VERBA - MUSISZ ZERWAĆ ( Nowość 2018 z płyty KARTKI TWOJEGO PAMIĘTNIKA )

  • Opublikowany 13 dni temu

    Verba OfficialVerba Official

    Trwanie: 3:19

    KUP PŁYTĘ: bit.ly/FanZoneVerba
    Utwór z płyty VERBA - KARTKI TWOJEGO PAMIĘTNIKA
    PREMIERA PŁYTY 20 kwietnia 2018 INFORMACJA:
    •Tylko płyty zakupione w bit.ly/FanZoneVerba pod podanym linkiem będą zawierac 16 piosenek.
    •Płyty dostępne w innych sklepach zawierać będą 13 piosenek. Zamów płytę, bluzę i koszulkę tu: bit.ly/FanZoneVerba

    verba  musisz  zerwac  hit  do auta  hity  nowosci  tekst  zerwanie  milosc  zlamane serce  muza na  rap  

alicja angelika
alicja angelika

To takie prawdziwe .. tak właśnie jest u mnie i nie potrafię go zostawić .

Godzinę temu
Kattty MSP
Kattty MSP

Super piosenka 😗

4 godzin temu
Kamila Massowa
Kamila Massowa

Jesteś genialny Bartek .piękny utwór.rob to dakej to co kochać.

8 godzin temu
Marxib Purtek
Marxib Purtek

Kurwa potęga Bartek o by tak dalej

22 godzin temu
dj david
dj david

Fajna piosenka

23 godzin temu
Anastasia Jamnik
Anastasia Jamnik

Piękne i prawdziwe

Dzień temu
Sylwia Zygarlinska
Sylwia Zygarlinska

kocham

Dzień temu
Sylwia Zygarlinska
Sylwia Zygarlinska

kocham

Dzień temu
Sylwia Zygarlinska
Sylwia Zygarlinska

kocham

Dzień temu
DJ TarGoni
DJ TarGoni

słucham was od 2 lat i co piosenka to lepsza pozderki i czekam na kolejne

2 dni temu
Oliwia 4
Oliwia 4

Omg piękna piosenka😍uwielbiam wasze piosenki są takie prawdziwe

2 dni temu
Anastasia Jamnik
Anastasia Jamnik

Piękna i prawdziwa piosenka❤

2 dni temu
Patrycja Kacprzak
Patrycja Kacprzak

19 czerwiec

2 dni temu
Patrycja Kacprzak
Patrycja Kacprzak

Piękne i prawdziwe

2 dni temu
julia grygieńć
julia grygieńć

Moja historia dokładnie opisana 😮 szok 😖❤️❤️

3 dni temu
alicja angelika
alicja angelika

julia grygieńć moja również , tylko że nie potrafię go zostawić

Godzinę temu
Krolowa Jestem
Krolowa Jestem

Normalnie kocham 💛💚💜

3 dni temu
Karczi_
Karczi_

Szkoda ze ja nie umiem zerwać :')

3 dni temu
Patrycja Czapp
Patrycja Czapp

Mam tak samo..

2 dni temu
Jacek Lis
Jacek Lis

Kozak

4 dni temu
Joanna Siekiera
Joanna Siekiera

:)

4 dni temu
Aga D
Aga D

Sympatycznie wpada w ucho 😊 Swietna!!!👍❤️

4 dni temu
Monika Nowak-Gajewska
Monika Nowak-Gajewska

Super piosenka

4 dni temu
bozena chrzanowska
bozena chrzanowska

Uwielbiam Cie I twoja muzykę 😍😍😍😍

4 dni temu
SweetCupcake
SweetCupcake

Kocham twoje zaczepiste piosenki, są takie życiowe, cała prawda w 3 minutach, wzruszające

4 dni temu
SweetCupcake
SweetCupcake

Dziękuje za serduszko <33

4 dni temu
justyna hrenczewska
justyna hrenczewska

Zajebista szczera piosenka!!

5 dni temu
vionna
vionna

Powiem tak: to jest dobre. Robota wspaniale odwalona

5 dni temu
Klaudia Pietraszak
Klaudia Pietraszak

Nie wierzę ale się wstrzeliliście. Świetny utwór 👍👍👍👍

5 dni temu
ewelina kaufmann
ewelina kaufmann

Ta piosenka jest bomba😍😍😍😍😍😍

5 dni temu
Mcsiqu
Mcsiqu

Wspomnienia😓😓

6 dni temu
Artu Kowalski
Artu Kowalski

bez syllwi nie słucham ..

6 dni temu
Artu Kowalski
Artu Kowalski

verba feat sylwia,,, to jest klimat..

6 dni temu
Madzia Równa
Madzia Równa

ta piosenka opisuje moje życie mój chłopak też mnie porównywał do innych

6 dni temu
Sara Ożóg
Sara Ożóg

Życiowe i przykre. Znam to z autopsji 😢😢

6 dni temu
Adrian Budniak
Adrian Budniak

Świetna piosenka❤️

6 dni temu
Smutek Rozpacz Ból
Smutek Rozpacz Ból

Kochaaam

6 dni temu
Nightcore starlovers
Nightcore starlovers

Bardzo fajne szacun! Kocham twoje piosenki one mają jakiś sens a nie jak czuux. Verba coraz lepiej ci idzie tylko fajnie by było gdybyś dodawał tekst 😉

6 dni temu
Rafal Brandys
Rafal Brandys

Mega życiowe!

6 dni temu
Raija Piettrzak
Raija Piettrzak

Skąd ja to znam:-( dzięki temu utworowi niedawno ostatnio zerwałam z mega toksyczna osoba .dzięki verba dzięki wam i waszym utworom które dużo mi dały i te nowe które dają radzie sobie lepiej słuchając waszej muzyki niż jakbym miała jakiegoś znów dennego terapeutę od 7 boleści .

6 dni temu
Janek Zieliński
Janek Zieliński

Jak zwykle kolejny fajny hit czekam na kolejne hity pozdrawiam cały zespół :)

6 dni temu
The mcwkoxpl
The mcwkoxpl

Prawdziwa Nuta!

7 dni temu
Sylwia witt
Sylwia witt

Też muszę to zrobić ale nie wiem jak😟😟😟

7 dni temu
Bogusia Nowakowska
Bogusia Nowakowska

💟💟

7 dni temu
Nikola Postrzygacz
Nikola Postrzygacz

Kocham tą piosenkę

7 dni temu
Dagmara Xddd
Dagmara Xddd

Aktualnie moja sytuacja :) Jak zawsze nuta o prawdziwym życiu! Oby tak dalej

7 dni temu
Magda rawicka
Magda rawicka

Zajefajna muza dużo mówi o zyciu codziennym

7 dni temu
Honorata Świerczek
Honorata Świerczek

Świetna ❤❤❤

7 dni temu
Mega Dziwne
Mega Dziwne

verba będziesz miał koncert W Gorlicach Małopolska? 💕

8 dni temu
Ola Dolkowska
Ola Dolkowska

Zajebiste

8 dni temu
Tomasz Cyganek
Tomasz Cyganek

zajebiste jak zawsze

8 dni temu
Kinia Gie
Kinia Gie

Mam ciaaaaaary 😍

8 dni temu
Martyna Kochan Kochańska
Martyna Kochan Kochańska

Kaka miś Love Cinema koniec lipca 😂😁😃🔰💄👓⌚👠👡👔👕👖👗

8 dni temu
Adventure Survive
Adventure Survive

#RespectVerba!

8 dni temu
Adrianna Kacińska
Adrianna Kacińska

Porusza moje serce . Gratulacje #Verba

8 dni temu
Agnieszka Buńko
Agnieszka Buńko

8 dni temu
Marzena/kk
Marzena/kk

Niestety się zgadza 🙃. Łapka w górę 👍

8 dni temu
Weronika Laskowska
Weronika Laskowska

A Verba nadal w formie!

8 dni temu
Wioleta Salawa
Wioleta Salawa

Życie bywa niestety okrutne jak się trafi na nieodpowiednią osobę 😢

8 dni temu
Anna Zbyczynska
Anna Zbyczynska

Taka prawda ale dlaczego to tak musi boleć i nie on cierpi tylko ja

8 dni temu
Kasia Lenkowska
Kasia Lenkowska

Pfff co ja gadam...czy on to wgl nazywał związkiem .......

8 dni temu
Kasia Lenkowska
Kasia Lenkowska

Anna Zbyczynska zadaje sobie to samo pytanie........ W taki ,,prestiżowy" sposób skończył się mój związek

8 dni temu
Newmann New
Newmann New

Elegancko

8 dni temu
Newmann New
Newmann New

Dziena za serduszko

8 dni temu
Patrycja Saja
Patrycja Saja

Prawda 😢

9 dni temu
Wercia B
Wercia B

Tak właśnie skończył się mój związek ehh 😢 Ps. Nutka jak zawsze zajebista😍

9 dni temu
Wiki Ch
Wiki Ch

Fajny kawałek

9 dni temu
Dream Team
Dream Team

Super

9 dni temu
Anetka Kowol
Anetka Kowol

pozdrawiam

9 dni temu
Jula Kuliś
Jula Kuliś

jak ja kocham wasze piosenki. Pozdrawiam

9 dni temu
oczkosia x3
oczkosia x3

Dokładnie...wszystko się zgadza z moim życiem

9 dni temu
Joan Walter
Joan Walter

Piosenka "mojego życia"...jest wspaniała!

9 dni temu
Mwojcior Mwojcior
Mwojcior Mwojcior

kocham waszą tfurczość

9 dni temu
Mwojcior Mwojcior
Mwojcior Mwojcior

najlepszy wokakista

9 dni temu
Klaudia Olejniczak
Klaudia Olejniczak

Super Nuta ❤❤❤❤

9 dni temu
Patrycja Sołtys
Patrycja Sołtys

Jak zawsze idealnie ❤

9 dni temu
Maja Golebiewska
Maja Golebiewska

Genialnie Verba Najlepsi 😍😍😍😍😘😘

10 dni temu
Ani ta
Ani ta

Super tak jak wszystkie wasze piosenki są bardzo życiowe

10 dni temu
Nikita Nikita
Nikita Nikita

Wspaniała piosenka

10 dni temu
Daria Daria
Daria Daria

Kolejna cudowna do kolekcji ❤️ W telefonie tylko Verba najlepsza ❤️❤️

10 dni temu
Krzychu
Krzychu

super życiowa nutka pozdro wariat 5

10 dni temu
Hubert026
Hubert026

Ulala

10 dni temu
Blanka J
Blanka J

Super ❤❤❤❤❤

10 dni temu
Marta Polowa
Marta Polowa

Super piosenka życiowa

10 dni temu
Magda Boree
Magda Boree

Bomba :)

10 dni temu
littel princess1111
littel princess1111

Idealnie opisująca moją sytuacje. Dla córki znalazłam w sobie siłe i odeszłam od tego człowieka...

10 dni temu
ewelina świątkowska
ewelina świątkowska

ja tez zerwalam dla corki i siebie

8 dni temu
Klaudia Pajor
Klaudia Pajor

Tak miękkie serce to musi być twarda dupa...Super nutka :)

10 dni temu
Anna Marchlewska
Anna Marchlewska

Najlepszy raper opowiadający w piosenkach prawdziwe życie,nutki wpadające w ucho😎😉

10 dni temu
Waclaw Miecikupa
Waclaw Miecikupa

Raper XD

10 dni temu
xjvlciæqx XD
xjvlciæqx XD

Jak zawsze sztos👌🔥

10 dni temu
Monika Dzierla
Monika Dzierla

Super nutka

10 dni temu
Monika Kopycinska
Monika Kopycinska

Samo zycie ... Super piosenka ;)

10 dni temu
TeiubescDM
TeiubescDM

Bardzo prawdziwe ! piszcie jak najwięcej

10 dni temu
Zuzanna Piotrowicz
Zuzanna Piotrowicz

w końcu jakieś rapsy, które o czymś opowiadają

11 dni temu
Natalka XD
Natalka XD

Najlepszy😍 widzimy się w niedzielę na dniach Kwidzyna😍😍👌

11 dni temu
Toksyczna
Toksyczna

Kozak

11 dni temu
Wika Wika
Wika Wika

Mogłabym słuchać w nieskończoność ♥ Uwielbiam

11 dni temu
DjSpArCo
DjSpArCo

Wspaniała 😍😍 więcej takich

11 dni temu
Natalia Kowalczyk
Natalia Kowalczyk

Super piosenka taka o zyciu😧😰

11 dni temu
Julia Wanderska
Julia Wanderska

Jak zwykle pięknie i idealne 😍💪👌👌

11 dni temu
Julia Zadrozna
Julia Zadrozna

Cudowne

11 dni temu
szalonaGocha 93
szalonaGocha 93

Mega nutka❤

11 dni temu
mała megi
mała megi

Takie życiowe i prawdziwe jesteście wielcy 😍😘 oby tak dalej

11 dni temu
Ola Czarnecka
Ola Czarnecka

Śliczna piosenka trzymajcie tak dalej pozdrawiam gorąco :)

11 dni temu
Damian Kesicki
Damian Kesicki

zajebiste

11 dni temu
asica504
asica504

Mega.

11 dni temu
ewe laa
ewe laa

Jakie prawdziwe 😍 pozdro chłopaki

11 dni temu
Marzena Roze
Marzena Roze

Perfect 👌

11 dni temu

Następny