MAMAGOSI - (TAMAGOTCHI - PARODIA Taconafide) || Kabaret Skeczów Męczących

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    KsmWEWOKsmWEWO

    Trwanie: 2:53

    Kabaret Skeczów Męczących
    facebook.com/kabaretksm/
    instagram.com/kabaret_skeczow_meczacych/
    Pobierz swój ulubiony numer w wersji karaoke ising.pl/
    MAMA GOSI - (TACONAFIDE - PARODIA)
    Scenariusz: Kabaret Skeczów Męczących (Karol Golonka, Marcin Szczurkiewicz, Jarosław Sadza, Michał Tercz)
    Chórki: Katarzyna Lisowska
    Aktorki: A. Syska, I. Serafin
    Make-up: Marlena Wojnowska
    Produkcja muzyczna: Marek Wrona
    Zdjęcia: Kabaret Skeczów Męczących
    Współpraca: Kamil Zygan
    Reżyseria i montaż: Karol Golonka
    Dziękujemy: UltraViolet facebook.com/ultravioletclubkielce/

    taconafide  parodia  tamagochi  quebonafide  Kabaret  Kabaret Skeczów Męczących  taco hemingway  mama gosi  

Dominik Zaręba
Dominik Zaręba

w ez to zrozum

11 godzin temu
Kocham Interwały
Kocham Interwały

😂😂😂😂😂

4 dni temu
xxGosiaxx 987
xxGosiaxx 987

Mam na imię Gosia XDDD

7 dni temu
xxGosiaxx 987
xxGosiaxx 987

Seyrina TV lepiej najpierw oglądnij a potem komentuj *taka rada na przyszłość*

Dzień temu
Seyrina TV
Seyrina TV

I ....

Dzień temu
mar1o18
mar1o18

Czekałem na to 😀

8 dni temu
Agnieszka Bomastek
Agnieszka Bomastek

Ładna ta mama.

9 dni temu
14adamb
14adamb

Mam Gosi.... kupiła mnie, a na dodatek ma zielone oczy :) hmmmm..... Ania rządzi!!!!

10 dni temu
Iwona K
Iwona K

To jest zajebiste

13 dni temu
14adamb
14adamb

mama Gosi :*

13 dni temu
Maciej Szczyblewski
Maciej Szczyblewski

fajna sukienka w białe groszki

19 dni temu
Dawaj Macieek
Dawaj Macieek

Z wiekiem parodie i tego typu piosenki przestały pozytywnie zaskakiwać i śmieszyć, a wręcz zaczęły być żenujące.... Czy istnieje jeszcze wgl ktoś też tak ma ?!? :/

20 dni temu
Nka Nka
Nka Nka

Jest ok

20 dni temu
cuphead the cup
cuphead the cup

Najlepszy text: ja z nią byłem kiedy ty czytałeś gnoju kajko i kokosz xd

20 dni temu
Emilia Musiałowska
Emilia Musiałowska

Świetna przerobka 😄

20 dni temu
Raven
Raven

usun kanal

21 dzień temu
Seyrina TV
Seyrina TV

?

Dzień temu
Janusz Pawlak
Janusz Pawlak

0:07 prawie jak T-Bag ze Skazanego Na Śmierć.

21 dzień temu
Ziron PL
Ziron PL

Ooo!Jest rosół-Nalej! xD

21 dzień temu
Polish Squadron
Polish Squadron

Poziom ten sam co oryginal;)

21 dzień temu
Zuzanna Skok
Zuzanna Skok

słabe

22 dni temu
Agnieszka Madej
Agnieszka Madej

Padłam 🤣🤣🤣

22 dni temu
Cziken
Cziken

fajna ta Gosia :D

24 dni temu
Przemek Libera
Przemek Libera

Głupie

24 dni temu
Xerizz
Xerizz

*Też myślałem o takiej parodi ,,MAMA GOSI" ,a teraz widze to*

26 dni temu
Nikt Ważny
Nikt Ważny

xDDD

28 dni temu
Slajkinii XD
Slajkinii XD

Lepsze od oryginału 👍😂

29 dni temu
Fanatyk Oficjalnie
Fanatyk Oficjalnie

Lepsze od oryginału :-)

29 dni temu
Malwina Abramowicz
Malwina Abramowicz

Zajebiste

29 dni temu
Hopelinka
Hopelinka

Naprawdę super :D

29 dni temu
Ala Senderek
Ala Senderek

hopelinka ty tu?!

24 dni temu
Gall Anonim
Gall Anonim

Kurde przeróbka ma większy sens niż ten zjebany oryginał 🤣🤣🤣

Miesiąc temu
Crazy TV
Crazy TV

Lepsze niż ten żenujący oryginał

Miesiąc temu
Mikołaj 22
Mikołaj 22

Mamagosi

Miesiąc temu
Jarsson
Jarsson

Paniee Adamczyk !

Miesiąc temu
barbara sałek
barbara sałek

Kornel

Miesiąc temu
Piotr Jasiński
Piotr Jasiński

Elo

Miesiąc temu
Wiktoria i Oskar Minecraft
Wiktoria i Oskar Minecraft

To obraza dla prawdziwego tamagochi jesteście poj* ja normalnie jestescie i mnie normalnie no wy nie powiem jak to zobaczom twurcy tamagochi to was nie wiem co wy jesteście pierdoły

Miesiąc temu
Wizzyspell
Wizzyspell

Jak zobaczą twórcy to Ci słownik kupią.

28 dni temu
Wiktoria i Oskar Minecraft
Wiktoria i Oskar Minecraft

Nie nie debi

Miesiąc temu
Domi Nikaa
Domi Nikaa

W jakiej miejscowości kręcony był teledysk?

Miesiąc temu
maria stalowska
maria stalowska

Glupie

Miesiąc temu
maria stalowska
maria stalowska

Glupie

Miesiąc temu
prestizowy gang
prestizowy gang

-SYNKUUU! -juz ściszam ;-; -NIEEE PODGLOŚ NA MAKSA I NA GŁOŚNIKI DAJ

Miesiąc temu
OLIVIA
OLIVIA

Heh

Miesiąc temu
Milisia XD
Milisia XD

Awesome

Miesiąc temu
Paite
Paite

*Mistrzostwo!*

Miesiąc temu
Gosixa
Gosixa

Odczepcie sie od tych Goh xD

Miesiąc temu
MrMateush
MrMateush

Taconafide odpuść...

Miesiąc temu
Kamil06 Polska
Kamil06 Polska

Starty mówi że musisz WYPIERADLAĆ :D

Miesiąc temu
Lukasz Szenko
Lukasz Szenko

Teraz Mamamadzi

Miesiąc temu
Pablo Pablito
Pablo Pablito

Polacy to naród stworzony do robienia Dobrych Coverow ...

Miesiąc temu
rolf pperkis
rolf pperkis

Rewelacyjna przeróbka :D znów odtwarzam :)

Miesiąc temu
daughter xx
daughter xx

AHAHAHA dobre

Miesiąc temu
dasz007
dasz007

czemu widze to dopiero teraz?!

Miesiąc temu
grociu85
grociu85

Dojebane. I mamagosi 1 klasa

Miesiąc temu
Suwak Play TV 2
Suwak Play TV 2

2:32

Miesiąc temu
Rafal Krakowski
Rafal Krakowski

He he he he he he ☺️

Miesiąc temu
MarcoMatadorPL
MarcoMatadorPL

lepszy niż oryginał :)

Miesiąc temu
Tomcio Paluch
Tomcio Paluch

Ponieważ dzisiaj polityka jest nawet w kartoflu na obiad to informuję : Mama Gosi, nie dość że piękna to jeszcze jest patriotką o prawicowych poglądach :) , więc potencjalnie spuszczające się tu lemingusy mają pecha bo źle ulokowali uczucia ;) https://www.facebook.com/profile.php?id=100006443918284 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1586774724880643&id=100006443918284

Miesiąc temu
Kozak Mapper
Kozak Mapper

Stary mówi że już musisz wypierADlać... XD

Miesiąc temu
POWP POWO
POWP POWO

Zagrajcie na wystempie w telewizi

Miesiąc temu
hojanb
hojanb

Lepsze niż oryginał :D

Miesiąc temu
Baraka 666
Baraka 666

zajebiscie to zrobiliscie

Miesiąc temu
slotka kotka
slotka kotka

O jest rosół ! *nalej* !

Miesiąc temu
Olo Noco
Olo Noco

ale kurwa zajebiste mordo

Miesiąc temu
Paula Kanapka
Paula Kanapka

Ale to jest dobre :o

Miesiąc temu
Asia Ha
Asia Ha

😂👍🏻

Miesiąc temu
Stanisław August CIOTA Poniatowski
Stanisław August CIOTA Poniatowski

ZAJEBISTE

Miesiąc temu
Kinga Miękina
Kinga Miękina

Będzie 1,5 mln w miesiąc. Zostało niecałe dwa dni

Miesiąc temu
Kacper Opaluch
Kacper Opaluch

xD

Miesiąc temu
Kamil Sobierajski
Kamil Sobierajski

Lepsze od Oryginału

Miesiąc temu
Beata Jarota
Beata Jarota

Fajne to xD dobra robota😂

Miesiąc temu
innadla
innadla

niezle ale i tak najepsze jest wieska tico;D

Miesiąc temu
Kasia Bilińska
Kasia Bilińska

Zajebiste

Miesiąc temu
ALEX BUJNY-PREWECKI
ALEX BUJNY-PREWECKI

Hyhy

Miesiąc temu
piotr woś rolnik z chotkowa
piotr woś rolnik z chotkowa

No ładna nawet

Miesiąc temu
Martyna M
Martyna M

A co z tatą Gosi ???

Miesiąc temu
Adam Strama
Adam Strama

Babka kocyki

Miesiąc temu
Kacpeeer.
Kacpeeer.

Zarąbiste

Miesiąc temu
Rami Roshi
Rami Roshi

Pić, jeść SRAĆ!

Miesiąc temu
Julka Lisiak
Julka Lisiak

XD

Miesiąc temu
Daniel Stec
Daniel Stec

Super sprawa. Chcemy więcej ! :)

Miesiąc temu
Piotr Zając
Piotr Zając

Lepsze od oryginału ;)

Miesiąc temu
AlcatraZ 1994
AlcatraZ 1994

Lepsze niż ten mega slaby oryginal :D

Miesiąc temu
Tymoteusz Kaleta
Tymoteusz Kaleta

CHUJNIA

Miesiąc temu
Mali na
Mali na

Mistrzostwo 💕💕💕

Miesiąc temu
Jari KowalskiHD
Jari KowalskiHD

hehe umarłem:))) mamaGosi, jest rosół hehe wczoraj szwaby z bundeskhalifatu out z mundialu dzisiaj wpadłem na to. świat jest piękny hehe

Miesiąc temu
kałem na ciebie
kałem na ciebie

Nasze pokolenie robi.. 💩 Obczajcie kałem na Ciebie przez szkłooo https://www.youtube.com/watch?v=bvSid6gxV6k

Miesiąc temu
gabriel modrzejewski
gabriel modrzejewski

No i ten Lidl..... Też robię zakupy

Miesiąc temu
gabriel modrzejewski
gabriel modrzejewski

Nie no rozbejali mnie miszcz

Miesiąc temu
Movie MSP
Movie MSP

Wakacje 2018?

Miesiąc temu
Tobiasz Chudzinski
Tobiasz Chudzinski

Ja pierdole xD

Miesiąc temu
Kasai Nowakowska
Kasai Nowakowska

Ahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Miesiąc temu
Kajetan Sroka
Kajetan Sroka

słabo ,słabo szczególnie przerabiacie takich super raperów

Miesiąc temu
Amelia Szefer
Amelia Szefer

kto lubi tamagotchi niech da 👍

Miesiąc temu
Adam Strama
Adam Strama

Aha

Miesiąc temu
Katarzyna K
Katarzyna K

marnujesz się przy tych "NIEMOTACH" i wiadomo że ze Świętokrzyskiego:D

Miesiąc temu
Ewelina
Ewelina

Hahaha najlepsi 😂

Miesiąc temu
Bartek Stefanczyk
Bartek Stefanczyk

00:29 ooooooo ale stronki xd

Miesiąc temu
Buffy Baker
Buffy Baker

Super!

Miesiąc temu
ehuuuuuuu
ehuuuuuuu

Gawno

Miesiąc temu
Ewcia785
Ewcia785

Na wsiowej kurze ( takiej bez ostrzykiwania anorektyczce) to jest rosół! 😃 nie potrzebuje wielu przypraw 😋😋😋 do tego domowej roboty makaron... 😋😋😋 palce lizać 😋😋😋

Miesiąc temu
amilps tv
amilps tv

Zwykła scena😈👿😈👿

Miesiąc temu
Borys Pol
Borys Pol

To bierzcie mamę Gosi a ja samą Gosię

Miesiąc temu
MarcoMatadorPL
MarcoMatadorPL

Poproszę więcej takich hiciorów :)

Miesiąc temu

Następny