Kuban - Ona to wie (prod. PSR)

Jakub Woroszyło
Jakub Woroszyło

nie buja nie chuja

11 godzin temu
Pospolity Ludź
Pospolity Ludź

łojenyy kurwa... jak tego słuchałem, to aż nie wierzyłem, że wypuścił to Kubano , a nie jakieś skurwiałe multi młode jangi czy inny pomiot

Dzień temu
Art -z
Art -z

Debilstwo

2 dni temu
Gerlat Z Rivii
Gerlat Z Rivii

Beke z was mam qrwa xd Typowo wakacyjny hit a wy płaczecie bo nie nagrał kolejnej nuty jak nawija prawde

3 dni temu
Gerlat Z Rivii
Gerlat Z Rivii

Thorinovy to sarkazm

3 dni temu
Thorinovy
Thorinovy

szkoda tylko że wypuścił to we wrześniu

3 dni temu
Kacper Antoniuk
Kacper Antoniuk

Co ten Kuban tak hejtowany

3 dni temu
Paweł kubiak
Paweł kubiak

ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale ziomale

3 dni temu
Jaroslaw Sz
Jaroslaw Sz

camping Joly ?

5 dni temu
GeeSee
GeeSee

Jakie to jest złe :(

6 dni temu
TabulaRasa a
TabulaRasa a

Kuban musisz znowu wrzucić kwasa, albo grzyby i dać wyższej energii, żeby spłynęło przez ciebie takie cudo jak cozamixtape.

6 dni temu
heroiczny
heroiczny

mi siadła nuta, jebać was hejterzy

6 dni temu
Karol Kamiński
Karol Kamiński

o chuj chodzi

6 dni temu
MarbeliniBitchesiniV
MarbeliniBitchesiniV

To ryje beret, wine ponosi debet;/

7 dni temu
szakal
szakal

Kozak

8 dni temu
Łukasz Denisiuk
Łukasz Denisiuk

od 1:20 leci spoko

9 dni temu
Damian Gwiazda
Damian Gwiazda

Dobrze, ze tego wczesniej nie sluchalem i zaluje, ze w ogole xD

9 dni temu
E
E

ale gówno. wstydze sie teraz byc polakiem

10 dni temu
Rafał28Rasiak
Rafał28Rasiak

Kozak, oby więcej

10 dni temu
Kacper Wasiluk
Kacper Wasiluk

KUBAN robiłeś dobre utwory. Miałeś fajny styl, a to co robisz teraz to porażka. Gonisz za głupią modą... SŁABO!

10 dni temu
Daniel Wasielewski
Daniel Wasielewski

Coś coś się popsuło...

10 dni temu
Aggnieszka
Aggnieszka

Kuban gdzie jesteś?

10 dni temu
karolek123l
karolek123l

Kuban właśnie pokazuje, że w każdym stylu potrafi rozjebać

11 dni temu
Adro 900
Adro 900

Tylko że tutaj zjebał .

2 dni temu
Thorinovy
Thorinovy

zamknij pizde

3 dni temu
Mania Maniaa
Mania Maniaa

Dżizus krajst co to jest😰

11 dni temu
Winicjusz Bartków
Winicjusz Bartków

dajcie na szybkosc 1,25 bedzie jeszcze smieszniej niz jest i szybciej skonczy sie to arcydzielo

11 dni temu
KermiT
KermiT

jak twoja laska zna sie na muzyce to zapewne jest po tym kawalku twoja ex xDDDD

11 dni temu
Xer0s Play
Xer0s Play

Stara przynies zmiotke kuban nie zdarzyl pozamiatac XD

11 dni temu
Malgorzata J
Malgorzata J

Bywalo lepiej... czekam dalej...

11 dni temu
Kacper Kochj
Kacper Kochj

Sztoss w chuj ogień kurwa 🔥🔥🔥🔥🔥

12 dni temu
FalowanyPierożekZagłady
FalowanyPierożekZagłady

Łapka w dół i spierdalm

12 dni temu
No Nieźle
No Nieźle

56467476341379879687454243

12 dni temu
Angelika Pikus
Angelika Pikus

spier od niego, sztos to jest. jak wam sie nie podoba to wypad

12 dni temu
ZiARO
ZiARO

Rasowy ziomal a nie marioneta. No kurwa w chuj XD coś Ci się stało w głowę Kubuś

12 dni temu
xLisuu!
xLisuu!

Ona to wie, że Kuban zrobił chujową nutę

13 dni temu
Sebastian Jatczak
Sebastian Jatczak

nikt tego nie kuma

13 dni temu
Rafał Tobor
Rafał Tobor

Stary kuban lepszy był o wiele

13 dni temu
Piotr Pułka
Piotr Pułka

chujowe, nie pozdrawiam.

13 dni temu
Adas
Adas

A mi tam kurwa siedzi i chuj

13 dni temu
kaerpetheboss
kaerpetheboss

ale wy jestescie kurwa wszyscy zacofani hahahaha

13 dni temu
Dariusz Haha
Dariusz Haha

Jebane gówno , fujjj

13 dni temu
filip olszewski
filip olszewski

W końcu nagrał coś chujowego

13 dni temu
Hero Rulez
Hero Rulez

Coś ty odjebał Kuban XDD

14 dni temu
Kacper Bernatowicz
Kacper Bernatowicz

XDDDDDD

14 dni temu
Mikołaj Wojciechowski
Mikołaj Wojciechowski

Aż mnie serce zabolało :/

14 dni temu
Milena Ławniczak
Milena Ławniczak

Wie ktoś gdzie można znaleźć tą bluzę z napisem dobzi ludzie???????????????????

14 dni temu
czarnuch nuch
czarnuch nuch

Nie ma jeszcze takiego czegoś w sprzedaży

13 dni temu
adam ujawkladam
adam ujawkladam

ale syf

14 dni temu
Mlody G
Mlody G

Przecież to jest zajebiste nie kumam hejtu słucham go od pompuj i na moje teraz jest kozak zamknięte głowy

15 dni temu
XxSeeVxX
XxSeeVxX

Wie ktoś gdzie można kupić tą kurtkę palace?

15 dni temu
Małgorzata Zdżyłowska
Małgorzata Zdżyłowska

sztosik. buziak ; * !

15 dni temu
dalaran1231
dalaran1231

Nowy Sowa > Nowy Kuban

15 dni temu
FriX
FriX

to prawda, stary kuban tj cozamixtape byl jaki byl, ale wyjmijcie chuje z uszu ktore blokuja wasze zakmniete glowy i zrozumcie ze ludzie sie zmieniaja, wiec ich muzyka tez wie zmieni, poza tym co za roznica jaki kuban, fajny ten kawalek mozna sie pobujac a na imprezce mozna podrzec morde, sluchacie wykonawcow czy kawalki?

16 dni temu
OmniToZiomal
OmniToZiomal

Zjebałeś PSR powiem ci

16 dni temu
Edi
Edi

Jarałem się zawsze Kubanem, ale to co ostatnio od niego wychodzi to straszna chujoza.

16 dni temu
Jank Igi
Jank Igi

w co on jest ubrany? marka model itp

16 dni temu
Wojciech Bryg
Wojciech Bryg

😶

16 dni temu
Werty l
Werty l

Wbiłem zobaczyć ile łapek w dól xD

16 dni temu
Bartosz Lewandowski
Bartosz Lewandowski

Mam nadzieję, że niechcący ten track powstał.

16 dni temu
Hoodie Hood
Hoodie Hood

dzieki Kubano, ten track mi dzis pomaga jebac stresy

16 dni temu
_kwiatt
_kwiatt

kuban czwarty zaginiony migos

16 dni temu
N8t8li8
N8t8li8

Regres Kubano, regres..

17 dni temu
dayana nayarana
dayana nayarana

chujowizna;/

17 dni temu
fenn
fenn

Kuban pls :c wróć

17 dni temu
Lucjan Kurek
Lucjan Kurek

Księżniczki vol.2???

17 dni temu
Marian Księżak
Marian Księżak

Zajebista nuta kuban mordo

17 dni temu
Justyna Korduła
Justyna Korduła

Que??

18 dni temu
MrKefir58
MrKefir58

Pierdolicie.. Dobre, lekkie, letnie. No dobra refren chujowy, ale nawijka zajebista!

18 dni temu
czarny cygan
czarny cygan

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

18 dni temu
MegaNiewiadoma
MegaNiewiadoma

Ja pierdole, co z Tobą się stało Kuban? Gorączkę miałeś, jak robiłeś to gówno?

18 dni temu
Budyniastyy
Budyniastyy

ej Kuban ciebie też ten wirus Autotune złapał myślałem że tylko chujowych raperów łapie, ale dobra Czekam na jakąś dobrą nute

18 dni temu
Ashklajsha
Ashklajsha

Polaczki płaczące.

18 dni temu
Jan Kangur
Jan Kangur

Ej, ale powiedzcie, że to jest dla beki nagrany pastisz dzisiejszych czasów ;/

18 dni temu
Martyna lipińska
Martyna lipińska

taka ładna barwa głosu, a tu...

18 dni temu
Martin Pijanovsky
Martin Pijanovsky

Może jak ściągnie te pedalskie różowe okulary to przejrzy na świat i zacznie nagrywać coś normalnego

19 dni temu
HUCCI 4ever
HUCCI 4ever

Kim jesteś i co zrobiłeś z Kubanem:(

19 dni temu
Patix 97
Patix 97

Kuban jak ktoś Ci karze to robić to daj jakis znak , pomożemy Ci

19 dni temu
Crooker Records
Crooker Records

Polaczki nie dorosly do poziomu kubana

19 dni temu
Radek Hansior
Radek Hansior

Bawi mnie to ze Kuba bawi się rapem robi to bardzo dobrze, a duża część zamyka go w ramach jego prestiżowych kawałków😊

19 dni temu
Konrad Kmita
Konrad Kmita

W sumie po tygodniu mi siadło.......

19 dni temu
Aleksander Tomaszewski
Aleksander Tomaszewski

NIE, TO NIE JEST PROGRES, PROSZĘ NIE

19 dni temu
sferB0Y
sferB0Y

Disco polo kubano, ona to wie.

19 dni temu
Asmodeus Morningstar
Asmodeus Morningstar

Port !!! Cubaaa ! Libreeee ! Zacny beat !!!!

19 dni temu
ExclusiveBanter 23
ExclusiveBanter 23

Szkoda kuban ale z wielkim bólem musze dac dislike :(

19 dni temu
Wiktor Heilman
Wiktor Heilman

Stary Kuban wróć!

19 dni temu
Szymon B
Szymon B

W przeciwieństwie do reszty...jako fan z dawnych lat powiem, że sztos

19 dni temu
!Surnex
!Surnex

Kuban na Ona wie to - Choć jakby trzeba też było to grałbym za flaszkę Kuban na Dystans - Nie jeden tutaj grał dla trzech osób, przemilczę to XDDD

19 dni temu
!Surnex
!Surnex

KIEDY NIE WIESZ CO NAGRAC ZIOMALE ZIOMALE ZIOMALE ONA WIE TO ONA WIE TO ONA WIE TO

19 dni temu
toja `
toja `

XD!!!!

19 dni temu
Szymon Gatner Szymon Gatner
Szymon Gatner Szymon Gatner

Zakład przegrałeś do chuja!?

19 dni temu
Oliwka Kobiałka
Oliwka Kobiałka

Myszko nie twój flow :(

20 dni temu
strixu
strixu

kubana popierdolilo

20 dni temu
Maria Świenta
Maria Świenta

X KURWA D

20 dni temu
Sa Ra
Sa Ra

Chciałabym usłyszeć to bez tune'a, bo byłby naprawdę niezły track... 🤦‍♀️

20 dni temu
HotShots
HotShots

ale gowno elo

20 dni temu
Janusz
Janusz

Jeszcze kurwa zmień nazwę na "Young Kubano"

20 dni temu
Dira Dira La La
Dira Dira La La

Kurdę to już nie ten sam Kuban co dawniej :(

21 dzień temu
Julia Woldan
Julia Woldan

Ona pykła mu sandwich XDD

21 dzień temu
pink pink
pink pink

Ten uśmiech 😋 😍😍😍😍😍

21 dzień temu
Kamza a
Kamza a

O teledysk z Wenecji :) Ale jaja spałam w tych domkach na tym ośrodku :D !

21 dzień temu
Aleksandra B.
Aleksandra B.

Kur.. no nie, no po prostu kur.. no nie. Boże czy ty to słyszysz ?!

21 dzień temu
Wiktoria Lewandowska
Wiktoria Lewandowska

Porażka

21 dzień temu
Karolina Kuczyńska
Karolina Kuczyńska

kiedy raper sie zakocha

21 dzień temu
Dziki Raf
Dziki Raf

Piosenka sama w sobie nie jest az taka zła, ale taki styl do ciebie nie pasuje:/

21 dzień temu

Następny