Szpaku - MOJO JOJO prod. Kubi Producent (Official Video)

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    BORCREW OFFICIALBORCREW OFFICIAL

    Trwanie: 2:34

    ZAMÓW ALBUM W PREORDERZE:
    borshop.pl/szpaku-atypowy
    BOR Records przedstawia "MOJO JOJO" czyli nic na poważnie. To drugi singiel promujący debiutancką płytę Szpaka "ATYPOWY". Podobnie jak pozostałe numery z albumu, również ten zawiera cząstkę młodego Simby. "MOJO JOJO" to jego dziecięca strona, która drzemie w nim do dzisiaj bo jak każdy z nas ma w sobie coś z dziecka.
    Na stronie www.borshop.pl nadal dostępny jest preorder z limitowaną wersją albumu „ATYPOWY” wzbogaconą o instrumentale, „BORUTO” EP, limitowane bletki oraz zestaw wlepek.
    Liczba preorderów jest ograniczona.
    O ALBUMIE:
    „ATYPOWY”, którego premiera sklepowa przewidziana jest na 19 października br.
    „ATYPOWY” to drugi fizyczny krążek młodego reprezentanta BOR Records.
    Wcześniejszy materiał, „BORuto” EP był dostępny tylko na oficjalnym sklepie borshop.pl w limitowanej ilosci 3000szt i został wyprzedany w ciągu 1 godziny!
    Wydawnictwo to 11 premierowych numerów, które są przesiąknięte życiową treścią, energią oraz bezkompromisowym wersami.
    Za produkcję krążka odpowiedzialni są młodzi producenci, którzy podobnie jak Szpaku, w ciągu ostatniego roku udzielali się na najmocniejszych materiałach w polskim rapie.
    Album jest dostępny w limitowanym preorderze tylko na www.borshop.pl
    (wysyłka zamówień 17/18 października), a na sklepowe półki trafi już 19 października.
    TRACKLISTA
    1. Alicja //prod. Kubi Producent
    2. W Krainie Czarów //prod. PSR
    3. UFO //prod. Michał Graczyk
    4. Szlam feat. Paluch //prod. D3W
    5. Lavender Town feat. Białas //prod. Deckster
    6. Zombie //prod.D3W
    7. Hinata //prod. Deemz
    8. Nieważne// prod. Got Barss
    9. Oddajemy krew Wampirom feat. Włodi //prod. megot
    10. Ja YETI //prod. prod. Michał Graczyk & Rutkovsky
    11. MOJO JOJO //prod. Kubi Producent
    SZPAKU ATYPOWY TOUR:
    19.10 - Poznań
    20.10 - Bydgoszcz
    26.10 - Sopot
    27.10 - Chojnice
    02.11 - Łódź
    03.11 - Olsztyn
    09.11 - Kraków
    10.11 - Katowice
    16.11 - Wrocław
    17.11 - Września
    23.11 - Szczecin
    24.11 - Żagań
    30.11 - Gorzów Wlkp
    01.12 - Kołobrzeg
    07.12 - Elbląg
    08.12 - Białystok
    14.12 - Toruń
    15.12 - Kielce
    21.12 - Rzeszów
    22.12 - Lublin
    12.01 - Warszawa
    18.01 - Jelenia Góra
    BILETY / INFO O KONCERTACH:
    facebook.com/szpakusimbabor/
    Management/booking - szpaku.koncerty@gmail.com
    Szpaku na FB - facebook.com/szpakusimbabor/
    Szpaku na insta - instagram.com/szpakusimba/
    BORCREW na FB - facebook.com/borcrewofficial/
    BORCREW na insta - instagram.com/bor_crew_official/
    Oficjalny sklep BOR - borshop.pl/
    Kubi Producent na FB - facebook.com/kubitheproducer/
    Kubi Producent na insta - instagram.com/kubiproducent/
    Pan Filmowiec na FB -facebook.com/pan.filmowiecRW/
    Pan Filmowiec na insta - instagram.com/pan.filmowiec/
    MIX - facebook.com/GrrraczProductions/
    NAGRANIE - facebook.com/akustikastudio/

    bor  borrecords  borcrew  bor4life  szpaku  simba  młodysimba  mlodysimba  kubi  kubiproducent  mojo  jojo  mojojojo  rap  hiphop  atypowy  

WeJn
WeJn

MOJE JOJO

22 godzin temu
Patryk Skaralewicz
Patryk Skaralewicz

Fauda rozpierdolił :D

Dzień temu
Esxcvx Jddkdndk
Esxcvx Jddkdndk

Zalegalizować marihuanen ? Kto za 👍👌👍😂

Dzień temu
Kisiel kisiński
Kisiel kisiński

W końcu teledysk😃😃

3 dni temu
Wartościowy
Wartościowy

Ciekawe co ludzie sobie myśleli jak widzieli 7 typów w kominiarach na placu zabaw

4 dni temu
Adrianeku •
Adrianeku •

1:30 wszystko się kręci jak ten diabel tasmanski!!!!

5 dni temu
Scooby Doo
Scooby Doo

Majo Jajo

6 dni temu
Michał Lubelski
Michał Lubelski

Szpaku za dużo bajek zdecydowanie w dzieciństwie xD Co te kreskówki z Tobą zrobiły xD xD

6 dni temu
Stasiu Brzeziński
Stasiu Brzeziński

MOJO JOJO

6 dni temu
Tomasz Podjacki
Tomasz Podjacki

``Wszysko się kręci jak te dyski bey blade`` moja ulubiona bajka(anime) dzieciństwa :D

6 dni temu
Oliwia Games
Oliwia Games

❤ Szpaku❤

8 dni temu
Oliwia Games
Oliwia Games

Loveee❤

8 dni temu
Sebastian Szreder
Sebastian Szreder

A rogal co tam robi?

8 dni temu
Dominik Bacik
Dominik Bacik

Sztos

9 dni temu
St4r
St4r

Ten moment kiedy znasz tekst każdej piosenki z płyty

10 dni temu
Uchiha BGC
Uchiha BGC

NOOOOOOOOOOOOOO TO JUZ NIE MAM WYRAZU UZNAANIA#$

10 dni temu
GamesPoland Pl
GamesPoland Pl

Kto z lubi szpaka piosenki

11 dni temu
Paweł Majkowski
Paweł Majkowski

Fajnie

12 dni temu
melade ppg mlp biab
melade ppg mlp biab

Ja nie wiem że na pewno ta piosenkę mojo jojo

12 dni temu
G Racz
G Racz

LEMONTOP!

13 dni temu
PITI
PITI

Mój Ranking tej płyty: 1.Lavender town 2.Szlam 3.Mojo jojo 4.Ufo 5.Ja yeti 6.Kraina czarów 7.hinata 8.zombie 9.alicja 10.niewazne 11.Oddajemy krew wampirom

17 dni temu
Igoqqu xdxd
Igoqqu xdxd

Najlepsza płyta jaką widziałem

18 dni temu
R27W
R27W

A gdzie bielsko ?????

18 dni temu
Bykuuu Z Plastiku
Bykuuu Z Plastiku

Pozdro DDL czekMy az wrócisz XD

18 dni temu
Davis1337
Davis1337

0:58 -xd-

18 dni temu
Udyral dsasd
Udyral dsasd

cartoon network sie nie przyjebało? xD

19 dni temu
Efpees
Efpees

-E Szpaku o co chodzi z tym limonto -no wiesz limon hejs ze ze limon ten teges wiesz -Aha. Rozjebało XDDD

20 dni temu
farmer 546
farmer 546

klip kozak polecam kupic plyte bo ja kupilem i nie rzaluje:)

20 dni temu
Jacek Królikowski
Jacek Królikowski

Ok, ale jak dla mnie najsłabsze z całej płyty

21 dzień temu
Hayko Michal
Hayko Michal

Nervarien po lewej 1:00

21 dzień temu
Pramko Game
Pramko Game

Ta mina xDDD 0:58

22 dni temu
Pomi
Pomi

Antypical X

23 dni temu
plazmathc
plazmathc

Zdecydowanie rookie roku ^.^

23 dni temu
KaWi
KaWi

Szpaku dziara tylko lewą łape ja zacząłem dziarać lewą jeszcze przed nim ciekawe czy powód ma ten sam co ja

23 dni temu
Grześ fiłonowicz
Grześ fiłonowicz

pojo jojo

25 dni temu
Sebastian Wróbel
Sebastian  Wróbel

Mojo jojo ty kurwo

25 dni temu
skowłon to ziomal
skowłon to ziomal

2x najlepiej poleciał polecam

27 dni temu
Ignacy
Ignacy

Mojojo

27 dni temu
Tak Nie
Tak Nie

w kurwe mocne !

28 dni temu
NoLimit_Label
NoLimit_Label

Nie wiem jak was ale mnie już w kurwia ta reklama "EB" .... nuta kozak w chuj!

Miesiąc temu
PompaMusic
PompaMusic

Jedna z kilku nut która mi siedzi od ciebie mordo. Pozdro

Miesiąc temu
Arok
Arok

Kubi jaki bit

Miesiąc temu
Jan Popek
Jan Popek

Ten początek to wygryw

Miesiąc temu
Marthinnxx
Marthinnxx

ej co to jest za postać ta na okładce i wgl?

Miesiąc temu
SzOk
SzOk

okładce płyty ? Gengar z pokemonów.

Miesiąc temu
Wertxber
Wertxber

AHA

Miesiąc temu
The Ebek
The Ebek

0:50 xddd

Miesiąc temu
CarimTv
CarimTv

szpaku 2k18 kozak (wierny fan )

Miesiąc temu
SWCrew Official
SWCrew Official

https://www.youtube.com/watch?v=nFyE7yh3j8c&t=0s&index=11&list=PLLORi1Iqj-sUE9sGsVWY9vNyNBRlJrANY Młody Simba! Na Farcie!

Miesiąc temu
NIE AKTYWNY
NIE AKTYWNY

Tekst zajebisty bass też zajebisty nuta wykurwista. Dobra robota szpaku i kubi :)

Miesiąc temu
Ola Domagała
Ola Domagała

sztosik w chuj 😍

Miesiąc temu
Denger
Denger

#TeamProfesorAtomus

Miesiąc temu
Khaled Roblox
Khaled Roblox

What am i watching

Miesiąc temu
Husaria Wartosci
Husaria Wartosci

Witam Dzieki wartosciowemu Boskiemu przekazowi wierze w ludzi, wspanialewzniosle slowa. Ducha nie gascie

Miesiąc temu
Dzajgs TV
Dzajgs TV

Kozacka nuta. Jeszcze uwielbiam te nawiązania do bajek. Pozdro Szpaku

Miesiąc temu
Bartek Musiol
Bartek Musiol

*MOJO* *JOJO*

Miesiąc temu
Inion TV
Inion TV

Koozak !! :D

Miesiąc temu
Jezus Chrustus
Jezus Chrustus

najgorszy z albumu

Miesiąc temu
Szokun Legendary
Szokun Legendary

Diabeł Trans

Miesiąc temu
Michael Black
Michael Black

Ogień!

Miesiąc temu
Nikolas Widulinski
Nikolas Widulinski

Siema jestem szpaku, z dala trzymam się od kraku, nie biorę żądnych proszków, dowiesz się o tym moim krążu, że życie to jest ściema, jak płyta eminema, już nic mi nie potrzeba, spójrz na tamtego pojeba, morda rozjebana, pusta kiermana, buty adama, majk gwałce jak ojciec van damma.

Miesiąc temu
Tedykk Spiders
Tedykk Spiders

Zajebiste

Miesiąc temu
Pański Ojciec Podchmielony
Pański Ojciec Podchmielony

**rozjebane**

Miesiąc temu
DOBRA MORDA
DOBRA MORDA

Zjabeiste

Miesiąc temu
Mateusz Czwornog
Mateusz Czwornog

xd

Miesiąc temu
Patryk Wdowczyk
Patryk Wdowczyk

fajna płyta szpaku

Miesiąc temu
Stefan Galaska
Stefan Galaska

a to mam rozumiec ze chodzi o Rogal DDL ? ^^

Miesiąc temu
Marcel RASU
Marcel RASU

Na high'u jeszcze lepiej nuta wchodzi 😉😉😉

Miesiąc temu
macio 1
macio 1

Słyny tekst szpaka wszystko się kręci

Miesiąc temu
Fc najkos
Fc najkos

Czemu plujesz do mikrofonu? 1:57

Miesiąc temu
Zbyszon
Zbyszon

Szpaku jesteś kotem 2018 roku.

Miesiąc temu
witek pl
witek pl

18:0 haha

Miesiąc temu
witek pl
witek pl

0:18 haha

Miesiąc temu
witek pl
witek pl

0: 18

Miesiąc temu
ShuriKen CREW
ShuriKen CREW

nagraj coś z Rogalem, ciekawe kolabo

Miesiąc temu
Tak Nie
Tak Nie

mojo jojo ?!

Miesiąc temu
Ares
Ares

Mojo jojo to ten typ z atomówek?

Miesiąc temu
Michał Grabowski
Michał Grabowski

Tak

Miesiąc temu
Subskrybent
Subskrybent

Autotune? A komu to potrzebne? Zajebioza szpaku

Miesiąc temu
Viper Games
Viper Games

0:57 rozjebało mnie

Miesiąc temu
RADZIO YT
RADZIO YT

zajebista nuta w chuj :D jak dla mnie najlepsza na płycie pozdro szpaku i rob to co robisz mordoo

Miesiąc temu
Krzysztofux
Krzysztofux

Mangekyou sharingan

Miesiąc temu
Frans Mówi
Frans Mówi

to jest bardzo bardzo dobre

Miesiąc temu
Nikola Nikola
Nikola Nikola

szlaku nagaraj coś z Rogalem ddl

Miesiąc temu
Jasielski
Jasielski

Pozdro oln

Miesiąc temu
Szymon Falkowski
Szymon Falkowski

Atomówki

Miesiąc temu
Zdzisiek Waligrucha
Zdzisiek Waligrucha

Żenada . to już nie rap :P

Miesiąc temu
DuckBoi
DuckBoi

staragłowa?

Miesiąc temu
Alan Krasucki
Alan Krasucki

za rok bedziesz kims wiecej niz paluch.

Miesiąc temu
RACOVIA 1921!
RACOVIA 1921!

Kocur!!!!

Miesiąc temu
Alex00io
Alex00io

Ciaryyy

Miesiąc temu
dawid Wąsala
dawid Wąsala

EJ SZPAKU O CO CHODZI Z TYM LIMONTO?????

Miesiąc temu
uliczny poeta
uliczny poeta

akurat nie fanatyk bajek ale lubie raz na pare lat zkwasić mordke :) pozdro

Miesiąc temu
young oski
young oski

Ta nutka powinna mieć 20mln

Miesiąc temu
KAR0[L]
KAR0[L]

🔥🔥🔥🔥🔥

Miesiąc temu
PeaQ
PeaQ

AutoTuny w żadnym wypadku ... komu to potrzebne ?

Miesiąc temu
XeMo
XeMo

NORMALNIE SZPAKU GANG ZJEŻDŻALNI #OGIEŃŃ

Miesiąc temu
pronek 04
pronek 04

A to taka sytuacja idziesz sobie na plac zabaw dla dzieci A tam szpaku robi piosenkę nie dla dzieci

Miesiąc temu
DemoNus
DemoNus

- Audio-Tune'y? - W żadnym wypadku - A komu to potrzebne? A dlaczego? - A dlaczego? - Noo, to już tu nie mam wyrazu uznania - Veto, całkowite!

Miesiąc temu
Djdjdjdjd jkxjxjdjdjddjsoapdhai
Djdjdjdjd jkxjxjdjdjddjsoapdhai

Co sie to szpaku prujecie kurwy

Miesiąc temu
MAZUREK
MAZUREK

Co to za bluza co ma Szpaku ta czarna z białym na rękawach, wie ktoś może? A tak wogole to kozak nuta jak zawsze

Miesiąc temu
aroo
aroo

ROZPIERDAALAA MOJOJOOOJOOOO! ! #BORCREW

Miesiąc temu
Rzeczny Wunsz
Rzeczny Wunsz

rozjebales szpaku

Miesiąc temu

Następny

be vis "surfer"
be vis "surfer"

be vis

6 miesięcy temu