julia Borowy
Julia Borowy

Łociepanie... myślałam że ty już się spaliles ;) to była taka mała bomba atomowa (*) ,,dym leci do dymusia'' :,D

6 miesięcy temu
kamil lewy
kamil lewy

WOW Super

6 miesięcy temu
thomas191001
thomas191001

Pamiętaj chemiku młody. Wlewaj zawsze kwas do wody a nie wody do kwasu , bo narobisz ambarasu. Podobnie jest z gorącym olejem i wodą. Pozdrawiam.

6 miesięcy temu
Twoja Stara
Twoja Stara

A gaśnica z wodą

6 miesięcy temu
Lady haters283
Lady haters283

Głupi idiota

6 miesięcy temu
Joker Smile
Joker Smile

Z kąd on bierze tyle tych garnków

6 miesięcy temu
Karol Stokowski
Karol Stokowski

4:28 o ty

6 miesięcy temu
Kac Per
Kac Per

Nie rób tego w domu a na dworze

6 miesięcy temu
Fear Of The Shadows
Fear Of The Shadows

Jesteś przewidywalny w swojej nieprzewidywalności 😱😂

6 miesięcy temu
staszek kezsats
staszek kezsats

1:56 TAK BYĆ NIE MOŻE ... NIGDY NIE RÓB SŁOWIAŃSKIEGO PRZYKUCU NA PALCACH AMERYKAŃSKI SZPIEGU

6 miesięcy temu
xolax xv
xolax xv

Biedne garnki😞 Ale odcinek zajebisty😳♥

6 miesięcy temu
oskar 8109
oskar 8109

Rio sufit

6 miesięcy temu
oskar 8109
oskar 8109

Mi tak pierdolnął w domu ale na szczęście się nic nie stalo

6 miesięcy temu
Krabowaty Krabeł
Krabowaty Krabeł

TAKIE COŚ TO TYLKO NA PATELNI!!!!

6 miesięcy temu
IceQ Gaming
IceQ Gaming

Frytki mrożone wrzuca się odrazu do oleju...

6 miesięcy temu
DB PL
DB PL

Ja tak raz zrobiłem ale zaczęło pryska olejem ale ja dałem wody

6 miesięcy temu
Del1010
Del1010

taka gasnica to zgasisz papierosa a nie taki pozar XD

6 miesięcy temu
kosimazaki 678
kosimazaki 678

ja mam mniej oleju w glowie :/ debil

6 miesięcy temu
Long !
Long !

Ale chukło o ja jebe

6 miesięcy temu
rakos
rakos

Gdzie mieszkasz?

6 miesięcy temu
Iwona Janiak
Iwona Janiak

dziękuję

6 miesięcy temu
Hunterek X live
Hunterek X live

Ciekawe czy frytki byly dobre

6 miesięcy temu
Helno
Helno

Ja tam zawsze daje odrazu frytki i nic się nie dzieje

6 miesięcy temu
Adam Mierzwiński
Adam Mierzwiński

Takie wybuchy powinno gasić się odcięciem tlenu od źródła ognia (tutaj garnka), gaśnice srednio sie sprawdzają, bardziej koce gaśnicze

6 miesięcy temu
KEYREN
KEYREN

''Nie Rob Tego W Domu'' A na dworze mogę?

6 miesięcy temu
Blonde and Brunette
Blonde and Brunette

WOW :O

6 miesięcy temu
noMERCY
noMERCY

WTF!!! Ostatnio wlasnie fryty smazylem i olej wylalem do zlewu i niby nic sie niestalo ale cos syczalo

6 miesięcy temu
Zuzanna Pająk
Zuzanna Pająk

8:10 przynajmniej miałeś frytki 😂

6 miesięcy temu
Jan rolnik
Jan rolnik

Gdy to oglądałem to zrobiłeś mi smaka na frytki i kurczaka

6 miesięcy temu
Admirał Ackbar
Admirał Ackbar

Ale zadyma xd

6 miesięcy temu
Milans
Milans

"Wrzący gotujący się olej" Olej się nie gotuje geniuszu, tylko smaży xD

6 miesięcy temu
Dariusz Włodarski
Dariusz Włodarski

9:00 wybuch reaktora w polsce

6 miesięcy temu
guy pink
guy pink

Zrób palący się wosk(taki gorący że aż się pali) i kieliszek wody jest wybuchowe sprawdzałem spk odc

6 miesięcy temu
J Artur
J Artur

4:29

6 miesięcy temu

Następny