Siedlisko Rzeczy - Posadzka żywiczna - jak wykonać, etapy. Remont vlog #14

Kizi Mizi
Kizi Mizi

Widać że nie masz pojęcia o żywicach. Mam nadzieję że przez ten czas chociaż trochę się poduczyles i nie szkolisz juz ludzi wg tego filmiku.

3 miesięcy temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

+Kizi Mizi naapior@gmail.com

3 miesięcy temu
Kizi Mizi
Kizi Mizi

Rzeczy i Przedmioty daj jakiś kontakt do siebie bo nie ma sensu rozmawiać w komentarzach

3 miesięcy temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

+Kizi Mizi choćbyś się starał niewiadomo jak, to zawsze coś wpadnie, zrobią sié bąbelki, mucha siądzie. Nie przeszlifujesz- będzie chujnia. Jeżeli ma być ładnie, to musisz szlifować, nie ma bata. Jeżeli uważasz inaczej, to pokaż mi posadzkę, którą zrobiłeś bez szifowania, a pokażę ci wady, przez które posadzka nie przejdzie odbioru. Co do tego negatywnego wpływu na sieciowanie, to jeżeli nawet coś takiego ma miejsce, to jest na tyle znikome, że jeszcze nigdy nie miałem problemu z delaminacją, czy nie związaną żywicą. Cieszę się że odpisałeś, nawet jeżeli się z tym nie zgadzam.

3 miesięcy temu
Kizi Mizi
Kizi Mizi

Rzeczy i Przedmioty po co szlifować kolejne warstwy? Choćbyś się starał nie wiadomo jak, zawsze zostanie pył który wpływa na łączenie warstw. A o rozpuszczalniku którym zmywasz to powiem tylko tyle że w ten sposób wymywasz nieusieciowane cząsteczki co ma negatywny wpływ na podłogę którą wykonujesz.

3 miesięcy temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

Rozwiniesz, czy mam cie olać jak każdego innego trolla?

3 miesięcy temu
lkrzysiek02
lkrzysiek02

Do rozprowadzania tej żywicy według mnie powinieneś użyć rakli z zębami. Po co na tego BB OS-a dawałeś jeszcze lakier ?

9 miesięcy temu
vifon85
vifon85

+Rzeczy i Przedmioty lakier sugeruje nakładać napędem bo nie zostawia smug

14 dni temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

+lkrzysiek02 rakla z zębami na jednolitej żywicy - tak. Przy efekcie, na którym mi zależało już nie. Lakier zabezpiecza i matowi. Bez lakieru epoksydy po kilku miesiącach wyglądają tragicznie

9 miesięcy temu
MhUser
MhUser

ktoś wie czy można wyszlifować płytę z betonu wodoszczelnego C20/25 i zrobić w ten sposób 'dekoracyjną' podłogę ?

10 miesięcy temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

Raczej w drugą stronę - c20/25 może być za słaby na polerowanie, może wyrywać kruszywo. Przy takiej powierzchni musiałbyś już użyć dużej maszyny (http://www.klindex.pl/17/produkty/szlifierki-do-kamienia), a do tego użyć preparatów wzmacniających. Generalnie - drogo, bardzo pracochłonnie, raczej nie dla amatora pasjonata ;) Lepiej położyć żywicę. Szybciej, raczej taniej, bardziej praktyczne w domu (odporność na wodę i zabrudzenia, cieplejsza w dotyku).

10 miesięcy temu
MhUser
MhUser

dzięki ale czy to sie opłaca bo podejżewam że kiedy robią 'tradycyjnie' posadzke dekoracyjną z betonu to pewnie wylewają coś co będzie sie łato szlifować a na betonie C20/25 pewnie pójdzie trochę tych padów diamentowych; będe miał 130 metrów podłogi do zrobienia; zastanawiam sie czy realne jest wypożyczenie szlifierki i zrobienie tego samemu :) :) :)

10 miesięcy temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

Można, jeżeli zabezpieczysz go jeszcze czymś - żywica, lakier poluiretanowy, lub impreganty krzemianowe. Tylko do szlifowania trzeba użyć diamentowych padów polerskich

10 miesięcy temu
Daniel Wrotny
Daniel Wrotny

W ostatnich sekundach widać coś jak prysznic? Przynajmniej jest odpływ. W przypadku żywicy można zrobić takie duże spadki, żeby woda sprawnie spływała?

Rok temu
Daniel Wrotny
Daniel Wrotny

Rozumiem. Dziękuję za informację :) Zazdroszcze wiedzy o żywicy :)

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

Daniel Wrotny generalnie tak jest, ale jest na tyle lepka, że utrzymuje warstwę ok 1mm na takim spadku

Rok temu
Daniel Wrotny
Daniel Wrotny

+Rzeczy i Przedmioty Myślałem że w przypadku żywicy nie da się zrobić spadku bo sama będzie się zlewać w najniższym punkcie i tym samym poziomować.

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

tak, to prysznic. Spadek wystarczy ok 1%, więc jest to jeszcze do opanowania. chociaż tutaj za słabo zabezpieczylem odpływ i mi skleiło syfon, więc musiałem go wymienić ;)

Rok temu
Tomasz eR
Tomasz eR

spoko robota, najbardziej mi się podoba przejście w odpływ liniowy.

Rok temu
jnow1
jnow1

Ile żywicy na 1m2

Rok temu
jnow1
jnow1

czy te 2 kolory ,to 2,5 kg ...czyli po około 1,25 każdego koloru na 1m2 ?

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

jnow1 tak, grunt 0.6 + 2.5. kg nie kf

Rok temu
jnow1
jnow1

jak rozumieć łącznie - grunt + warstwa konstrukcyjna ? Co to za skrót kf

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

+jnow1 łącznie ok 3kf

Rok temu
Adrian Zajzer
Adrian Zajzer

Gratuluję ekipy. Żywicę takim śmigłem i obrotami mieszać. Po gruntowaniu nie widać piasku kwarcowego. Ile ty im za to zapłaciłeś?

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

+Adrian Zajzer piasku nie widać, bo go tam nie ma, bo nie ma potrzeby, żeby był. Z obrotami rzeczywiście go poniosło.

Rok temu
Kamil Kutaj
Kamil Kutaj

Jakie buty używasz do pracy przy posadzkach, próbowałem sam rozkminić z filmiku ale to chyba jakiś ciekawy wymysł bo zauważyłem, że nie robisz sobie syfu chodząc po świeżej żywicy?

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

takie nakładki z kolcami

Rok temu
Pragmatyczny Przemek
Pragmatyczny Przemek

Dzięki za ten film.

Rok temu
Rzeczy i Przedmioty
Rzeczy i Przedmioty

a prosz bardzo

Rok temu

Następny