MAESTRO - Młoda Dama (Official Audio) NOWOŚĆ DISCO POLO 2018

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Fabryka MuzykiFabryka Muzyki

    Trwanie: 3:11

    ◢ NOWOŚCI DISCO POLO 2018!! PREMIERY! NOWOŚCI! HITY! ◣
    ◥ SUBSKRYBUJ I KLIKNIJ DZWONEK 🔔 BY BYĆ NA BIEŻĄCO ◤
    ➤ FABRYKA MUZYKI:
    • FACEBOOK: facebook.com/FabrykaMuuzyki
    • PLfilm: plfilm.net/us/FabrykaMuzykiNew
    • WESPRZYJ NAS: tipanddonation.com/FabrykaMuzyki
    #Maestro - Młoda Dama NOWOŚĆ DISCO POLO 2018
    === UTWÓR DODANY ZA ZGODĄ AUTORA ===
    ➤ MAESTRO
    • FACEBOOK: bit.ly/RafałKosewski
    • PLfilm: bit.ly/MaestroYT
    • INSTA: instagram.com/kosewskir
    • BOOKING: 507-224-821
    ➤ SŁOWA I MUZYKA: Rafał Kosewski
    ➤ ARANŻ: Dj Sequence
    🔻POBIERZ / DOWNLOAD: j.gs/C2HX
    ➤ ORYGINALNY UTWÓR: plfilm.net/v-wideo-ni1dzdJrMOU.html
    ➤ TEKST:
    1. I znowu widzę Cię, dotykasz ciało me,
    Wiem, że robisz to celowo i...
    Chyba ulegnę dziś, królewną będziesz Ty,
    A jutro wielki szok.
    Ref.
    Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama?
    Jak to skończyło się i co na to jej mama?
    Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama?
    I chyba mamy kłopot, bo ona zakochana x2
    2. Pytanie jedno mam, co robi w łóżku mym?
    Jak to dziś stało się i co robimy z tym?
    No i choć uśmiech masz naprawdę piękny dziś,
    To w mojej głowie wciąż tylko jedna myśl.
    Ref.
    Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama?
    Jak to skończyło się i co na to jej mama?
    Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama?
    I chyba mamy kłopot, bo ona zakochana x4
    ===========================================
    ➤ ZAJRZYJ TAKŻE NA KANAŁ Z MUZYKĄ KLUBOWĄ!
    • bit.ly/FabrykaMuzykiClub

    ❗❗❗ FILM NARUSZA TWOJE PRAWA AUTORSKIE? NAPISZ WIADOMOŚĆ A USUNIEMY UTWÓR!
    📞 KONTAKT:
    • FACEBOOK: facebook.com/FabrykaMuuzyki
    • MAIL: reevesmusicpl@gmail.com
    NOWOŚCI MUZYCZNE ZE ŚWIATA MUZYKI DISCO POLO I DANCE!
    TAGI:
    #DiscoPolo #FabrykaMuzyki #2018 #składanka disco sylwester 2019 sequence nowości fabryka muzyki hit przeboj 2018 disco do samochodu muzyka na impreze moc muzyki disco remix karaoke muza do auta muzyka na sylwka przeboje disco polo październik listopad 2018 remix bootleg najnowsze disco przeboje disco remix tekst napisy premiery lemon records vanila records disco polo lajf audycje disco audycja na żywo stream disco polo disco hity składanki disco

    #fabrykamuzyki  fabryka muzyki  disco polo  2018  #disco  #discopolo  nowości  premiery  remix  bootleg  disco remix  grudzień  styczeń  2019  sylwester  MAESTRO  NOWOŚĆ DISCO POLO 2018  Młoda Dama  co robi w łożku mym ta młoda piękna dama  sequence  

Fabryka Muzyki
Fabryka Muzyki

*Jeżeli już tu jesteś to zostaw ŁAPKĘ, SUBA i DZWONECZEK!* 😎

Miesiąc temu
Kamil Lipa lipowiecki
Kamil Lipa lipowiecki

Łapkę dałem reszta za późno

24 dni temu
radio111.pl_ radio internetowe Polski online
radio111.pl_ radio internetowe Polski online

😊

Miesiąc temu
Nikola Jackowicz
Nikola Jackowicz

Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama ? no chyba raczej leży xddx

22 godzin temu
harnasmen
harnasmen

Kozak

Dzień temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!😁

Dzień temu
sandra elend
sandra elend

super

3 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

Dzień temu
Magdalena Wesolowska
Magdalena Wesolowska

No no maestro 💗💗💗💗💗💗💗💗❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

4 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 🤗

Dzień temu
Marzena Fisia
Marzena Fisia

Super 🤗🤗 słucham

4 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

Dzień temu
Kamil Kowalski
Kamil Kowalski

Zajebiste 🤩🤩🤩

4 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!😁

4 dni temu
las_bez_drzew
las_bez_drzew

JEZU KOCHAM TEN KAWALEK!!!!!!!!!!

7 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!🙏😄

7 dni temu
Mateusz Pogorzelski
Mateusz Pogorzelski

Leci do samochodu 😂 Super produkcja😇💪👌

7 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

7 dni temu
Adolf Kupiec
Adolf Kupiec

Nutka bardzo dobrze przyjęła się na imprezie. Życzę dalszych sukcesów i wielu wyświetleń.

7 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki bardzo !

7 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Milion wyświetleń coraz blizej ! Zapraszamy wszystkich na Social Media: Instagram: https://www.instagram.com/kosewskir/ Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001916841550 Zespół MAESTRO w Twoim ulubionym klubie, na weselu, studniówce, balu, osiemnastce? Nic prostszego! Zapraszamy do kontaktu pod nr.: 507-224-821 lub przez wyżej wymienione social media.

8 dni temu
Marceli Szczepocki
Marceli Szczepocki

Stosik ❤️🔥 gwałce replay 😈

8 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Ciesze sie ! Dzieki !

8 dni temu
Piachu PIACHU
Piachu PIACHU

" i chyba mamy kłopot bo ona zakochana" No kurva sztooooos :D

8 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki!🤜😄

8 dni temu
Rafał Szewczyk
Rafał Szewczyk

Ruchc mi się chce kutasy jebane

9 dni temu
Her oes
Her oes

|||||||||| | | |

10 dni temu
Angelika Nowak
Angelika Nowak

Piosenka ogień i do tego aranż Sequenca mistrzostwo 😊

12 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki!

11 dni temu
DJ PRZEMOO REMIX
DJ PRZEMOO REMIX

█▀▀ █▀█ █▀█ █ █▄▄ █▄█ █▄█ █▄▄ ŁAPA POLECIAŁA + KOMENCIK dla lepszego zasięgu który Youtube tnie ... POZDR.

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki ,pozdrawiam rowniez!

13 dni temu
Agro MotoVlog
Agro MotoVlog

Fajny kawałek posłuchałem 1 raz i Jusz mi się spodobał podobnie jak Piosenak Joker Dziewczyna Ta....😀

13 dni temu
Agro MotoVlog
Agro MotoVlog

Nagrajcie telesysk to to będzie hit 2019 Roku 😉😀

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Mile porownanie 😁👊

13 dni temu
Rafał Kubik
Rafał Kubik

Raw background poszukiwany. Nutka sztosiwo, działa jak nagroda po całym dniu w robocie.

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki, ciesze sie 😁

13 dni temu
Daroo Daroo
Daroo Daroo

Zajebiste

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki!

13 dni temu
Maciej Miedziak
Maciej Miedziak

Ma ktoś to zdjęcie w dużej rozdzielczości?

13 dni temu
Malllyna 868
Malllyna 868

Nie pogardzilabym teledyskiem 😍

13 dni temu
Ewelina Kukiełka
Ewelina Kukiełka

Idi*ufuu*ufufu7vu 6g67f7r74u 7 uuu utytułowanych fifuf] ufufu7vu ty 1 ty 7f7c

10 dni temu
Malllyna 868
Malllyna 868

+Maestro Official ja juz się nie cierpliwie 😊

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Troche cierpliwosci 😁🤜

13 dni temu
Krzyszyof Feretycko
Krzyszyof Feretycko

A Tak prawdę muza super😎

14 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki bardzo 😁

13 dni temu
Bartek P
Bartek P

😀😀zajebiste 😀😀

14 dni temu
Agro MotoVlog
Agro MotoVlog

Xd Siema Bartek

13 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki!😁

14 dni temu
karolek nwp
karolek nwp

petarda

14 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzieki!😁👊

14 dni temu
DISCOBOYS OFFICIAL
DISCOBOYS OFFICIAL

Mega utwór ❤

14 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dziena! Pozdro!😁👊

14 dni temu
Marcelina Kuropka
Marcelina Kuropka

Pozamiatal mozna iść do domu:)

14 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

To mile 😁

14 dni temu
Marian Master
Marian Master

Jak na disco polo to jestem zadowolony, bo chyba jest to jedyny kawałek jaki mnie nie wkurza :D

17 dni temu
beatsss W
beatsss W

to Ty disco polo nie słuchałeś dobrego ;) jeszcze :)

5 dni temu
Nov Djo
Nov Djo

Osz kurwaaa PETARDA!

17 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki! Taka recenzja mnie od razu przekonuje 😂👊

17 dni temu
Dorota Olczak
Dorota Olczak

Zakochałam się w tej piosence ❤️❤️ super chłopaki!

17 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki bardzo !

17 dni temu
AdMsK
AdMsK

❤❤❤❤

18 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

💓😁👊

18 dni temu
Przemox
Przemox

Piosenka dojebana 👌😁

18 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!👊

18 dni temu
Krzysiek Strach
Krzysiek Strach

Zakochać się można w tej piosence

20 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Taki był cel 😁

20 dni temu
Oliwia Chmielewska
Oliwia Chmielewska

Ulubiona!😊

21 dzień temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

20 dni temu
Milena Rybicka
Milena Rybicka

Podoba mi się💪😍

21 dzień temu
Adrian Kot
Adrian Kot

mi twoja mama też

20 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!🤗

21 dzień temu
Piotr Litwin
Piotr Litwin

Super nuteczka😊😁

21 dzień temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

21 dzień temu
Kamil K
Kamil K

Zajebisteee !

22 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

22 dni temu
Patryk !
Patryk !

Kurde ale tu wyświetlenia pięknie lecą 😎 Jak tu za tydzień milion już będzie jak nic 🔥 Oj trzeba koniecznie teledysk zrobić do tej piosenka bo jest genialna 😉

22 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki za miłe słowa!

22 dni temu
Ronaldo Król
Ronaldo Król

A gdzie teledysk?????

24 dni temu
Robcio
Robcio

Kozacka nuta ;)

24 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

24 dni temu
Marcin Sudowski
Marcin Sudowski

U 84 osób młoda dama nic nie robi w łóżku 😂

24 dni temu
Krzyszyof Feretycko
Krzyszyof Feretycko

👍

14 dni temu
Kamil Lipa lipowiecki
Kamil Lipa lipowiecki

Teraz 92

24 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Błyskotliwy i jakże trafny komentarz Marcinie 😂👊

24 dni temu
Fivcio Games
Fivcio Games

Juz 87😂😂

24 dni temu
DJ Darsoon
DJ Darsoon

mega nutka :) Pozdrawiam!!!!

25 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki,pozdrawiam !

24 dni temu
patrycja szlagowska
patrycja szlagowska

wpada w ucho piosenka super

25 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki dzięki 😁

25 dni temu
Norbert Nawrot
Norbert Nawrot

sztosiiik

25 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

25 dni temu
Mateusz Lewandowski
Mateusz Lewandowski

Cudo normalnie 😀😀😀

25 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dziena 😁

25 dni temu
Kasia Lipinska
Kasia Lipinska

Zarąbiaszcza nuta👍

26 dni temu
Magda Polanska
Magda Polanska

Superoska nuta

24 dni temu
Damian Wojtowski
Damian Wojtowski

Najlepsza chyba jak w tym roku wyszła... Bardzo mi się podoba... Brawo ekipa! Oby tak dalej! Ieszy uszy

26 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki! To bardzo miłe 😁

26 dni temu
Leszek Kowalski
Leszek Kowalski

Po lalalaj wylaczam.

26 dni temu
Justyna Wasilewska
Justyna Wasilewska

Zajefajna nutkaaa 😍

27 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

26 dni temu
Paula super panna
Paula super panna

super hit

28 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki dzięki 😁

28 dni temu
Marta Romanowska
Marta Romanowska

No No wyczuwam dobry hit 😍

29 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

28 dni temu
El Kebabito
El Kebabito

Gdzie jest spotify??? :C

Miesiąc temu
Evix Emre
Evix Emre

podobny stylo jak zespol spontan. Wpada do ucha

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Mam inne zdanie ,ale dzięki za opinie 😁

26 dni temu
Simon Disco Polo
Simon Disco Polo

Dobra nuta :)

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki

Miesiąc temu
ULTRA POMPA
ULTRA POMPA

Nutka udana ;)

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
Klaudia M
Klaudia M

Sztosik 😍😍

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
Dawid Rycho
Dawid Rycho

Boska

Miesiąc temu
YaNkEs MocnY
YaNkEs MocnY

Pięknie 😍

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!

Miesiąc temu
Damian Spyra
Damian Spyra

Bomba :) bedzie grane w setach :) Pozdrawiam :)

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki,pozdrawiam !

Miesiąc temu
Krzysiek Kwiatkowski
Krzysiek Kwiatkowski

No no postarałeś się Mega jest .. .. :D

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki Krzysiek 😁

Miesiąc temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

*A kto czeka na remix od Trio??* 👌👌👌

Miesiąc temu
Bartek Kozłowski
Bartek Kozłowski

+TriFle & LOOP zdanie na temat waszych produkcji ;)

7 dni temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

+Bartek Kozłowski Więc jak można to określić ?

8 dni temu
Bartek Kozłowski
Bartek Kozłowski

+TriFle & LOOPto nie jest krytyka

8 dni temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

+Bartek Kozłowski No czaję czaję 👍👍 więc Twoja krytyka nie jest w pełni uzasadniona 👌

8 dni temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

Chodź przepraszam miałem na myśli pana o pseudonimie : BartNoize :)

8 dni temu
Kamil Olszowy
Kamil Olszowy

Czyżby hit 2019

Miesiąc temu
Dominika Kubiak
Dominika Kubiak

taaak

18 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Byłoby miło 😂

Miesiąc temu
MediaDisco.pl
MediaDisco.pl

Możecie sobie trochę poczytać na ten temat ;) https://mediadisco.pl/premiera-i-debiut-w-disco-polo-maestro-mloda-dama/

Miesiąc temu
Beata Kołodziej
Beata Kołodziej

Super teledysk bravo lubia suchać disko polo

Miesiąc temu
Beata Kołodziej
Beata Kołodziej

+Maestro Official nie ma za co (y) pozdrawiom cieplutko

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki

Miesiąc temu
maliniak 13
maliniak 13

Zajebiste

Miesiąc temu
Łukasz Łukaszek
Łukasz Łukaszek

Sztosik ;)

Miesiąc temu
Waldemar Pszczoła
Waldemar Pszczoła

Super nutka

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
przemek bandolko
przemek bandolko

MAESTRO - MŁODA DAMA ( OFFICIAL VIDEO ) 2019,2018 (Official Video) 2018.2019 fanastycznych koncertow klipow i teledyskow i imprez

Miesiąc temu
paweł szczepanik
paweł szczepanik

nuta nawet całkiem niezła

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
zpawel97
zpawel97

Wróżę sporo wyświetleń tej piosence, czuć potencjał :D CHCE WIĘCEJ!

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Też sobie tego życzę,dzięki,więcej niebawem !😁

Miesiąc temu
radek12798000
radek12798000

ja już to dawno słyszałem

Miesiąc temu
Roguszek97
Roguszek97

Stópka sama chodzi 😄

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
Michał
Michał

*Nuta Mega* 👌✨

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁

Miesiąc temu
Patryk !
Patryk !

O kurde naprawdę dobra nuta 👍 Czyżby aranż Sequence?

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Zgadza Się 😁

Miesiąc temu
DJ DAMIS
DJ DAMIS

Bardzo fajna piosenka Pozdrawiam

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki,pozdro !😎

Miesiąc temu
Dymex MUSIC
Dymex MUSIC

Mega nutka 🔥

Miesiąc temu
Michalina Bobrzyńska
Michalina Bobrzyńska

Dymex MUSIC z tym sie zgodze🖤🖤😊

25 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki!😁

Miesiąc temu
Robert rolnik
Robert rolnik

Średnie.Pozdrawiam.

Miesiąc temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

+Maestro Official Odezwij sie do mnie na priv 👍👍 to może coś zrobimy razem 👍 pozdr. TriFle

26 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

+TriFle & LOOP Wierzę,że następnej produkcji nie będzie miał nic do zarzucenia 😂

26 dni temu
TriFle & LOOP
TriFle & LOOP

+Maestro Official Temu Panu ciężko jest dogodzić 👍

26 dni temu
Maestro Official
Maestro Official

Pozdrawiam

Miesiąc temu
Marek Kwater
Marek Kwater

Haaa boska nutka. Szkoda że nie ma teledysku chętnie bym pooglądał

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki, wszystko w swoim czasie 👊😁

Miesiąc temu
Marek
Marek

Ciekawe słowa:D

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dziękuję 👊

Miesiąc temu
DAWID GRY
DAWID GRY

Super 10/10

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 🙏

Miesiąc temu
kamil gozdzikowski
kamil gozdzikowski

Co robi w łóżku mym ta młoda piękna dama

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dobre pytanie 😁🤔

Miesiąc temu
Mariusz Chodorowski
Mariusz Chodorowski

No bella fantastiko łał MAESTRO 😉

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Thanks 😄

Miesiąc temu
Agnieszka Agaa
Agnieszka Agaa

Boska... 😍😍

Miesiąc temu
Agnieszka Agaa
Agnieszka Agaa

+Maestro Official będzie nam bardzo miło... 😊😀

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

+Agnieszka Agaa dzięki, to miłe😁 Zajrzymy!

Miesiąc temu
Agnieszka Agaa
Agnieszka Agaa

Pa ra pa pa la la la laj... 😁 kawał dobrej roboty... 🍓🍓 w radiu Disco Party od wczoraj systematycznie grany kawałek, zapraszamy... 😊😊

Miesiąc temu
Maestro Official
Maestro Official

Dzięki 😁👊

Miesiąc temu
MediaDisco.pl
MediaDisco.pl

Ooo :)

Miesiąc temu
MediaDisco.pl
MediaDisco.pl

+Agnieszka Agaa Siemanko :)

Miesiąc temu
Agnieszka Agaa
Agnieszka Agaa

Ooo😁 Media...😉😉

Miesiąc temu

Następny