Młody M ft. Słoń - Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze

  • Opublikowany 6 lat temu

    Step RecordsStep Records

    Trwanie: 4:22

    Zamów płytę na preorder.pl
    Młody M na FB: facebook.com/mlodym
    Pobierz MP3 "Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze"! Wyślij sms o treści MP3 M148 na numer 7368 (cena za wysłanie smsa 3,69 PLN brutto), regulamin: www.mp3zasms.mobiltek.pl
    Title: Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze ;
    Artist: Młody M ;
    Featuring: Słoń (WSRH)
    Album: Kronika II: Siła charakteru ;
    Producer: DonDe ;
    Lyrics: Młody M, Słoń ;
    Label: Step Records ;
    Directed by: 9MM FIlmz ;
    Przed Wami kolejny klip Młodego M promujący płytę „Kronika II: Siła Charakteru", która ukazała się 14 października nakładem Step Records, a ostatnie sztuki nakładu cały czas możecie nabyć na www.preorder.pl. Obraz został zrealizowany przez ekipę 9MM Filmz. Autorem hipnotycznego bitu jest zaś DonDe. Życzymy miłego odbioru!

    Młody  Nikt  Mi  Tego  Nie  Dał  Zabierze  Słoń  WHSR  Kronika  II  Siła  Charakteru  Step  Records  Mensentis  Młodziak  Bojar  horrorcore  Pih  

Damian Niewiadomski
Damian Niewiadomski

2018?

5 dni temu
Sonczek
Sonczek

Brakuje mi takich kawałków w XXIw

6 dni temu
Marjan Paździerz
Marjan Paździerz

Dobrze tu wrócic po latach

6 dni temu
dudek1718
dudek1718

2018 nuta zajebista I błogosławiony ten kto stworzył ten teledysk idealny efekty bez jakiś pustych dup piona

8 dni temu
Milosz Korbiel
Milosz Korbiel

gdyby nie SLON!!! juz dawno by kawalka nie bylo ;)

8 dni temu
Kamil Potoniec
Kamil Potoniec

Więcej wyświetleń niż ludzi z Polsce ;D

9 dni temu
barteq ,
barteq ,

2018?

14 dni temu
Ryso Ryso
Ryso Ryso

Da ktoś linka do tej nuty ale bez słów? Sama melodia.

14 dni temu
Dill
Dill

2018 dalej na glosnikach leci

15 dni temu
Jakub Kasza
Jakub Kasza

Kto 2k18🎶

17 dni temu
KacpiX
KacpiX

Kto ogląda w 2018

17 dni temu
Kacper Dorman
Kacper Dorman

Czy teledysku nie nagrywali przypadkiem w Z.M Ursus?

19 dni temu
Ania VEVO
Ania VEVO

Kto w 2018?;>

19 dni temu
Tomek Lobocki
Tomek Lobocki

I 7 chudych lat minęło

20 dni temu
Kuniek
Kuniek

2018 ktoś ?

20 dni temu
adam wisnia
adam wisnia

Zwrotka słonia nic więcej nie potrzeba :D 2018 k*rwa

20 dni temu
Mateusz Wójcik
Mateusz Wójcik

Minęło już tyle czasu od wydania tego numeru a on dalej ma w sobie ten ogień !!!

20 dni temu
dominik xd
dominik xd

kto słucha w 2018

20 dni temu
Ania Bartos
Ania Bartos

sztosik

22 dni temu
Miłosz I Mr Miku
Miłosz I Mr Miku

2018

23 dni temu
Krystian Sałek
Krystian Sałek

NAJLEPSZY RAP NIŻ INNE RAPY HUJE MÓJE

24 dni temu
klemens
klemens

26 lipca 2k18 prawdziwy rap nie umiera 😁💪

24 dni temu
mpowereer
mpowereer

Pamiętam jak za dzieciaka siostra tego słuchała, ja razem z nią, nic nie rozumiałem teraz już rozumiem

24 dni temu
Nexon
Nexon

Kto słucha w 2k18 ?

25 dni temu
MRDR
MRDR

7 lat i tak dalej jest to sztos :D

25 dni temu
Przeciw
Przeciw

Kto 2k18

26 dni temu
Krystian Klimowski
Krystian Klimowski

7 lat już pany.. Pozdr!👍

29 dni temu
Snickers
Snickers

Kto słucha w 2018 ? Kozak nuta 😎

29 dni temu
Marcin Mackowiak
Marcin Mackowiak

Kto słucha w 2018

Miesiąc temu
Shaunik KRL
Shaunik KRL

Był 'Young' zanim to było modne ;)

Miesiąc temu
Logan Vaxolovsky
Logan Vaxolovsky

2018 a dla mnie wciaz jeden z lepszych kawalkow w rapie, daje kopa do dzialania.

Miesiąc temu
fajonek
fajonek

Najpopularniejszy kawałek w którym jest słoń !

Miesiąc temu
Anon Anon
Anon Anon

A serpentyny?

25 dni temu
M4CI3K :D
M4CI3K :D

Grało się w mc i sluchalo takich nut 7 lat temu..

Miesiąc temu
Pełno Możliwości
Pełno Możliwości

Ktoś 2018?

Miesiąc temu
Dj Kubuś
Dj Kubuś

Nieśmiertelny kawałek, to już 7 lat... kto by pomyślał

Miesiąc temu
TOMEK ATOMEK
TOMEK ATOMEK

Kto 2018?✌

Miesiąc temu
Buu_84
Buu_84

14.07.2018

Miesiąc temu
Chleb Gówno
Chleb Gówno

30.000.000 zaraz

Miesiąc temu
EKIPA ROZPIERDOLU
EKIPA ROZPIERDOLU

Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać, każdy robi błędy ważne jak będziesz wstawać!

Miesiąc temu
bartekol1
bartekol1

7 lat i nie umarł zajebisty kawałek

Miesiąc temu
Gwiazda MSP
Gwiazda MSP

Lol.. Ja z 2018

Miesiąc temu
Dawid Kudelski
Dawid Kudelski

2018

Miesiąc temu
to_fik_
to_fik_

Prawdziwa nuta kto słucha w 2018 ?

Miesiąc temu
Jestem Hejterem
Jestem Hejterem

Ale mam ciaryyyyy po tylu latach, słuchałem tego za gowniaka, piękne wspomnienia

Miesiąc temu
Zupiarz Zupiarzowy
Zupiarz Zupiarzowy

Już połowa 2018roku, a ten kawałek nadal sie nie zestarzał... Coś pięknego.

Miesiąc temu
konopka
konopka

Niedługo 7 lat.. Ten kawałek jest legendą, której nikt nie zapomni..

Miesiąc temu
Pol4sa
Pol4sa

2018? I kto słuchał tego tylko dlatego, że Słoń tam był? Btw nie wyzywam Młodego, też pocisnął.

Miesiąc temu
Kokosqla
Kokosqla

Jest 2018 a ten kawałek nadal siedzi u mnie w serduszku i w playliście

Miesiąc temu
PitereQ awc
PitereQ awc

witam 2k18 :D

Miesiąc temu
Danutna Frajtak
Danutna Frajtak

Kto 2018?

Miesiąc temu
Niki
Niki

Nieśmiertelny i zajebisty kawałek czego więcej

Miesiąc temu
patryk kramarczyk
patryk kramarczyk

Zarombizte

Miesiąc temu
cooo ??
cooo ??

hehe teraz to już nie taki młody.

Miesiąc temu
Kuniek
Kuniek

Ktos 2018 ? :D

Miesiąc temu
Przemek Formella
Przemek Formella

Jestem Anarchy Punkiem ale uważam że Hip Hop i Punk to dwie ideologicznie bratnie muzyki.Genialny utwór.

Miesiąc temu
dOminiok
dOminiok

Dalej sztos

2 miesięcy temu
dOminiok
dOminiok

Japierdziele już prawie 8 lat

2 miesięcy temu
Damian Janko
Damian Janko

2018 leciii grubo!!

2 miesięcy temu
kowalll
kowalll

wow 7 lat ale dalej kozak!! dobra robota chłopaki;)

2 miesięcy temu
Mateusz Mołas
Mateusz Mołas

Kto jeszcze pamięta w 2018 ???

2 miesięcy temu
igor dytko
igor dytko

To juz 7 lat

2 miesięcy temu
Kamil Wardak
Kamil Wardak

Sztosik. Za każdym razem tak samo zajebiście wchodzi!!!

2 miesięcy temu
TMTMTMTMTM TMTMTMTMTM
TMTMTMTMTM TMTMTMTMTM

Kto 2k18

2 miesięcy temu
Kuba Borowy
Kuba Borowy

Zajebisty kawałek normalnie popierdalam po mieście słuchająć tej muzyki bez końca

2 miesięcy temu
Maciej Podgórski
Maciej Podgórski

7 lat a nadal kozak kawałek ❤😎

2 miesięcy temu
xKORBAN
xKORBAN

Słoń dojebał

2 miesięcy temu
FUNNY DYMEK
FUNNY DYMEK

dalej zyjemy I nic nam nie zabrali lecimy

2 miesięcy temu
pele101190
pele101190

2018 💪

2 miesięcy temu
Eris 06
Eris 06

2018?

2 miesięcy temu
Blowek 2
Blowek 2

Kto z 2k18

2 miesięcy temu
Rap Majster
Rap Majster

2k18 dalej na glosnikach

2 miesięcy temu
Bartek Jakubczak
Bartek Jakubczak

Nawet w 2k18 na glosniku :D

2 miesięcy temu
Bartovskyy
Bartovskyy

2k18 a ja nadal słucham

2 miesięcy temu
Wolf hunter
Wolf hunter

7 lat juz masakra

2 miesięcy temu
Wojciech Harmacki
Wojciech Harmacki

Znęcanie

2 miesięcy temu
Wodnik
Wodnik

2018 a nuta dalej sztos 👌

2 miesięcy temu
spejsoon
spejsoon

2018 a dalej dobrze leży :)

2 miesięcy temu
Lukaszqw Gfd
Lukaszqw Gfd

tedego*

2 miesięcy temu
Lukaszqw Gfd
Lukaszqw Gfd

kawałek jest ciekawy ,ale jak bym radę słuchał.

2 miesięcy temu
Hakuna Matata
Hakuna Matata

Aż chcę się bujac przy tym bicie 😊

2 miesięcy temu
Bassometh
Bassometh

Kto słucha w 2018?

2 miesięcy temu
Łysol KGM
Łysol KGM

Sztos

2 miesięcy temu
idontlikemilk_
idontlikemilk_

*2018?*

2 miesięcy temu
Gustaw ••
Gustaw ••

2018?

2 miesięcy temu
Zwariowany Adam
Zwariowany Adam

fajne, ale tylko raz moglem posluchac bo ojciec mi zabronil

2 miesięcy temu
//s l o w e d s o n g s//
//s l o w e d s o n g s//

Słoń, mistrzu

2 miesięcy temu
FalkeneQ !
FalkeneQ !

kto słucha tą *zajebisty* hip hop 2k18 ?

2 miesięcy temu
Oskar Przybyszewski
Oskar Przybyszewski

Jeden z bitów który się nie znudził i nie znudzi.

2 miesięcy temu
Jakub Schulz
Jakub Schulz

7 lat i tak zajebiste 😍😍

2 miesięcy temu
HaDvAoO
HaDvAoO

2k18 POZDRAWIA ! :p

2 miesięcy temu
Szymon Mokrzynski
Szymon Mokrzynski

Po 7 latach nuta dalej się trzyma :) mam wrażenie jakbym słuchał tego tydzień temu.

2 miesięcy temu
Ziemniak . Hp
Ziemniak . Hp

2018 rok a ja dalej slucham i propsuje :))

2 miesięcy temu
Damiano
Damiano

Kiedy to 7 lat mineło?😥

2 miesięcy temu
Dominik Bx
Dominik Bx

Damiano nom. masakra

2 miesięcy temu
Tobik Leshez
Tobik Leshez

2k18

2 miesięcy temu
xPATRYK x
xPATRYK x

2k18 jest jakiś ziomek? 🔥

2 miesięcy temu
xPATRYK x
xPATRYK x

I gitara 🔥

2 miesięcy temu
BEKA KSH
BEKA KSH

Naajak

2 miesięcy temu
Fan Lorda Kruszwila
Fan Lorda Kruszwila

2018 ?

2 miesięcy temu
Kacper Idzikowski
Kacper Idzikowski

nawet, jesli wisi siedem chudych lat nade mną, to i tak zawsze przeslucham nute w ktorej slon rozjebal wszystko, bo tak na prawde, mlody malo co pokazal, dopiero potem wbil rozpierdalacz

2 miesięcy temu
Marcel Andrejuk
Marcel Andrejuk

Kto 2018?

2 miesięcy temu
Yuuhi Meh
Yuuhi Meh

Wciąż nieśmiertelny :')

2 miesięcy temu
TomiMati.
TomiMati.

mam shizo fremie sprzedaj mi bluze słoń blagam.

2 miesięcy temu

Następny