Próbujemy OBRZYDLIWE Smaki Soków

  • Opublikowany 10 dni temu

    Mniej WięcejMniej Więcej

    Trwanie: 10:01

    Dzisiaj będziemy zgadywać powszechne kombinacje smakowe w niecodziennej formie.
    A JUŻ TERAZ na Ipli jest dostępny odcinek o NAJGŁUPSZYCH przestępcach w historii mniejwiecej.yt/przestepcy
    Dołącz do wydarzenia na Facebooku gdzie wrzucamy wcześniej informacje odnośnie odcinków :: goo.gl/Fb7jzA
    Instagram :: goo.gl/Vq2PM9
    Facebook :: goo.gl/DbapCb
    Użyta muzyka :: Yes Yawl - Audio Network Limited
    Nasz program inspirowany jest zagranicznym formatem Good Mythical Morning.

    Mniej Więcej  Łukasz Samoń  Kolega Ignacy  Ignacy Łukowski  Mandzio  

Dominik Kuliziak
Dominik Kuliziak

Gdy Sebastian mówi że ten (duet) już wystąpił w innym odcinku Mandzio:Pizza

10 godzin temu
Piotr Kozioł
Piotr Kozioł

tak yhyyy napewno Mandzio to wszystko zgadł Pewnie......

Dzień temu
fabixyolo
fabixyolo

Zróbcie Wielkie Mistrzostwa Chipsów

2 dni temu
Dead Trooper
Dead Trooper

Skąd sok z ptasiego mleczka ???

2 dni temu
erozja wsteczna
erozja wsteczna

9:27 chyba 4 powinno sie zmienic w 5 a nie 6 XDD

3 dni temu
Mathos Games
Mathos Games

ignaś wygląda jak taki robotnik budowlaniec prosto z vilage people w tej koszuli i w tym kasku pozdrawiam Cię Ignacy mistrzu heroesów!!!

3 dni temu
Dziejson
Dziejson

3:47 mi to wygląda na cięcie

3 dni temu
majnejm agnieszka
majnejm agnieszka

Czemu mandzio miał 4 a nagle 6 ? 😂

3 dni temu
Brox Gaming
Brox Gaming

nie pij polaków

3 dni temu
Cookie Monster
Cookie Monster

To jest Janusz. ☺ 👕 👞 Janusz ma 0 lat.jedna łapka w góre to 1 rok dla niego

3 dni temu
Kanarek YT
Kanarek YT

Też jestem fanem soku pomarańczowego

4 dni temu
PROcesOR
PROcesOR

Przecież Pomarańczowy sok nie jest obżydliwy..

4 dni temu
Rafix
Rafix

6:26 xd

4 dni temu
Dwakilo
Dwakilo

„Fujka” serio ten typ tam się wyraża.

4 dni temu
MiChU MD
MiChU MD

Czemu jak Mandzio zgadł cebulę to nagle z 3:4 zrobiło się 3:6????

5 dni temu
10min random loadout
10min random loadout

9:08 TO SPOJRZENIE ON WIE ŻE TO JEST COŚ ZŁEGO XD

5 dni temu
Wojciech M
Wojciech M

Sos salsa, sushi jeden składnik. Film dla debili idiotów🙉🙊🙊

5 dni temu
Crank
Crank

-Jest to duet. -Pizza?

5 dni temu
endko
endko

mame obiad nalałaś?

5 dni temu
Marcinosse
Marcinosse

Hmmm akurat 10 min *iluminati* *comfired* ?

5 dni temu
molo17x
molo17x

chujnia

5 dni temu
Arek Polski
Arek Polski

przez to czarne na ekranie dostalem *EPILEPSI*

6 dni temu
Mark Ewans
Mark Ewans

6:28 Co? CO?! MANDZIO MYJ TO!!!

6 dni temu
Wanusek
Wanusek

Czy można nie pierdolić pół filmu? Przekonamy się

6 dni temu
_14yrold
_14yrold

Lol. Ten co wlewa te napoje wygląda jak Hunter xdd

6 dni temu
smolny s
smolny s

Wygladasz jak osiol ze shreka

6 dni temu
Windows xp
Windows xp

Kruci gang

6 dni temu
Michael Angello
Michael Angello

Wcale nie ustwaione

6 dni temu
Jota Ká
Jota Ká

como eu vim parar aqui?! 🤔🤔

6 dni temu
Wojtek HD Productions - WHP
Wojtek HD Productions - WHP

Fuj...

6 dni temu
Cytrynek
Cytrynek

6:26 Wytrysk spermy xd

6 dni temu
Tajemnicze Pudełko
Tajemnicze Pudełko

Sub za Sub?

6 dni temu
Everythinger Truten
Everythinger Truten

Kto sub za sub?

6 dni temu
Nikarisa
Nikarisa

Czy ten Sebastian brzmi tylko mi jak Pucolini?

6 dni temu
karolix xd
karolix xd

Ustawione

6 dni temu
banaV
banaV

6:25 XDDDDDDD

6 dni temu
Darth Revan
Darth Revan

Dobre było?!

6 dni temu
JackNaifu
JackNaifu

O chuj XD 😂👌🏻❤️❤️🔥

6 dni temu
CU.
CU.

Pamietacie lorda? https://youtu.be/f0jFsopsfO8

6 dni temu
NoiseWalk
NoiseWalk

Kto pamięta Shreka zielony napój o smaku żelków? :D

6 dni temu
NiiL _
NiiL _

zapraszam na mój kanał jeśli chcecie mnie wesprzeć to zasubskrubujcie, próbuje się wybic :D

6 dni temu
Kandux PL
Kandux PL

hmmm... zawsze to słyszę... "witajcie na naszym PROGRAMIE".. jesteście w telewizji?? :0

6 dni temu
nie aqu
nie aqu

pszekonajmy sie mandzio i Igmacy hehehe jak krul

6 dni temu
2 funny dogs
2 funny dogs

Super też bym chciała takie soki wypić😁

6 dni temu
r y c h l i k
r y c h l i k

Siemano, może zrobicie jedzenie dużej ilości na czas?

7 dni temu
KasperSky
KasperSky

Pokaż więcej Pokaż więcej Pokaż więcej Pokaż więcej Pokaż więcej Pokaż mniej Pokaż mniej Pokaż mniej Pokaż mniej Pokaż mniej Pokaż mniej Pokaż mniej

7 dni temu
Julian Hen
Julian Hen

*obrzydliwych smaków soków Nie wiem Próbujemy kogo co? Obrzydliwe snaki Ale to dziwnie brzmi

7 dni temu
kiper2005
kiper2005

Ignacy i cała ekipa poza mandziem to oszuści którzy wspierają ignacego

7 dni temu
adi g
adi g

Jeśli tak u was wyglądają ziemnioki z kotleciokiem to nie chciał bym u was jeść

7 dni temu
Kamil Grochulski
Kamil Grochulski

Kiedy test Big Maca Junior i Grand? :D

7 dni temu
Lolix Xx
Lolix Xx

6:26 co wam to przypomina xd

7 dni temu
ma sz
ma sz

na litość boską, próbuje się czegoś, a nie coś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 dni temu
nie wiem
nie wiem

Ustawione

7 dni temu
Claudzia :3
Claudzia :3

9;25 coś chyba mandziowi za dużo punktów dodano D kto też zauważył ? xD

7 dni temu
Paweł K
Paweł K

Ej koledzy było dobre

7 dni temu
BMO SpeeDArt
BMO SpeeDArt

numer 1 na karcie na czasie wooow

7 dni temu
git556
git556

Jak można było nie zgadnać pomarańczy

7 dni temu
Niki Wegrzy
Niki Wegrzy

Tylko pedaly maja like pod komem 😁

7 dni temu
Walton Christoph
Walton Christoph

hah

7 dni temu
ZBIERAM 1000 SUBÓW BEZ NAGRYWANIA DZIĘKUJE
ZBIERAM 1000 SUBÓW BEZ NAGRYWANIA DZIĘKUJE

1 nr na czasie!!! Gratuluje! :D

7 dni temu
_Crazy_Girls_ 96
_Crazy_Girls_ 96

Rozpoznajcie paruwki

7 dni temu
matek patek
matek patek

Ja lubię suszi

7 dni temu
Xd Lol
Xd Lol

Tez tak zrobilam w domu i siostra puscila mi przez rurkę sok hamburgerowy xdddd

7 dni temu
KoskiLego
KoskiLego

Mistrzostwa Czekolad! ( np. Lindt, Wedel, Milka, Alpen Gold, Schogetten i inne)

7 dni temu
Tomek Dobrzanski
Tomek Dobrzanski

Yyyy a czy przy ptasim mleczku mandzio nie miaj pustej rurki????

7 dni temu
Jonasz Sybilski
Jonasz Sybilski

Myślałem że Sebastian to Gonciarz xD

7 dni temu
PoProstuLaura
PoProstuLaura

*Mówcie na spontanie, a nie ze "scenariusza"*

7 dni temu
ema wariacie
ema wariacie

chujowe pozdro

7 dni temu
Lucas
Lucas

Zajebiaszcze TOP Hej z Krosna

7 dni temu
Kuba002 Kalinowski
Kuba002 Kalinowski

9:26 Oj panie montażysto

7 dni temu
Norbert Morga
Norbert Morga

Ustawione

7 dni temu
master zoe 555
master zoe 555

ignacy nie urzywa karty zmiany

7 dni temu
dominika 111
dominika 111

5:21 ktoś tu nie umył zębów

7 dni temu
itzSadi
itzSadi

Zastanawiam się, dlaczego macie brody. Normalnie synchro

7 dni temu
Kuba Dyrda
Kuba Dyrda

Czemu mandziowi z 4 punktu 6

7 dni temu
Rafa i Ewela Jacob
Rafa i Ewela Jacob

Drugie miejsce na czasie 😎

7 dni temu
The ramixol
The ramixol

Kto ma steam

7 dni temu
Sarwiq
Sarwiq

9:08 Mandzio zrobił zeza

7 dni temu
___ ___
___ ___

Mandzio, ale ty masz ogromne jedynki!!!

7 dni temu
Lama z Fortnite
Lama z Fortnite

#1 na czasie :D

8 dni temu
безименная котя
безименная котя

Круто))

8 dni temu
Vexoreq!
Vexoreq!

7:45 -występował ten duet juz w programie -pizza?

8 dni temu
B. artello2005
B. artello2005

Elo

8 dni temu
Maciek Gajda
Maciek Gajda

Gratuluję #1 na karcie czasu :)

8 dni temu
Clare's vidoes are The best
Clare's vidoes are The best

1 miejsce a karcie

8 dni temu
Zupka Chińska
Zupka Chińska

Jesteście numer 1 na karcie na czasie 😱

8 dni temu
Vircoran 105
Vircoran 105

1 miejsce w karcie "na czasie"! :D

8 dni temu
FreyM
FreyM

7:47 cheeseburger powinno być kolego montażystacy

8 dni temu
kotaolaYT
kotaolaYT

xD

8 dni temu
PaatryK
PaatryK

Ale ty się ulałeś

8 dni temu
MR. weed
MR. weed

NUMER 1 NA CZASIE!

8 dni temu
ClipItBABY
ClipItBABY

co robisz w życiu? Próbuje obrzydliwych soków..

8 dni temu
Patryk lol
Patryk lol

#1 na czasie

8 dni temu
HKbrothers
HKbrothers

Przecież było pewne że MANDZIO wygra w jego ulubionej dziedzinie.

8 dni temu
ALP
ALP

Wszystkiego najlepszego Ignacy!

8 dni temu
Paulina Marcisz
Paulina Marcisz

Mandzio nie jest oszustem

8 dni temu
Hanna Słomczewska
Hanna Słomczewska

wtf...Ignacy odgaduje smak soku z ziemniorów i schabowego a pomarańczy już niee?xD

8 dni temu
Mine Kelon320
Mine Kelon320

ale chujowe ssiecie pałe wasz kanał nie jest nic wart wypierdalać z yt skurwysyny

8 dni temu
FaraON
FaraON

ptasie mleczko ustawione...

8 dni temu
Krystian
Krystian

1 ns karcie nice

8 dni temu

Następny