Otsochodzi ft. nEpos - Jedna z nich (PaQ Blend)

  • Opublikowany 6 miesięcy temu

    PaQ BlendPaQ Blend

    Trwanie: 3:15

    :)
    ____________________________________________
    Mój FB: facebook.com/paluchblend/
    Instagram: instagram.com/paluch_21/?...
    Snap: paluch_21
    ____________________________________________
    Otsochodzi: pl-pl.facebook.com/Otsochodzi/
    nEpos: facebook.com/grzegorz.kalmus
    TEKST
    1# nEpos
    Inna galaktyka kiedy ona mnie dotyka,
    pomaga mi muzyka jimi Hendrix w głośnikach ,
    wchodze w to powoli mysle jak tu czas zatrzymać
    a ręka wędruje w góre w okolice jej stanika,
    dotykam polika dochodzimy tutaj grami,
    jest mi tu jak w niebie chodz dostajemy deskami,
    ten klasyk z biodrami a połowa juz za nami
    jutro bede patrzyl w lustro jak wpadne tutaj z kwiatami.
    teraz juz wiem zostaja tylko wspomnienia
    nie ma czasu na emocje przeciez wszystko sie zmienia
    na lepsze na gorsze to tylko twoja decyzja podaj reke
    pojdzmy dalejn kłóćmy sie bo taki zwyczaj
    nie nagrywam prawie nic juz bo barkuje mi sily
    kiedy pomysle jak los stal sie tak nie sprawiedliwy
    taki nie uczciwy w stosunku do mego serca
    Droga Pani ciągle jestem bo ten usmiech mnie nakreca

    ref.
    Joł Aleksandro, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha
    Joł Katarzyno, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha
    2# Otsochodzi
    Byłem w jednej z tych modnych, sporych galerii
    Piekło, wyprzedaż limitowanych kolekcji
    Wchodzę na piętro - fastfood bez menu
    Wygrzebuję ostatnie drobne z kieszeni
    Zamawiam zestaw i widzę Cię, widzę Cię
    Wpierdalam zestaw i widzę Cię, widzę Cię
    Podbiję, albo nie; uu, jednak nie
    Bo znowu w sosie ujebałem sobie całą bluzę, więc
    Widzę jak odjeżdżasz na ruchomych schodach
    A Twoja nowa kurtka musiała być pewnie droga
    I pewnie między godzinami na zajęciach
    Szukałaś na allegro, taka jest tylko jedna
    Pewnie twoje koleżanki na UW
    Jak zobaczą Cię w tym będą miały niezły wkurw
    Pewnie wygrałaś znów, dziwna jazda
    Odezwę się na fb, zaproszę Cię do Starbucks
    ref.
    Joł Aleksandro, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha
    Joł Katarzyno, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha
    Joł Aleksandro, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha
    Joł Katarzyno, czy jesteś ze mną?
    Tak samo, jak Ty chciałbym być retro
    Przyciąłem Cię na mieście gasząc camela o beton
    I Twój wyjebany case na telefon, ha

PaQ Blend
PaQ Blend

TEKST

5 miesięcy temu
Resh
Resh

sztos mordo

3 miesięcy temu
Katarzyna Kalmus
Katarzyna Kalmus

Nice 👍

4 miesięcy temu
Sydorek
Sydorek

Zajebiste

4 miesięcy temu
BloBYT
BloBYT

5 miesięcy temu
DUŁAWSONNN XD
DUŁAWSONNN XD

💎

5 miesięcy temu
Julia Maria
Julia Maria

😏

5 miesięcy temu
Happily _hlzln
Happily _hlzln

Wstaw tekst pliska

5 miesięcy temu
PaQ Blend
PaQ Blend

już jest w opisie ;)

5 miesięcy temu
Slayer
Slayer

Bonne chance pour la suite

5 miesięcy temu
PaQ Blend
PaQ Blend

Merci :)

5 miesięcy temu
Slayer
Slayer

Je suis français , je comprend rien au paroles et pourtant j'adore ☺

5 miesięcy temu
Happily _hlzln
Happily _hlzln

Jezu świetne ❤️❤️

5 miesięcy temu
Golden Girl
Golden Girl

Aleksandra pozdrawia XD Dobra nuta ;)

6 miesięcy temu
nEpos Solo
nEpos Solo

Droga Pani ciągle jestem bo ten uśmiech mnie nakręca .... :P

6 miesięcy temu
Mała Mi
Mała Mi

kocham !

6 miesięcy temu
elwira
elwira

faza od trzech dni 🔥🔥💕💕😲 propsy 💪

6 miesięcy temu
Mateusz Wróbel
Mateusz Wróbel

Jakie to jest zajebiste ❤

6 miesięcy temu
DJ Q-Tune
DJ Q-Tune

Bardzo dobry blend ziomek :) Like się należy :D Pozdro

6 miesięcy temu
Prosty Blend
Prosty Blend

No to jest to Zajebisty Blend ;) a to tylko moje Pozdrawiam ;) https://www.youtube.com/watch?v=f5J7bk1jcuY

6 miesięcy temu
Trio Shot
Trio Shot

zajebiste!!

6 miesięcy temu
zbyszek kolonko
zbyszek kolonko

Jaki podkład??

6 miesięcy temu
zbyszek kolonko
zbyszek kolonko

Tyle to wiem 😂 ale link bym chciał

6 miesięcy temu
nEpos Solo
nEpos Solo

Zajebisty ;)

6 miesięcy temu
I Just S jest najlepszy
I Just S jest najlepszy

No no no zajebiste 😂❤️

6 miesięcy temu
martol Ek
martol Ek

🎯

6 miesięcy temu
Kacper Kąkol
Kacper Kąkol

Zajebiste😃😃😃👍👍👍

6 miesięcy temu
Damian
Damian

Otsochodzi

6 miesięcy temu
Lukee Blend
Lukee Blend

Dobre!

6 miesięcy temu
Mati i xD
Mati i xD

O co chodzi?

6 miesięcy temu

Następny

Jakimie - Hatchback
Jakimie - Hatchback

Kstyk

5 miesięcy temu