Medusa poci艣ni臋ty przez Nitra! 馃榿 FAME MMA

Shoot God
Shoot God

馃憤 *Nie zapomnij zostawi膰 po sobie 艂apki i suba* 馃憤 馃憡 *Road to 1k Sub* 馃憡 *Dzi臋ki* 馃挄

5 miesi臋cy temu
Grzesiek Gacek
Grzesiek Gacek

Medusa siedzi jak pizda.

Miesi膮c temu
-yamal-
-yamal-

JM

2 miesi臋cy temu
Promateuszek Ronaldo
Promateuszek Ronaldo

No zero dystansu do siebie. Wszystko bierze do siebie

4 miesi臋cy temu
White 244
White 244

Kurwa jak ten medusa bierze wszystko do siebie

4 miesi臋cy temu
Pan Klocek
Pan Klocek

No medusa wgl nie ma dystansu xd zjebany jest, a ja z nitra bym sie gni艂 bo dobrym tekstem dojebal haha na miejscu medusy, ale no coz xd

5 miesi臋cy temu
n0han - csgo
n0han - csgo

GLOSNIEJSZE TE INTRO KURWA

5 miesi臋cy temu
6.3 AMG
6.3 AMG

Wie艣niak w stolicy

5 miesi臋cy temu
IHubix
IHubix

Co to za muza na konicu??

5 miesi臋cy temu
ScrapPl
ScrapPl

Sk膮d masz to intro prosze odpowiedz :)

5 miesi臋cy temu
VTVRI
VTVRI

Zero dystansu ma go艣ciu krytyka to go tak boli 偶e nie wiem..

5 miesi臋cy temu
JD
JD

ja nwm jak mo偶na ogl膮da膰 meduse reprezentuje sob膮 taki sam poziom jak friz czyli kontent dla dzieci i stulejarzy. Na dodatek my艣li 偶e jest kozakiem itp a tak naprawde jest wie艣niakiem i ma ryj krzywy

5 miesi臋cy temu
Adam Herb
Adam Herb

Jebac tego meduze on jest sztuczny

5 miesi臋cy temu
Rathar
Rathar

*XD*

5 miesi臋cy temu
VapeCharon
VapeCharon

*Kto czyta ten komentarz 偶ycz臋 mu mi艂ego dnia* Dzi臋ki za 480 sub贸w

5 miesi臋cy temu
lukjar
lukjar

Haha baran nawet nie skuma艂

5 miesi臋cy temu
patryk bystrek
patryk bystrek

Nitro by w pizde dosta艂

5 miesi臋cy temu
susyko
susyko

patryk bystrek no a medusa by dosta艂 pizde z polskiego

4 miesi臋cy temu
Zasuwka :D
Zasuwka :D

Co to za nuta na koncu

5 miesi臋cy temu
Shoot God
Shoot God

otsochodzi - aha feat. pezet

5 miesi臋cy temu
Patr3k K
Patr3k K

Jak nazywa si臋 nutka z intra ko艅cowego 馃挊

5 miesi臋cy temu
Shoot God
Shoot God

otsochodzi - aha feat. pezet

5 miesi臋cy temu
susyko
susyko

Wiecie co jest 艣mieszne, medusa przy zak艂adaniu nazwy mia艂 rubryke z imieniem i nazwiskiem i dlatego wpisal medusa official bo nie umial dac pojedynczej nazwy xDDD

5 miesi臋cy temu
pomocnik1
pomocnik1

Szacunek za ko艅cow膮 nut臋 . I love otsochodzi馃槏馃槏馃槏馃槝馃槝馃槝

5 miesi臋cy temu
Maksymilian M艂odnicki
Maksymilian M艂odnicki

pomocnik1 typowy ziomek z minecraftem na awatarze i numerkiem w nicku 馃ぃ

5 miesi臋cy temu
dej _ vit
dej _ vit

Co to za muzyka na samym ko艅cu prosz臋 o odp馃槈

5 miesi臋cy temu
Young Kacper
Young Kacper

Aleksander S. Aha

5 miesi臋cy temu
Aleksander S.
Aleksander S.

dej _ vit otsochodzi aha

5 miesi臋cy temu
Furchi Q
Furchi Q

Nitru艣 :]

5 miesi臋cy temu
TheKowalski
TheKowalski

Co to za muzyczka na koniec?

5 miesi臋cy temu
Shoot God
Shoot God

Otsochodzi - AHA feat. Pezet

5 miesi臋cy temu
Rapu Amator
Rapu Amator

No adrian niepotrzebnie tam poszedl xd

5 miesi臋cy temu
East SidE 71
East SidE 71

Wy si臋 dziwicie, medusa to zresocjalizowany rafonix. Wy chyba nie pami臋tacie jego pocz膮tk贸w.

5 miesi臋cy temu
uhqqow
uhqqow

Marcin PARKA艢 rafonix to debil totalny i pajac zgrywa kozaka a jest pizd膮

4 miesi臋cy temu
Marcin PARKA艢
Marcin PARKA艢

I tak wole rafona wydaje sie taki bardziej bystry

5 miesi臋cy temu
Mucha
Mucha

Malik monte to nie raper

5 miesi臋cy temu
GREEN BOY
GREEN BOY

Jak nitro ju偶 potem spokojny by艂 bo soe bal o wpjerdol od meduzy

5 miesi臋cy temu
susyko
susyko

REVENGE xxx pierdolnij si臋 w 艂eb

4 miesi臋cy temu
Dariusz C
Dariusz C

Zdejmij te ci偶my synu...

5 miesi臋cy temu
AFK
AFK

Fajna muza z outra

5 miesi臋cy temu
AFK
AFK

Otsochodzi aha

5 miesi臋cy temu
Zasuwka :D
Zasuwka :D

AFK 1337 co to za nuta

5 miesi臋cy temu
Resh
Resh

Prosty ch艂opak

5 miesi臋cy temu
AEM
AEM

pocz膮tek to w sumie nic, bo potem przyr贸wna艂 s艂ownictwo Medusy do typowego imigranta :D

5 miesi臋cy temu
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe

Jak ja bym was bi艂 tempe huje

5 miesi臋cy temu
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe

ExOn Jebac

5 miesi臋cy temu
ExOn
ExOn

Marilyn Monroe ojebal by艣

5 miesi臋cy temu
Naitsabes 11
Naitsabes 11

Piosenka na ko艅cu pls

5 miesi臋cy temu
Shoot God
Shoot God

Otsochodzi - AHA feat. Pezet

5 miesi臋cy temu
Oskareg
Oskareg

na chuj go bylo bra膰 tam ? to jest lo偶a szyderc贸w a nie pajac贸w kt贸rzy nie maj膮 dystansu do siebie

5 miesi臋cy temu
Nie Kumasz
Nie Kumasz

鈥濼o rana鈥

5 miesi臋cy temu
Nie Kumasz
Nie Kumasz

Ju偶 wiesz po co to pisa艂em 馃憣馃徎馃憤馃徎

5 miesi臋cy temu
Nie Kumasz
Nie Kumasz

Bo Medusa za艣piewa艂 鈥瀌o rana鈥 zamiast 鈥瀟o rana鈥

5 miesi臋cy temu
Lideroo
Lideroo

Nie Kumasz no ja znam tekst, ale wci膮偶 nie rozumiem po co to dawa艂e艣 w cudzys艂贸w i w艂a艣ciwie po co to pisa艂e艣.

5 miesi臋cy temu
Nie Kumasz
Nie Kumasz

鈥濻erce krwawi wn臋trze pali *to rana* 鈥

5 miesi臋cy temu
Lideroo
Lideroo

Nie Kumasz ?

5 miesi臋cy temu
Tps ZdR
Tps ZdR

Tylko malik montana to nie raper

5 miesi臋cy temu
Anonimowy Anonim
Anonimowy Anonim

gsowka malik ma kilka dobrych nut kt贸re trzymaj膮 poziom np "Chmury p艂acz膮", "teraz i tu" z Sobota na feacie," id藕 spa膰 " a nawet u kiza na czemiponie dobrze polecia艂 // kiedy艣 malik te偶 mi si臋 nie podoba艂

5 miesi臋cy temu
Tomassio Tomek
Tomassio Tomek

Tps ZdR masz downa poniewaz trap to jest RAP tylko inny gatunek

5 miesi臋cy temu
gsowka
gsowka

Anonimowy Anonim to przykre 偶e ludzie uznaj膮 takie "co艣" ale tak zawsze by艂o 偶e ludzie s艂uchajacy dobrej muzyki byli z ty艂u

5 miesi臋cy temu
Anonimowy Anonim
Anonimowy Anonim

gsowka nie wa偶ne od wykonania artysta to artysta // mi tam si臋 podoba

5 miesi臋cy temu
Tps ZdR
Tps ZdR

gsowka Tak samo Grubson powiedzial ze jego muzyka to muzyka Grubsona a nie rap a dzieci nadal beda ich nazywali raperami :D

5 miesi臋cy temu
Artur H.
Artur H.

Prosty czy nie, robi kas臋? Nie musi codziennie zapierdala膰 do pracy na sz贸st膮 czy 贸sm膮 rano ;). Jest sob膮 i robi to co chce. Nie ka偶dy mia艂 zamo偶nych rodzic贸w ;)

5 miesi臋cy temu
Dulek
Dulek

.

5 miesi臋cy temu
e34 stance銉
e34 stance銉

Ten Znany medusa nie mia艂 zamo偶nych rodzic贸w

5 miesi臋cy temu
Ten Znany
Ten Znany

Artur hendzelewsi on akurat mia艂 XDDD

5 miesi臋cy temu
TEAM RAFONIX
TEAM RAFONIX

zgaszony jak pet

5 miesi臋cy temu
Matros 314
Matros 314

Beee meduzka si臋 zmieszal. Wiesniak w Warszawie za kas臋 od gimbazy beee

5 miesi臋cy temu
Revenge C
Revenge C

Patolog z wolno艣ci twoj stary w chuju

5 miesi臋cy temu
Matheos_88 ps4
Matheos_88 ps4

Patrykq 1337 id藕 lepiej na dw贸r nied艂ugo koniec wakacji

5 miesi臋cy temu
Patrykq 1337
Patrykq 1337

tylko medusa ma 800 000 widz贸w a ty 1

5 miesi臋cy temu
BRONEK
BRONEK

Patolog z wolno艣ci jakbys mogl to bys robil to samo xdd dupka boli

5 miesi臋cy temu
AbraxSkY
AbraxSkY

No medusa taki prosty ch艂op. Stara si臋 by膰 jaki艣 taki nie wiem bystry ale za inteligentny to on nie jest.

5 miesi臋cy temu
Ksusheb Msjejeie
Ksusheb Msjejeie

Bystry jak woda w toalecie

Miesi膮c temu
Sniper Ct
Sniper Ct

Kurwa wypowiedzialy sie bystrzaki xd馃槀

5 miesi臋cy temu
WOjO96
WOjO96

AbraxSkY ty na pewno jeste艣 馃槀

5 miesi臋cy temu
Pocek P
Pocek P

xDDD

5 miesi臋cy temu
Majka M.
Majka M.

Medusa prosty chlopaczek..

5 miesi臋cy temu
Freakly
Freakly

young_pretyy ;] Ty pewnie to piszesz maj膮c o 2-3 lata wi臋cej

5 miesi臋cy temu
young_pretyy ;]
young_pretyy ;]

Alicja Xxx pewnie to piszesz majac 10 lat

5 miesi臋cy temu
2pac schakur
2pac schakur

Odpierdolcie sie odemnie jutubery jebane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 miesi臋cy temu

Nast臋pny

BRAJANEK NA FAME MME