Przemyślenia Niekrytego Krytyka: SEKRETY RODZINY 2

Niekryty Krytyk
Niekryty Krytyk

Jakieś życzenia odnośnie tematyki kolejnych odcinków?:)

4 miesięcy temu
Adam Sobieraj
Adam Sobieraj

Jezu kiedy nowy odcinek khhh Powtórki oglądam xD

10 dni temu
Krzysia Łukoszek
Krzysia Łukoszek

Niekryty Krytyk zagraj w Fortnite.

11 dni temu
VHS HD
VHS HD

no proszę.. 1 odcinek 6 sezonu.. i o co chodzi z 'kryształowaniem dziecka'

Miesiąc temu
VHS HD
VHS HD

kiedy my little pony.. nie ma bardziej pedof znaczy się rodzinnego serialu.

Miesiąc temu
Piotr Przybysz
Piotr Przybysz

Umów się ze mną: take me out :D złoto

2 miesięcy temu
Red & Mochi-Chan
Red & Mochi-Chan

9:26 Przypomina mi się... Pewna piosenka pewnego brytyjskiego zespołu.

4 dni temu
Agnie agnie
Agnie agnie

czemu on je w czapce

5 dni temu
Nina Chmurska
Nina Chmurska

mam taką pościel

12 dni temu
Andziax
Andziax

Emmm... Nie chcesz mieć okresu XD

22 dni temu
Alduin
Alduin

Risotto z niemowlaka: 1 niemowlak 4 pomidory 250g ryżu do risotta parmezan Przymyślenia Niekrytego Krytyka

26 dni temu
Komandos łała
Komandos łała

#polexit

Miesiąc temu
Ink Sans
Ink Sans

Czemu oni wyobrażają sobie Amerakynanina jako cowboy'a który pali cygary?

Miesiąc temu
Little Mouse
Little Mouse

I na początku 'who wants to live forever' 😍

Miesiąc temu
Anton 17
Anton 17

666 like'ów w duł

Miesiąc temu
pan banan
pan banan

- Ok, scenariusz jest taki: Krzysztof przyjeżdża ze Stanów... - Jak wygląda? - ...co - No przecież nasi widzowie nie umieją słuchać ze zrozumieniem więc trzeba go jakoś ubrać żeby było wiadomo że przyjeżdża z Muriki - Ale Amerykanie ubierają się tak samo... - ZAŁÓŻCIE MU KOWBOJSKI KAPELUSZ WYCZUWAM GENIUSZ

Miesiąc temu
Hacktorb
Hacktorb

Czemu Polski Chuck Norris może w mordę dostać od byle kogo? Wth is bad with them?!

Miesiąc temu
xrobercik
xrobercik

Jestem świadkiem Jehowy

Miesiąc temu
info-chan
info-chan

1:30 ona wyciera łzy ale ok

Miesiąc temu
TE XT
TE XT

NAGRAJ ZDRADY XD

Miesiąc temu
Leszy
Leszy

IN A WORLD THATS INSANE WAS GRZEGORZ TO BLAME?

2 miesięcy temu
Milena Andrzejewska
Milena Andrzejewska

Who Wants To Live Forever 😍❤💞

2 miesięcy temu
Nigeri Bro
Nigeri Bro

Nie wypadasz z formy

2 miesięcy temu
Ja Chyba
Ja Chyba

10:19 Tylko cztery godziny? Panie, kurier z moją bluzą spóźnił się tydzień, bo tak długo błądził po Wejherowie.

2 miesięcy temu
Dupajasio Pierdzistasio
Dupajasio Pierdzistasio

Ten kowboj to mój nauczyciel od WF xD

2 miesięcy temu
Gamer 1337
Gamer 1337

lololoololololololoolololololololollolololololololollololololololollololoolooooolollloloololollooooolollolooollollololololololololoololollloollollolololol. xD

2 miesięcy temu
au au
au au

Dziemian wygląda na spoko mordę

2 miesięcy temu
xsergx pl
xsergx pl

dobry film

2 miesięcy temu
1 kac
1 kac

Mam ciocie w ameryce i zamiast ,,jasne" mówi ,,śur śur"

2 miesięcy temu
ziutekkacpe r
ziutekkacpe r

18:50 zło

2 miesięcy temu
Franek Żyglicki
Franek Żyglicki

Niekryty rileks

2 miesięcy temu
jaczaq
jaczaq

Ej, ale ŚJ to Ty szanuj!

2 miesięcy temu
little. killer
little. killer

Ja mam w rodzinie Manny'ego XD

2 miesięcy temu
NieMa Nazwy
NieMa Nazwy

1:24 no właśnie! Moja babcia raz wyszła do nich w samym staniku i w spodenkach. Dali tylko karteczkę i już nie przychodzili

2 miesięcy temu
yy yy
yy yy

8:00 Świadków Jehowy*

3 miesięcy temu
Neon PL
Neon PL

ale fajny film

3 miesięcy temu
SZEJD
SZEJD

Brak tu Dżoany

3 miesięcy temu
Zbysław Dusza
Zbysław Dusza

ej w tym odcinku jest motyw muzyczny z dying light why ?

3 miesięcy temu
Janushino
Janushino

Szukajcie Manjego nie może zostać sam na ulicy !!!

3 miesięcy temu
JKR
JKR

Biznes Biznes Biznes *CYFERKI!*

3 miesięcy temu
Bar Tow
Bar Tow

Niekryty kiedy RYMOWANKI!!!!

3 miesięcy temu
The Moon
The Moon

"mam dla was propozytion" english lvl hard

3 miesięcy temu
Artur Stelmaszczyk
Artur Stelmaszczyk

O i żre w czapce... Co on z synagogi wyszedł?

3 miesięcy temu
Jakub Lewicki
Jakub Lewicki

Ten tekst o wstawkach już byl

3 miesięcy temu
szalona zaura
szalona zaura

ciekawe czy karol oddał dyche 😂😂

3 miesięcy temu
Panna Rarity
Panna Rarity

Czy tylko mi Ryszard przypomina Gimpera? XDD

3 miesięcy temu
Tyzyfone KajaKite
Tyzyfone KajaKite

Tiru riru a ty jak cie w dzieciństwie kąpali bicz plis

3 miesięcy temu
No-life
No-life

Brakuje tylko tego żeby "mr.creepy kowboj" mówił it's high noon. :/

3 miesięcy temu
MoonSsor
MoonSsor

Widać Gimperowi się znudziło być youtuberem :D

3 miesięcy temu
Tester Piro, zrapek, Napojów i wiele wiele innych
Tester Piro, zrapek, Napojów i wiele wiele innych

To ty masz dziewczynę?

3 miesięcy temu
Spajdy
Spajdy

Ja myślałem że ten łysy to gimper

3 miesięcy temu
Daniel Nowak
Daniel Nowak

Czm dzieci z U.S.A gadają tak dobrze po polsku? XD

3 miesięcy temu
Pyru 1
Pyru 1

Chuck to nie jest po angielsku krzysiek xDDD Jebany mistrz jak za dawnych lat

3 miesięcy temu
Ron Weasley
Ron Weasley

Trzeba kuć żelazo puki hot

3 miesięcy temu
czas ucieka
czas ucieka

Wole naruciaka

3 miesięcy temu
niunia !
niunia !

Gry małżeńskie

3 miesięcy temu
Ertix
Ertix

Co tu robi Gimper?

3 miesięcy temu
Amy Hunter
Amy Hunter

*PUK,PUK* ( ŁYSOL )- KTO TO? ( NIE KRYTY)- KOMORNIK JASNOWIDZ PROSZE OTWORZYĆ! ( ŁYSOL ) - MOŻE ŚWIATKOWIE JECHOWY?? Boże kocham to ( relax ) 😍💖

3 miesięcy temu
Tobsterx606
Tobsterx606

Czikago Miczigen Klit Istłud

3 miesięcy temu
Maja Kucharczyk
Maja Kucharczyk

Możesz ocenić jakąś bajke dla dzieci podobne jak paka paka czy teletubisie

3 miesięcy temu
Beryl PL
Beryl PL

14:30 Chicago w Polsce xD

3 miesięcy temu
Damian Rogowski
Damian Rogowski

Oglądałem to w telewizj

3 miesięcy temu
nic a nic
nic a nic

Trudne sprawy odcinek 608 mówisz to obejrzeć !!!

3 miesięcy temu
D E L T V
D E L T V

*Coś ty się tak dopierdolił do tych świadków Jehowy?*

3 miesięcy temu
Black Unicorn
Black Unicorn

To wiadomo co robisz ze swoim życiem nawet w wakacje

3 miesięcy temu
Ernestoo01
Ernestoo01

"jak śmiesz ta pani skończyła medycyne z... palcem w dupie!" nie no mistrz :'D

3 miesięcy temu
Wojtek Gowarzewski
Wojtek Gowarzewski

1,16 xdddd

3 miesięcy temu
Kinderek 867
Kinderek 867

"Weź wyluzuj, co ty okres masz?! " padłam haha 😂😂❤

3 miesięcy temu
Andrzej Duda
Andrzej Duda

xD

3 miesięcy temu
BLINGY MAN
BLINGY MAN

Żart z Chesterem trochę zbyt czarny xd

3 miesięcy temu
Lazarus
Lazarus

1:38 O kurwa chuck norris

3 miesięcy temu
Barbara Biala
Barbara Biala

Super film

3 miesięcy temu
Oliwia Jarecka
Oliwia Jarecka

A i kto głosuje na kolejny odc że były by to kucyki pony kto chce żeby tak było to zostawia like

3 miesięcy temu
Oliwia Jarecka
Oliwia Jarecka

Możesz mi powiedzieć czy jest to możliwe że zrobisz śmieszniejsze odc?!??!?!

3 miesięcy temu
Hubert Kostka
Hubert Kostka

A odnośnie ragbystów to w wiadomościach było, że na ragbystów znalazły się fundusze i pojadą😀😁😂🤣😃.

3 miesięcy temu
Bartosz Stefan
Bartosz Stefan

Kto od gimpera z clickbajtowej miniatury xD?

3 miesięcy temu
The Olqu
The Olqu

Boszeeeee masz taki sam zajebisty humor jak ja

3 miesięcy temu
Zocha.
Zocha.

2:25 o mój boże kto ma deja vu xdddddd?

3 miesięcy temu
SOCAR
SOCAR

11:19 - @Niekryty Krytyk - prosze o wyjaśnienie po co cerata jest przyjebana pinezkami do drzwi. Nie rozumiem waszych Warszawskich tradycji

3 miesięcy temu
Kishifuna PL
Kishifuna PL

1:12 Może hiszpańska inkwizycja

3 miesięcy temu
Szymanowsky Official
Szymanowsky Official

Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji xd

Miesiąc temu
Krzysztof Fornal
Krzysztof Fornal

Cześć Niekryty!

3 miesięcy temu
pawel5074
pawel5074

Heh łysy wygląda jak Gimper

3 miesięcy temu
Nutka Qinn
Nutka Qinn

Jesteś zajebisty no najlepszy

3 miesięcy temu
Nutka Qinn
Nutka Qinn

Detektywi w akcji

3 miesięcy temu
Bartek Rękosiewicz
Bartek Rękosiewicz

Ty jesteś choryyy ;D hahhaa

3 miesięcy temu
Ignacy Dąbrowski
Ignacy Dąbrowski

tak propo seksu z godlewską: co tam że potwór ważne że ma otwór

3 miesięcy temu
Fonix YT
Fonix YT

Nicee

3 miesięcy temu
RKBTV
RKBTV

5.42 gimper??

3 miesięcy temu
Barbara Luty
Barbara Luty

Wow that cowboy speaks English really bad😕

3 miesięcy temu
Bubol
Bubol

Stary kocham cię XD

3 miesięcy temu
Yuno Gasai
Yuno Gasai

Grochowiakowie?! mam podobnie na nazwisko

3 miesięcy temu
Yuno Gasai
Yuno Gasai

Mamo?

3 miesięcy temu
OGG
OGG

Jak śmiesz, ta pani skonczyla medycynę z palcem w dupie xddd

3 miesięcy temu
bu
bu

miczigen kurwa? serio?

3 miesięcy temu
poison
poison

Zaraz czy ten typ ze stanów jadł zupę łyżką?

3 miesięcy temu
Mateusz B.
Mateusz B.

byłoby śmieszniejsze jakby wyciąć tego kretyna z dupą na brodzie

3 miesięcy temu
babciahecia tako
babciahecia tako

7:31 XD

3 miesięcy temu
S3bst:4/nn
S3bst:4/nn

Zagadki Rodziny Hunteró please 😭

3 miesięcy temu
Michelle Styles
Michelle Styles

Powinieneś kiedyś nagrać odcinek z Naruciakiem😂 to był by odcinek bomba👌🏼

3 miesięcy temu
DVMN
DVMN

Gimper do TV sie załapał

3 miesięcy temu
Radar Gaming PL
Radar Gaming PL

I snapchat

3 miesięcy temu
fexenos
fexenos

łapa dzwon i sub :) pozdro :)

3 miesięcy temu
Nemo TheEight
Nemo TheEight

Bardzo autentyczne kreacje postaci. "Jezioro Miczigan". Tak, na angielskim poziom podstawowy, sam początek uczą, że "ch" wymawia się "cz" i to zasadniczo prawda, ale są wyjątki. Jak Jezioro Michigan wym. Miszigen :) No ja wiem, że to na niby, ale wiele rzeczy jest na niby, a informacje do książki, scenariusza się zbiera.

4 miesięcy temu
Jan Kowal
Jan Kowal

Sekrety zwiezont rodzinych XDD

4 miesięcy temu
Kamila Jackson
Kamila Jackson

❤❤❤❤0:07 Queen❤❤❤❤

4 miesięcy temu
Cebulix PL
Cebulix PL

eeee troche czarne te żarty

4 miesięcy temu

Następny