SPOTKAJ NAS NA MEETUP 2017 w Krakowie!

sweet kaktusik
sweet kaktusik

hej rębol co u cb ja cie uwielbiam

Rok temu
Marcel Lewandowski
Marcel Lewandowski

Mnie nie będzie 😞😞😢😓😭😭😭😬😰

Rok temu
Marcel Lewandowski
Marcel Lewandowski

Xd 😁

Rok temu
Marcel Lewandowski
Marcel Lewandowski

Rembol ile masz lat? 🎂🎂

Rok temu
ѕυммєя & ωιηтєя
ѕυммєя & ωιηтєя

ty nie do Krakowa tylko do Wrocławia a nie ❌👎☹👎

Rok temu
Patrycja Kuminek
Patrycja Kuminek

hej

Rok temu
Zo Sia
Zo Sia

Byłam ^^ Mam autografik ;))

Rok temu
Elizkaa Elizaa
Elizkaa Elizaa

Mam z tb selfiaka

Rok temu
MartynQa Official
MartynQa Official

Mam Autograf od cb

Rok temu
Makiś 24
Makiś 24

Mam tą koszulkę

Rok temu
Makiś 24
Makiś 24

Pozdro z meet up

Rok temu
Julka to_tylko_ja
Julka to_tylko_ja

Byłam 😍

Rok temu
FAJTER
FAJTER

Elooo Mordo !!! Pamiętasz mnie

Rok temu
Polaa
Polaa

Byłam było super! ❤️

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

chciałam pojechać :C ale nie mogłam było mi przykro bo chciałam zobaczyć naruciaka ...i ciebie przy okazji :) . Dziś płacze i siedze na balkonie ;/ najlepiej jakbym skoczyła bo nigdy was nie zobacze :(

Rok temu
PolskaEvelynn
PolskaEvelynn

Jestem zazdrosny bo nie byłem nigdy na meetupie

Rok temu
dejwidos 131
dejwidos 131

Będą drogie te koszulki bo będę?

Rok temu
Dominik #ANDR
Dominik #ANDR

Widzimy sie! :)

Rok temu
The Manglisia
The Manglisia

Mieszkam w Krakowie Ale nie mogę przyjść😢😢😢😭😭

Rok temu
Jagoda Topolska
Jagoda Topolska

A o której godzinie bo ja snapa nie mam

Rok temu
Milena Wojdan
Milena Wojdan

Pozdrowisz na odcinku 😁

Rok temu
Gãbi ♡♡
Gãbi ♡♡

Mam pytanie. Czy to meetyt jest na pewno za darmo? Bo kawałek tam mam jednak, a jeżeli nie wezmę tyle pieniędzy to będzie bez sensu jak pojadę i mnie nie wpuszczą... Dlatego chcę się dowiedzieć c:

Rok temu
Maxer
Maxer

Nie mogę jechAć😭😭😭😭😭😭😭. Czekam na jakiegos w okolicach Białegostoku albo Warszawy

Rok temu
Maxer
Maxer

TheKoteczkowataMSP Łączę się w bólu 😢

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

czyli ja nie sama ;( miałam jechać ale rano się dowiedziałam że nie jade płakałam cały dzień ;c chciałam zobaczyć naruciaka a przy okazji rembolka czekam na tranfans 7 paz może pojade ;c

Rok temu
seba
seba

kiedy jakiś maratonik? bo dawno nie było

Rok temu
Maja Zon
Maja Zon

MUSZE TAM JECHAĆ!!!!!!!♡

Rok temu
Ewa Nawrocka
Ewa Nawrocka

ja mieszkam w krakowie ale rodzice mi raczej niepozwola :(

Rok temu
Amelia Rożeńska
Amelia Rożeńska

Ej no, ja mam 9 urodziny xD

Rok temu
LD Games
LD Games

Aaaaaaaaa rembolllm na meet up

Rok temu
ENzej
ENzej

Rembol czy będzie twoja siostra

Rok temu
Gacha Verse
Gacha Verse

Ja nie moge iść

Rok temu
Choco Cute Mongrel
Choco Cute Mongrel

BĘDE

Rok temu
Pati StuuPac
Pati StuuPac

Widzimy się 8)

Rok temu
Zosia Maniarska
Zosia Maniarska

Chciałabym cię spotkać:(

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

czyli ja nie sama ;( miałam jechać ale rano się dowiedziałam że nie jade płakałam cały dzień ;c chciałam zobaczyć naruciaka a przy okazji rembolka czekam na tranfans 7 paz może pojade ;c

Rok temu
Kaktus
Kaktus

Nwm czy będe mam tam 2 km bo mieszkam w krakowie moze na rowerze xD a o ktorej godz rembol :)

Rok temu
Po prostu Ja
Po prostu Ja

JA MAM 9 URODZINY XDD Ale niestety nie będę bo mam gości. :(((

Rok temu
Ta Taka Jedna
Ta Taka Jedna

*MIESZKAM NA DRUGIM KOŃCU POLSKI* 😭😭

Rok temu
Sweet Toni
Sweet Toni

Rembol czuje sie nie fair poniewaz moim marzeniem jest spotkac ciebie na meet upie ale to nie mozliwe bo mieszkam w innym kraju i przyjezdzam do polski na swieta i na wakacje😢😭

Rok temu
xXxPolandxXx
xXxPolandxXx

Do zobaczenia ♥

Rok temu
lusia XD
lusia XD

Rembol ale ty się rozdarłeś

Rok temu
Chocolate Mint
Chocolate Mint

Na pewno będę!😊💪❤

Rok temu
Wiktoria Czapka
Wiktoria Czapka

Mnie nie będzie😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Rok temu
Chlebik
Chlebik

Zrub mitap w Białej Podlaskiej

Rok temu
opp
opp

MORDO WIDZISZ SIĘ ZE MNĄ ❤ Już odliczam te 3 dni do meetupa 🙈 Do zobaczenia 😙

Rok temu
Tofi Suzi
Tofi Suzi

a bediesz nagrywal meetup

Rok temu
Lusia kowalczuk
Lusia kowalczuk

Może ❤?

Rok temu
alex tecław
alex tecław

Elo mordulo

Rok temu
Katarzyna Przeniosło
Katarzyna Przeniosło

Będe❤

Rok temu
Marcelix Marcelix
Marcelix Marcelix

Napewn nie z mną 😢😢😢😢😳😣

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

czyli ja nie sama ;( miałam jechać ale rano się dowiedziałam że nie jade płakałam cały dzień ;c chciałam zobaczyć naruciaka a przy okazji rembolka czekam na tranfans 7 paz może pojade ;c

Rok temu
Oliwka XD
Oliwka XD

Niestety Mam Festyn w mieście ;-; Nie pojade ;-;

Rok temu
Nadia Koczur
Nadia Koczur

Widzimy się Mordo 😎😎

Rok temu
Amelka Tyzo
Amelka Tyzo

Ktoś jeszcze żyje po tych kilku dniach szkoły????? xD😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Rok temu
Martin game Pl
Martin game Pl

mam 1 Kill siebie

Rok temu
Jasior YT
Jasior YT

amela 33 is nie

Rok temu
Dominika Kozłowska
Dominika Kozłowska

Ja nie😉

Rok temu
Berenika Pociej
Berenika Pociej

amela 33 ja, naprawdę nie wiem jakim cudem

Rok temu
Night Sparrow
Night Sparrow

Mnie nie będzie za daleko 😕

Rok temu
Equestrian on L.Cezar
Equestrian on L.Cezar

W moje urodziny super 😍

Rok temu
Agiokim
Agiokim

Kto z gangu dzwoneczka? 🔔🔔🔔😀☺💪💪👍👍

Rok temu
FejmS
FejmS

Kto sub za sub

Rok temu
Wrzosiec
Wrzosiec

Mieszkam koło Krakowa, mam wolne w sobotę, są moi ulubieni YT-berzy, ale mama mnie nie chce zabrać :(

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

:( może 7 października pojade na tranfans z naruciakiem jako ambassadorem

Rok temu
Wrzosiec
Wrzosiec

TheKoteczkowataMSP Mi też jest przykro 😧😢

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

a inne szczesciary się jeszcze bawią do 18 na meetapie :_:

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

nawet nie wiesz jak mi przykro że nie moge zobaczyć mego idola naruciaka ..;(

Rok temu
Wrzosiec
Wrzosiec

TheKoteczkowataMSP Ja miałam dokładnie tak samo

Rok temu
Eryk019
Eryk019

*Jak dasz mi Suba i odp "gotowe"* *To oddam ci 100sub (PS nie oszukuj bo mam wgląd kto subuje!)*

Rok temu
ziemniaczek xde
ziemniaczek xde

Szkoda że żadnemu youtoberowi (nie umiem tego opisać ) nie chce się organizować czegoś takiego że by przyjeżdżał do losowej osoby chodzi o widzów mieszkam za daleko od Krakowa ale będę z siostrom może w następnym roku 🙂

Rok temu
Witaj w moim pamiętniku
Witaj w moim pamiętniku

LOL 70 like XD

Rok temu
FAJTER
FAJTER

Ja będę Mordo. Elo mordo tutaj Rembol :)

Rok temu
Agata Bruździńska
Agata Bruździńska

Rembol Możliwe że będe!!

Rok temu
ciasteczkowa YT
ciasteczkowa YT

Zdradzisz na meet upie czemu akurat elo mordo???

Rok temu
Dorota
Dorota

Aż szkoda gadać...... Ja niestety nie będę na meetupie :/

Rok temu
zEnKaI /!\
zEnKaI /!\

#nie lubimy czuuxa

Rok temu
J. Wa
J. Wa

Mateusz Rint ja tam lubię i proszę bez hejtów

Rok temu
Zosia Zabłocka
Zosia Zabłocka

niestety nie mogę jechać :-( ale życzę miłej zabawy każdemu i bardzo cię lubię rembol pozdrawiam :) mogę serce ?

Rok temu
Zosia Zabłocka
Zosia Zabłocka

co będzie 7 paz ? ;3

Rok temu
TheJuliaMsp
TheJuliaMsp

czyli ja nie sama ;( miałam jechać ale rano się dowiedziałam że nie jade płakałam cały dzień ;c chciałam zobaczyć naruciaka a przy okazji rembolka czekam na tranfans 7 paz może pojade ;c

Rok temu
Ewciax :3
Ewciax :3

Zosia Zabłocka NOPE

Rok temu
Maja Pawlowska
Maja Pawlowska

61 like o mój boże xd

Rok temu
Oliwia Skorupska
Oliwia Skorupska

czemu ty muwisz elo mordo

Rok temu
TheAlex47
TheAlex47

Nie mogę się doczekać!!! To będzie najlepszy dzień w moim życiu! 😀💖

Rok temu
The Julixx
The Julixx

A kiedy zrobisz w Bielsku Białej?

Rok temu
Wiktoria 3.0.1.0
Wiktoria 3.0.1.0

Pzdr ze snapa :DD

Rok temu
Darvi x
Darvi x

Elo mordy. Jak tam w szkole ?❤ Pozdro 😘

Rok temu
cos tam
cos tam

35 Łapka w góre B)

Rok temu
cos tam
cos tam

Zazdrościsz? ;)

Rok temu
Ewciax :3
Ewciax :3

L W chciałabyś ;-;

Rok temu
Laura Lubelczyk
Laura Lubelczyk

Do zobaczenia 💗💗

Rok temu
sp14-7d-13
sp14-7d-13

Nie mogę się doczekać ;)

Rok temu
Natalia Żemła
Natalia Żemła

Heeej najlepsza ekipa 😊

Rok temu
Tamara S
Tamara S

Elo mordo ja ze snapa

Rok temu
REMBOL
REMBOL

Z kim się widzę 8)?

Rok temu
yoisho (twoja kraszi)
yoisho (twoja kraszi)

Mieszkam w Krakowie!😍

Rok temu
CactusMilk
CactusMilk

Są plakaciki będą drogie ?;^; będę tam 😄

Rok temu
Progracz Worldconqeror
Progracz Worldconqeror

REMBOL że mną już mam bilet

Rok temu
Berenika Pociej
Berenika Pociej

KoteczeQ :3 jak idziesz to wyjdź teraz, bo nie zdążysz dojść:V

Rok temu
Julcia :3 xD
Julcia :3 xD

Jezu ale mam szczęście właśnie 9 września idę do Krakowa !!!!!!!

Rok temu

Następny