OSTRY/BEZIMIENNI - Wszystko co mam feat. Żary (Hemp Gru), Green (Tabasko) prod. Phono_CoZaBit

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    KlinczTVKlinczTV

    Trwanie: 3:26

    Klincz przedstawia videoklip "OSTRY/Bezimienni feat. Żary (Hemp Gru), Green (Tabasko) - "Wszystko co mam" który promuje drugie solo Ostrego.
    Album: Rysopis
    Artist: Ostry
    Title: Wszystko co mam
    Producer: Phono_CoZaBit
    Lyrics: Ostry, Żary, Green
    Label: Klincz
    Mix & Mastering: Aleksander Żabeats Żabicki
    File: Video;
    Written and directed by: Marcin Ostrowski, Paweł Poździk
    Director of photography/editing: Paweł Poździk "Sensi&"
    OFICJALNA STRONA I SKLEP:
    www.klincz.com
    FB:
    facebook.com/OstryBezimienni
    facebook.com/Klincz
    facebook.com/BezimienniBanda
    facebook.com/sensi.fillyoureyes
    facebook.com/zaryofficialjlb
    facebook.com/kryptonimgreen
    INSTAGRAM:
    instagram.com/ostrybezimienni_klincz_label
    instagram.com/zary_official
    instagram.com/kryptonim_green
    instagram.com/klinczlabel
    soundline.biz/OstryBezimiennifeatDudekP56Rysopis
    iTunes itunes.apple.com/pl/album/rysopis-feat-dudek-p56-single/1344910600?l=pl
    Apple Music itunes.apple.com/pl/album/rysopis-feat-dudek-p56-single/1344910600?&app=Music
    Tidal listen.tidal.com/album/84350127
    Wimp play.wimpmusic.com/album/84350127
    Spotify open.spotify.com/album/4zREF2O3IKVoEFQXWk91DJ?si=0A4fcbNsSJ2-zMK6i2nvpg
    Deezer www.deezer.com/pl/track/458765262
    Google Play play.google.com/store/music/album?id=Bztooseboplrhtlfj3fsiqjhroe&tid=song-Tuz6ywgwnay5dx6j7tqcgjd6qhm
    Plus Music plusmusic.pl/album/3879833/rysopis
    PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=236627&artistId=751180&t=Ostry+Bezimienni+feat+Dudek+P56%2BRysopis
    Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/utwor.htm?pid=5183914
    Empik.com www.empik.com/rysopis,p1186737788,ebooki-i-mp3-p
    TEKST:
    OSTRY:
    Życia smak to ten rap w którym jestem zakochany
    Zmieniały się dziewczyny, a on tutaj bez zmiany
    To on mi goił rany gdy opadały ręce
    Z podłogi na nogi stawiał tak trafił w moje serce
    Niewielką mam rodzinę lecz czuję wielkie wsparcie
    Bo wszystko co mam zmieszczą jednej ręki palce
    Jedni biorą garściami ja biorę małą szczyptę
    To co piszę potem nagram traktuję jak modlitwę
    Żaden nowy Ostry stara szkoła rapu
    Na klasyku sensei mów mi tak chłopaku
    Bo wszystko co mam to w głowie kilka rymów
    W garści kilka bitów taki mój azymut
    Mikrofon na stojaku i w piramidę ściany
    Zapominam o zmartwieniach kiedy rap jest grany
    Rodzina, przyjaciele, sport, kartka, długopis
    Wszystko co mam to tworzy mój rysopis.

    REFREN:
    To wszystko, nic więcej nic mniej,
    To wszystko, co daje mi tlen,
    To wszystko, upiększa mój dzień,
    To wszystko, to życie jest twe.
    ŻARY:
    Wszystko to co mam ja szanuję doceniam
    I nie ma że na siłę coś tu w sobie zmieniam
    Do najważniejszych kobiet miłość wielką mam jak ziemia
    Kochana mamo, córko, wystarczą nam spojrzenia
    Wszystko to co mam a mam tego trochę
    Muzyka, zajawka która daje mi tu oddech
    Przyjaźń na zawsze na złe chwile i dobre
    I chcę by tak zostało póki w kalendarz nie kopnę
    Wszystko to co mam zabiorę ze sobą
    Zabiorę te miliony wspomnień które w głowie krążą
    Te materialne rzeczy one tylko są przejściowo
    Więc skupiam swą uwagę by zachować swoją godność.
    REFREN:
    To wszystko, nic więcej nic mniej,
    To wszystko, co daje mi tlen,
    To wszystko, upiększa mój dzień,
    To wszystko, to życie jest twe.
    GREEN:
    Peja nam mówił, że być nie mieć to lepsze niż mieć i nie być
    współczuję tym co mają wszystko, a weszli w niebyt
    Hip-Hop nie był nigdy jakimś kurwa narzędziem
    wejścia do skarbca po hajs, był zawsze i wszędzie
    Ten kraj nauczył mnie pokory, szacunku i wiary
    mam fart, że te wartości mają spory gabaryt
    Nie dają mi tu żadnej fory dolary na koncie
    być lepszym chcę, mam swój cel ale wciąż błądzę
    Obrońca zasad chodź green to raczej napastnik
    ktoś mądrze kieruje moją drogą jak Maciej Wisławski
    Co nam pozwala wracać na nowo i wciąż na nowo
    większość daje ciała, my dajemy Ci słowo że

    REFREN:
    To wszystko, nic więcej nic mniej,
    To wszystko, co daje mi tlen,
    To wszystko, upiększa mój dzień,
    To wszystko, to życie jest twe.
    KOPIOWANIE NA INNE KANAŁY ZABRONIONE!

    ostry  bezimienni  klincz  banda  label  studio  zary  żary  hemp  hempgru  gru  hg  jlb  bilon  hwdp  warszawa  bytom  łódź  lodz  green  tabasko  ostr  asfalt  music  rap  hiphop  rysopis  street  wear  fashion  clothes  

Paulina Sikora
Paulina Sikora

Oby więcej takich klipów..... Szacun!!!

Dzień temu
Anna N
Anna N

👍😊

5 dni temu
Dudi
Dudi

Żary ty kocie Pozdro Ostry

8 dni temu
twuj stary
twuj stary

o.s.t.r. zmienił troche styl i głos? całkiem fajna zmiana

14 dni temu
niedzwiec000
niedzwiec000

Prawdziwe i niech tak bedzie ....

16 dni temu
Ireneusz Wolski
Ireneusz Wolski

Ostry, Cztery Wiosny już były mistrzostwem w Twoim wykonaniu, a to tylko potwierdza, że robisz wielką robotę na teraźniejszym rynku. Pozdro, również dla gości zgromadzonych na płycie. Wszystkiego dobrego, sukcesów życzę, bo za mało jesteś doceniany wśród tych pseudo raperów, którzy zapominają co to jest przekaz. Piona

22 dni temu
LondonBeatz BIG TEEP
LondonBeatz BIG TEEP

:)

25 dni temu
Iwona Mikos
Iwona Mikos

Fajne 👌👍

25 dni temu
Sabina Bogusiewicz
Sabina Bogusiewicz

Super nuta

28 dni temu
Krotki Typ
Krotki Typ

Od dzieciaka pamiętam chwilę nie słuchałem ale wracam ! :)

Miesiąc temu
Droga Marzeń Label
Droga Marzeń Label

Żary zajebista zwrotka 👍

Miesiąc temu
Nikołajek Kempa
Nikołajek Kempa

Jedziesz Marcin!

Miesiąc temu
Adab
Adab

Prawdziwy ostry jest z łodzi😏

Miesiąc temu
Smok Wawelski
Smok Wawelski

az ciary przechodzą, sztos nutka

Miesiąc temu
Marcel Dekondy
Marcel Dekondy

Az mam ciary ale bije szczerosc od Marcin

Miesiąc temu
h0ffix
h0ffix

Żary pozamiatałeś chłopaku, piona!

Miesiąc temu
nie w temacie
nie w temacie

Ułożyć coś z niczego. Piramide rymów

Miesiąc temu
nie w temacie
nie w temacie

1:28

Miesiąc temu
nie w temacie
nie w temacie

To jest coś! Jak zobaczyłem klip pierwszy raz od razu wiedziałem że jest połączony z muzyką jakąś magią

Miesiąc temu
VASYA V
VASYA V

Крутяк !!!

Miesiąc temu
1920NeO
1920NeO

Jak zawsze KOZAK !! BZM 5!

Miesiąc temu
Bulwa RTV
Bulwa RTV

Mocne

Miesiąc temu
Bielik Bielik
Bielik Bielik

Kurwa mać panowie piękne

Miesiąc temu
gru8403 Kowalski
gru8403 Kowalski

Spoko$! Ale niema jak bogowie starego rapu Szkoda że już ich niema Niech im ziemia lekka.amen

Miesiąc temu
Natalia Bednarska
Natalia Bednarska

OSTRY od Ciebie lepszego nie ma!

Miesiąc temu
Skowronski dawid
Skowronski dawid

Dzięki takim numerom wiem że polski RAP nigdy nie zgine!!! Kozak.

Miesiąc temu
hhmaniak
hhmaniak

Kuuurwa i jakis typ zamulający z Tabasko ;///

Miesiąc temu
piotrek markowicz
piotrek markowicz

chłopacy jesteście najepsi w BYTOMIU pozdrowienia dla WAS !! fartem ziomeczki!!

Miesiąc temu
Piotr Jjj
Piotr Jjj

Przyjaźń na zawsze i ten moment 1:43 z bilonem bezcenny. Kawałek kozak pozdrawiam

Miesiąc temu
Ireneusz Radak
Ireneusz Radak

Phono zrobił robote bit majstersztyk wielki szacun

Miesiąc temu
Daniel Wójcik
Daniel Wójcik

Wszystko to co mam ja szanuje doceniam i niema że na siłę coś tu w sobie zmieniam do najważniejszych kobiet kochana mamo curko wystarcza nam spojrzenia wszystko to co mam ją do ceniam nie zrozumi tego żaden bananowy dureń błazen bo to też przekaż dla maolatow młodzieży

Miesiąc temu
Aneta Zieba
Aneta Zieba

Pięknie odjebane ostry

Miesiąc temu
wicek1986
wicek1986

Ostry jak zawsze 3ma poziom

Miesiąc temu
patryk galuszka
patryk galuszka

http://patryk0047.ebrokerpartner.pl/short/51eiz

Miesiąc temu
Tomasz Ondycz
Tomasz Ondycz

Kozak Mega ale Ostry 👑👈👌👊

Miesiąc temu
ASPS LIVE
ASPS LIVE

I znow wsxytko gra i czuje sie wspanale kocham cie :*

Miesiąc temu
Michał Kwiatek
Michał Kwiatek

Kiedy te preordery OSTRY?! 5!

Miesiąc temu
Patryk Pelikan
Patryk Pelikan

Co mi Po prostu :)

Miesiąc temu
Dariusz Dariusz
Dariusz Dariusz

Żary z facjaty sie nie zmienił od czasu hg klucz

Miesiąc temu
Józef Magister
Józef Magister

Ostry kiedy doś z Ryjkiem??

Miesiąc temu
Łukasz Weglinski
Łukasz Weglinski

Dobry numer, taki już dobrze dojrzały, wymarzony, mądry, naprawiajacy życie. Szacunek Pizdrawiam

Miesiąc temu
Don Vito
Don Vito

stara szkoła rapu !!!

Miesiąc temu
Patryk Milkiewicz
Patryk Milkiewicz

SZTOS !!!😃😃

Miesiąc temu
Michał Parol
Michał Parol

Coś pięknego

2 miesięcy temu
Pan Cyga przejmuje interesy starych
Pan Cyga przejmuje interesy starych

Żary super tu pojechal. szacunek

2 miesięcy temu
ozi ocb
ozi ocb

Green dawaj płytę nową !!!!

2 miesięcy temu
Adrian Lubasiński
Adrian Lubasiński

Z pewnością mogę stwierdzić iż polski rynek każdego gatunku muzyki. Rap jest jest u mnie na pierwszym miejscu, od dzieciaka na głośnikach tylko konkretny i pozytywny przekaz. Tutaj Żary definitywnie zmiazdzyl mnie tym jak poszedł z przekazem. Pozdrowki 👍 Z fartem chłopaki👌

2 miesięcy temu
Zbakane Oko
Zbakane Oko

Wie ktos moze jaki model butow ma Ostry. Bardzo fajne, a wlasnie jestem na etapie kupowania butow. Bede wdzieczny za odpowiedz.

2 miesięcy temu
Nikt Gorszy Każdy Lepszy
Nikt Gorszy Każdy Lepszy

Propsuje ;)

2 miesięcy temu
Łukasz Czarodziej
Łukasz Czarodziej

Nikt Gorszy Każdy Lepszy

Miesiąc temu
Luks Ell
Luks Ell

Prawdziwe i szczere. Pozdroo 🖐️

2 miesięcy temu
tadzik yolo
tadzik yolo

Kiedy plyta ??

2 miesięcy temu
KRYCH2 :D
KRYCH2 :D

Żary ma troche głos jak chada kto sie zgadza

2 miesięcy temu
KRYCH2 :D
KRYCH2 :D

I to jest prawdziwy dobry rap props mordo 💪🏻🔥

2 miesięcy temu
Ambitny dzieciak
Ambitny dzieciak

nie mam pytań

2 miesięcy temu
Edone
Edone

Dobry numer to trza przyznać.

2 miesięcy temu
Kacper Zawadzki
Kacper Zawadzki

Kozacki numer-Green wersy na wysokim poziomie !!!

2 miesięcy temu
M.W Madman
M.W Madman

Szacun za to co robisz...debest!!!

2 miesięcy temu
Natalia Bednarska
Natalia Bednarska

NAJLEPSZY!!!

2 miesięcy temu
Adam VinreV
Adam VinreV

Początek podobny do 2pac changes.

2 miesięcy temu
tadzik yolo
tadzik yolo

Ale fajen

2 miesięcy temu
Eduardo
Eduardo

Prawdziwy Polski Rap to co lubię Zajebiste Ostry !!

2 miesięcy temu
Daras
Daras

Ale ciarry!!! Zajebiste oby tak dalej!

2 miesięcy temu
Przemyslaw Nogaj
Przemyslaw Nogaj

Sztos zawsze prawa strona

2 miesięcy temu
Mateusz Cepa
Mateusz Cepa

Ostry gdzie jest ryjek?

2 miesięcy temu
Wiola Niestepska
Wiola Niestepska

Super rap 😎😎❤️

2 miesięcy temu
* Alucard*
* Alucard*

Sztosiwo

2 miesięcy temu
grzegorz halota
grzegorz halota

Bezimienni pierwszy Hip Hop jaki uslyszalem 11 lat temu i slucham nadal dobre kawalki pozdrowienia i oby tak dalej

2 miesięcy temu
Dominik Chmiel
Dominik Chmiel

Super w końcu jakiś fajny hh

2 miesięcy temu
DealerMusic live
DealerMusic live

OSTY #Sensej Piona Bezimenni

2 miesięcy temu
Universal Soldier
Universal Soldier

Ostry feat Rest

2 miesięcy temu
Mateusz Kaszewski
Mateusz Kaszewski

Nareszcie normalny rap a nie young bedoes reto i autotune ;)

2 miesięcy temu
super gosciu
super gosciu

ostry od dzieciaka w sercu

2 miesięcy temu
Misa Misia
Misa Misia

Dobry wieczór.super dziękuję bardzo za słowa bo co więcej dokładnie tak jak będzie MONIKA

2 miesięcy temu
krzyszstof blend
krzyszstof blend

OSTRY to jest Twój czas musisz solo bo to jest Twój rysopis

2 miesięcy temu
G.F. Sarracen
G.F. Sarracen

Ode mnie milion wyświetleń!!!

2 miesięcy temu
Przemysław Topczenko
Przemysław Topczenko

Szacunek 🙏

2 miesięcy temu
Adrian Parzych
Adrian Parzych

Kozacko !!!

2 miesięcy temu
Oliento
Oliento

Ta nuta to jest właśnie coś !!!

2 miesięcy temu
Gruby Benek
Gruby Benek

wy jebane lamusy co dały łapkę w dół, wypierdalać raz daw trzy kurwa. jak ci się nie podoba to wsadz sobie palca w dupe. ta treść niesie przekaz z serca tacy ludzie w dzisiejszych czasach są mało doceniani. ale my stara szkoła zawsze będziemy to szanować!

2 miesięcy temu
Przemek Zdunczyk
Przemek Zdunczyk

Żary ty kocie!

2 miesięcy temu
Mateusz Łukasik
Mateusz Łukasik

Mega bomba na pełnej pizdzie pozdr 👍👍👍👍tak trzymać😉😉😉

2 miesięcy temu
xezzy X
xezzy X

Przypominacie stare czasy i dajecie najlepszą z możliwych motywacji, dziękujemy wam! Nigdy nie przestańcie z rapem!

2 miesięcy temu
Daniel Kombinator
Daniel Kombinator

Żary nadal młody i gniewny ten chłopak się nie stężeje 😎👌 kozak nuta

2 miesięcy temu
tdw wnw
tdw wnw

Genialne. Rap z duchem to sie szanuje.

2 miesięcy temu
eNOeRA FREESTYLE
eNOeRA FREESTYLE

Ostry fajnie dobrał,gości mało docenianych !!!!!!! pozdro !!!!!!! to wszystko upiększa mój dzień !!!!!!!!!!!!!!!!!! Green Żary ,Ostry !!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam !!!!!! każdy z nich ma dziecko ….więc wiedzą o czym mówią !!!!!!!!!! to wszystko ! to życie jest twe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 miesięcy temu
Michał Akc
Michał Akc

Green, wielka piątka za zwrote :)

2 miesięcy temu
Mei Nishi
Mei Nishi

Łoooo ;), dzięki za tą nutę, słychać szczerość w tych wersach, kocham te klimatyczne podkłady w tle jak w dawnych latach ❤

2 miesięcy temu
Mei Nishi
Mei Nishi

Czekam na jakieś kolabo z NON jeszcze kiedyś.

2 miesięcy temu
DroXsen
DroXsen

2 miesięcy temu
Młody BMB
Młody BMB

I pomyslec ze taki czuux ma pare milionow wyswietlen pod jakims seplenieniem a tu prawdziwy polski rap ledwo 300tys 😠

2 miesięcy temu
KaNo KaNo
KaNo KaNo

To jest prawdziwy Rap z przekazem. Przez duże R! Rap autotune bez przekazu porażka. A może jestem że starej gwardii i nie potrafię tego zrozumiec heh. Szacun od lat Klincz, JLB!

2 miesięcy temu
xezzy X
xezzy X

Rafał Kanownik spokojnie, mi też się ten szajs z ałtotjunem nie podoba i nie podchodzi mi, a jestem "młoda gwardia". Ten rap od ostrego to jest coś świetnego, stary klimat w naszych nowszych czasach. Pozdro

2 miesięcy temu
Marcin
Marcin

Żaryyyyy

2 miesięcy temu
Apix PL
Apix PL

dobre :D

2 miesięcy temu
Apix PL
Apix PL

Popiera :)

2 miesięcy temu
jeeeleen
jeeeleen

Za żaden CHU* ten Green tu nie pasuje ! no nie ma opcji !

2 miesięcy temu
Kristof Big Boss
Kristof Big Boss

Nie piszcie, że ten kawałek jest dobry, bo kur** każda nuta Ostrego jest OGIEŃ, a nie tylko to!!!!!!! Dużo zdrowia mistrzu, rób ciągle to co robisz do tej pory, prawdziwi Twoi fani byli, są i będą z Tobą zawsze ! Pozdrawiam Ciebie i całą Twoją rodzinę, żyjcie 100 lat !

2 miesięcy temu
Jan Kowalsli
Jan Kowalsli

To ten zjeb.

2 miesięcy temu
Bronisław Stanek
Bronisław Stanek

To je fest gryfne. Rap z Bytōmia! :)

2 miesięcy temu
Wędkarstwo Słubice
Wędkarstwo Słubice

W Żarago duch Tomka Chady wstapil :( czy tylko ja go tam slyszalem ? 1:28 przypomnijcie sobie Chade (*)

2 miesięcy temu
Bartek Kołodziejczyk
Bartek Kołodziejczyk

No noo płyta oczekiwana najbardziej z wszystkich, pozdro ostry

2 miesięcy temu
TomeczekOfficial
TomeczekOfficial

kozaczek 5!

2 miesięcy temu

Następny