Rolnik Szuka Żony 5 - Oczekiwania vs Rzeczywistość

Kawaii Kitty
Kawaii Kitty

Czemu ja to oglądam?

2 dni temu
damian szydlowski
damian szydlowski

Co za buldożer. Nie dość że gruba jak beczka to głupia. Myślała że gość się nie zorientuje że waży jakieś 90 kg więcej niż na zdjęciu. Żenada.

2 dni temu
Barbara Dobrowolska
Barbara Dobrowolska

Oj biedny ten Grzegorz... klamstwo ma zawsze krotkie nozki

2 dni temu
sebogothic
sebogothic

Grubo.

2 dni temu
Auto Start Test
Auto Start Test

Chłop nie widział jeszcze dziewczyn ze Szkocji i ich umiejętności do przeróbek zdjęć, no mógłby karpia strzelić po spotkaniu na żywo.

3 dni temu
Lucy 33
Lucy 33

Tak zgadzam sie insta i facebook najwieksi kłamcy wygladu faceci napalaja sie na laski a potem zdziwionko a macie gały co chciały hihi

3 dni temu
Wieslawa Przestrzelska
Wieslawa Przestrzelska

Podoba mi się ostatni komentarz, przynajmniej facet o facetach wypowiada się szczerze Ci faceci którzy tu występują są godni Politowania - Naprawdę, pomimo, że mam swój wiek żadny by mnie nie zainteresosal

3 dni temu
Anioł Piekła
Anioł Piekła

jakby posypał hajsem, bym mu wora codziennie wypróżniała. Laski już tak mają, je trzeba z góry traktować jak śmieci

2 dni temu
NATALIA ZMUDA
NATALIA ZMUDA

grzegorz cwaniaczek

3 dni temu
NATALIA ZMUDA
NATALIA ZMUDA

widac piekna miska jesc nie daje a jemu daje piekna haaaa

3 dni temu
Ambasador RP
Ambasador RP

ale kurwa sie usmialem

3 dni temu
Tomas - komentator You Tuby
Tomas - komentator You Tuby

Japierdole jacy desperaci. Takie randki w ciemno z neta kręciły mnie jak miałem 14-15 lat.

3 dni temu
Dariusz C
Dariusz C

Szaaaaajs

4 dni temu
Palo Santo
Palo Santo

Czemu mi to wyskoczyło w proponowanych? 🤔

4 dni temu
Basieńka Misia
Basieńka Misia

Ten Grzegorz to wybredny byku, aż w końcu sam zostanie ta za gruba ta nie ma włosów kręconych itp.Masakra Też nie jest idealny skoro jest taki przystojny to pojakiego gwinta pcha się do telewizji 🤔🤣🤣Chyba z nim coś nie tak?? Powodzenie 🙋🏻‍♀️🍀

4 dni temu
Margo Raad
Margo Raad

Jak dla mnie wszyscy buraki 🤣🤣🤣

4 dni temu
Zarzecki Surma
Zarzecki Surma

Ta gruba to chyba wpierdoliła tę ze zdjęcia...

4 dni temu
Stella Kula
Stella Kula

Hehe...dobre 🤣

3 dni temu
Andrzej No
Andrzej No

to lanserzy i pajace którzy zony nie szukają tylko sobie w huja grają no bo kraśko wskazał droge jaki sławny ja być moge na ulicy mnie poznają coś tam zawsze zapytają --i tv też pale głupa jaka słodka ze mnie dupa która zony nie znajduje bo na roli wciąż haruje--lecz nie stety prawda taka kawał pizdy nie kozaka --program kończy sie i basta większość znowu konia chlasta--co do widzów już w tej chwili dawno im sie opatrzyli coraz gorzej coraz słabiej wszystko tutaj tak wypada jak cwaniaczki tak dla lansu robią za idiotów dziada a dupencje też nie lepsze jak wakacje to traktują coś tam głupio popierdolą i tak bardzo sie lansują-----program jest więc coraz gorszy

4 dni temu
Matraszka M93
Matraszka M93

Sami szpetni a modelek oczekują 😂👍🏼

4 dni temu
Loki Grzmot
Loki Grzmot

Można się naciąć. Jak na Roksie. Oczekiwania vs rzeczywistość.

4 dni temu
WonszRzeczny
WonszRzeczny

Dzesika xd

4 dni temu
Joanna Dobaczewska
Joanna Dobaczewska

Biedak. A te na siłownię.

4 dni temu
Mario Berserker
Mario Berserker

Zataiła dodatkowe 100 kilo 😂,japierdole to jakiś wieloryb ?

4 dni temu
Dawid Kabus
Dawid Kabus

jak się nazywa ta pierwsza

4 dni temu
Piotr Wator
Piotr Wator

Debile

5 dni temu
Agnieszka S-a
Agnieszka S-a

Jessikaaaaa już wygrała

5 dni temu
Nn Nn
Nn Nn

W programie była chyba pomyłka. Powinno być: Jessica lat 44, a nie 24.

5 dni temu
Thug Life
Thug Life

Ale dopieprzył asz przepiepszył

5 dni temu
Viola Ola
Viola Ola

Dla Grzegorza to bym mogla nawet krowy doić 😄😁😎 Przystojniak ...

5 dni temu
Sławek Kozioł
Sławek Kozioł

Pytanie za sto punktów-po co nosić za frajer na karku 40 kilo łoju?

5 dni temu
Longina Milewska
Longina Milewska

Pytanie zajebiste 😂😂😂

4 dni temu
Kamila 263
Kamila 263

Ta jedna od Grzegorza to mało brakowało a by się zaklinowala krzesełko za małe dupa za duża 😂

5 dni temu
Ba. Ci
Ba. Ci

A ja jestem wysportiwany a ta grubsza bym zaprosil widac ze fajna dziewczyna i nawet jak na swoja wage bardzo seksowna i widac ze dba o siebie nogi tez ma zgrabne jak na swoja wage jesli czytasz napisz do mnie

5 dni temu
Muzycznyy Taern
Muzycznyy Taern

To po co szuka w taki sposób

3 dni temu
Lena Deska
Lena Deska

Ba. Ci Jak na 130 kilo bardzo zgrabna😉

4 dni temu
Łukasz Mosur
Łukasz Mosur

A ja z kolei uwazam ze to bardzo piekna kobieta...

5 dni temu
Omelini
Omelini

Cudowny filmik

5 dni temu
Iam Matrix
Iam Matrix

Jakby na mnie usiadła to bym umarł z głodu

5 dni temu
Kacpereo
Kacpereo

Aha?

3 dni temu
Henryk Pobożny
Henryk Pobożny

Tłusty kurwiszon

5 dni temu
Volt Demon
Volt Demon

W polsce wyglad drugorzedny no ja pierdole

5 dni temu
Dyoniza Proczka
Dyoniza Proczka

Nie miałam na myśli tej pani która wysłała zdjęcie pięknej dziewczyny,a okazała się kłamczuchą. Nie trzeba kłamać ale pokazać jaką się jest w rzeczywistości.)

5 dni temu
Wei Shen
Wei Shen

Ale locha ja pierdole, nikt jej nie chce to zdesperowana była w chuj xd

5 dni temu
szpelon Ps4
szpelon Ps4

Kto stworzył ten zjebany kanał o co w tym chodzi czemu mam to na stronie głuwnej?! Kurna...

5 dni temu
Szymon Pułkownik
Szymon Pułkownik

katolicy to kłamcy wszyscy Nie brzydzą się kłamać, nie mają oporów jak nawet biblii nie znają.

5 dni temu
Ziętalus
Ziętalus

Jebane dziwki

5 dni temu
Krzysztof Kowalski
Krzysztof Kowalski

chuda kobieta to jest przeciez :D

5 dni temu
Question Everything
Question Everything

hahahah omg

5 dni temu
Agata Magdalena
Agata Magdalena

Wcale się nie dziwię, że się wkurzył. Swoją drogą co te laski mają w głowach, pchają się do telewizji żeby sobie wstydu narobić? Myślały, że on nie zauważy takiej ogromnej różnicy między fotkami, a tym co jest w rzeczywistości? I tak zachował klasę, ja na jego miejscu bym wyszła 😂

5 dni temu
Multi Matik
Multi Matik

Racja 👍

3 dni temu
Przemysław Sokołowski
Przemysław Sokołowski

"Kandydatki Grzegorza zataiły najwięcej... W sumie ponad 100 kg wagi" XDDDDDD

5 dni temu
Łukasz Zimmerman
Łukasz Zimmerman

...dzieci i kręcone włosy xD

5 dni temu
Mr Mgr
Mr Mgr

Koleś jest zwykłym chamem. Nawet jeśli kobieta jest zdecydowanie przy kości w porównaniu, nie powinien jej tego mówić. No ale czego się spodziewać po prostaku, wszystkie laski powinny go olać, niech wraca do mamusi

5 dni temu
wilku8888
wilku8888

+Mr Mgr Nalezalo sie jej za klamstwo. Moze dostanie lekcje i juz nikogo tak nie oszuka.

5 dni temu
Menefe 1
Menefe 1

Czy ja kogoś oszukuję i się umawiam z tą osobą? Tutaj są nickname'y a nie imiona i nazwiska. Jeżeli ona chce zbudować związek oparty na szczerości i zaufaniu to powinna dawać swoje normalne zdjęcia a nie te po retuszu.

5 dni temu
Mr Mgr
Mr Mgr

Menefe 1 a ty masz imię na yt inne niż w rzeczywistości, i co z tego?

5 dni temu
Menefe 1
Menefe 1

A ona to co? Zdjęcia inne niż w rzeczywistości.

5 dni temu
Mr Mgr
Mr Mgr

Boski Apollo po prostu facet nie powinien niektórych rzeczy mówić wprost. Ale może ja jestem starej szkoły.

5 dni temu
tomek-Kraków
tomek-Kraków

na zdjęciach całkiem ładna w Realu no cóż są ludziska co lubią puszyste

5 dni temu
maciek jak
maciek jak

Grube baby zawsze robią kadry tylko z twarzà xD

5 dni temu
celebezz
celebezz

Jaraja mnie grube suczki, ktorym sie wydaje, ze sa fajnymi dupami. Dajcie mi ja

5 dni temu
Wiki Wiki
Wiki Wiki

To dość częste tylko że żadna osoba nie robi tak w tv. Ja znam mnóstwo Lasek które na zdjęciach z Facebooka wyglądają tak że mózg się gotuje. A w Realu paszczur

5 dni temu
vipdavidful
vipdavidful

"Zaskoczyło go to że z kobietami trzeba rozmawiać" hahaha

5 dni temu
iSzilusieq_-_
iSzilusieq_-_

Czemu w tym mówi Zosia z IOS xD?

6 dni temu
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop

1.20 w sobotnią noc a ja to oglądam i to na trzeźwo...Co ja robię ze swoim życiem..

6 dni temu
Iron Hyde
Iron Hyde

Hahaha... Pozostaje graba. Reka nie granat, chuja nie urwie.

6 dni temu
Iam Matrix
Iam Matrix

CIEKAWE NA CZYM PRZEZ ROK SIE TAK UTUCZYŁA .JEDNAK ZNAJAC KOBIETY TO TEZ BYLO RACZEJ KLAMSTWO PRZEZ ROK SIE NIE DA TYLE PRZYTUC NO CHYBA ZE JA STARZY UWIZALI W CHLEWIE I KARMILI PASZA GMO

6 dni temu
Iam Matrix
Iam Matrix

Grube świnie bleeee

6 dni temu
Rafal K
Rafal K

1:03 Ja też nie wiedziałem, że z kobietami trzeba rozmawiać. Dobrze, że obejrzałem ten film.

6 dni temu
Iam Matrix
Iam Matrix

Jest takie coś jak jedna na milion i to jest kurwa prawda :)

6 dni temu
Kondri 6
Kondri 6

Dziewczyna się trochę skompromitowała, ale z drugiej strony gość sprawia wrażenie pustego i próżnego jakby przyszedł tylko po to, żeby pokazać jaki to on jest fajny i jaką to fajną laskę na wizji sobie wybierze - to tak jeśli chodzi o ten pierwszy przypadek.

6 dni temu
DymionTV
DymionTV

Ah ten foto shop ;D

6 dni temu
donlucio1
donlucio1

Najpierw był wniosek o dopłaty, potem o wsparcie (100 tysięcy) dla młodego rolnika, następnie dotacja na modernizację (co pięć lat po 300 tysięcy) a w końcu nawet prośba o żonę.

6 dni temu
Dorota Urbanska
Dorota Urbanska

XD

6 dni temu
Mati S
Mati S

Łykacie wszystko co wam pokażą. TVP samo przerobiło te zdjecia i kazało jej robić z siebie idiotkę żeby zrobić show. Gdyby ona na własną rekę by tak ściemniała to by jej nawet nie pokazali

6 dni temu
Adrianna Szudrzynska
Adrianna Szudrzynska

+Sylvia D Osobiście nie znam tego serialu i nie oglądałam żadnego odcinka. Sprawa jest dla mnie interesująca wyłącznie od strony socjologicznej i kondycji tzw. mediów

5 dni temu
Sylvia D
Sylvia D

Adrianna Szudrzynska aż tak mnie ta sprawa nie interesuje zatem nie zagłębiam się w to dalej bo mam to gdzieś

5 dni temu
Adrianna Szudrzynska
Adrianna Szudrzynska

+Sylvia D Jeśli wiedzieli i nie powiedzieli tylko rolnikom, to w takiej sytuacji oni by byli najbardziej poszkodowani. A jeśli powiedzieli, to niestety wszyscy wspólnie zrobili w bambus miliony widzów. Btw spolszczona wersja Sherlocka to Szerlok (nie "Szerlock")

5 dni temu
Sylvia D
Sylvia D

Adrianna Szudrzynska właśnie to miałam na myśli dlatego jeśli „wiedzieli to nic nie powiedzieli” ale można spekulować

5 dni temu
Adrianna Szudrzynska
Adrianna Szudrzynska

+Sylvia D Wątpię, żeby autorzy programu własnoręcznie przerabiali te zdjęcia, jak sugeruje Mati. Jeśli już, to dla urozmaicenia i lepszej oglądalności raczej ten przekręt świadomie i z pełną premedytacją zaakceptowali. Kto wie, może i "rolnicy" też byli wtajemniczeni w plany realizatorów...

5 dni temu
Adrian Vegeta
Adrian Vegeta

Ja to bym jej dupe przeoral i wylizal te miesidlo.

6 dni temu
Sebastian Szulczyk
Sebastian Szulczyk

Reklama KFC przed filmem, przypadek ?

6 dni temu
Waldemar Kiepski
Waldemar Kiepski

Kłamstwo ma krótkie nogi 😃 nie wiem na co te panie liczyły...

6 dni temu
Krul MOPSU
Krul MOPSU

fe

6 dni temu
Łukasz Banach
Łukasz Banach

Zachował się jak cham, ładna dziewczyna tylko troszkę grubsza słoma z butów wychodzi żeby tak dziewczynie powiedzieć

6 dni temu
Łukasz Banach
Łukasz Banach

Piotr Czarnecki no to jesteś wporzadku

6 dni temu
Piotr Czarnecki
Piotr Czarnecki

+Łukasz Banach uwazam ze oszukala ale nie zasluguje na takie potepienie i slownictwo jakie jej ,,funduja,,

6 dni temu
Łukasz Banach
Łukasz Banach

Zretuszowala *

6 dni temu
Łukasz Banach
Łukasz Banach

Piotr Czarnecki zobacz jak tu w tych opiniach wyzywają tą dziewczyne która zrealizowała może i zdjęcie ale to chore żeby ją tak wyzywać

6 dni temu
Piotr Czarnecki
Piotr Czarnecki

+Łukasz Banach ja nie pytalem o listy

6 dni temu
Cydru ilisk
Cydru ilisk

kurwa mac, pierwszy raz slysze ivone od ladnych paru lat

6 dni temu
piotrekmuzyk1
piotrekmuzyk1

Facet miał 100% racji, nie owijał w bawełnę... skoro ktoś wysyła stare lub wyretuszowane fotki i zaczyna znajomość od oszustwa w życiu prywatnym nie będzie szczery !!!

6 dni temu
Jason Voorhees
Jason Voorhees

no tak dziewczyny dalej wystawiajcie i wysyłajcie zdjęcia po retuszu wygładzone zmarchy 30 kg lżejsze podrasowane powiększone oczy cyfrowe makijaże, a później placz ze ktoś się rozczarował... jeśli uważacie ze nie wygląd jest ważny to daj jedna z drugą natrualne foto i wtedy szukaj amatora :)

6 dni temu
Migot
Migot

Smieszna bo tacy ludzie jak napisales sami twierdza ze nie wyglad sie liczy dlatego przerabiaja swoje zdj, hah gdzie tu logika ?

4 dni temu
lyd do
lyd do

A ja mam ubaw, jak ci debilni faceci, wybierają zawsze tylko te najładniejsze, a później pierdolą, że wybrał ją, bo treść listu mu się spodobała, że niby nie kierował się wyłącznie urodą. Jak to się mówi, każdy kij ma dwa końce. Hipokryci, mają to na co zasłużyli.

5 dni temu
Dymson 28
Dymson 28

Jaka gruba locha haha

6 dni temu
Teresa Klaman
Teresa Klaman

Do programu te "cud" kandydatki powinny wysłać krótki film o sobie ,gdzie widać całą sylwetkę, twarz z bliska i obowiązkowo powinny wypowiedzieć się na własny temat z zakazem retuszu. Byłaby większa selekcja i uczciwe podejście, a nie zrobię wszystko, żeby zostać celebrytką, nawet jak wyglądam jak brzydsza siostra Shreka.

6 dni temu
Teresa Klaman
Teresa Klaman

Podejrzewam,że spora grupa tych kandydatek myśli: Może męża nie znajdę, ale zawsze jakaś szansa na sukces medialny, może ktoś się na mnie pozna? Po tym ,co się dzieje w mediach widać ,że stworzono "nowy zawód" z cyklu nic nie robić ,a dużo zarobić,wystarczy tylko czasem kogoś zszokować.

5 dni temu
Piotr Czarnecki
Piotr Czarnecki

A to jak sie wezmie udzial to sie jest celebrytka?

6 dni temu
Dariusz Śliwiński
Dariusz Śliwiński

Nie tu trzeba przestac w......lac czekolade i zadbac o siebie

6 dni temu
ani7777ani
ani7777ani

Te fotki to tak jak "atrakcyjne wynagrodzenie" w ofertach pracy

6 dni temu
Dariusz S
Dariusz S

Ale wkurwiajacy głos ma ta lektorka

6 dni temu
Fred Pizdecki
Fred Pizdecki

to nie lektorka tylko cyber sex lalka

6 dni temu
Łukasz S
Łukasz S

Ciemnota i średniowiecze skoro kobiety się kierują głównie znakiem zodiaku

6 dni temu
Body Z Metina
Body Z Metina

Brałbym

6 dni temu
Marek G
Marek G

Powiem tak dziewczyny mogły wysłać realne bo wiadomo na spotkaniu wszystko wyjdzie no i wyszło ale ten ziomek też dobry cwaniak wybrał sobie same ładne i jak widać też z niego jest pustak i jebanie mu w głowie wiadome każdy chce mieć ładną kobietę ale jak szukasz żony to sam wygląd nie wystarczy

6 dni temu
Lasu X
Lasu X

To powiem CI dojebałeś jak do pieca, "cwaniak wybrał sobie ładne", no co za pieprzony cwaniak, oszukał wszystkich wybierając ładne a zostawił te brzydkie dla niepoznaki, dobry agent. "Widać jaki jest z niego pustak i jebanie mu w głowie" no bo przecież żaden facet nie będzie chciał współżyć z piękną kobietą (homoseksualistów wykluczam z tego względu, że oni w kobietach z definicji nie gustują), powinien wybrać te brzydkie same i nie myśleć o "jebaniu" tylko wieczorkach poetyckich razem oo jak słodko, cale te. Gość miał przed sobą zdjęcia kandydatek, jestem pewien,, że wiedział która z nich ma bogate wnętrze po samych fotkach (w większości photoshop) i specjalnie chciał tylko te ładne bo jest pusty. To nie tak, że każdy z olejem we łbie by tak zrobił, to nie tak, że kobitka też mając do wyboru grubasa z krzywą twarzą a przystojnego bogatego faceta wybrała by tego drugiego :).

6 dni temu
With Nothing Underneath
With Nothing Underneath

Gruba zawsze będzie mówiła ze wygląd to sprawa drugorzędną. A co ma powiedzieć ? Sami sobie winni, powybierali zdjęcia z samymi czołami i z kaczymi dziobami to co sie potem dziwią ze inna baba przyszła.

6 dni temu
Rafał Krukliński
Rafał Krukliński

Koleś wygląda bardzo dobrze jak na swój wiek, nie jest to model ale trzyma się chłop. Bardzo dobrze zaznaczył fakt że jego telewizja pokazała takiego jakim jest w rzeczywistości, laska zataiła połowę swojej wagi , zresztą pokazała foty gdzie wygląda jak w ogóle inna osoba. Założe się że nie oczekiwał laski z kaloryferem, ale chociaż normalnej postury, a to co przyszło było jedną kanapkę od zawału. Dla twojej świadomości cięzka fizyczna praca wcale nie oznacza że będziesz wyglądać jak greckie bóstwo :) Ale stawiam że nie przekroczyłaś jeszcze trzydziestki dlatego możesz nie rozumieć pewnych spraw

2 dni temu
101kobieta
101kobieta

No cóż...koles z zakolami ,brzuszyskiem ,stary i siwy ,do tego niby rolnik ale chyba tylko leżąca prace wykonuje skoro taki grubawy jeden z drugim to czego oczekują ?!Szczuplutkiej wysportowanej z doktoratem ?! Televizja specjalnie je wybrała zeby zszokowac widzów i kandydatow i udalo sie

3 dni temu
With Nothing Underneath
With Nothing Underneath

Migot dokladnie.

4 dni temu
Migot
Migot

I to jest najsmieszniejsze w takich osobach wlasnie i zalosne. Tlumacza wszystkim ze wyglad nie ma znaczenia a same zawsze szukaja szczuplejszych od siebie i przerabiaja zdjecia wiec gdzie tu jest ich logika? Zaprzeczaja same sobie

4 dni temu
Daro Za
Daro Za

Torby

6 dni temu
Valve530i Kross
Valve530i Kross

Kłamstwo ma grube nóżki

6 dni temu
lukasgld
lukasgld

Mimo swojej tuszy wydaje się całkiem sympatyczna i inteligentna. Dałbym jej szansę, ale z drugiej strony go okłamała i nie próbowała się nawet sensownie tłumaczyć. Miałam dłuższe włosy. Gra idiotkę, czy jak ? Waga to nie wszystko i czasem te przy kości też są fajne, a może i fajniejsze, więcej wybaczają. Nie są takie rozwydrzone, pępki świata. Ogólnie dziewczyna ładna. No, ale nie wiem ustawka z tymi zdjęciami czy jak ? A to aktorki :-) ?

6 dni temu
Matthew Velez
Matthew Velez

gówno tam sympatyczna, z własnego doświadczenia wiem że grube są Uno: leniwe i nie sprzątają domu, drugie UNO: chamskie, i po trzecie UNO: nie potrafią gotować przez co jedzą same "gotowce" z marketów i tym samym ciebie pognębiają. Trzymać się jak najdalej z daleka od grubych bab dla własnego zdrowia fizycznego i psychicznego.

6 dni temu
lukasgld
lukasgld

Szukać kobietę przez internet. Szczyt rozpaczy. Już wolę dyskotekę, choć i tam ciężko coś wyrwać. Księżniczki ebane.

6 dni temu
Matthew Velez
Matthew Velez

kumpel tak znalazł i oczywiście trzydziestka z parciem na dzieciaka, niebyła przynajmniej gruba ale wiadomo że pustak. a kumpel desperat tylko raz w życiu miał dziewczynę jak mu kumple podrzucili kiedyś i była tak brzydka że wstydził się pokazać zdjęcie. Teraz wszystkim opowiada że znalazł w realu, że to stara znajomość i wpadli na siebie. Zresztą podobnie z prawkiem ściemniał, że zdał za drugim razem a sam go osobiście podwoziłem 12 razy.

6 dni temu
Zaisty _
Zaisty _

" Ciężki" przypadek xD

6 dni temu
SoulReadmy
SoulReadmy

Pierwsza prawda o kobietach która powstaje w facecie. To ta że nie wszystko co na pierwszym widok widać, jest prawdą.

6 dni temu
Jarosław Pateja
Jarosław Pateja

ten lektor XDDD

6 dni temu
Tx TP
Tx TP

Jakie kurwa klacze ćwierć tonowe😂

6 dni temu
Nikola Tesla
Nikola Tesla

Wiocha, wstyd i zaścianek.

6 dni temu
Natu El
Natu El

"Kto przemocą, groźbą bezprawną lub PODSTĘPEM doprowadza inną osobę do obcowania płciowego, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12".

7 dni temu
yellow raccoon
yellow raccoon

Jeżeli gość miał masarnie to śmiało mógł ją brać :)

7 dni temu
Piotr Czarnecki
Piotr Czarnecki

Korwa ale dojebał ;)

6 dni temu
Matthew Velez
Matthew Velez

każdy rolnik wie że świniok powyżej ~120kg cena maleje i nie warto broć bo chudsze nigdy ni byndzie.

6 dni temu
Piotrek 221
Piotrek 221

Może książkę jak ta pani napisać :D http://oczami-kobiety.pl/ Znalezione na facebooku xD

7 dni temu
Kundel Bury
Kundel Bury

Następna, co wierzy, że facet zakocha się w osobowości... Heheh, zrozumcie, że faceci to wzrokowcy, mogłabyś być najbardziej interesująca osoba na świecie i co z tego skoro facet nawet nie będzie zainteresowany rozmowa z tobą. Taka prawda, faceci są prości jak budowa cepa

7 dni temu
Stop Teoriom Spiskowym
Stop Teoriom Spiskowym

osobowosc oszustki? ktory facet bedzie szanował taką osobliwosć? tylko kobiety mogą podchodzic do tematu że facet oszust radzi sobie ma kase a potem płaczki dziwaczki że oszukał ją i poszedł do innej

3 dni temu
Migot
Migot

+lyd do jestem facetem ale to co napisalas to sama prawda i tez mnie to wkurza w moich kumplach. By tylko wymagali a sami soba nic nie reprezentuja itp. To takie smieszne ze az tragiczne. Ludzie zawsze w wiekszosci byli idotami i pustakami i tak juz zostanie

4 dni temu
hentechancza
hentechancza

+lyd do dokładnie masz rację, dokładnie tak samo jest z tym że kobiety mają niższe IQ od mężczyzn

4 dni temu
Husarz Husarzowy
Husarz Husarzowy

Jestem faciem, i lubie sobie popatrzeć ale nie wyjde za suke czy tanie szybko zmienne skarpetki. (--_--)

5 dni temu
lyd do
lyd do

+Katr Budz - " Ja się nie zgodzę, że każdy jest wzrokowcem" - Ja nie pisałam, że każdy, ale na pewno zdecydowana większość facetów. Kiedy ktoś pisze o swoich sporych doświadczeniach, to zawsze znajdzie się obrońca tych nielicznych. Przecież to logiczne, że nigdy nie jest 100% na 100%. W każdej sytuacji są wyjątki i chyba każdy to wie, więc nie trzeba za każdym razem zaznaczać, że istnieją wyjątki. - "Jest pewne, że 90% ludzi to jednak wzrokowcy" Właśnie o tym pisałam!!! Kobiety to też wzrokowcy, ale faceci nie przyjmują tego do wiadomości, bo przez wieki wbijano im do głowy, że wygląd faceta się nie liczy , tylko to czy będzie dobrym mężem i będzie potrafił utrzymać rodzinę. No, ale sorry Panowie czasy się zmieniły, ponieważ nie jesteśmy już zależne od was, więc w końcu możemy też wymagać, żeby partner wyglądem choć trochę do nas pasował. Jeżeli facet nie jest atrakcyjny to niech startuje do kobiet do niego podobnych. Problem w tym , że oni głęboko wierzą w to, że tylko te ładniejsze do nich pasują, a nawet im się należą, dlatego tak często startują do kobiet z wyższej półki. Założę się, że większość tych obraźliwych komentarzy opisujących te kobiety piszą tak samo nieatrakcyjni faceci.

5 dni temu
gasolina1998 19
gasolina1998 19

Kurwa jaki lektor człowieku

7 dni temu
Gonzo Adi
Gonzo Adi

Ale locha 🤮🤮

7 dni temu
Bartek Szot
Bartek Szot

Ta gruba to bym do Chlewa podstępem zagonil że niby jakąś praca czy cos i zamknął za nią drzwi na zasowe i powiedział że tu jest twoje miejsce xd

7 dni temu
Paulina s90
Paulina s90

Nie ma brzydkiej twarzy tylko gruba. Ta Jessica strasznie sztuczna.

7 dni temu
Paulina s90
Paulina s90

+Krzysiek Sko 😂😂😂😂👍👌

2 dni temu
Krzysiek Sko
Krzysiek Sko

Jessica to tak Jola Rutowicz . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😜😜😜😝😝😝😝😛

3 dni temu
Ares Mroczny
Ares Mroczny

Dwa litry wódy i będzie super😁👍

7 dni temu
patryk kubiński
patryk kubiński

Jessica się rozpada ja pierdole

7 dni temu
Andrzej Kołodziej
Andrzej Kołodziej

Otyłość to nie kalectwo pójdzie w pole do roboty będzie wyglądała jak na tych zdjęciach co mu wysłała.Ja bym brał dziewczyna ma potencjał tylko trzeba nad nią popracować.😊😊😊

7 dni temu
Piotr Czarnecki
Piotr Czarnecki

Ale dopierdalacie ;)

6 dni temu
Kundel Bury
Kundel Bury

Nawet jeśli by schudła to po takiej wadze zostanie dużo obwisłej skóry. Ona już nigdy laska nie będzie.

7 dni temu
Klifikalkus
Klifikalkus

Czepiata się, rolnik to i dostał loszkę;)

7 dni temu

Następny

death