TAKTYKA & YZZY - Sto Lat Moje Szczęście (Oficjalny Teledysk)

  • Opublikowany 12 dni temu

    POLSKIE DISCOPOLSKIE DISCO

    Trwanie: 4:02

    Subskrybuj kanał POLSKIE DISCO
    plfilm.net/us/TheDiscopolo
    KONCERTY , ORGANIZACJA IMPREZ : 696 707 273 lub 513 387 629, e-mail: plejada.bok@gmail.com
    Słowa : Eva Basta
    Muzyka : Mariusz Basta
    Aranżacja : Patryk Leśniewski
    TAKTYKA FAN PAGE
    facebook.com/Oficjaltaktykaa/?ref=br_rs
    YZZY FAN PAGE
    facebook.com/YzzY-by-DiD%C5%BCej-Mietek-540476939433722/
    soundline.biz/TaktykaYzzyStolatmojeszczescieRadioEdit
    iTunes itunes.apple.com/pl/album/sto-lat-moje-szcz%C4%99%C5%9Bcie-radio-edit-single/1409704490?l=pl&ls=1&app=itunes
    Apple Music itunes.apple.com/pl/album/sto-lat-moje-szcz%C4%99%C5%9Bcie-radio-edit-single/1409704490?l=pl
    Tidal listen.tidal.com/track/91735002
    Wimp play.wimpmusic.com/album/91735001
    Spotify open.spotify.com/album/2NVCDnPqGwlomyreq28EaP?si=KF-1fCUxQ96bvivggE_7aA
    Deezer www.deezer.com/pl/album/67886472
    Google Playplay.google.com/store/music/album/Taktyka_Yzzy_Sto_lat_moje_szcz%C4%99%C5%9Bcie_Radio_Edit?id=Bctubkp4x7frcnivtmbabfi6nty
    Empik.com www.empik.com/sto-lat-moje-szczescie,p1206585348,ebooki-i-mp3-p
    Plus Music plusmusic.pl/album/3907688/sto-lat-moje-szczescie-radio-edit
    PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=248663&artistId=789950&t=Taktyka+Yzzy%2BSto+lat+moje+szcz%C4%99%C5%9Bcie+%28Radio+Edit%29
    Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/album.htm?albumId=573399
    TEKST:
    1. Pokochałem ciebie byłaś bez wad
    Teraz kocham mocniej bo jakieś masz
    Każdego dnia mocniej aż braknie tchu
    Będę biegł za tobą każdą z twych dróg
    Jedno serce mi wystarczy aby tylko żyć
    Miłość ma w swej piersi serce dwa
    Jedno twoje a moje echo robi w tle
    Mówi kocham i nie zawiodę cię
    ref: Życzę dla nas sto lat moje szczęście
    A tobie życzę jednego dnia więcej
    Bym sam nie musiał przeżyć go bez ciebie
    Jeden dzień poczekam na nas w w niebie /x2
    Chciałbym teraz bardzo móc cofnąć czas
    Mógłbym wtedy dłużej kochać cie tak
    Do szczęścia nie trzeba wygody mi
    Do szczęście potrzebna mi jesteś ty
    Jedno serce mi wystarczy aby tylko żyć
    Miłość ma w swej piersi serce dwa
    Jedno twoje a moje echo robi w tle
    Mówi kocham i nie zawiodę cię
    ref: Życzę dla nas sto lat moje szczęście
    A tobie życzę jednego dnia więcej
    Bym sam nie musiał przeżyć go bez ciebie
    Jeden dzień poczekam na nas w w niebie /x2
    Będę kochał cie
    Nie zawiodę cię
    Tylko jeden dzień
    Jedno serce mi
    Jedno serce mi wystarczy aby tylko żyć
    Miłość ma w swej piersi serce dwa
    Jedno twoje a moje echo robi w tle
    Mówi kocham i nie zawiodę cię

    sto lat moje szczescie  yzzy  taktyka  sto lat  dziewczyna z kosmosu  wesele  cudowna diablica  jak ja kocham cie  nie moge cie zapomniec  di dzej mietek  nowosc  nowosc 2018  nowosc disco polo  disco polo  moje szczescie  enjoy  basta  zaczarowala mnie  polskie disco  disco  roze  defis  lubie to  effect  extazy  disco polo 2018  long junior  noc taka czarna  do niej cos czuje  a ty badz  after party  moja wina  cichy oddech  impreza  wakacje  tego chcesz  

Natalia Łukaszuk
Natalia Łukaszuk

Piękna!!! Oby tak dalej!! Czekam na nowy sztos😍😍😍😍

6 godzin temu
ferdek3512 ferdek3512
ferdek3512 ferdek3512

Jest moc

Dzień temu
Michał Niewiatowski
Michał Niewiatowski

Superr!

Dzień temu
Sylwia Jurzyk
Sylwia Jurzyk

Genialne😍😍😍

Dzień temu
Sebastian Stefański
Sebastian Stefański

Ogień kurwancka :P

Dzień temu
DJ Marcin OFFICIAL
DJ Marcin OFFICIAL

bardzo fajna nutka panowie ;)

2 dni temu
Mari R
Mari R

Refren 👌

2 dni temu
Mareczek
Mareczek

Sztos !!!

2 dni temu
M W
M W

Życiowo, odlotowo😉

3 dni temu
tomekzi
tomekzi

Super nuta, piękna modelka, zdecydowanie na tak!

3 dni temu
Kasienka xd
Kasienka xd

No no... Suuuuuper kawałek pozdrawiam serdecznie 😘

6 dni temu
Heniu Morkowski
Heniu Morkowski

Elegancko

6 dni temu
Dawid Suchanek
Dawid Suchanek

Energiczny kawałek Aż chce się wbijać na parkiet

7 dni temu
kopusia
kopusia

Rewelacja

7 dni temu
Stephanie Gross
Stephanie Gross

TAKTYKA

7 dni temu
Adek Adrian87 OFFICIAL Number One
Adek Adrian87 OFFICIAL Number One

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶👌

8 dni temu
Piotr Wars
Piotr Wars

świetna robota. Kibicuje Wam chłopaki. wielkie 5! lovers.

8 dni temu
Adrian Krakowiak
Adrian Krakowiak

Super mega sztos katuje to co chwilę typowa piosenka na wesele mega hit chlopcy😍😍😍😍

8 dni temu
Paweł 26pl
Paweł 26pl

Hit Lata ☺💥

9 dni temu
Andrzej Marciniak
Andrzej Marciniak

Super panowie 😉

9 dni temu
Iwona
Iwona

kto z jarda??? :DDDDDDD

9 dni temu
ALICJA OTREMBA
ALICJA OTREMBA

♥ śliczna piosenka ♥

9 dni temu
Michał TeamUrsus
Michał TeamUrsus

Coś pięknego

9 dni temu
pysia993 pysia
pysia993 pysia

Super nutka 😆kocham będzie u nas na weselu będzie super ❤pozdrawiam

9 dni temu
Kinga Zarębiuk
Kinga Zarębiuk

Piękna piosenka

9 dni temu
muminek1996 1996
muminek1996 1996

Yzzy znalazł TAKTYKE na hit :)

9 dni temu
kuba Lingo
kuba Lingo

zajebiste

10 dni temu
Auro 92
Auro 92

PORAŻKA.

10 dni temu
Luke Boguu
Luke Boguu

Słowa Eva Basta? A tu zaskoczenie :D sadziłem ze może Pan Tatarczuk. Propsy dla Basty!

10 dni temu
Karolina karola
Karolina karola

Uuu bedzie sie dzialio fainy ten ref

10 dni temu
Pawel Kwiatkowski
Pawel Kwiatkowski

Zajebisteeee ♥ Pozdro od Disco Kwiatków

10 dni temu
Mar K
Mar K

Muza w pytę! Pozdro z Bielska :)

10 dni temu
Patrycja Wiśniowska
Patrycja Wiśniowska

Jesteście świetni!!! 😃 Idealnie zgrani i w piosence jak i w teledysku ❤️❤️❤️ Po prostu bomba i oby tak dalej, jest moc❗️❗️ 💪💪😃😃❤️❤️❤️

10 dni temu
zuberek03098777
zuberek03098777

Kurwancka. Nie da się dać więcej niż jednego lajka??

10 dni temu
Patryk !
Patryk !

Z pewnością jeden z najlepszych utworów w ostatnim czasie 🔥 Świetna nuta, nic dodać nic ująć 👌

11 dni temu
Karol Banyś
Karol Banyś

Kolejna perełka którą się lubi już po pierwszym wysłuchaniu. Brawo.

11 dni temu
Ewelina Maiejczak
Ewelina Maiejczak

Taktyka najlepszy ❤❤

11 dni temu
Brzoza Games
Brzoza Games

Zajebiste. Nie trzeba więcej pisać😊☺️😁😁😀

11 dni temu
Wiśnia K
Wiśnia K

Genialny refren! Z resztą cala reszta też :)

11 dni temu
Danielek Danielek
Danielek Danielek

Będzie się działo przy tej produkcji!! ❤ Braweczka dla was!

11 dni temu
Sylwia pysia
Sylwia pysia

czekałam na teledysk i w końcu jest :) Super chłopaki. wpada w ucho i nóżka sama do tańca się rwie. pozdrowienia z Białegostoku :)

11 dni temu
KMX PL
KMX PL

SZTOSIWO! :D

11 dni temu
Robert rolnik
Robert rolnik

Dobry duet.Pozdrawiam.

11 dni temu
Sisio Śtaba
Sisio Śtaba

Brawo dla Ewy Basty za napisanie pięknej piosenki!!!

11 dni temu
Kuba Bobryk
Kuba Bobryk

Taktyka nasze mordeczki 😍

11 dni temu
paweł szczepanik
paweł szczepanik

bardzo fajna piosenka wpada w ucho!az chce się tańczyc dobry duet panowie podoba mi się to!👍👍zostawiło slad w główie i nie chce wyjsc

11 dni temu
paweł szczepanik
paweł szczepanik

bardzo fajna piosenka wpada w ucho!az chce się tańczyc

11 dni temu
kamila f
kamila f

Suuuuuper :*

11 dni temu
Artur Narewski
Artur Narewski

swietna nuta ;-)

11 dni temu
kali kaluch
kali kaluch

Super

11 dni temu
Dominik 16
Dominik 16

Łogień💥💥👍👍

11 dni temu
sande1989 dudzinska
sande1989 dudzinska

Super nutka

11 dni temu
Basia BB
Basia BB

Tak długo czekałam na premierę jedynie radio Jard puszczalo. Sztosik 😍😍😍✌️

11 dni temu
Robert Załuski Robert
Robert Załuski Robert

Bravo wy nutka zajebista pozdro z Białegostoku😄

11 dni temu
Adrian Koziulko
Adrian Koziulko

Super nuta

11 dni temu
ZESPÓŁ CALIBRA Official
ZESPÓŁ CALIBRA Official

Świetny numer ! 🎶 A tekst 🎼 .. po prostu sztoss👊 Bravo i pozdrawiamy 😉

12 dni temu
Martyna Augustynowicz
Martyna Augustynowicz

Nareszcie ❤

12 dni temu
Wohtek Jduf
Wohtek Jduf

No sztos konkret, brawoo 😉

12 dni temu
marek plotzke
marek plotzke

Więcej takich teledysków :,)

12 dni temu
marek plotzke
marek plotzke

Zarąbiste ^ω^

12 dni temu
MafiaMtzTeam Mazowieckie
MafiaMtzTeam Mazowieckie

I jeb jak dzik 🐗w paśnik super nuta pozdrawiam

12 dni temu
ewa kubik
ewa kubik

Sztosik jestescie zajebisci czekamy na kolejne kawalki warto bylo czekac moze koncercik jakis w Radomiu

12 dni temu
Paula
Paula

zajebista nuta

12 dni temu
Bartek Mrozek
Bartek Mrozek

Jak tu siądzie minimum 10 mln wyświetleń ;D

12 dni temu
Iwona Iwona
Iwona Iwona

Extra 😉

12 dni temu
Sylwia Awaataria
Sylwia Awaataria

SZTOOOOS ❤

12 dni temu
wiktoria wiktoria
wiktoria wiktoria

Zajebista nuta ❤❤❤

12 dni temu
Natalia Szymańska
Natalia Szymańska

Wow fajniutka 😍😍

12 dni temu
sbsbsb
sbsbsb

super

12 dni temu
emilia trajer
emilia trajer

zajebiste

12 dni temu
Patryk M
Patryk M

No coś nie do opisania super nuta 😀😍

12 dni temu
Justyna P
Justyna P

Sztosik

12 dni temu
Ewelina Maiejczak
Ewelina Maiejczak

Zajebista nuta brawo panowie

12 dni temu
Niesia W
Niesia W

Bardzo miło słucha się i tekst ciekawy :-)

12 dni temu
Angelika Żaba
Angelika Żaba

I to jest to co uwielbiam❤❤❤

12 dni temu
Niesia W
Niesia W

Zajebiste :-)

12 dni temu
VixoBadyl Official
VixoBadyl Official

Pajacerka

12 dni temu
Justyna B
Justyna B

😊❤ lubie fajyna piosenka podoba mi sie HIT Lata 2018 😊❤❤❤❤❤❤

12 dni temu
Natalia Bielarz
Natalia Bielarz

Najlepsza nutka 😍😍

12 dni temu
Kamil Kossakowski
Kamil Kossakowski

Petarda ✌

12 dni temu
XDDD XDASD
XDDD XDASD

Bogaj od internetowego idioty do gwiazdy disco polo XD

12 dni temu
MafiaMtzTeam Mazowieckie
MafiaMtzTeam Mazowieckie

Ty nie obrażaj mojego kolegi

12 dni temu
perka.artur
perka.artur

ale ciągle do przodu :)

12 dni temu
Hu Dzik
Hu Dzik

Zajebista piosenka czekałem na nią leciało tylko Radio Jard

12 dni temu
Kuropatfa Pakka
Kuropatfa Pakka

super piosenka

12 dni temu
Paulina
Paulina

Super! Wpada w ucho!

12 dni temu
Din87Dong
Din87Dong

Oryginalny utwór, coś nowego na rynku :)

12 dni temu
Arek Kaczyński
Arek Kaczyński

Super nutka i Teledysk łapka w górę leci

12 dni temu
Daniel
Daniel

Bogaj?

12 dni temu
Next Level Official
Next Level Official

*Refren wpada w ucho. Gratki Pany* ! ;)

12 dni temu
oliwer szkolny
oliwer szkolny

Super duet będzie HIT pozdrawiam

12 dni temu
Zbieram 50 tys subskrypcji bez filmów
Zbieram 50 tys subskrypcji bez filmów

*Cześć bardzo prosze daj mi SUBA brakuje tylko 4 do 40 600 to nic nie kosztuje a mnie uszczesliwi :)* y

12 dni temu
Paulo Borek
Paulo Borek

I weszła petarda 💪💪

12 dni temu
POLSKIE DISCO
POLSKIE DISCO

Mamy nadzieje że przypadnie wam do gustu :) Pozdrawiamy :) PLEJADA-EVENT https://www.plejada-event.pl/

12 dni temu
kuba Lingo
kuba Lingo

cekałem na to piosenke

10 dni temu
Angela Jakubowska
Angela Jakubowska

💗

12 dni temu
Justyna P
Justyna P

Zajebista. ❤

12 dni temu
Paul
Paul

Cudna piosenka 💋❤

12 dni temu
RysiekVlog Podlasie
RysiekVlog Podlasie

W radiu jard cały czas ta zajebista nuta szła pozdrawiam.

12 dni temu
Felix official
Felix official

Zajebista piosenka jak te wszystkie

12 dni temu
Filmex
Filmex

Kurła coraz lepiej Taktyka :D

12 dni temu
Leśny
Leśny

Dzięki za współpracę! ;)

12 dni temu
Patryk Jaskólski
Patryk Jaskólski

Dobra nutka wpada w ucho:):):)

12 dni temu

Następny