POPEK - Raz Na Jakis Czas

obieży śiejeży
obieży śiejeży

Rewelacyjnie nakręcona muzyka z garażu z biegiem czasu .....będzie upadał powinien wracać do przeszłości to taki polski Jochny Cash.Ma talent powinien iść w tym kierunku .

Miesiąc temu
Dawid Majca
Dawid Majca

(y)

2 miesięcy temu
cyclothymia
cyclothymia

oby tak było

2 miesięcy temu
Młody Gabaryciaź
Młody Gabaryciaź

Kurde ogólnie nie słucham twojej twórczości. Poprostu nie mój gust. Ale ten kawałek... no mistrzostwo normalnie. Nie znam Cię ale... ale pierwsze wrażenie jakie sprawiasz.. no sam wiesz jakie jest., ogladalem mnóstwo wywiadów z Tobą jakis wypowiedzi itp. I odnosze wrażenie ze jestes bardzo mądrym i symapatycznym facetem. Ogolnie powodzenia w ksw i w życiu. Zasłużyłaś. Bo zycie chyba tez lekko dalo ci sie w kość.

3 miesięcy temu
Gabrielo Hehe
Gabrielo Hehe

Nie Czekaj Na parszywy Los !!!!!1

3 miesięcy temu
adredy adredy
adredy adredy

zgubiles sie baba ? ;)

3 miesięcy temu
Angela Wloszak
Angela Wloszak

💖💖💕💕💖💖

5 miesięcy temu
Kamil Karlinski
Kamil Karlinski

Jak przy porodzie z p....😭😀😱😊

6 miesięcy temu
GhetoBoy
GhetoBoy

Popuś poprosimy więcej takich klipów :D ten jest kozak i poprawia humor strasznie :D

6 miesięcy temu
CzaKopyMusic
CzaKopyMusic

Jak mi kupon siada to se tego słucham czyli rzadko xd dlatego wciąż zajebiste !!!

6 miesięcy temu
Barwiak YT
Barwiak YT

kto w 2018

7 miesięcy temu
J A
J A

pozytywne w cipe :D

7 miesięcy temu
Betipl
Betipl

z pisdy fart??

7 miesięcy temu
pazu pazur
pazu pazur

zajebisty kawalek

7 miesięcy temu
BartoshEntertainment
BartoshEntertainment

Kurde to były czasu :')

7 miesięcy temu
Dywizjon303
Dywizjon303

KAWAŁEK O NICZYM.ZAŚPIEWAJ TO TYM CO ZAPIERDAJA NA NOCKI...

8 miesięcy temu
Rap Hawira
Rap Hawira

GDZIE TEN POPAS HEHE

8 miesięcy temu
Czekoladowa Radość
Czekoladowa Radość

Chciałbym umieć grać na gitarze popek naucz mnie

8 miesięcy temu
Mr Chico
Mr Chico

Kto slucha w 1992 ?

9 miesięcy temu
Jacekkr57
Jacekkr57

Popuś-pozytywny patuś

10 miesięcy temu
TEIDER TV
TEIDER TV

Ta nutka jest o grze w totka xD

10 miesięcy temu
Małgorzata
Małgorzata

super klimat, zarówno teledysku i muzyki

10 miesięcy temu
Angelika Szamot
Angelika Szamot

super pozdrawiam

10 miesięcy temu
Adrian Kosiński
Adrian Kosiński

Kocham tą piosenkę :D

11 miesięcy temu
Jaruś Mistrzu
Jaruś Mistrzu

zajebiste tak trzymaj pozdro

11 miesięcy temu
Jaruś Mistrzu
Jaruś Mistrzu

tu ale odpał

11 miesięcy temu
Łukasz Wszeborowski
Łukasz Wszeborowski

No Panie Popuś, zamiotłeś!

11 miesięcy temu
Zbuduj sam dom
Zbuduj sam dom

moje klimaty przez 10 lat :D

11 miesięcy temu
Wojtek Piekarniak
Wojtek Piekarniak

Konkret.

11 miesięcy temu
daniel pieczara
daniel pieczara

Piękna nuta! 😄

Rok temu
Eco Palacz
Eco Palacz

Uwielbiam ten kawałek POP TYLKO NIE POLITYKA FIRMA PROSI O SENTYMENT

Rok temu
Daniel Supronik
Daniel Supronik

za głosem serca bardzo dobre słowa szacun

Rok temu
Jacek Szpakowski
Jacek Szpakowski

Wie ktoś co to za knajpa?

Rok temu
Pawel Cybul
Pawel Cybul

Popek psyjecz namoje uroczyny 8

Rok temu
Posejdon Zwykły
Posejdon Zwykły

Czlowieczku wiesz co znaczy trafic 10/10 bo wlasnie trafiles..nie mam wiecej pytan...

Rok temu
k1
k1

obyś popuś rozjebał stracha na ksw 41, pozdro dla Ciebie

Rok temu
Przemysław Gawliczek
Przemysław Gawliczek

Kozak

Rok temu
radzio gie gdzie
radzio gie gdzie

I za to go kocham

Rok temu
radzio gie gdzie
radzio gie gdzie

I za to go kocham

Rok temu
radzio gie gdzie
radzio gie gdzie

I za to go kocham

Rok temu
Andrzej g
Andrzej g

raz na jakis czas xd

Rok temu
Jakub Nickowski
Jakub Nickowski

Genialny kawałek :D

Rok temu
andeRson da silva
andeRson da silva

Piekne... !! Pozytywnie wpada w ucho.. :) pozdRo.

Rok temu
Michał K
Michał K

Popuś rób takie kawałki , złap w swe żagle wiatr!! Jak kiedyś !!!!Do you thing what ,m..........

Rok temu
Adrian Merecki
Adrian Merecki

twoja stara

Rok temu
andeRson da silva
andeRson da silva

rozpierdol konkRet !

Rok temu
Przemek Galant
Przemek Galant

Może być ... Popo😀

Rok temu
Michał G
Michał G

Piękny kawałek Geniusz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Rok temu
87Konrad87
87Konrad87

2017 a bit gruby :-D

Rok temu
Mateusz 007
Mateusz 007

Tak jezdnią troche jak te krowy hinduskie

Rok temu
MrBalor1176
MrBalor1176

:) moja kołysanka na dobranoc a "jestem królem" to hymn o poranku:)

Rok temu
Al Capone
Al Capone

słucham raz na jakiś czas i sie nie nudzi :D

Rok temu
Daniel Supronik
Daniel Supronik

to jest popek to jest popek ci co nie wierzą niech w końcu otworzą oczy

Rok temu
mirek sobol
mirek sobol

od razu lepiej się czuję jak tego słucham

Rok temu
Mateusz Śnitko
Mateusz Śnitko

Popuś dzieki wielkie po tej nucie hajsik zlecial z nieba dla mnie .WIELKE POZDRO DLA POPKA

Rok temu
KlapkenziTV
KlapkenziTV

fajne

Rok temu
Jarek Pleskacz
Jarek Pleskacz

Dla mnie gicior kocham swoją stronę

Rok temu
emil mucha
emil mucha

Czekam na ten raz na jakis czas😀

Rok temu
ŚWIDUR MARCIN WIELKA POLSKA
ŚWIDUR MARCIN WIELKA POLSKA

miód malina gdy się słucha tylko lipa iść juz spać hej

Rok temu
pan mistrz
pan mistrz

Podziwiam popka za to że wrócił do sportu i skończył z ćpaniem.

Rok temu
Maciej Rędzina
Maciej Rędzina

Kto od meduski ?

Rok temu
Daiwd Sobolewski
Daiwd Sobolewski

Uwielbiam to

Rok temu
Super Dejw
Super Dejw

posluchalem 5 razy z rana a wieczorem stówa na mnie spadła :)

Rok temu
nikol baran
nikol baran

popek ja mieszkam w angli w marloł

Rok temu
Polish Drummer
Polish Drummer

Kurcze, ten Londyn nocą jest jednak piękny. Szkoda że tyle ciapatych tam jest ;)

Rok temu
Barbara Radziwiłłówna
Barbara Radziwiłłówna

Ta piosenka podobała mi się.

Rok temu
lasek flase wiaterek
lasek flase wiaterek

elegancko, teź sie bujalem kole tamiźy niezle kapy tam byly!!

Rok temu
DMX
DMX

dobry kawalek

Rok temu
Wojtas Pytka
Wojtas Pytka

dobre

Rok temu
ja toja
ja toja

robie bo musze

Rok temu
SIN giel
SIN giel

jak ten kawałek bosko darzy sympatią ohhhhh.

Rok temu
Pan Dzielnicowy
Pan Dzielnicowy

Słucham tego a zaraz idę sprawdzić kupon w totka , może wygram to 35 mln

Rok temu
Marco usa
Marco usa

polski poeta

Rok temu
DARIUSZ RYBICKI
DARIUSZ RYBICKI

no w kurwe... a ja myslałem ze jestem mega pozytiwista a tu prosze... popek dla mnie inny swiat ale popieram wszak tez jestem w anglii

Rok temu
Janina_bo_tak na_imie_babie
Janina_bo_tak na_imie_babie

Raz na jakiś czas , nawet 13 w piątek! Popo ❤

Rok temu
Szymon Osuch
Szymon Osuch

Lubie tu wracać.

Rok temu
Majster dydek
Majster dydek

kawalek mega,trza wzias sie do roboty jebane lenie a nie

Rok temu
mirek sobol
mirek sobol

Strasznie pozytywna piosenka....Bardzo ją lubię i słucham jak mam doła....

Rok temu
LubieżnyPurcel
LubieżnyPurcel

*Wpisałem "popek dziecko z pizdy", żeby znaleźć te piosenke xD*

Rok temu
viper 123
viper 123

popek zajebista nuta kurwa oby tak dalej pozdro

Rok temu
Grzegorz Pawełek
Grzegorz Pawełek

wiadomo gang albani jest najlepszy popek borixon alibaba

Rok temu
Mateusz Ostrowski
Mateusz Ostrowski

zajęliśmy jesteś popuś

Rok temu
Ise Ise
Ise Ise

popek jest najlepszym youtuberem

Rok temu
LIL KOBEX
LIL KOBEX

Raz na jakiś czas z nieba na nas leci siano Jak do drzwi zapuka fart twe życie zmienia się od razu Raz na jakiś czas, nawet trzynastego w piątek Możesz trafić taki hajs że chuj wyłożysz na robotę Życzę powodzenia wszystkim, niech wam się farci Co by się nie działo, na pewno se poradzisz Spełniaj swe marzenia, użyj swojej wyobraźni Niech mocna wiara w siebie do celu cię prowadzi Nie czekaj na parszywy los i weź sprawy w swoje ręce Złap w swe żagle wiatr, niech dopisuje szczęście wam Raz na jakiś czas do każdego z nas zawita Niezapowiedziany fart wkradł się do twojego życia Raz na jakiś czas jak przy porodzie z pizdy Niezapowiedziany fart odmieni twoje życie brat Raz na jakiś czas z nieba na nas leci siano Pozytywnie w przyszłość patrz, za głosem serca brat Dzisiaj się pofarci nam, dzisiaj nas odwiedzi fart Dzisiaj zarobimy brat w kurwę szmalu Niech szczęście dopisuje wam Niech z nieba na was leci hajs Niech zacznie padać deszcz dużych nominałów Raz na jakiś czas do każdego z nas zawita Niezapowiedziany fart wkradł się do twojego życia Raz na jakiś czas jak przy porodzie z pizdy Niezapowiedziany fart odmieni twoje życie brat Raz na jakiś czas z nieba na nas leci siano Pozytywnie w przyszłość patrz, za głosem serca brat

Rok temu
erselele
erselele

Popek + garaż > Popek + Polska :/

Rok temu
Anita Ja
Anita Ja

Pozdrowienia z Londynu popus😁😁

Rok temu
MaslAlek
MaslAlek

Więcej takich kawałków

Rok temu
Bart
Bart

A Teraz Do Popuś'a Kurwa Mać ! Jakbyś poszedł w kierunku takiej muzyki, miałbyś "w kurwę szmalu" !

Rok temu
Tomasz Szulc
Tomasz Szulc

Mega pozytywny kawałek :)

Rok temu
Oskar
Oskar

KOZAK.

Rok temu
Przemek S
Przemek S

Piosenka daje na banie skłania do przemyśleń .Dobry kawałek

Rok temu
aniutka811
aniutka811

siano to możesz sobie znaleźć na łące

Rok temu
Marek Skaja
Marek Skaja

uwielbia,m go

Rok temu
777niunia
777niunia

powodzenia w życiu:) kasa jest ok ale rodzina najważniejsza pamiętaj :)

Rok temu
Łukasz Wasiński
Łukasz Wasiński

Zajebisty kawałek jesteś najlepszy popek

Rok temu
bjpro Chaosik
bjpro Chaosik

;)

Rok temu
Darek Wit
Darek Wit

Popek kocha muzykę i potrafi się nią bawić

Rok temu
Darek Wit
Darek Wit

wow kurwa najlepszy kawałek gang Albani się chowa

Rok temu
popus mikolajuw
popus mikolajuw

13 piatek dzis takze sluchamy

Rok temu
Paweł Owsianko
Paweł Owsianko

"nawet 13 w piątek " pozdrawiam xd

Rok temu
Zbyszek Krzysztof
Zbyszek Krzysztof

Raz na jakiś czas bit da matheo i słabe szesnastki zamieniają się w hity. I to n ie tylko jeśli chodzi o popka, MATHEO to prawdziwy CHOPIN rapu, nie wiem na czym jedzie ale zajedwabiście mu to wychodzi Matheo zajembaj bassem!!!!!!

Rok temu

Następny