Szyrły i Myrły "u Szwagra" - Video Dowcip

smiechawaTV
smiechawaTV

Siemka Szwagry i Szwagierki 😀 Chcieliście Szwagrów w starym klimacie - proszę bardzo! Czy ktoś wie o co chodzi? Miłego weekendu! 😁

3 miesięcy temu
Ala Pikula
Ala Pikula

smiechawaTV nie jest dla ciebie i twojego Facebooka nie tylko po 🍅🍆🍆🍆🍆😗😗😗😘

2 miesięcy temu
Anna Kołodziejska
Anna Kołodziejska

smiechawaTV uy

2 miesięcy temu
strojniczek
strojniczek

pawelos dbd obejrzyj kilka odcinków to się dowiesz

3 miesięcy temu
PawelosDBD
PawelosDBD

smiechawaTV w jakim mieście robicie swoje odcinki szwagry?

3 miesięcy temu
Gracjan Jukul
Gracjan Jukul

smiechawaTV nic wam więcej niechciało śe wymyślać

3 miesięcy temu
Hubert Falenta
Hubert Falenta

Jak dla mnie to Shot powinien być a nie videodowcip

16 dni temu
Tomasz Jałowiecki
Tomasz Jałowiecki

Ehhhh te sentymentalne krótkie dobre odcinki i to stare dobre intro :D

23 dni temu
Vess
Vess

co to są myrły albo szyrły? XDD

25 dni temu
Skrzynka YT
Skrzynka YT

o co chodzi ?

2 miesięcy temu
Franek team
Franek team

Co to są szyrły i myrły

2 miesięcy temu
burdzyk92
burdzyk92

czemu sie playlisty uwas od tylu odtwarzaja da sie to jakos zamienic?

2 miesięcy temu
PolishGamer
PolishGamer

A co to za stare intro mi tu? xD

2 miesięcy temu
Pulsar
Pulsar

Nie kumam bjakie myrly i szyrly

3 miesięcy temu
old_spice80
old_spice80

Szyrły czy myrły to nie to samo co szumraki :(

3 miesięcy temu
albi
albi

Czm szwagier po wypyciu wocha cos

3 miesięcy temu
kuchnia
kuchnia

Mówią,że Wajda umarł,ale został Antek ze Szwagrem i oni zadziwią świat,mam nadzieje,że staną na czerwonym dywanie i odbiorą OSKARA za swoją działalność.Życzę wam dalszej i owocnej pracy.PS.Pozdrowienia dla Zosi-żony Antka,bardzo mi się podobało jak z tą patelnią wojowała,by gospodarz mógł spać tam gdzie chce.Zazdroszcze wam tylko jednego-że możecie tyle wypić tej szwagrówki.Bo mi zdrowie już nie pozwala.

3 miesięcy temu
kuchnia
kuchnia

Ciekawy jestem kto wpadł na tak fantastyczny pomysł filmowania takich komediowych sytuacji z życia wziętych.Z amatorki przeszliście na profesjonalizm.Uczeń przerósł mistrza. Tak dalej działajcie i życzę następnych lat ciężkiej waszej pracy. A pro po---Antek widziałeś babe z Hujem,jeżeli nie to weż swoje zdjęcie ślubne.Ha Ha Hi Hi.Zbieżność imion i nazwisk i sytuacji jest przypadkowa

3 miesięcy temu
smiechawaTV
smiechawaTV

Haha dobre dzięki szwagier za fajna opinie i dobitny żarcik na koniec 😀

3 miesięcy temu
Patryk Mistrzuniu
Patryk Mistrzuniu

witam was co myslicie o nagraniu filmiku z wybranymi fanami ? cos w stylu konkursu ? przemyslcie to i czekam na odpowiedz powodzenia i pozdrawiam !

3 miesięcy temu
Mikus&VLOG#
Mikus&VLOG#

szumraki :P

3 miesięcy temu
Rafaello elo
Rafaello elo

Witam szwagry, koniecznie potrzebuje dwie flaszeczki szwagrowki dla szwagrów, chce im zrobić niespodziankę, proszę o jakiś namiar :)

3 miesięcy temu
Oskar Lewicki
Oskar Lewicki

nie rozumiem le okej XD

3 miesięcy temu
XysiekXYZ
XysiekXYZ

kiedyś jak robiliscie film bez tego super montażu zwykłym aparatem to wiecej filmow robiliscie i było fajnie... teraz jest ślicznie, ładnie, dopracowane, fachowo ale... bardzo mało....

3 miesięcy temu
ZENON ROKO
ZENON ROKO

Zebraliscie jusz kase na maslo😁

3 miesięcy temu
Frager
Frager

Moim zdaniem stare intro powinno zostać.

3 miesięcy temu
Reaper x
Reaper x

powodzenia przy następnych produkcjach.

3 miesięcy temu
Dawid Ziom
Dawid Ziom

Wszystie odcinki szwagrów są fajne i polecam je wszystkie obejrzeć 😀😀

3 miesięcy temu
Bobi PL
Bobi PL

Kurłła! kiedyś to było. Czasy PRL-u =)

3 miesięcy temu
Markus Orginal
Markus Orginal

Chyba lubicie zaskakiwać innych?

3 miesięcy temu
Jacenty
Jacenty

kozak, prosze wiecej takich odcinkow

3 miesięcy temu
MrBarman221
MrBarman221

Pamiętam jak w chuja lecieli z płatną subskrypcją żeby tylko dobić milion hahahah 😂

3 miesięcy temu
Franek team
Franek team

Wie ktoś co to są szyrły i myrły

3 miesięcy temu
Dżinks
Dżinks

Krutkieeeeeee

3 miesięcy temu
Adi
Adi

Szumraki?

3 miesięcy temu
KUBA ŻBK
KUBA ŻBK

Się uśmiałem...

3 miesięcy temu
Afgan1988
Afgan1988

Sto lat Panowie,jesteście najlepsi!!!!

3 miesięcy temu
goryński hodowca
goryński hodowca

Witam szwagier i antek jestem waszym fanem od 5lat kazdy odc lajkuje prosze odpiszcie albo przyczepcie serduszko

3 miesięcy temu
Krystian 95
Krystian 95

Ej szwagry zróbcie komunię u szwagra

3 miesięcy temu
Plantator Cebuli
Plantator Cebuli

Ilość wyswietleń pod szumrakami gwaltownie wzrosła xD

3 miesięcy temu
FoleySiedlce
FoleySiedlce

Niekumate Nooby.. Nieosmieszajcie sie i przeczytajcie opis i obejrzyjcie pierwszy videodowcip Szwagrów, to zrozumiecie czym sa Szyrły i Myrły! :)

3 miesięcy temu
Anabelle Pines
Anabelle Pines

Yay! Stare intro!

3 miesięcy temu
PjoterHD
PjoterHD

O co chodzi? xD

3 miesięcy temu
LORD KRZYŻOWIEC
LORD KRZYŻOWIEC

Przepraszam za czym ta kolejka? Do ostatniej paróweczki ;)

3 miesięcy temu
NIRIOR Mimek
NIRIOR Mimek

Co to szyrły i myrły

3 miesięcy temu
Mar Bol
Mar Bol

A co to jest szyrły i myrły bo nie wiem

3 miesięcy temu
adam S
adam S

Co to sa te szyrły i myrły?

3 miesięcy temu
Karol Piekutowski
Karol Piekutowski

wiecie co dno najgorszy odcinek jaki macie

3 miesięcy temu
Thomas Riddle
Thomas Riddle

ja tam wolę myrły.

3 miesięcy temu
Marcin W
Marcin W

Hej Szwagier i Antek .Witam wszystkich szwgrów i szwagierki.Sto lat dla kanału śmiechawa. Odkąd obejrzałem pierwszy raz videodowcip z każdą sobotą czekam na nowy odcinek.jestem z wami i nie zrezygnuje z tego.pozdrawiam

3 miesięcy temu
Aleksander
Aleksander

Myrły Szyrłami ale gdzie są szumraki? O.o

3 miesięcy temu
Angelika Szlęzak
Angelika Szlęzak

No ładnie 5 lat a ja Was dopiero teraz poznałam :) ale wszystkie odcinki obejrzane więc czas nadrobilam ;) zajebistych filmików życzę i mam nadzieje ze kiedys uda sie wypić z Wami wszystkimi po kieliszeczku ;) sto lat! Pozdrawiam serdecznie

3 miesięcy temu
diablo8204
diablo8204

Pojebany odcinek!Gdzie są stare szwagry?🙉

3 miesięcy temu
teimo kauppa
teimo kauppa

To juz pięc lat jak jesteśmy wszyscy razem na Youtube gratulacje

3 miesięcy temu
Pan Krzysiu
Pan Krzysiu

5 lat... jak ten czas zapierdziela :) najlepszego Szwagry

3 miesięcy temu
Air !!!
Air !!!

Dobre szwaaagierki ;😊😁☺😁☺😀😀☺😀😈😬😬😬😥😡😑😉😅😈😈☺😈☺😁☺😀☺☺😇☺😈😅😁☺😈☺😁☺😁☺😁😁☺😁😁☺

3 miesięcy temu
Kananana
Kananana

Pokolenie 21 z tej strony co to szyrly i myrly

3 miesięcy temu
lukasz chodow
lukasz chodow

Już się nie chce porządnych robić filmów jak hajs się zgadza :)

3 miesięcy temu
Doris Drobińska
Doris Drobińska

odcinek bardzo krótki schodzicie już bardzo do niskiego poziomu mało śmieszne te odcinki kiedyś o niebo lepsze. Przykro mi

3 miesięcy temu
Kuba Mida
Kuba Mida

O kurde Szumraki ;D

3 miesięcy temu
Kuba Play Games
Kuba Play Games

Kiedyś to było a nie co teraz

3 miesięcy temu
Kamil PL
Kamil PL

O KURŁA TO JUŻ 5 LAT... KTO ZE SZWAGRAMI OD SAMEGO POCZĄTKU ? Ja od 3 odcinka i co weekend czekam na sobotę rano. Brawo Panowie za Wytrwałość. FAN OD ZAWSZE :) Autograf jest, uścisk dłoni przy jakimś evencie też i kilka razy w delegacji zahaczyłem o przejazd obok chatki szwagra, POZDRO! Kamil87

3 miesięcy temu
Trener Pokemonów
Trener Pokemonów

Szwagier, jak odróżniłeś szyrły od myrłów?

3 miesięcy temu
MATEUx
MATEUx

O kurwa szumraki ! Oglądam was od SZAMBO U SZWAGRA i od tamtej pory nie opuściłem ani jednego filmika GRATULACJE ZA TE 5 LAT i życzę dalszych sukcesów

3 miesięcy temu
ELIAN 2006 Marcin Sylwester K
ELIAN 2006 Marcin Sylwester K

A Rzympolita na Rympałkach

3 miesięcy temu
Rafinio Rafinio
Rafinio Rafinio

Wasze odcinki coraz bardziej schodza na psy. Dno

3 miesięcy temu
Marcel Rutka
Marcel Rutka

Fajny ten film

3 miesięcy temu
DAMIX
DAMIX

Co to kurła ma być szwagry nie no gratulacje i w ogóle ale co to ma być lipa szwagry

3 miesięcy temu
szczupak 54
szczupak 54

Szumraki

3 miesięcy temu
Wiktor Cool
Wiktor Cool

Co to są te szyrły i myrły?

3 miesięcy temu
bambo7532
bambo7532

Co to są Szyrły i Myrły ? Odpowiedź: Szumraki "podzieliły się" na : Szyrły i Myrły :-D

3 miesięcy temu
Łukasz Solecki
Łukasz Solecki

Zajebisty odcinek

3 miesięcy temu
KWACHU88__PL
KWACHU88__PL

Szwagry ale ta rockowa wersja muzyczki intro jest świetna, super zmiana :D pozdrawiam

3 miesięcy temu
matrix 15
matrix 15

Szwagry Sto Lat !!!!!!!!!!

3 miesięcy temu
Paweł Qestus Tomkalski
Paweł Qestus Tomkalski

Kozak. Pozdrawiam

3 miesięcy temu
Pani Zołza
Pani Zołza

Co to te szyrły i myrły ? nie zrozumiałam tego odcinka xD

3 miesięcy temu
Weglik 102Na
Weglik 102Na

Ten odcinek kojarzy mi się ze starymi Szwagrami, aż sie łza w oku kręci ...

3 miesięcy temu
Piorux Roszczyński
Piorux Roszczyński

Fajnie zobaczyć nowe odcinki w starym klimacie, tylko co to te szyrły i myrły?

3 miesięcy temu
Tomek N
Tomek N

Video dowcip taki krótki? Bez jaj

3 miesięcy temu
Edyta S
Edyta S

Jutro na Szepietowo wbijacie

3 miesięcy temu
Olek Monster
Olek Monster

Pamiętam początki kiedyś to było xD

3 miesięcy temu
NIEDZWIEDZ
NIEDZWIEDZ

fajne kolorki

3 miesięcy temu
blubry darka
blubry darka

szybko zleciało

3 miesięcy temu
Szczepan Domanowski
Szczepan Domanowski

Właśnie temu ufo nas nie odwiedza...

3 miesięcy temu
Filip Filipovicz
Filip Filipovicz

Wróciliście do starego intro?

3 miesięcy temu
Julia Dom
Julia Dom

Super odcinek jak zawsze nagrywajcie takich więcej plis

3 miesięcy temu
TheKilleR
TheKilleR

Looo stare intro

3 miesięcy temu
Łukasz Gnatkowski
Łukasz Gnatkowski

Super szwagy

3 miesięcy temu
marcin szumala
marcin szumala

spadacie na psy co tydzien to gorzej,,

3 miesięcy temu
Kaczankuku
Kaczankuku

No to Panowie. Pięcioletnie studia z aktorowania skończone, dyplom z jutuba jest, nawet kilka, prakty zrobione, a Wasze pomysły mogłyby brać najlepsze kabarety. Jeszcze tylko na scenie albo w kinie dobrze byłoby Was zobaczyć. Nie znalazłem oryginalniejszego kanału i wiem, że kiedy mnóstwo innych kanałów zniknie z braku pomysłów, Śmiechawa będzie trwać w najlepsze. Dzięki Szwagry za poprawianie humoru. Czuję, że będę żył o pięć lat dłużej. : D

3 miesięcy temu
Łukasz Gubała
Łukasz Gubała

Świetny klimat, rewelka dowcip - ależ ten czas szybko zleciał. Oby jak najdłużej i jak najwięcej.

3 miesięcy temu
Kaczankuku
Kaczankuku

Co Wy gadacie. To już 5 lat?! Ciekawe, co będzie za następne tyle. Może utworzycie własny serwer z filmami, a przy dziesiątce jutub będzie w tej wspomince jako "dawne czasy"?

3 miesięcy temu
Malloy
Malloy

Co jak co ale przynajmniej wiemy co to szumraki ;) Szwagrze, zostaw mi trochę tych szyrłów, gratulacje za 5 lat, mam nadzieje ze będzie kolejne 5 :) pozdrawiam z Nowej Rudy. Chłopaki, robicie zajebistą robotę, nie przestawajcie i walczcie z cenzurą!

3 miesięcy temu
Angelika
Angelika

Zawiało komuną u Szwagra. Moja babcia zawsze powtarza że kiedyś pieniądze były, a na półkach braki. A teraz półki się uginają a pieniędzy brak... Gratuluję wytrwałości w tworzeniu kanału i nowych filmów. Wszystkiego dobrego na te 5-lecie i życzę kolejnych piąteczek. Pozdrawiam

3 miesięcy temu
NexON TV
NexON TV

Angelika Kiedys srednia pensja w Polsce to 15 dolarow, a teraz jakies 700

Miesiąc temu
jan janek
jan janek

Szyrła mi skisła... co robić?

3 miesięcy temu
Łokietnik
Łokietnik

O skurwesyn szumraki

3 miesięcy temu
michał 1234
michał 1234

Fajny film

3 miesięcy temu
Janek Kowalski
Janek Kowalski

Gratulacje z okazji 5 lecia

3 miesięcy temu
Miki 23
Miki 23

fajny odc

3 miesięcy temu
ABC DEF
ABC DEF

Tego jeszcze nie było :D Ciekawa odmiana

3 miesięcy temu
Mariusz Ciesla
Mariusz Ciesla

Super😂😂😂😂...ale tak powaznie to stalem w kolejkach jak byl stan wojenny i po...mieszkalem na Slasku...kolejki niesamowite....dobry odcinek😊👍👍👍👍👍

3 miesięcy temu
Borsuk
Borsuk

Aż się szumraki przypomniały :P

3 miesięcy temu
Pan Rafał
Pan Rafał

Domyślam się, że to takie kulawe nawiązanie do szumraków i nie widzę w tym nic śmiesznego. Tak samo jak szumraki nie były śmieszne. Może ktoś wyjaśni co w tym zabawnego poza "o hue hue, bo, że szumraki, hue hue, beka w uj".

3 miesięcy temu
Bartek Gruszczyński
Bartek Gruszczyński

Szwagier super sajan😂😂

3 miesięcy temu
Mołełek
Mołełek

Gratule 5 lat smiechawy! przez te lata się uśmiałem z kolegami do syta :D Dziękuje że jeszcze jesteście na youtube :D

3 miesięcy temu
Agent Bolec
Agent Bolec

Kiedyś to było . Za komuny było lepiej !

3 miesięcy temu

Następny