Reviewing Bad Apps 5

Jijitsu Laloli
Jijitsu Laloli

I like to see all the unread emails

Dzień temu
Zoe Rose
Zoe Rose

When Julien uncomfortably says thank you makes me wheeze

Dzień temu
DatLLAMAgurll _____
DatLLAMAgurll _____

Yo I love your Kentucky shirt!

Dzień temu
cheemie chill
cheemie chill

This is 8 days before mai birthday

2 dni temu
Michele Von
Michele Von

Can I make a request? For Halloween next year Julien needs to have his mustache and dress and Mario. He already has his Peach 🍑!!! 😁

3 dni temu
ninpo14
ninpo14

It’s a me, Mario

4 dni temu
CoOkIe BaSu
CoOkIe BaSu

Jenna read your messages!! There’s too many! 😂

4 dni temu
Alejandro Mendez
Alejandro Mendez

5:19 Kermit: Who has summoned me

4 dni temu
leylapats
leylapats

OMG that talking pet app is EVERYTHING

4 dni temu
Furious Max
Furious Max

At 5:15 kermit pops up the second he presses the fart lile "hey y'all i want attention"

7 dni temu
lily ashby
lily ashby

Okay make another one Christmas edition

9 dni temu
Olechka Mir
Olechka Mir

Я пришла сюда с русского канала💗 Всем приветики 🥰

9 dni temu
Emma Lemay
Emma Lemay

This is a weird question but what is Jenna drinking in this video? It looks delicious haha

13 dni temu
Hat Man
Hat Man

3:23 he thought she was talking about his muscles or something 😂

13 dni temu
Susanna Wise
Susanna Wise

i feel like there were more than five what ___ means about a girl and jennas ratchet salon

14 dni temu
ceciliax19
ceciliax19

Please I need another one of these 🙏🏻

15 dni temu
Alan Laiter
Alan Laiter

He looks like jonys papa

16 dni temu
Kristen
Kristen

Make more of these videos!!!!

16 dni temu
Piper Allen
Piper Allen

5:19 The way the dog gets out the chair is just amazing

18 dni temu
Jayla Ashlynn
Jayla Ashlynn

You need to do another one

19 dni temu
meghan rennie
meghan rennie

Why does Julian look like Ron Swanson

19 dni temu
RebeccaDowe
RebeccaDowe

I got stressed at the fact that you had 109 unread texts

19 dni temu
Uni-Lily Johnston
Uni-Lily Johnston

Why could I smell those farts?

20 dni temu
Vanessa
Vanessa

oh you should see google play store LMAO its so much worse

21 dzień temu
Lauren Ghosn
Lauren Ghosn

why did i just compulsively buy die with me... the video isn't even over yet

22 dni temu
QueenBea
QueenBea

29,000 emails?!

22 dni temu
Aeris Nicole
Aeris Nicole

I don't know how many times I've watched you guys review apps and I still laugh everytime 😂😂😂

22 dni temu
Ella Troup
Ella Troup

it’s about time for another one of these

22 dni temu
Noobie Cucumber
Noobie Cucumber

I disliked. The 949 is bugging me. I'm just gonna leave my like here: 👍

23 dni temu
Madeline Beatrice
Madeline Beatrice

When I was younger my friends and I would go into the public bathroom at swimming lessons and use this app that when you pushed the button it played a really loud sound of someone peeing for a really long time your welcome for that information

23 dni temu
extremely extremely lonely
extremely extremely lonely

jenna: *scrolling through the shark app while none of the videos are loading* julien: the functionality is definitely there

24 dni temu
Maisie Hall
Maisie Hall

WE NEED PART 6

24 dni temu
Sky Jen
Sky Jen

5:17 KERMIT RISES WITH THE FART 😂

24 dni temu
Mia
Mia

12:43-13:04 is pure gold

24 dni temu
Andy ASMR
Andy ASMR

jenna to the 10 apps: yall are going to jail, PERIODT!!!!

24 dni temu
Stephanie Rose
Stephanie Rose

Did anyone else think Jenna's phone background was her naked next to Mr. Marbles?

25 dni temu
Dakota Paige
Dakota Paige

That fart app, oml I'm crying!! 😂😂😂

27 dni temu
Lexi's life
Lexi's life

That profile pic tho

27 dni temu
Chelsea Rayner
Chelsea Rayner

I have that fart app hehe

28 dni temu
꧁༺ imayelogrr ARMY ༻꧂
꧁༺ imayelogrr ARMY ༻꧂

OMG JULIEN LOOKS LIKE MARIO

28 dni temu
Shadowwolf Yeet
Shadowwolf Yeet

Omg I just realized my friend had the hot o meter app lol. Imma dog 🐕

29 dni temu
Amy Gander
Amy Gander

when the cermet was risen by that fart i felt my soul be reborn

29 dni temu
trashbabytrash
trashbabytrash

FOR SOME FUCKIN REASON MY PHONE WONT LOAD THIS VIDEO PAST 8:00 I JUST WANNA KNOW IF JULIEN IS HOT

29 dni temu
Ben Dover
Ben Dover

Is that a KY shirt?

29 dni temu
phoebe hinder
phoebe hinder

Omg 5:20 was so funny Kermit just appears 🤣 hes like wtf

29 dni temu
Hi my name's Catrina
Hi my name's Catrina

*MY NAME IS PEACH*

Miesiąc temu
Emma Miller
Emma Miller

That moment when you think that the Peach wallpaper is a nude.

Miesiąc temu
Maddi Mulvaney
Maddi Mulvaney

I am watching this in the car park at work connected to my speaker and the farts have me many concern looks.

Miesiąc temu
Marlee Jane
Marlee Jane

I love them, but their audio sucks

Miesiąc temu
Sydney Harper
Sydney Harper

When you go to the orthodontist and he gives you this look gets me every time 😂

Miesiąc temu
M Equestrian
M Equestrian

Haha xD

Miesiąc temu
raquel butera
raquel butera

jenna if u don’t answer ur texts

Miesiąc temu
Jacques Dupel
Jacques Dupel

I know a baby could've been born since this video came out but holy fuck check your email

Miesiąc temu
CoversByHailey 101
CoversByHailey 101

5:20 the timing on Kermit though😭💀

Miesiąc temu
Jackie Seidman
Jackie Seidman

Jenna’s face when he starts playing fart noises.

Miesiąc temu
Chelsea W
Chelsea W

Is no one talking about how Julien would look like super Mario if he put on blue overalls.

Miesiąc temu
Brezeanu Victor
Brezeanu Victor

6:08 jenna u sound like iron man

Miesiąc temu
SemiOddBeing
SemiOddBeing

Try the Astrology & Palmistry Coach app. Trust me. It's the worst app I've ever had. (It's free.)

Miesiąc temu
Ryker Merlen
Ryker Merlen

5:19 Everyone please pay attention to Jenna's lap when the fart noise sounds. You're welcome.

Miesiąc temu
Coffee Cat Gaming
Coffee Cat Gaming

the only money i have spent on an app was the sky view app! Worth it too! lmao!!!

Miesiąc temu
Riley Thiede
Riley Thiede

5:19 Kermit rises from the grave

Miesiąc temu
Lindsay Heath
Lindsay Heath

You ever been interrupted by a fart?

Miesiąc temu
Mackenzie Hunt
Mackenzie Hunt

Anyone else extremely distracted by the notifications for like 50 messages and over a thousand emails they haven’t checked 😅

Miesiąc temu
Literal Garbage
Literal Garbage

5:19 *and a wild cermet appears* cermet: what are this?

Miesiąc temu
Maddy Fox
Maddy Fox

It sounds like you filmed the audio with a pan

Miesiąc temu
Kennah Dumont
Kennah Dumont

These are my favorite videos omfff

Miesiąc temu
Kaylee B
Kaylee B

I met my best friend on Die with Me thank you Jenna

Miesiąc temu
Emelie Rollins
Emelie Rollins

"can I go now ?"

Miesiąc temu
Emma Hackbarth
Emma Hackbarth

Why is julian actually my father tho?

Miesiąc temu
Madison Cox
Madison Cox

Alright die with me we gonna talk bout our feelings

Miesiąc temu
Miranda Ruiz
Miranda Ruiz

"Get premium?"😂😂

Miesiąc temu
Wildflower
Wildflower

I found an app that is a anime dating app where the guy yells at you for being fat and you have to exercise to impress him (It watches you thru your camera)

Miesiąc temu
onezie girl198
onezie girl198

OMG THE PET TALKING APP

Miesiąc temu
Grace Ann147
Grace Ann147

My dad had that fart app and started playing ALL of the fart noises on the stereo while my fiends were over...

Miesiąc temu
Alexandria Charron
Alexandria Charron

Can we just talk about the fact that she has 109 text messages

Miesiąc temu
IAN YAN
IAN YAN

-i love your hand-

Miesiąc temu
IAN YAN
IAN YAN

The ad apocalypse

Miesiąc temu
IAN YAN
IAN YAN

My god jenna have 106 messages

Miesiąc temu
IAN YAN
IAN YAN

*SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE NOWW* !!!!

Miesiąc temu
Lyllian Stapper
Lyllian Stapper

WAIT wait.... KERMIT AT 5:19 is so judgemental...

Miesiąc temu
Dewi Kooyman
Dewi Kooyman

Even though this was in March, how about you review “Pool is mine” its free and weird

Miesiąc temu
sarah smith
sarah smith

Please either tell Julien to stop breathing so hard or put his mic further away.

Miesiąc temu
Why do you need to know?
Why do you need to know?

ARE WE NOT GONNA TALK ABOUT THE 109 UNSEEN MESSAGES?

Miesiąc temu
Paola Herrera
Paola Herrera

More

Miesiąc temu
Emily Antimo
Emily Antimo

Julian = Johnny's papa????

Miesiąc temu
Wolf Fang
Wolf Fang

HES AT ONE PERCENT HE DONT GIVE A F U C K you guys theres an app that is 999 dollars And it's just a wallpaper

Miesiąc temu
Lance Mundo
Lance Mundo

I also like die with me

Miesiąc temu
Wolf Fang
Wolf Fang

5:18 *an cermit do inflate*

Miesiąc temu
Jasmine G Coleman
Jasmine G Coleman

kermit sounds like Jigsaw in the dog app and peach sounds like darth vader

Miesiąc temu
Manchee Thebane
Manchee Thebane

Anyone else notice that Jenna has 109 messages??????

Miesiąc temu
kate anne
kate anne

Jenna & Julien always make me laugh out loud when I want to cry! I'm sorry neighbors!!

Miesiąc temu
Roo Hoo
Roo Hoo

I need more of this

Miesiąc temu
4th SunRise
4th SunRise

Julien really reminds me of Maario with that tash and that red top lol

Miesiąc temu
Sweet Kalia
Sweet Kalia

Wow i actually lol'd at a video🤣

Miesiąc temu
Ditto
Ditto

to quote drew gooden quoting an app review, I don't know who's stupider, this app or me for buying it

Miesiąc temu
Abby Botts
Abby Botts

Julian looks like a grandpa

Miesiąc temu
The_Dead_Bush
The_Dead_Bush

🐷

Miesiąc temu
Amie Kett
Amie Kett

did Julien and Shawn ever squad up or what

Miesiąc temu
Kyla Davis
Kyla Davis

Lol y’all are my parents 😂😂💕

Miesiąc temu
Ana Clara Azevedo
Ana Clara Azevedo

5:18 LMAO

Miesiąc temu

Następny