No video

TULIA "Enjoy The Silence" (DEPECHE MODE folk cover)

  • Opublikowany 5 miesięcy temu

    Public ImagePublic Image

    Trwanie: 4:40

    Zamów debiutancki album Zespołu Tulia
    👉🏻 bit.ly/TULIA_empik
    W październiku 2017 roku zespól DEPECHE MODE opublikował na swoim oficjalnym fan page’u zaskakującą folkową wersję jednego ze swoich największych przebojów, kultowego „Enjoy The Silence” w wykonaniu polskiego zespołu ludowego.
    Amatorskie video na PLfilm wyświetlono ponad pół miliona razy. Wielu fanów przecierało oczy ze zdumienia, a jeszcze większa rzesza umieściła euforyczne komentarze, w których namawiała do nagrania kolejnych wielkich hitów w unikatowej stylistyce polskiego folku.
    Tak się stało! Cztery dziewczyny ze Szczecina, które wpadły na pomysł i zrealizowały ten niesamowity cover postanowiły pójść swoją muzyczną drogą zakładając zespół TULIA. Śmiało można powiedzieć, że nikt jeszcze tego nie robił w naszym kraju. Muzyka TULII to połącznie klasycznych białych głosów charakterystycznych dla polskiej muzyki ludowej wspomaganej najnowocześniejszą produkcją muzyczną tkwiącą korzeniami gdzieś pomiędzy brzmieniami znanymi z albumów takich artystów jak NICK CAVE, DEAD CAN DANCE, DAVID SYLVIAN, BON IVER, czy JAN GARBAREK. Całość uzupełniają absolutnie unikatowe tradycyjne instrumenty o tak ekscentrycznych nazwach jak suka biłgorajska, lira korbowa czy piszczałka wielkanocna. To wszystko tworzy klimat niepowtarzalnego natychmiast rozpoznawalnego charakterystycznego „tuliowego” brzmienia, które już od pierwszych sekund powoduje u publiczności efekt „zatrzymującego się w zachwycie świata”.
    Grupę TULIA tworzą młode, ale bardzo doświadczone artystki z gruntownym muzycznym wykształceniem, ich kariera estradowa rozpoczynała się często w wieku 7 lat w zespołach ludowych pieśni i tańca. Dziś część z nich kontynuuje naukę w wyższych szkołach muzycznych lub kultywuje tradycje muzyczne w zespołach muzyki dawnej.
    TULIA to głosy Joanny Sinkiewicz, Dominki Siepki, Patrycji Nowickiej i Tulii Biczak, za muzykę, produkcję, wizerunek, video oraz management odpowiada grupa producencka PUBLIC IMAGE.
    W najbliższych tygodniach gotowa będzie debiutancka płyta zespołu TULIA. Wypełnią ją głównie niezwykle oryginalne wersje utworów tak znakomitych artystów jak METALLICA, KATE BUSH, LEONARD COHEN, REM, COLDPLAY i wielu innych. Dziewczyny z TULII nie chcą jednak ograniczać się do interpretacji tylko cudzego repertuaru w związku z tym pracują też na własnymi kompozycjami, czego dowód dadzą już na pierwszej płycie. Premiera wkrótce.
    Zapraszamy do posłuchania i obejrzenia nowej profesjonalnej wersji utworu „Enjoy The Silence” w wykonaniu grupy TULIA.
    Utwór dostępny również cyfrowo w serwisach Spotify, Tidal, iTunes i innych!
    soundline.biz/TuliaEnjoyTheSilenceFolkVersion
    FB: facebook.com/Tulia-188846645006097/
    INSTAGRAM: instagram.com/tulia_official/
    MEDIA/PRASA/MANAGEMENT:
    kontakt@publicimage.pl
    +48 665 127 330
    BOOKING:
    biuro@kmevents.pl
    +48 796 472 478

    TULIA  ENJOY THE SILENCE  DEPECHE MODE  DM  DEPECHE  MODE  FOLK  COVER  POLSKI  POLSKA  POLSKIE  POLAND  Szczecin  SZCZECINIANKI  MUZYKA LUDOWA  Publicimage  Public Image  Public  Image  Polski folk  teledysk  ZPIT  ZPIT SZCZECINIANIE  Regionalne  folk cover depeche mode  tulia depeche mode  depeche mode live  DEPECHE MODE folk cover  Enjoy The Silence  enjoy the silence cover  

Luke I
Luke I

Fantastic!!!

2 dni temu
Marek Kotajny
Marek Kotajny

I'm very curious , what Depeche Mode thinks about this cover

6 dni temu
BrayanZacharwick Zacharwick
BrayanZacharwick Zacharwick

niewiem ale to ...kurwa jest super

8 dni temu
andrzej rybus
andrzej rybus

Pięknie zaśpiewane ,Tulia to super zespół !!!

9 dni temu
Artur Weronika K.
Artur Weronika K.

Super 😍

9 dni temu
DaMIAN w
DaMIAN w

Fajnie : ale chyba troche za dużpo komputra w retuszu śpiewu takie moje zdanie .

10 dni temu
Magdalena Srodon Srodon
Magdalena Srodon Srodon

fajne babki😊wreszcie coś przyzwoitego☺☺☺☺☺☺☺☺

12 dni temu
Tomasz Switek
Tomasz Switek

Dziękuję trójko 💚

12 dni temu
Paloma Mora
Paloma Mora

I love their voices!

12 dni temu
Walter Ribeiro de Assis
Walter Ribeiro de Assis

Boa noite! Amei tudo! Belas cantoras! Parabéns!

15 dni temu
fantastyczna dziewczyna
fantastyczna dziewczyna

KOCHAM

15 dni temu
Lol świat.
Lol świat.

Szkoda, że tak wymalowane

16 dni temu
zero 1337
zero 1337

ja bym ukochał Cover Deep Forest - Sweet Lullaby..

17 dni temu
Hanka Wasiuta
Hanka Wasiuta

Kocham ich piosenki🇵🇱❤️❤️❤️

17 dni temu
grochu1000000
grochu1000000

It is my country. I love my country.

18 dni temu
Xd Xd
Xd Xd

Czekam na cover : Final Coutdown i Nothing Else Matter

18 dni temu
Kajka W
Kajka W

Wspaniałe :*

18 dni temu
Aleksandra Furman
Aleksandra Furman

żadko kiedy słyszę żeby kower był lepszy od oryginału ale w tym wypadku tak jest... bravo dziewczyny!!!

18 dni temu
Gosia Maciejczyk
Gosia Maciejczyk

brawo !

19 dni temu
Justyna Tomczak
Justyna Tomczak

Słyszałam na żywo wczoraj w Tuplicach❤ Megaa💗

22 dni temu
Zdzicho Banan
Zdzicho Banan

montaz masakra

22 dni temu
Grzegorz Słobodzian
Grzegorz Słobodzian

Piękne te stroje...jaki to region? Ja piszę ze Śląska :)

24 dni temu
Żanetta Waldemar
Żanetta Waldemar

Fajnie. Teledysk fragmentami jak Utopia Goldfrapp 😉

26 dni temu
Maciej
Maciej

CAŁA NASZA POLSKA PIĘKNA WIELKA !!! DZIEWCZYNY JESTEŚCIE ŚWIETNE ,

26 dni temu
marta pomes_konopka
marta pomes_konopka

😲✌

26 dni temu
mazur74
mazur74

Zajebiste...

27 dni temu
Julianna H5782
Julianna H5782

I couldn't love this harder

27 dni temu
Margaux Kol
Margaux Kol

Klip nudny tak samo jak sam śpiew - constant płaszczyzna. Nic się tu nie dzieje.

27 dni temu
Dušan Nechvátal
Dušan Nechvátal

Excellent!

27 dni temu
J- Dion
J- Dion

Bravo TULIA :)

28 dni temu
Marek Drozd
Marek Drozd

Całkiem ciekawe. Ale na prędkości 1.5 jest najlepsze.

29 dni temu
Małgorzata Kwiatkowska
Małgorzata Kwiatkowska

Pięknie dziewczyny!!! Czekam na więcej 😙

29 dni temu
Artur Janik
Artur Janik

4ty miesiac w uszach mi brzmi , no i po glowie chodzi Dziewczyna w Rozowej Chustce ;)

29 dni temu
Wilkor
Wilkor

"White people don't have culture"

29 dni temu
mati 1999
mati 1999

Czy jest nothing else Matters na yt w jako cover TULIA bo na spotify wystepuje??

29 dni temu
krzysztof Mikłos
krzysztof Mikłos

Nie pisałem nic Ale [Panie mi zagraliście na emocjach mija ulubiona piosenka DM wspaniałe

29 dni temu
Hanna Bianchi
Hanna Bianchi

Mega!! Wszystkie wersje!

29 dni temu
Joanna
Joanna

Wolę jak śpiewają po polsku. Nasze folkowe klimaty najlepiej z polskim brzmią :).

Miesiąc temu
Michał Lesisz
Michał Lesisz

Dziewczyny znakomity cover .oby tak dalej . Pozdrawiam z Radomia

Miesiąc temu
Aktywnie na wózku
Aktywnie na wózku

Na Eurowizję z nimi!

Miesiąc temu
Morana PL
Morana PL

Dokładnie. Nie mamy na nią wpływu bo liczy się tam tylko i wyłącznie polityka. Z roku na rok widać to coraz wyraźniej .

29 dni temu
Aktywnie na wózku
Aktywnie na wózku

Życzę właśnie im wręcz przeciwnie, bardzo dobrze. Mają w sobie bardzo duży potencjał, który szkoda byłoby zmarnować. Mogłyby się pokazać wtedy jeszcze szerszej publiczności. A że Eurowizja jest czasem taka jaka jest, nie mamy niestety na to wpływu.

29 dni temu
Morana PL
Morana PL

Nie życz im tak źle

29 dni temu
Hanss Kloss
Hanss Kloss

Najwięcej witaminy mają Polskie Dziewczyny !!!

Miesiąc temu
Mieszkanie Mieszkanief
Mieszkanie Mieszkanief

Znakomite. Pelne gratulacje za wykonanie.

Miesiąc temu
Arkadiusz Szostak
Arkadiusz Szostak

Enjoy the...thrills! :-)

Miesiąc temu
Pawel Xxx
Pawel Xxx

Witam. Folku nie lubię, depeche mode też nie. Ale jak się tego słucha to aż włosy dęba stają na rękach. Świetne wykonanie, super pozytywne emocje. Pozdrawiam i chcę więcej :)

Miesiąc temu
Adam Szoblik
Adam Szoblik

TULIA NA EUROWIZJĘ!!!

Miesiąc temu
Pepe Pepe
Pepe Pepe

Super

Miesiąc temu
SYLWIA WIELGAT
SYLWIA WIELGAT

Sliczne dziewczyny. Prosze zostancie takie skromne z uroczymi usmiechami. Cos w tym waszym spiewaniu jest takiego, ze musze do Was wracac. Ale to rowniez zasluga wizerunku. Naturalnosc bije od Was. Pozdrawiam i powodzenia

Miesiąc temu
Agnieszka Kania
Agnieszka Kania

Czapki z głów !!! Nic dodać nic ująć a komentarz jest tu zbędny !!! Czekam na kolejne wyzwania , tylko czy to oby faktycznie było dla Was wyzwanie ..... nie mogę doczekać się płyty 👍❤️😘😍

Miesiąc temu
jan kowalski
jan kowalski

Agnieszka Kania płyta od 25 maja dostępna

27 dni temu
Lucia Klasiow
Lucia Klasiow

wonderfull !

Miesiąc temu
pan JJmg
pan JJmg

Super!

Miesiąc temu
Marcin Kasza
Marcin Kasza

Doskonałe, słów brak.

Miesiąc temu
gabriela
gabriela

I'm in love in this cover! (speed 1.25 sounds amazing)

Miesiąc temu
LUSI M
LUSI M

Szkoda se spiewajac wOpolu stoja jak MUMIE!!!

Miesiąc temu
Olive G
Olive G

And someone said polish girls are ugly they are beautiful!

Miesiąc temu
Konrad Ryfiński
Konrad Ryfiński

Ilu cudzoziemców docenia ich talent

Miesiąc temu
Agata Kwas
Agata Kwas

TO JEST POLSKA

Miesiąc temu
tytus romek
tytus romek

:)

Miesiąc temu
roxej j
roxej j

Ciarki za każdym razem 👌😍

Miesiąc temu
CLVAMD CLVMDA
CLVAMD CLVMDA

Poprosimy więcej takich cover`ów:-)

Miesiąc temu
Koksik PL
Koksik PL

Kto też miał ciarki jak tego słuchał?

Miesiąc temu
JoWoMa 01
JoWoMa 01

ciary przeszly

Miesiąc temu
badylasty79
badylasty79

Ciekawe

Miesiąc temu
thepietrof
thepietrof

ale mi sparaliżowało skórę i oczy

Miesiąc temu
Bartosz R
Bartosz R

Wow! Niesamowite! Kapitalne 😱

Miesiąc temu
MarcinMillerBOYS
MarcinMillerBOYS

Dziewczyny.....szacun👍👌🤘😎

Miesiąc temu
wiktor dab
wiktor dab

Dziewczyny udźwignęły ciężar przeboju :)

Miesiąc temu
Weronika agnieszka
Weronika agnieszka

Ten teledysk jest taki tajemniczy, i niepokojący. Podobnie jak ten do utworu Podsiadło. Nie wiem dlaczego. Efekt fajny

Miesiąc temu
max wisn
max wisn

Dziewczyny ze Szecina !! , POLSKA !! . awesome!!!!

Miesiąc temu
Dorota Kwaśny
Dorota Kwaśny

Piękne głosy, czarują nimi a nie byle czym!Pozdrawiam i życzę powodzenia!!!

Miesiąc temu
Marek Plata
Marek Plata

Te pulchne sa fajne🤗

Miesiąc temu
Kasia Kokowik
Kasia Kokowik

ja też

Miesiąc temu
Atmospheric Phenomena
Atmospheric Phenomena

The Best :)

Miesiąc temu
Darek Fafara
Darek Fafara

jeden z najbardziej lepszych zespołów fajny folklor i dobre barwy szacunek

Miesiąc temu
Zaneta Kabzinska
Zaneta Kabzinska

Mistrzostwo świata ..

Miesiąc temu
MrsKiciasta
MrsKiciasta

Okaleczenie dobrej nuty...

Miesiąc temu
Eliza S
Eliza S

Piekny teledysk ... Polska to cudowna kraina .

Miesiąc temu
Jan Osika
Jan Osika

...daje wam 10 na 10 ....ktos wkoncu zrobil cos z moja muzyka ....- jeestem fanem DP ;;;bylylem w tym czasie w LWP ...ostatni rocznik 2 lata ..zlota jesien ..1988...pozdrawiam wiosne ..jesien ..zime i dzikusow ......trzymcie sie.......pelny szacun ...

Miesiąc temu
Adam Choroszewski
Adam Choroszewski

1.25 prędkość i jest ogień

Miesiąc temu
Paweł Paweł
Paweł Paweł

Twin Peaks-"Falling". Czuję że w waszym wykonaniu byłoby Mega. Pozdrawiam.

Miesiąc temu
Marek Baranowski
Marek Baranowski

Niesamowity COVER, jesteście NAJLEPSZE. Oby tak dalej, sukces na Opolu, sukcesów dalszych życzę. ;)

Miesiąc temu
Lets play a game
Lets play a game

Świetna robota! Nigdy nie pomyślałem, że utwór DM mnie wzruszy. Wam się udało. Piękne dziewczyny w pięknych strojach w pięknej scenerii . Słuchając waszego wykonania wiem dlaczego kocham Polskę !!!

Miesiąc temu
Paulina Oldak
Paulina Oldak

Rewelacyjnie dziewczyny !!!!Polska góra jestem mega dumna !!!!

Miesiąc temu
krystyna krupińska
krystyna krupińska

Tak trzymać dziewczyny!!!

Miesiąc temu
Stefan Wożniak
Stefan Wożniak

Dziewczyny Jesteście Wielkie ☺ Dziękuje że Jesteście ☺

Miesiąc temu
peregrino102
peregrino102

To chyba jedyny gatunek muzyczny, do którego tak pasuje silnie wyczuwalny polski akcent = kwadratowy angielski. Nie dość, że nie drażni, to nadaje tu dodatkowego klimatu.

Miesiąc temu
Maria Wojna
Maria Wojna

Cudownie, głosy piękne

Miesiąc temu
Arkadiusz Kul
Arkadiusz Kul

bardzo mi się podoba "Nie ma cię" ... To naprawdę arcydzieło. Ale takie obce kawałki odbierają polskiemu folkowi autentyczność i całość wychodzi jakoś dziwnie.

Miesiąc temu
Grazyna Komanschek
Grazyna Komanschek

Traumhaft schön 💕 🎶 🌐 #Großartig #PureGänseHaut #Genial #Perfekt 🎶 🎤 🎸 🎹 🎻💕🍀🌍🌐Schöne grüße aus St.Veit / Glan; Kärnten; Austria 💕 🌍

Miesiąc temu
piaggio xd
piaggio xd

baby macie jaja

Miesiąc temu
Michal Michalowski
Michal Michalowski

Drogie Panie - niektórych utworów się nie rusza...

Miesiąc temu
michal swistak
michal swistak

Kocham Was

Miesiąc temu
Ela Kwiatkowska
Ela Kwiatkowska

Boskie! Super

Miesiąc temu
Mariusz M
Mariusz M

Dziewczyny kocham was razem z muzyką, cudnie.

Miesiąc temu
Martyna Wojcieszak
Martyna Wojcieszak

Jejuu aż mnie ciarki przeszły 💓💓💓

Miesiąc temu
SuperMirynda
SuperMirynda

super dziewczyny!!!

Miesiąc temu
Sandra
Sandra

Cool ☺

Miesiąc temu
Dominik Kaz
Dominik Kaz

nic dodać nic ująć wypas

Miesiąc temu
Joanna Fiedorczuk
Joanna Fiedorczuk

Ale jesteście piękne!!!

Miesiąc temu
T-White
T-White

Mocno męczące wykonanie.. Ale chyba i tak nie przebija Nothing Else Matters w wykonaniu Tulia, tam to jest prawdziwa katorga. Zbędne przeciąganie, wycie, brzmi to trochę jak śpiew afrykańskiego plemienia. Ale to chyba taki urok zespołu, bo w sumie wszystkie wykonania tak brzmią.

Miesiąc temu
T-White
T-White

jan kowalski co?

Miesiąc temu
jan kowalski
jan kowalski

biały śpiew, lub białe głosy. Tak się to nazywa, to nasza kultura.

Miesiąc temu
Iwona Plaza
Iwona Plaza

Świetne! Brawo! Aż mam ciarki na plecach 👍

Miesiąc temu

Następny