Porwanie dziecka. Ojciec: siłą mnie od córki oderwali! (UWAGA! TVN)

Sara Adzia
Sara Adzia

Bardzo Panu współczuje... na temat tych chorych ludzi, chorego systemu nawet się nie wypowiem bo szkoda mojego zdrowia psychicznego ale życzę żeby ta sprawa jak najszybciej się skończyła, oczywiście pozytywnie dla Pana

4 dni temu
bea smart
bea smart

A dlaczego matka dziecka nie kest areaztowana na porwanie cørki? Najwyraźniej daľa dzieciakowi jakieš psychotropy skoro mała tak krzyczy panicznie.nastraszyła corke i dzieciak powinien mieç badaną krew. Teraz takie szmaciary sie będą bić o dzieciaka bo 500 zł przed oczkami sie buja.

2 miesięcy temu
Dawid Różalski
Dawid Różalski

Mnie ciekawi jedna rzecz co nagadali tej małej dziewczynce że co że ojciec niechce aby żyli ze sobą wiem jak to jest żyć bez taty ciągle pytanie w głowie co się dzieje z moim tatą gdzie on jest czy on wogóle żyję naprawdę masakra jak można być takim człowiekiem aby siłą odciągnąć biologicznego ojca od jego córeczki która została porwana ta tęsknota ze strony taty jest niewyobrażalna po prostu masakra

2 miesięcy temu
Maciej Z
Maciej Z

polska to dziki kraj

2 miesięcy temu
Maja Połulich
Maja Połulich

Współczuję 😞 a wiemy już czy odzyskał Lare?

3 miesięcy temu
Maria K
Maria K

Jak długo dziecko nie widziało ojca? Dlaczego dziecko jest w pogotowiu opiekuńczym? Dlaczego nie umożliwiono ojcu kilku spotkań, by dziecko mogło się przyzwyczaić? Dlaczego matka porwała dziecko? Dlaczego, skoro ojciec tak bardzo kocha dziecko, nie mógłby się pojednać z matką dziecka? Może ma nową partnerkę, a matka nie chciała na to pozwolić! Nic na ten temat w tym krótkim filmie... Tu właściwie trudno się wypowiadać, a jedyne co można to dywagować. Praktycznie żadnych informacji, ponadto że matka porwała dziecko i dziecka ojcu nie oddano, bo zareagowało sprzeciwem.

4 miesięcy temu
Maria K
Maria K

A jak ma dziecko reagować, kiedy od lat nie widziało ojca i pewnie go już nie pamięta. Imię ojca Thomas świadczy, ze urodził się prawdopodobnie za granicą. Poza tym, kto odbiera dziecko matce.w asyście policji. Policjant powinien być poza zasięgiem wzroku dziecka i matki, a sprawę ma.załatwiać ojciec z psychologiem i matką. Ponadto jesli sprawa ciągnie się od lat, to jak ma dziecko wrócić do ojca skoro zzyło się z matką?

4 miesięcy temu
Czekoladek 503
Czekoladek 503

Czemu ona tak krzyczała idź precz?

4 miesięcy temu
Paulina M. Mloda
Paulina M. Mloda

jesli dziecko ma juz kilka kilkanascie lat to trzeba wziasc jego zdanie pod uwage wogule nie biora dobra dziecka dziecko krzyczy ze chce do taty a oni nic szok

5 miesięcy temu
Konrad Mroczny Mroczyński
Konrad Mroczny Mroczyński

2:47 to świnia czy dziecko

5 miesięcy temu
hubix2133
hubix2133

:(

5 miesięcy temu
rafal rafal
rafal rafal

Niech mi ktoś wytłuaczy proszę. Dlaczego najpierw pab mówi że mnie budzi rano ta córka. A potem córka się na niego drze żeby sobie poszedl. Nie rozumiem.

7 miesięcy temu
Ola Jurkiewicz
Ola Jurkiewicz

Rozuniem ze matka ja. Bila za kazddym razem jak mowila janchce do taty super mama do utilisacji

10 miesięcy temu
Nat ka
Nat ka

Wyjasnila się już sprawa ? Gdzie Lara w końcu przebywa ?

10 miesięcy temu
Julanimasl q
Julanimasl q

Znalazła się? 😞😞😭

10 miesięcy temu
Lili Thompson
Lili Thompson

Po co ludzia te porywanie 😭😭

Rok temu
Agus Staszewska
Agus Staszewska

Zajebane polskie prawo

Rok temu
Blanka Gliniak
Blanka Gliniak

Współczuję to jest nie fer

Rok temu
Aиαвєllα Lєωιѕ
Aиαвєllα Lєωιѕ

Współczuję ojcu tej dziewczynki. Nie dziwię się, że ten ojciec płakał. To bardzo przykre!

Rok temu
Oczami Moich Zwierzaków
Oczami Moich Zwierzaków

😔

Rok temu
ManiaKK96 Xxx
ManiaKK96 Xxx

1:32 ale mo ! XD

Rok temu
Adeline Jackson
Adeline Jackson

Nic mnie już nie zdziwi w tym kraju.

Rok temu
Anika Weiss
Anika Weiss

To jest chore co nagadali temu dziecku gdzie jest prawo widac ze ojcu zalezy na dziecku.patologi pijakom niech zabierajaojciec dziecka jest normalnym ulozonym facetem

Rok temu
Dayan DINOSOWER!
Dayan DINOSOWER!

nie widac ze mu zalezy

Rok temu
amatorek22
amatorek22

W jaki ja kraju żyje ?

Rok temu
domski 143
domski 143

ale macie w tej polsce

5 miesięcy temu
5 Minutowe Pomysły
5 Minutowe Pomysły

amatorek22 tez sie zastanawiam

10 miesięcy temu
Beata Woźniak
Beata Woźniak

amatorek22 w chorej,bezprawnej Polsce!

10 miesięcy temu
Wikus Z
Wikus Z

Właśnie się zastanawiam

Rok temu
fan kokosa
fan kokosa

amatorek22 w pojebanej Polsce

Rok temu
Margherita Patla
Margherita Patla

polska autoryzuje handel zywym towarem

Rok temu
jajaja jajaja
jajaja jajaja

Partnerka ? A dlaczego nie żona ????

Rok temu
Beata Wrzesinska
Beata Wrzesinska

Bo zone wsadzil do wiezienia!

Rok temu
Hinata
Hinata

jajaja jajaja bo partnerka

Rok temu
Hanys
Hanys

jo sie som poryczoł prawie jak widziołech jak ten ojciec ryczy

Rok temu
Anna Szczygielska
Anna Szczygielska

Hanys przeca on nie ryczy tyko udoje... błagam ocknijto sie

7 miesięcy temu
Teufel Grzyb
Teufel Grzyb

lubie kiełbase

Rok temu
Konrad Mroczny Mroczyński
Konrad Mroczny Mroczyński

Teufel Grzyb lol

5 miesięcy temu
jedrus kmicic
jedrus kmicic

zajebal bym gdybym mial taka sytuacje tylko co potem

Rok temu
TU SE POMALUJ
TU SE POMALUJ

jedrus kmicic Potem to kryminał..

Rok temu
Mariusz Ciesla
Mariusz Ciesla

Kolejny przyklad,ze ojcow jak smiecie prawo traktuje...

Rok temu
Anna Szczygielska
Anna Szczygielska

Mariusz Ciesla psycjopotow i jakże.. Z dala od dzieci

7 miesięcy temu
Dayan DINOSOWER!
Dayan DINOSOWER!

Jest dużo więcej takich rzeczy. Proszę sobie poszukać w necie.

Rok temu
Dayan DINOSOWER!
Dayan DINOSOWER!

Ojec powołuje się na sąd niemiecki lub polski w zależności od tego w którym ma większą szansę wygrać. Jego młoda niania czy tam córka to tak naprawdę jego partnerka.

Rok temu
Emilia Liebrecht
Emilia Liebrecht

A jaka jest sytuacja?

Rok temu
Dayan DINOSOWER!
Dayan DINOSOWER!

takiego sie akurat powinno tak traktowac, nie znasz sytuacji to sie nie wypowiadaj

Rok temu
ppiter ostryZRT
ppiter ostryZRT

Blablablabla

Rok temu
MINI DZIK.
MINI DZIK.

Trochę nie zrozumiałam, ale jaki jest wgl powód odebrania dziecka? Przecież bez powodu dziecka odebrać nie mogą

Rok temu
Eliza Swierdzewska
Eliza Swierdzewska

Robert Piechowski tm

Rok temu
Korra avatar
Korra avatar

JEY JEY chodzi oto że jego partnerka otprowadziła ją do przeczkola i ktoś ją porwał i niestestety wina poszła na partnerka i zabrali jej prawa rodzicielskie coś w tym stylu :/ moze zle mówie ale kawałek wiadomości słuchałam

Rok temu
Robert Piechowski
Robert Piechowski

bo matka oskarżała ojca o pierdoły które nie miały miejsca i porwała kilka razy dzieciaka, to chyba dobry powód żbey pokazać że jest zdrowo machnięta, ale niestety czasy kiedy chroni się interesy wszystkich tylko nie białych hetero mężczyzn

Rok temu
Sama W Świecie
Sama W Świecie

Dam 100% że coś jej powiedzieli typu ze tata jej nie chce

Rok temu
Alix von Hessen
Alix von Hessen

Kata? Jakie ma pani dowody?

7 miesięcy temu
Anna Szczygielska
Anna Szczygielska

Sama W Świecie a ja dam 100 ze nie znasz sprawy.. szkoda ze bronisz kata zamiast dziecka

7 miesięcy temu
Mariolka
Mariolka

Night Princess Nie osraj się xd

8 miesięcy temu
Night Princess
Night Princess

ZuziQ Games. Na końcu zdania stawiamy znak interpunkcyjny.

8 miesięcy temu
The Niolett
The Niolett

No właśnie!!!!!!!! Co się dzieje z tym światem

9 miesięcy temu
Słodziak Cukierek
Słodziak Cukierek

Współczuję

Rok temu
Przemyslaw Saweczko
Przemyslaw Saweczko

+Anna Szczygielska a ja radzę zapoznać się ze slownikiem. Wróć ty do garów, tam jest twój swiat.

4 miesięcy temu
Anna Szczygielska
Anna Szczygielska

Słodziak Cukierek proponuje zapiznac sie ze dprawa i zaczas wspilczuc dziecku i matce

7 miesięcy temu
Karolina Filip
Karolina Filip

tak sie dzieje. te kur*** z mopsow itd nie przejmuja sie dziecmi. lepiej odebrac i dac po 2 tys np. na dom samotnej matki. a jak wychowujesz we wlasnym domu dostaniesz 400 zl plus rodzinne 75 zl. to jaki tu moral?

Rok temu
Beata Woźniak
Beata Woźniak

Karolina Filip fakt bo żyjemy w chorej Polsce!

10 miesięcy temu
kasia kasia
kasia kasia

Jak narzekają na kase od państwa którą dostają za darmo to do pracy !!!

Rok temu
Music Theme
Music Theme

Najgorzej jest w Szwecji takimi sprawami rządzi social więc mogą ci zabrac dziecko bez zgody sądu polakom szwedom itp. nie zabierają tylko nie Arabom. Słyszałem o wielu przypadkach że porywają własne dzieci i uciekają taki jest tam social a u nas to co się wyprawia jest niezgodnie z prawem

Rok temu
InKarolinka TV
InKarolinka TV

Jejku oby to dziecko się znalazło!!!

Rok temu
Przemyslaw Saweczko
Przemyslaw Saweczko

+Anna Szczygielska "wyrażała słowem i WERBALNIE" jesteś pewna że to przemyślałaś???

4 miesięcy temu
Anna Szczygielska
Anna Szczygielska

InKarolinka TV Lara była ż mama zgodnie z decyzją sądu ponieważ wyrażała słowem i werbalnie (co słychać na filmiku) lęki wobec "tatusia".. On jednak wynajął zuli i pobił matkę i porwał inprzetrzymuje córkę Ale są tacy co mu świątynię stawiaja

7 miesięcy temu
Wikus Z
Wikus Z

Tyko chyba nie chcą ją oddać

Rok temu
Sama W Świecie
Sama W Świecie

Golden Girl ją znalazli

Rok temu
Muszu nia
Muszu nia

smutni rodzice

Rok temu

Następny