NIEZRĘCZNE PATRZENIE NA LUDZI 2

guru
guru

Tak to jest, kiedy pomysły się kończą i trzeba zacząć kopiować innych youtuberów.

3 dni temu
Wiktor Domański
Wiktor Domański

gratuluje 500 tys

8 dni temu
LukasTV
LukasTV

Dzięki :)

8 dni temu
The Slavic World of Weles from Navia
The Slavic World of Weles from Navia

45:00 jaki obcy cwaniak cwany nie w swoim kraju :D

12 dni temu
Piotr Paweł
Piotr Paweł

Więcej takich

14 dni temu
nsjs
nsjs

*I ta wesoła muzyczka w tle*

14 dni temu
Bartek G
Bartek G

Czasami mniej tego gadania lepiej ci wychodzi XD pozdrawiam Grabo XD aaale foka w czarnym na końcu xD

14 dni temu
Artur Tabor
Artur Tabor

O kurwa Ty już masz 500k subow, gratulacje, pamiętam jak miałeś 30k :D

15 dni temu
Jacob XYZ2
Jacob XYZ2

Moja siostra w tym wystąpiła

17 dni temu
Naryrator KLM
Naryrator KLM

Japierdole jakie gówno

18 dni temu
Juan_ Cipson
Juan_ Cipson

LucasTV Nagraj filmik w którym będziesz chodził po mieście i naśladował wobec kogoś zwierzęce odgłosyy. Kto za to niech da łapkę w górę (y) :D :D

18 dni temu
Juan_ Cipson
Juan_ Cipson

,, Jak tak robisz, denerwuje Mnie to " hahah

18 dni temu
Smutny Ziemniak
Smutny Ziemniak

czuje się tak niezręcznie oglądając to XD

22 dni temu
Mateusz Siek
Mateusz Siek

Dawaj kolejną część '' ROLNIK W MIEŚCIE "

22 dni temu
polek z polski
polek z polski

Zrob tak ze idziesz i udajesz ze rozmawiasz przez telefon i np. Podchodzisz do jakiejś blondynki i mowisz -ej stary pamietasz jak mi opowiadalles o tej blondynce co zabija ludzi?

23 dni temu
MannePL
MannePL

zrób taki prank ze trzymasz bukiet kwiatów, podchodzisz do jakiejs dziewczyny, bez zadnego słowa jej daj te kwiaty. Zawiąż buta, wstan i wez te kwiaty od niej i odejdz

23 dni temu
Tomek L.
Tomek L.

Udawaj że umiesz mówić tylko w języku migowym.

23 dni temu
Kolega Pokoju
Kolega Pokoju

Nagraj jak robisz selfie z ludźmi i pomaluj sobie żeby na mocny żółty kolor i wluz jakieś podarte stare lub zulowskie ubrania na końcu spytaj się czy na fb możesz to wstawić

24 dni temu
Borys Ryskala
Borys Ryskala

Kup cos np za 19,99 i jak kasjerka się spyta czy może być bez grosza to powiedz "nie"

24 dni temu
PatriaNostraLex
PatriaNostraLex

Po polsku gawarit ?XD

24 dni temu
Leave The Zone
Leave The Zone

Spoko Filmik, Lukas jestes gosc

25 dni temu
Jarosław Śliwa
Jarosław Śliwa

Lukas podchodz do kobiet z czarną apaszka udawaj na przeciwko niej że coś czarujeszi na końcu zamiast czaru złapią za pierś!!!

25 dni temu
TerroR
TerroR

DRES

26 dni temu
Diablo Cat
Diablo Cat

Jak ty to robisz że się nie wstydzisz innych. Bo ja sie tak troche.

26 dni temu
Kacper P
Kacper P

Mam pomysł na prank. Weź ze sobą jakieś drzwi (mogą być nawet dziecięce) postaw je za sobą i powiedz jakieś dziewczynie: "wyjdziesz za mnie"?

26 dni temu
Zabójcza Pasja
Zabójcza Pasja

Chcę już 3 część 😂🤣 Potrafisz poprawiać humory 😁

26 dni temu
Liwka P
Liwka P

Hahaha 😂

27 dni temu
Agnieszka Kurpisz
Agnieszka Kurpisz

Dobre to

27 dni temu
Mały Mi
Mały Mi

fajne ;)

27 dni temu
ursus360 TEAM
ursus360 TEAM

Ubierz się za policjanta i aresztuj jakąś ładną dupe Pozdrawiam

27 dni temu
TheOccto
TheOccto

*PIES KTÓRY GADA 2 PLS*

27 dni temu
k3FiRaS
k3FiRaS

U mnie w Bytomiu na Karbiu byś tak patrzał na kogoś to byś już nie wyjechał stad XD

28 dni temu
Wiśnia xd
Wiśnia xd

Czemu takie odcinki krótkie 😐

28 dni temu
Sułtan kosmitów
Sułtan kosmitów

Gawarit po polsku? 😁

28 dni temu
Shizofix
Shizofix

Żadnom

28 dni temu
spongelobob
spongelobob

Ja jak zwykle zaczęła bym się śmiać 😂😂

28 dni temu
Asia B.
Asia B.

Zrob ustawke ze jestes jakims super celebryta : sztuczny zachwyt, tłumy i paparazzi

28 dni temu
Muu Muu!
Muu Muu!

krasnal!!!

28 dni temu
Yolos
Yolos

Dres 😂

28 dni temu
Jakub Maziarz
Jakub Maziarz

Dawaj wieśniaka z Brzozą

28 dni temu
Piotr Paweł
Piotr Paweł

Dawaj o podrywaniu

28 dni temu
Zbychu
Zbychu

Proste a jak fajnie poprawia humor 😀

28 dni temu
Boxii!
Boxii!

Udwaj vlogera ale zamiast trzymac w rece kamere po prostu rozłóż dłoń i gadaj do niej( mozliwe ze gdzies juz taki film widzialem ale nie jestem pewny)

28 dni temu
fester fester oto-motoznafca
fester fester oto-motoznafca

Oby tak dalej

28 dni temu
Nor Bek
Nor Bek

Dawaj wyzwania widzów

28 dni temu
Maciej Klociński
Maciej Klociński

Nie rób tak bo pomyślą żeś pedryl.

28 dni temu
Pinkoo
Pinkoo

Ty chory człowieku :)

28 dni temu
Waclaw Miecikupa
Waclaw Miecikupa

Zrób filmik jak idziesz do szkoły i patrzysz tak na dzieci albo je zaczepiasz plis

28 dni temu
Lucky ZG
Lucky ZG

hej mam pomysl zeby spiewac ludziom piosenki stworzone z komentarzy cos w stylu angrypicnic co ty na to Lukas?

28 dni temu
Take It Easy
Take It Easy

Ta dziewczyna siedząca na ławce która mówiła że czuje się niekomfortowo sprawia wrażenie sympatycznej osoby

28 dni temu
Kriss X
Kriss X

Liczę że coś z marszu równości nagrałeś 😂

29 dni temu
Bartłomiej Mielnikow
Bartłomiej Mielnikow

Codziennie robię to samo...

29 dni temu
Mustang_95
Mustang_95

Film tak dobry, że aż mowę odbiera :D ;) Łapka w górę :)

29 dni temu
Agnieszka Kurpisz
Agnieszka Kurpisz

No

27 dni temu
Bartek Wojcik
Bartek Wojcik

Dresiarz

29 dni temu
Sonix
Sonix

Niezręczne rozmowy 💕💕

29 dni temu
Łukasz Wesołowski
Łukasz Wesołowski

Jesteś niesamowity, trudno tak wytrzymać patrząc na kogoś i nic nie mówiąc, łapka w górę jak zawsze

29 dni temu
FenQ ;d
FenQ ;d

Jak mój kolega z klasy xddd

29 dni temu
Otor91
Otor91

Prank z majonezem - budyniem :-D

29 dni temu
Dawid Imiełowski
Dawid Imiełowski

Zrób filmik z cofanie się w czasie

29 dni temu
Killer Pl Xd
Killer Pl Xd

Gadajoncy 🐕 pies

29 dni temu
Mójnickname
Mójnickname

Zrób tak, ze niby witasz sie z kims, z daleka krzyczysz siema i wystawiasz rękę do piątki, ta osoba nieznajoma tez wystawia, a ty witasz sie z kims kto idzie zaraz za tą osobą

29 dni temu
melanie
melanie

nagraj takie cos ze podchodzisz do randomowej osoby (najlepiej tych mlodych co maja ig itd) i pytaj czy mozesz zdjecie bo jestes najwieksz fanem i takie tam xdhahaha

29 dni temu
Ambitny Nick
Ambitny Nick

Kiler 2

29 dni temu
kosa TV
kosa TV

Wieśniak. Zdecydowanie

29 dni temu
Kamil1098
Kamil1098

kolejna część: PODRYWANIE FACETOW JAKO FACET xDD a pózniej to samo z dziewczynami

29 dni temu
Harcereczka Zuzaneczka
Harcereczka Zuzaneczka

XD

29 dni temu
R4b
R4b

0:57 Jaka słodziutka :o!!!

29 dni temu
Wesoły Tadzio
Wesoły Tadzio

Podarował dziewczynę nic nie mówiąc ! Mistrzu mój 🏆

29 dni temu
KLINIKA SMARTFONA
KLINIKA SMARTFONA

No jasne że chcemy DRESA 😂

29 dni temu
adymski
adymski

pogoda dobra prawie upal.

29 dni temu
Konrad Kubica
Konrad Kubica

po polskuu gawarisz ?

29 dni temu
Kamilme23
Kamilme23

Podejdź do jakiejś dziewczyny i zapytaj czy cie pamięta jak powie że nie to powiec że jesteś jej pierwszym chłopakiem z podstawówki a potem spróbuj ją poderwać

29 dni temu
Nikola
Nikola

Ale beka xD

29 dni temu
Axii
Axii

Na haloween zrób to samo tylko w masce Michaela Myersa :D

29 dni temu
AmoNN
AmoNN

*KTO OGLĄDA NA ŁÓŻKU?* _JEŚLI TY TO DAJ ŁAPKĘ W GÓRĘ_ *JEŚLI DASZ MI SUBA TO ODRAZU ODDAM DWA* _NA MOIM KANALE JEST KONKURS NA PAYSAFCARD 50 ZŁ♥️!_ *WYNIKI NA 1500 SUBÓW!*

29 dni temu
Szymek ✔
Szymek ✔

Podejdź do losowych osób i głaskaj ich po głowie 😂😂

29 dni temu
DIIL GANG
DIIL GANG

0:17 Blowek

29 dni temu
Wojtek 578
Wojtek 578

dawaj dresa

29 dni temu
Mati M
Mati M

Niezreczne rozmowy. Kozak !

29 dni temu
nyneknie
nyneknie

Dresy dresy

29 dni temu
nick
nick

Ale ty jesteś zajebisty, już od roku cię ogl i nadal będę za takie filmy :)

29 dni temu
Asdfgh
Asdfgh

brak mi słów aby ocenic ten odcinek...

29 dni temu
Klik Klik
Klik Klik

Siądź pomiędzy jakąś parą

29 dni temu
Lewy Sierpowy
Lewy Sierpowy

Weź pójdz do sklepu i wlej piwo do reklamówi po zakupieniu w kasie,a potem oddaj szklaną butelkę i powiedz że nie opłaca ci się za nią dopłacać 😂 I wyjdz z tą reklamówką 😆

29 dni temu
Bartek
Bartek

Też chciałbym wyrwać dziewczynę bez słów i zdobyć jej numer XDDD

29 dni temu
Mateusz Wasyluk
Mateusz Wasyluk

Pozdrów

29 dni temu
Husarz PL
Husarz PL

Dawaj może jakieś typowe januszowe zachowania albo teksty do służb mundurowych, zwykłych ludzi czy sprzedawców z cenami. Cokolwiek januszowego haha

29 dni temu
Aga Sa
Aga Sa

awww hold the door 😍😍 got życiem

29 dni temu
MisioMosio
MisioMosio

Jestes chujowy jak nieszczęście

29 dni temu
albert lelakowski
albert lelakowski

Bob budowniczy 3 :)

29 dni temu
Adixs Official
Adixs Official

A może jakieś filmiki z śpiewaniem publicznie lub Tańczenie z przechodniami ?

29 dni temu
motocyklista m
motocyklista m

Super film .Kto lubi lukasa daje like a kto woli blowka pisze komętarz

29 dni temu
mt46515
mt46515

2:03 Dziewczyna naprawdę z dużym potencjałem :) zmienić styl ubierania i rakieta jak się patrzy :DDD

29 dni temu
Tomasz Nędzyk
Tomasz Nędzyk

Etam, Sadam już taki motyw nagrał...

29 dni temu
guru
guru

Kopia sadama, ale co tam...

29 dni temu
MDN Productions
MDN Productions

podała numer żebyście razem milczeli? xD

29 dni temu
Jacek Wołoszyk
Jacek Wołoszyk

Bob Budowniczy

29 dni temu
patr mar
patr mar

Janusza cebule

29 dni temu
Urzecze w obiektywie
Urzecze w obiektywie

następną część serii ze wsi

29 dni temu
Grzegorz Kawosz
Grzegorz Kawosz

Gdzieś to widziałem

29 dni temu
K. A.
K. A.

Po polsku gawarit? XD

29 dni temu

Następny

GADAJĄCY PIES
GADAJĄCY PIES

LukasTV

4 miesięcy temu

NIEWIDZIALNY PIES
NIEWIDZIALNY PIES

LukasTV

3 miesięcy temu