NAPRAWD臉 DZIA艁A! MAGICZNY OWOC zmienia SMAK!

wojtek roman
wojtek roman

zr贸b ci ten test ale ze szwedzkim kiszonymi 艣ledziami

2 dni temu
Mario
Mario

6:17 le偶臋 ze 艣miechu 馃槀馃槀

3 dni temu
SmoczeK MSP
SmoczeK MSP

Gdzie mo偶na to kupi膰?

7 dni temu
Janusz Kromka
Janusz Kromka

Kocham tego dla pieni臋dzy spoko kole艣

16 dni temu
Matowski
Matowski

7:13 mam now膮 tapete xD

19 dni temu
Micha艂 Pa艂aszy艅ski
Micha艂 Pa艂aszy艅ski

Pawe艂 rze藕nik xD

Miesi膮c temu
Miss Impatient
Miss Impatient

Najlepsze trio 馃槀馃挄

Miesi膮c temu
koksu ska艂a
koksu ska艂a

Za darmo to i ocet s艂odki

Miesi膮c temu
Respect11
Respect11

Czy Nikola by艂a w MasterChef ? :D

Miesi膮c temu
Przem0 PL
Przem0 PL

spr贸bujcie wina polecam

Miesi膮c temu
Miko艂aj Sowa
Miko艂aj Sowa

Lul to ta Nikola z majsterszefa

2 miesi臋cy temu
Nataniel 艢l臋czka
Nataniel 艢l臋czka

Uwielbiam t膮 tr贸jk臋

2 miesi臋cy temu
the xily
the xily

4:31 XD

2 miesi臋cy temu
ja damianos
ja damianos

Nikola by艂a艣 w masterchefie ? Oparzyla艣 rece 馃槀?

2 miesi臋cy temu
Mateusz Cichy
Mateusz Cichy

Czy Nikola by艂a w masterchefie?

2 miesi臋cy temu
Aquazis Werda
Aquazis Werda

Poziom telewizji TVP

2 miesi臋cy temu
TM_Gerard
TM_Gerard

Nie po艂ykaj ad tego jest nikola

2 miesi臋cy temu
OV3R K1LL XD
OV3R K1LL XD

Spr贸bujcie tej pani pomi臋dzy tymi dwoma panami ( 汀掳 蜏蕱 汀掳)

2 miesi臋cy temu
Najlepsze Disco
Najlepsze Disco

Zajebisty Tabs :)

2 miesi臋cy temu
MSK
MSK

Kim jest ta blomdyja

2 miesi臋cy temu
MSK
MSK

Wypada艂oby dawa膰 kana艂 albo cokolwiek od nich. Nie wiem kim jest ta blondyna i gruby

2 miesi臋cy temu
Milena Kapusciok
Milena Kapusciok

I tak glukoza jest najgorsza do wypicia, ona bez tej pigu艂ki jest wciul s艂odka

2 miesi臋cy temu
Arkadiusz G膮sior
Arkadiusz G膮sior

Ciekawe jak smakuje po tym sos slodko-kwasny

2 miesi臋cy temu
Franciszek Zielony
Franciszek Zielony

Ten z lewej jest z Bez kana艂u?

2 miesi臋cy temu
Frosty
Frosty

Nie.

2 miesi臋cy temu
Vandal Official
Vandal Official

Ca艂a ekipa na Molly

2 miesi臋cy temu
Nocny Anio艂
Nocny Anio艂

Do w贸dki te偶 dzia艂a?

2 miesi臋cy temu
Pan P
Pan P

Miniaturka jak z pornola 馃槈

2 miesi臋cy temu
KICU
KICU

ciekawe jak z w贸dk膮

2 miesi臋cy temu
JanusZ Akwarysta
JanusZ Akwarysta

Przepis na srake.

2 miesi臋cy temu
V
V

Wszyscy pod kolor ubra艅, Daniel r贸偶owy, Nikola bia艂a, a Pawe艂 wiadomo... czarny xD

2 miesi臋cy temu
Mystery 91
Mystery 91

Wie kto艣 gdzie kupi臋 bluz臋,kt贸r膮 ma Gruby?

2 miesi臋cy temu
pjote褟
pjote褟

Mirakulina nowym srodkiem na kwa艣ne deszcze

2 miesi臋cy temu
dobry bat
dobry bat

Spr贸bujcie mleka nikoli

2 miesi臋cy temu
jacek ps4pro
jacek ps4pro

Nikola jest super fajn膮 i pi臋kn膮 dziewczyn膮

2 miesi臋cy temu
Alastor
Alastor

Na miniaturce masz mine jakbys zakrztusil sie penisem i probowal zlapa膰 oddech

2 miesi臋cy temu
Shizer 97
Shizer 97

Przetestujcie gaz rozweselaj膮cy. Polecam!

2 miesi臋cy temu
Klawa Patriotka Warszawy
Klawa Patriotka Warszawy

Im nie trzeba xD

19 dni temu
Yorved PL
Yorved PL

I znowu @dla_pieni臋dzy tylko 偶arty na poziomie rynsztoka. Atencjusz pod kamere...

2 miesi臋cy temu
x D
x D

WYPUSCILI CIE Z OSRODKA???? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2 miesi臋cy temu
Nikodem S
Nikodem S

A czy mirakulina w polsce jest przypadkiem nielegalna xD 馃馃槈

2 miesi臋cy temu
Danzo
Danzo

A Pawe艂 tylko o ruchaniu :)

2 miesi臋cy temu
Aleksa ndra
Aleksa ndra

5:14 ta r贸wna reakcja na smak cytryny

2 miesi臋cy temu
pisiek 21
pisiek 21

Uu to dobre dla dziewczyn co nie chc膮 po艂ykac 馃槀馃槀

2 miesi臋cy temu
Wiktoria Maryon
Wiktoria Maryon

馃槄

2 miesi臋cy temu
pisiek 21
pisiek 21

Haha no mo偶liwe Wiktoria. Nie pr贸bowa艂em 馃槀

2 miesi臋cy temu
Wiktoria Maryon
Wiktoria Maryon

to nie jest takie z艂e chyba przecie偶XD

2 miesi臋cy temu
Marek Kafarek
Marek Kafarek

Nikola co艣 艂atwo 艂yka nieznane pigu艂ki :D

2 miesi臋cy temu
Micha艂 Karpacz
Micha艂 Karpacz

ciekawe czy 偶eby m贸j fiut by艂 s艂odki to musze ja wzi膮膰 tabsa czy partnerka XD

2 miesi臋cy temu
MrSebka90
MrSebka90

W zale偶no艣ci kto b臋dzie pr贸bowa艂. We藕cie sobie oboje tak na wszelki wypadek.

2 miesi臋cy temu
MatysTV
MatysTV

Liczy艂em na to 偶e pawe艂 si臋 spu艣ci Nikolii no bez tego te偶 jest ok

2 miesi臋cy temu
Optiqal WT
Optiqal WT

Ja do teraz nie wiem jak si臋 ten owoc nazywa

2 miesi臋cy temu
Jarek Smarek
Jarek Smarek

Zr贸bcie test czego w zwi膮zanego z wod膮 zeby Nikola by艂a w basenie( 汀掳 蜏蕱 汀掳)

2 miesi臋cy temu
Klaudiusz Roman
Klaudiusz Roman

Komu si臋 zrobi艂o kwa艣no jak jedli cytryn

2 miesi臋cy temu
P臋dzik
P臋dzik

Pawe艂 kradnie show XD

2 miesi臋cy temu
Hubert Tomasik
Hubert Tomasik

Narkotyki pr贸bujo xd

2 miesi臋cy temu
Ma艂cin eq
Ma艂cin eq

Kto zauwa偶y艂 偶e Nikole napi艂a si臋 ocyu zamiast piwerka?

2 miesi臋cy temu
Mr ProBro_PL
Mr ProBro_PL

Kto ogl膮da tylko dlatego 偶e Pawe艂 jest :D

2 miesi臋cy temu
Trevor Philips
Trevor Philips

Najlepszy jest ten arab z indi

2 miesi臋cy temu
iron kluza
iron kluza

7:38 ( 汀掳 蜏蕱 汀掳 )

2 miesi臋cy temu
gUralka
gUralka

馃槍馃槍

2 miesi臋cy temu
Bartosz Oleksiak
Bartosz Oleksiak

Nie rozumiem ludzi, kt贸rzy krzywi膮 si臋 jedz膮c cytryn臋. Ludzie przecie偶 to jest dobre i bez 偶adnych tabletek

2 miesi臋cy temu
gUralka
gUralka

+Bartosz Oleksiak 艣mieszne.

2 miesi臋cy temu
Bartosz Oleksiak
Bartosz Oleksiak

No niby tak, ale za ka偶dym razem mnie to 艣mieszy xd

2 miesi臋cy temu
gUralka
gUralka

O Bo偶e xd ka偶dy jest inny.

2 miesi臋cy temu
Bugaran
Bugaran

Gdzie kupi膰 te tabletki?

2 miesi臋cy temu
Krystian Ko艂odziejski
Krystian Ko艂odziejski

Blondi standardowo zeszmacona przez br膮zowego ... co za t臋pa dzida ...

2 miesi臋cy temu
gravity1287
gravity1287

Po tym najlepiej si臋 je grejpfruty!!:)

2 miesi臋cy temu
Dariusz Czaplinski
Dariusz Czaplinski

T膮 Nikolke,to by szarpa艂 jak reksio boczek.....

2 miesi臋cy temu
Przemas91
Przemas91

Kornelia mog艂aby si臋 te偶 dosi膮艣膰 do tej tr贸jki... ch臋tnie bym zobaczy艂 now膮 posta膰 :)

2 miesi臋cy temu
LAFLVME
LAFLVME

ALE DOBRAA

2 miesi臋cy temu
Maciej Czemierowski
Maciej Czemierowski

5:13 XDDD

2 miesi臋cy temu
Ola 7486
Ola 7486

Kiedy PijPong?

2 miesi臋cy temu
gUralka
gUralka

podobno nigdy.

2 miesi臋cy temu
Zbieram na srebrny przycisk Youtube
Zbieram na srebrny przycisk Youtube

*zjedzcie po tym kiszonego 艣ledzia i duriana*

2 miesi臋cy temu
Tulia
Tulia

Durian jest mega s艂odki sam w sobie. :)

2 miesi臋cy temu
JELEN
JELEN

Duet nikola pawel rozpierdala system!! :D

2 miesi臋cy temu
NONECARES
NONECARES

jak co艣 jest niedobre tp si臋to wpierdala ca艂e na raz i elo a nie kosztuje po troszku xd

2 miesi臋cy temu
Ferrari Pizdeusz
Ferrari Pizdeusz

no ciapaty powiedzia艂 prawd臋 nie takie rzeczy mia艂 w buzi

2 miesi臋cy temu
ZerQ
ZerQ

Pawe艂 we藕 sobie spu艣膰 z krzy偶a bo na odcinkach hajlajtu czuje si臋 jak na pornusie XD

2 miesi臋cy temu
Ferrari Pizdeusz
Ferrari Pizdeusz

i S艂abe te wasze 偶arty

2 miesi臋cy temu
Ferrari Pizdeusz
Ferrari Pizdeusz

Ciapaty z brod膮 ju偶 si臋 nudzisz

2 miesi臋cy temu
#Mateusz #
#Mateusz #

Nikola zdjela buty a Pawel majtki, footjob byl w takim razie馃槀

2 miesi臋cy temu
natallkaaxdd
natallkaaxdd

Tak na diet臋 mo偶na przechodzi膰 X D

2 miesi臋cy temu
ciolo
ciolo

1:10 kur艂a

2 miesi臋cy temu
awp dragonlore
awp dragonlore

xd

2 miesi臋cy temu
Adrianna 22
Adrianna 22

Kiedy musisz pi膰 ocet jab艂kowy bo masz kamie艅 w nerce...Poznajcie m贸j b贸l 馃槤

2 miesi臋cy temu
Joanna
Joanna

Do艂膮czam si臋 do pytania Kasi, z w贸dk膮 b臋dzie tak samo? SPRAWD殴CIE TO!馃敟

2 miesi臋cy temu
Tune900
Tune900

jakby kto艣 zjad艂 gum臋 "shock" to 100% st臋偶enia cukru by mia艂聽w mordzie po tej pigule :D

2 miesi臋cy temu
krawiec337 TM
krawiec337 TM

Ile ona dzia艂a?

2 miesi臋cy temu
EddyNakamura
EddyNakamura

Hahha Ja to bym chcia艂 zobaczy膰 Paw艂a jako Standupera :D Kto za 艂apka w g贸re :D

2 miesi臋cy temu
Micha艂 Wiland
Micha艂 Wiland

+EddyNakamura ca艂kiem mo偶liwe, ale nie o to chodzi w stand upie ;p tak jak m贸wi臋 - t臋 nisz臋 posiad艂 ju偶 Rejent i 偶ycie pokaza艂o, 偶e niekoniecznie mo偶na si臋 na tym wybi膰, a jedynie by膰 po prostu "znanym" z tego, 偶e "to ten, najbardziej prostacki i oble艣ny pajac" ;)

2 miesi臋cy temu
EddyNakamura
EddyNakamura

+Micha艂 Wiland hmm masz racje, ale uwa偶am, 偶e znalaz艂by on pewn膮 grup臋 odbiorc贸w :)

2 miesi臋cy temu
Micha艂 Wiland
Micha艂 Wiland

stand up to w du偶ej mierze inteligentny 偶art. wulgarny, ale inteligentny. a to to ma 偶art cienki i prostacki. to miejsce ju偶 zarezerwowa艂 Sebek Rejent.

2 miesi臋cy temu
Kasia
Kasia

czy w贸dka b臋dzie smakowa膰 tak samo ?

2 miesi臋cy temu
Joanna
Joanna

by艂oby dobrze w ko艅cu wypi膰 w贸dk臋 i si臋 nie krzywic 馃槀 SPRAWD殴CIE TO

2 miesi臋cy temu
Krystian Cislo
Krystian Cislo

Miniaturka kozak totalny xD

2 miesi臋cy temu
Vadim Adox
Vadim Adox

Czy Nikola jest w Master Chef?

2 miesi臋cy temu
Jakassupernazwa
Jakassupernazwa

Gruby chyba byl z tego co wiem

2 miesi臋cy temu
KacperNM ezSport #CSGO
KacperNM ezSport #CSGO

Pop艂aka艂em sie

2 miesi臋cy temu
Eagler
Eagler

Wi臋cej Grubego!!! ^^

2 miesi臋cy temu
skam art
skam art

5 26

2 miesi臋cy temu
Polska Cebula
Polska Cebula

LIZANIE 艢MIETANY Z KOLANA TO TYLKO W KO艢CIELE W LUBINIE

2 miesi臋cy temu
Damiano
Damiano

艁ysy m贸w mniej

2 miesi臋cy temu
Asia K
Asia K

Najlepsza tr贸jka xD馃挏

2 miesi臋cy temu
Andrzej Maksymowicz
Andrzej Maksymowicz

Pawe艂... g艂贸wny motor tego kana艂u, nie spierdolcie tego :)

2 miesi臋cy temu
J臋drzej Trojanowicz
J臋drzej Trojanowicz

swieta trojca powraca w wielkim stylu

2 miesi臋cy temu
Natalia Kowalska
Natalia Kowalska

Prosz臋 o namiary dilera, kt贸ry ogarnia takie pigu艂ki. Haha mega odcinek, najlepsza 3jeczka 鉂わ笍

2 miesi臋cy temu
Mati itaM
Mati itaM

Jest i gwiazda, elo Pawe艂 馃挭馃挭馃挭

2 miesi臋cy temu
Jarhead PL
Jarhead PL

Ale 艣mieszny ten Pawe艂, hehehehuehuehuehuhuhuhuhu

2 miesi臋cy temu
FILIP KOWAL
FILIP KOWAL

Pawe艂 najlepszy

2 miesi臋cy temu
Heinz31
Heinz31

Najlepsza ekipa 馃榿馃槀

2 miesi臋cy temu
Tomson
Tomson

Zjadlbym z ch臋ci膮 z nimi inne pigu艂ki :)

2 miesi臋cy temu
I LOVE FISHING
I LOVE FISHING

Warszawski koks i Mirakulina

2 miesi臋cy temu
Brownie
Brownie

Uwielbiam t膮 tr贸jk臋 !? 鉂わ笍

2 miesi臋cy temu
Stas3k Stas3k
Stas3k Stas3k

Czekam na odcinek without clothes xD

2 miesi臋cy temu

Nast臋pny