Klaudia Sułat - "Nie chcę więcej" - Przesłuchania w ciemno - The Voice of Poland 9

Radosław Radecki Kramek
Radosław Radecki Kramek

pięknie po polsku! :) Klaaaudia dziękuję !

9 dni temu
Ale Xd
Ale Xd

Tekst piosenki: Ze strzępów radości powszednich los swój tkasz z tęsknoty, otuchy, nadziei, układasz swój świat w swym mieście, z domami bez pięter grasz z czartem o niebo w tym piekle, które Bóg, wyprawił nam. Odpłynąć stąd chciałem na zawsze, w siną dal gdzie życie jaśniejsze, bogatsze ktoś chciałby mi dać, Znikałem sto razy bez wieści by wracać do srebrnej poezji ciepła rąk i spojrzeń twych Nie chcę więcej, twoje serce do życia wystarczy Twoje serce, co zagrzewa do walki o każdy dzień Twoje serce, które cierpi i kocha namiętnie, które bije, coraz prędzej, goręcej. W zgryzocie pasma zbyt chudych dni twe fortissimo serdeczne brzmi głośniej wciąż, mocniej wciąż. Gdy twarzy brak w czynach i słowach ty masz twarz Gdzie ścieżek splątanych bezdroża ty drogę swą znasz Ty zdołasz ból każdy pocieszyć rozjaśnić odwieczny nasz przedświt Ciepłem rąk i spojrzeń twych Nie chcę więcej, twoje serce do życia wystarczy Twoje serce, co zagrzewa do walki o każdy dzień Twoje serce, które cierpi i kocha namiętnie, które bije coraz prędzej, goręcej... W zgryzocie pasma zbyt chudych dni twe fortissimo serdeczne brzmi W dramacie samych najchudszych dni Rzucasz mi w oczy łzy, gorzkie łzy, szczęścia łzy, spełniasz sny Nie chcę więcej, twoje serce do życia wystarczy Twoje serce, co zagrzewa do walki, do walki, do walki Twoje serce, które cierpi i kocha namiętnie, Coraz prędzej przez łzy

Miesiąc temu
Patrycja Rakowska
Patrycja Rakowska

Piękne ❤️

2 miesięcy temu
Danuta Górska
Danuta Górska

No proszę? Można? Mariusz Czajka nie przeszedł w tym samym wykonaniu. A tutaj krótko a dobrze!!!!

2 miesięcy temu
Mikołaj Kołodziejski
Mikołaj Kołodziejski

Ciągle pod dźwiękiem, ale da się słuchać.

2 miesięcy temu
sandreex x3
sandreex x3

Niesamowity wykon 😊 gratulacje 😍

2 miesięcy temu
Liliana Haluszko
Liliana Haluszko

O! Takiego głosu potrzebujemy jako voice of Poland. Klaudio mam nadzieję, że zobaczymy Cię w ostatnim odcinku i że wygrasz. Jesteśmy urzeczeni tobą i Twoim głosem jak trenerzy. Powodzenia!

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Piękna kobieta o pięknym głosie 😊. Mało teraz tak śpiewających osób bez zbędnego manieryzmu, nie będących kopią sposobu śpiewania zza Oceanu. Klaudia śpiewa lekko i czaruje długimi dźwiękami. Kupuję ją całą. Róża dla pani 🌹. Jedyna osoba która mnie póki co urzekła.Oby Szpak nie zmarnował szansy trzymam za obydwoje. Dodam tylko że jako jedyna na prawdę przykuwa uwagę i słuch. W dobie epatowania wulgarnym głosem i manieryzmem Klaudia ujmuje czystością i klasą. Brawo!

2 miesięcy temu
Aleksandra Bujak
Aleksandra Bujak

Świetna 😍 po prostu bark słów 💕👌

2 miesięcy temu
Anna Wilk
Anna Wilk

Ma to coś w sobie :)

2 miesięcy temu
Olga Kuchciak
Olga Kuchciak

Jak ja tęsknię za dawnym składem trenerów a najbardziej za chłopakami😞 Jak na razie nie obejrzałam żadnego odcinka bo to jest po prostu nudneee😞😞😩

2 miesięcy temu
Nadia Baścik
Nadia Baścik

Moim zdaniem nudna edycja, i najgorszy skład trenerski, prócz Michała. Przyzwyczaili nas do tamtego składu i mogło tak zostać c mogli wprowadzi zmiany ale powoli, albo wg nic nie zmieniać. Też mogli podzielić 2 na 2 a nie ze jest jedna kobieta w żyri i jest przez to nudno

2 miesięcy temu
Magdalena Czekaj
Magdalena Czekaj

Emocje...przepiękne ❤️

2 miesięcy temu
Krystyna Wisniewska
Krystyna Wisniewska

Jak bardzo się ucieszyła kiedy pan Michał się odwrócił!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 miesięcy temu
Musik
Musik

I did not understand the reason for excluding my comment, but it does not matter, you're excellent and the melody is incredible too! ***** Various stars

2 miesięcy temu
Patrycja Dąbrowska
Patrycja Dąbrowska

Miałam dreszcze. Pięknie. Piękna dziewczyna i śliczna sukienka 👌🏻

2 miesięcy temu
roxvy
roxvy

Mam ciarki, cudownie!

2 miesięcy temu
MUSIC Vision
MUSIC Vision

Śpiewała bardzo czysto i pięknie, góry cudne.

2 miesięcy temu
Nina GoryczAa
Nina GoryczAa

niech ona nagra ta piosenkę jak śpiewa !!!!

2 miesięcy temu
pryzmat 2018
pryzmat 2018

Bardzo emocjonalne wykonanie,dobrze,ze wybrała Michała.Dziewczyna ma mocny głos i można nad nią fajnie popracować.Przynajmniej zaśpiewała po polsku ,utwór wielkiej gwiazdy Michała Bajora,wydawałoby się nie ma szans,nie modne.A jednak wszystkie fotele sie odwróciły.Brawo ma energię bliską romantycznej duszy Michała.

2 miesięcy temu
Paulina Tamara
Paulina Tamara

Pięknie

2 miesięcy temu
WampirkaJb
WampirkaJb

Nie śpiewa czysto..."udarła" sie na refrenie i super? ?! To nie poziom...

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

WampirkaJb radzę iść na badanie słuchu

2 miesięcy temu
Marta Kobierzynska
Marta Kobierzynska

pieknie 😍

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Piękny utwór i dobre wykonanie 🌹

2 miesięcy temu
Eureka Hura
Eureka Hura

Ale pięknie ♥️

2 miesięcy temu
Aleksandra Gołdyn
Aleksandra Gołdyn

Ta edycja Voice'a jest nudna. Jeszcze ani razu od słów trenerów nie usłyszałam choć odrobiny krytyki na uczestnika, a niektórym by się przydała. Wszyscy są według nich idealni. Albo odwrócą się cztery fotele albo żaden. Tęsknię za składem trenerskim z VI sezonu. Ogólnie jakoś wszystkie pozostałe sezony były lepsze.

2 miesięcy temu
jus s0
jus s0

😍😍

2 miesięcy temu
Karolina NON
Karolina NON

Fajne emocje miło się słucha

2 miesięcy temu
Klaudia Tatar
Klaudia Tatar

super wybor trenera, dziewczyna ma talent ;33

2 miesięcy temu
Agnieszka Worek
Agnieszka Worek

Najlepszy występ:) Mam nadzieję że wygra :):) trzymam 🖒🖒🖒🖒❤❤❤

2 miesięcy temu
Paweł Official
Paweł Official

Jeden z najlepszych występ w tej edycji! Musi dojść daleko ❤✌😍

2 miesięcy temu
Marzena Michalek
Marzena Michalek

Przepiękna piosenka Michała Bajora 🤗🤗

2 miesięcy temu
Zygfryd Kowalski
Zygfryd Kowalski

miałem racje oto link https://www.youtube.com/watch?v=LPwKqQMYL54 ten gość jest nawet w tej samej koszulce hahahahahaah

2 miesięcy temu
Zygfryd Kowalski
Zygfryd Kowalski

0:17 :)

2 miesięcy temu
Zygfryd Kowalski
Zygfryd Kowalski

Czy ten gość w czarnej koszulce w 1:48 nie pojawiał się czasem na streamach u magicala?

2 miesięcy temu
agamng
agamng

Czemu zawsze takie smęty ? Zamiast wybrać jakas fajna piosenkę

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

agamng smęty? To jest sir Bajor ago jakaś tam

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

agamng smętny to jest twój komentarz 🤦🏼‍♀️

2 miesięcy temu
Ewelina Rzeźnik
Ewelina Rzeźnik

Rewelacyjnie Klaudia zaśpiewała😀najlepszy występ!!!😀

2 miesięcy temu
Antonina Szuba
Antonina Szuba

Czy tylko ja odczuwam osobistą urazę w wyniku braku Szpaka - kalmara?

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Antonina Szuba tylko ty

2 miesięcy temu
Dgvbdvfdf Nvdsrtb
Dgvbdvfdf Nvdsrtb

takie se

2 miesięcy temu
Nighoruś PL Mave
Nighoruś PL Mave

Poszła do Michała więc fajnie

2 miesięcy temu
Katarzyna Pyryt
Katarzyna Pyryt

Wszyscy się cieszą tylko jak się Michał odwróci xD

2 miesięcy temu
Magdalena Sm.
Magdalena Sm.

+Kelly ona pewnie miała na myśli uczestniczkę i jej grupę wsparcia.

2 miesięcy temu
Kelly
Kelly

A wiesz dlaczego? Bo zdecydowana większość widowni to Drużyna Szpaka z jego fanklubu.....Wiem, bo sama tam byłam i kibicowałam Michałowi <3

2 miesięcy temu
patrickooo xd
patrickooo xd

Panu Bajorowi może trzymać jedynie mikrofon. Pierwsza zwrotka w sumie powiedziana a nie zaśpiewana. dla mnie słabo.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

patrickooo xd dobrze że podzieliłeś się opinią bo wszyscy byli ciekawi co myślisz

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

patrickooo xd beznadziejne porównanie, a dziewczyna śpiewa bardzo dobrze- jako jedna z nielicznych nie schrzaniła tego cudnego utworu

2 miesięcy temu
Юлия ✨
Юлия ✨

Nie rozumiem krytyki akurat na ten występ, mnie się bardzo podobało. Poza tym wydaje mi się, że połowa komentujących nie rozumie na czym polega „high note”...

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Юлия ✨ zgadzam się na bank nie rozumieją a krytykują bo lubią, zresztą poziom krytyki o tym świadczy

2 miesięcy temu
Anna Zyla
Anna Zyla

myśle że to piosenka robi wrażenie i ma wpływ na to czy fotele się odwrócą l

2 miesięcy temu
Jola P
Jola P

Piękny głos i najważniejsze że wreszcie po polsku

2 miesięcy temu
matheoo41
matheoo41

Pierwszy występ w tej edycji po którym miałem ciarki.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

matheoo41 ja też, to było fantastyczne i kobieta cud

2 miesięcy temu
Paź Królowej
Paź Królowej

Kurła czego Wy ludzie chcecie????? Każde wykonanie poprawne i bez szału. Sami se tak zaspiewajcie!! Wykonanie super ciary na rękach! Uspokujcie się wielcy znawcy każdego!

2 miesięcy temu
Julia043
Julia043

Każdy ma inne zdanie :)

2 miesięcy temu
MLady_Official
MLady_Official

Cudnie. Widać,że ważna dla niej piosenka. Potrafi z delikatnego,ciepłego głosu przejść na mocny ton. Ekstra. Zasłużone fotele.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

MLady_Official to prawda, śpiewa lekko a jednocześnie z finezją

2 miesięcy temu
Karolina Bednarczyk
Karolina Bednarczyk

💕💕💕

2 miesięcy temu
amalynaaa
amalynaaa

To żart?

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

amalynaaa to głuchota?

2 miesięcy temu
Leszek Black
Leszek Black

Ładna barwa i świadomość głosu w pięknej i trudnej piosence. Brawo!

2 miesięcy temu
Tung uska
Tung uska

I tak lepszy głos, niż u niektórych którzy przeszli.

2 miesięcy temu
walkman54321@interia.pl Just
walkman54321@interia.pl Just

Pięknie zaśpiewała ♡

2 miesięcy temu
Janusz Tracz
Janusz Tracz

Cugowski, Markowska, Szpak, kto to tej czwarty?

2 miesięcy temu
wiki
wiki

Hyży

2 miesięcy temu
halina halinapiera
halina halinapiera

Nic mnie nie urzeklo ! Tez tak moge zaspiewac , wiec nie pcham sie do takiego programu ! Bardzo slaby poziom . Brakuje mi ubieglorocznego jury ! Porazka , wiec nie ogladam ...

2 miesięcy temu
Imię nazwisko
Imię nazwisko

Dajcie natalke zastepe!!! lajkujcie żeby widzieli

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Imię nazwisko bez przesady z tą Zastępą 🤦🏼‍♀️

2 miesięcy temu
Natalia Natalia
Natalia Natalia

Nie wymuszaj lajków XDDD jutro ona będzie

2 miesięcy temu
Justyna Jurczak
Justyna Jurczak

Aż sie popłakałam 😪ślicznie😊

2 miesięcy temu
Alicja Konia
Alicja Konia

Widac ze chce do Michała ❤️

2 miesięcy temu
Dupa Dupa
Dupa Dupa

Konczita na co czeka?

2 miesięcy temu
Dupa Dupa
Dupa Dupa

Renata Tomaszewska ale mi pocislas idę plakac

2 miesięcy temu
Renata Tomaszewska
Renata Tomaszewska

Na Ciebie dupku rabany.!!!Haha!!

2 miesięcy temu
Dupa Dupa
Dupa Dupa

Agnieszka Czarnecka no i co z tego

2 miesięcy temu
Agnieszka Czarnecka
Agnieszka Czarnecka

Głupi komentarz👎👎👎

2 miesięcy temu
Aleksandra
Aleksandra

Talenty się wyczerpaly? Nikt jeszcze nie zachwycił tak naprawdę w tej edycji.

2 miesięcy temu
Zoi Zoi
Zoi Zoi

Kundel Bury A ty czemu się pluje i wtrącasz? To nie było do ciebie. Następny specjalista... Polaczek - jakie to typowe... Zna się na wszystkim: tańcu, śpiewie, itp., zjadł wszystkie rozumy, tylko nie zostawił jednego - dla siebie.

2 miesięcy temu
Kundel Bury
Kundel Bury

+Zoi Zoi Co się plujesz? Człowiek tylko wyraził swoją opinię. Nie trzeba być muzykiem, żeby widzieć, że ktoś jest słaby.

2 miesięcy temu
Zoi Zoi
Zoi Zoi

Aleksandra No pewnie. Ciebie tam zabrakło, specjalistko od siedmiu boleści. Zgłoś się, może tobą się zachwycą.

2 miesięcy temu
BOMBAexpress
BOMBAexpress

Kolejny czysty, ale nieciekawy wokal. No co z tym robić. Sarsa teraz wkurwia w radiu, ale no kurna, przynajmniej brzmi oryginalnie.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

BOMBAexpress znafffca że hej! Właśnie że ma ciekawy wokal na tle tych wszystkich udających tanią kopię Dua Lipa albo innych takich

2 miesięcy temu
Krystian Wilczynski
Krystian Wilczynski

Ej, co jest grane, że ptak Szpak ma takie ' branie ' czy to już tak będzie że ten świat zszedł na psy, spotkać prawdziwego faceta w tym świecie to już nie możliwe, epoka dinozaury prędzej powróci niżeli to wszystko przestanie być tak strasznie przytlaczajace . A może ja już nie potrafię żyć, może to ja jestem nie taki jak to wszystko co się tu w tym chorym świecie dzieje, z całym szacunkiem.

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Krystian Wilczynski bo Szpak jest zajebisty i już, bez dwóch zdań ☺️

2 miesięcy temu
pryzmat 2018
pryzmat 2018

Panie Krystianie niestety era napakowanych hetero już mija ,dzisiaj delikatni,ładni chłopcy są w cenie.

2 miesięcy temu
Kelly
Kelly

Chłopie co ty wiesz o kobietach i ich gustach na temat facetów? Po Twojej wypowiedzi widać, że niewiele.....Michał Szpak to marzenie niejednej kobiety.....piękny, utalentowany, niezwykle wrażliwy, empatyczny, z poczuciem humoru, silny psychicznie, do tego przystojny i najzwyczajniej w świecie fajny chłopak.....który na co dzień jak każdy normalny facet ubiera się w dresy czy dżinsy, chodzi na siłownię i z kumplami na piwo, flirtuje z dziewczynami, imprezuje, klnie kiedy ma na to ochotę....Dla wielu kobiet Michał jest bardziej męski niż jakikolwiek napakowany koksu, który wygląda tak jakby całe życie telewizory nosił.....Nie znasz się, więc nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia.

2 miesięcy temu
Klaudia Tatar
Klaudia Tatar

a prawdziwy facet to taki stereotypowy miesniak, ktory jest taki jak KAZDY? oryginalnosc jest w modzie, teraz bardziej sie liczy serce i emocje jakie ma czlowiek a nie to, w co sie ubiera

2 miesięcy temu
Espresso Cafe
Espresso Cafe

Odchodząc troche od tematu Klaudii, Myślę że nie doceniliśmy tego co mielismy w poprzedniej edycji... Wszyscy mowili że Wywalic Marysię! Ale Andrzej ma głupie miny! A teraz kiedy widze że ta edycja jest po prostu NUDNA, rok temu nie mogłem sobie odpuścić sobotniego wieczoru Voice'a, a teraz najzwyczaniej w swiecie nie chce mi sie tego oglądać... Nie mowiąc że na kanale nie ma wszystkich występów to juz wogóle.. Niestety ta edycja to jest porażka , sory.

2 miesięcy temu
Kacper Szcześniak
Kacper Szcześniak

Poprzedni skład byl już nudny. Marysia i chłopaki (ktorzy wygrać nie mogli odkąd tylko byli już się przejedli) Piotr świetny i Michał tez reszta do widzenia

2 miesięcy temu
Karolina Krawczyk
Karolina Krawczyk

A wedlug mnie czas byl na Nowe :)

2 miesięcy temu
MARTYNA
MARTYNA

Ja mam na odwrót, jeśli chodzi o skład trenerski to ta edycja o niebo lepsza, uwielbiam ich zaczepki i teksty,chłopaki i Sadowska się już przejedli a Piaseczny wg mnie nie należy do najlepszych głosów Polski, w przeciwieństwie do Piotrka, który głosem po prostu powala. Uwielbiam ten skład trenerski i za nic bym ich nie zmieniła.

2 miesięcy temu
Dinson
Dinson

Mam nadzieję, że mówisz o stylu „bycia”, a nie o umiejętnościach, bo jeśli nie to chyba głuchy jesteś, skoro uważasz ten sztab trenerski jako dno.

2 miesięcy temu
Cristiano CR7
Cristiano CR7

Espresso Cafe masz racje porażka i totalne dno

2 miesięcy temu
Bartłomiej Kołodziejski
Bartłomiej Kołodziejski

Bajor! ❤️

2 miesięcy temu
Ela Bujko
Ela Bujko

Niedoceniany..

2 miesięcy temu
czeslawa agata
czeslawa agata

Mam wrażenie że niektórzy krytykują każdy występ dla samego faktu krytykowania

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

czeslawa agata bardzo trafne spostrzeżenie

2 miesięcy temu
ChUcKy GoRe
ChUcKy GoRe

Bardzo ładnie to zaśpiewała. Brakuje mi póki co w tej edycji jakieś osobowości, kogoś kto mnie zachwyci, jak na razie Klaudia jest pierwsza

2 miesięcy temu
bart 145
bart 145

Według mnie tylko Maks Kwapień i Wojtek Stefanowski mają coś w sobie i któryś z nich powinien wygrać voice'a. To tylko moje zdanie nie róbcie dramy w komentarzach. Miłego dnia 😙😋.

2 miesięcy temu
Snowil
Snowil

Smucą mnie komentarze pod polską edycją sami eksperci a takie bzdury wypisują że szkoda gadać.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Snowil polać temu panu 🍺! Eksperci którzy pozjadali wszystkie rozumy tylko żaden nie brzmi sensownie. Hejt dla hejtu. Bardzo smutne

2 miesięcy temu
Kamila Ficoń
Kamila Ficoń

A może wszyscy zamiast się wypowiadać, że odśpiewane i tyle, to poczekają do odcinka i po obejrzeniu CAŁOŚCI materiału się wypowiedzą? 🤔

2 miesięcy temu
Alan Cyprysiak
Alan Cyprysiak

Słychać było emocje, szczególnie na początku. Ładnie, ciekawie zinterpretowane i zaśpiewane. Piosenka trudna, jeśli chodzi o pokazanie swoich możliwości wokalnych, ale dałaś radę! Brawo Klaudia!!! 👏❤

2 miesięcy temu
Natalia K
Natalia K

Aaaa Alan ❤❤❤

2 miesięcy temu
Zatan
Zatan

Mam wrażenie, że za bardzo skupiła się na dobrym zinterpretowaniu tej piosenki, co oczywiście nie oznacza, że to wykonanie było złe, bo mi się podobało. Czegoś mi tutaj jednak zabrakło. Liczę na to, że pokaże trochę więcej od siebie w bitwach. Jak na razie jest dla mnie jednym z ciekawszych uczestników.

2 miesięcy temu
leo leo
leo leo

voice of poland sie konczy

2 miesięcy temu
SHAGGY
SHAGGY

1:46 Po jej minie widać że pójdzie do Michała.

2 miesięcy temu
Magdalena Sm.
Magdalena Sm.

+Iwona Janiak raczej nie. Obejrzyj odcinek ;) od początku chciała iść do Michała.

2 miesięcy temu
Iwona Janiak
Iwona Janiak

Ona się cieszy bo nie spodziewała się czterech foteli odwróconych

2 miesięcy temu
Treo heh
Treo heh

A mi sie podoba.

2 miesięcy temu
Ulotna Chwila
Ulotna Chwila

Pierwsza osoba, która przykuła moją uwagę w tej edycji.

2 miesięcy temu
Piotr Dworowy
Piotr Dworowy

Fajnie, ale nie nacisnąłbym przycisku, zbyt poprawnie , nie było "bomby" :)

2 miesięcy temu
Piotr Dworowy
Piotr Dworowy

No ne wiem jak to wyrazić mi zabrakło takiego "kopa" ;)

2 miesięcy temu
Kamila Ficoń
Kamila Ficoń

Piotr Dworowy jestem ciekawa jak zaśpiewać taką piosenkę, żeby było bombowo 😁

2 miesięcy temu
Natalia Sings
Natalia Sings

Dobrze ze jest Natalia Zastepa bo nie byloby po co ogladac...Doloze jeszcze Aleksandre Tocka,Anie Deko i Maksa Kwapienia Czuje sie totalnie rozczarowana ta edycja:(

2 miesięcy temu
Izabela Gromadzka
Izabela Gromadzka

Simon Qwerty Natalia akurat jest moją faworytką! Stresowała się po prostu.Ale jeszcze pokaże na co ją stać!❤

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Natalia Sings następna ekspertka? Deko? Fajna barwa i totalne nie panowanie nad głosem. Natalia? Zupełnie nie dała rady z utworem Adel. Maks jest ok ale Klaudia ma to coś czego nie mają ci wszyscy pozostali razem wzięci a przede wszystkim czysty i pozbawiony manieryzmu głos

2 miesięcy temu
Izabela Gromadzka
Izabela Gromadzka

Joka Kajo coś jeszcze masz do powiedzenia?

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Izabela Gromadzka 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ widzę, że masz problem z prostą analizą. Jeśli komuś coś zwisa to raczej nie może być dla niego problemem.

2 miesięcy temu
Izabela Gromadzka
Izabela Gromadzka

Joka Kajo To masz problem...😉

2 miesięcy temu
lilly sollins
lilly sollins

Bardzo ciekawa interpretacja plus mega wrażliwość uczestniczki sprawiła, że odwrócili się wszyscy. Według mnie jeden z najlepiej emocjonalnych występów tej edycji.

2 miesięcy temu
Anna Polak
Anna Polak

Nie było idealnie ale myślę że niektórzy przesadzają z krytyką, ja słyszałam emocje w głosie, nieczystości było niewiele. Zabrakło trochę siły w głosie i tego czegoś wyjątkowego, ale porównując z poprzednimi występami z tej edycji jest naprawdę całkiem nieźle.

2 miesięcy temu
Filip Rychcik
Filip Rychcik

kawał głosu! super!

2 miesięcy temu
Julita Englert
Julita Englert

Bajor to Bajor!to nie dla kazdego,ale zrobila to po swojemu,nawet calkiem fajnie.

2 miesięcy temu
Dodik
Dodik

Ładnie!:D

2 miesięcy temu
KATJA KRIST
KATJA KRIST

Jak dla mnie, dopiero od 1:11 mnie zachwyciła, początek był absolutnie średni. Ale myślę, że można nad nią fajnie popracować.

2 miesięcy temu
Paweł Kurowski
Paweł Kurowski

Właśnie dlatego się w tamtym momencie zaczęło odwracac xD

Miesiąc temu
Dorota
Dorota

Wydaje mi się, że chciała zbudować napięcie i lepiej oddać charakter tej piosenki. Mnie się bardzo podobało. Cieszę się, że przeszła.

2 miesięcy temu
Justyna Jurczak
Justyna Jurczak

Mnie to samo ten moment😊

2 miesięcy temu
ChUcKy GoRe
ChUcKy GoRe

Ładnie zaśpiewała, przede wszystkim czysto i jaka dobra dykcja

2 miesięcy temu
Remus
Remus

Śmiem twierdzić, że w KAŻDEJ z poprzednich edycji nie obróciłby się nawet jeden fotel.

2 miesięcy temu
Simon Qwerty
Simon Qwerty

Mr. Remus zbyt śmiałe twierdzenie i kulą w płot 🔫

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Mr. Remus śmiały jesteś, to fakt, ale nic poza tym. Brak uzasadnienia a opinia zdecydowana bardzo- znak czasów, ehh :/. Nie śmiem twierdzić, ale wydaje mi się, że w każdej z edycji odwróciły by się fotele. Na 100%. Ile? Nie będę snuć hipotez i udawać znawcy, wszak ty masz monopol

2 miesięcy temu
MLady_Official
MLady_Official

+Cristiano CR7 dlatego,że chce się porzadnie przysłuchac, wyciągnąć wnioski i zastanowić czy takiego głosu szuka.

2 miesięcy temu
MLady_Official
MLady_Official

A ja jestem w 100 % pewna,że ktoś by się odwrócił. 3 fotele na bank:)

2 miesięcy temu
Cristiano CR7
Cristiano CR7

Zoi Zoi a co mnie Hyży obchodzi??? Ja przez tego dziwoląga przestałem oglądać The Voice of Poland

2 miesięcy temu
malinowa fantazja
malinowa fantazja

1:11 ciarki ♥ piękne!

2 miesięcy temu
ArtHeart
ArtHeart

Trochę jakby przejarany ten głos...

2 miesięcy temu
Agata P
Agata P

Grzegorz jako pierwszy?! Wow szok

2 miesięcy temu
vertilozyska vertilozyska
vertilozyska vertilozyska

Do Bajora to trochę brakuje. Za mało emocji, ale głos ładny.

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

vertilozyska vertilozyska a ty tak serio 🤦🏼‍♀️? Przeważnie oryginał jest tym co lubimy najbardziej, z wielu powodów, min.siła przyzwyczajenia

2 miesięcy temu
Piotrek Pusio
Piotrek Pusio

Może dlatego, że nie śpiewał Bajor tylko kobieta? Przecież nie ma to być odwzorowanie kawałka w 100 % :)

2 miesięcy temu
Piotrek Pusio
Piotrek Pusio

Super ♥️

2 miesięcy temu
Agnieszka
Agnieszka

Brawoooooooooo

2 miesięcy temu
Izabela Gromadzka
Izabela Gromadzka

Mi sie nie podoba😉

2 miesięcy temu
Izabela Gromadzka
Izabela Gromadzka

Zoi Zoi A ja piszę mi!

2 miesięcy temu
Zoi Zoi
Zoi Zoi

Izabela Gromadzka Pisze się "mnie", gdy zaczynasz zdanie.

2 miesięcy temu
Przemek Żuchowski
Przemek Żuchowski

Jestem pod wielkim wrażeniem! Emocjonalne, piękne wykonanie. Wartościowy występ, jak i utwór oczywiście. Zapadnie w pamięć. Brawo, oby tak dalej! :-)

2 miesięcy temu
hanuus100
hanuus100

W sumie nie rozumiem czemu wszyscy się odwrócili. Jak dla mnie zaśpiewane poprawnie i tyle

2 miesięcy temu
Sylwester Olszowski
Sylwester Olszowski

Jeśli ktoś śpiewa poprawnie to oznacza, że śpiewa dobrze i to powinny być 4 fotele.

Miesiąc temu
Zorbaczek
Zorbaczek

moze i poprawnie :) ale coś z tego głosu może jeszcze być :) jak sie go dopracuje :)

2 miesięcy temu
TheMonikaHD
TheMonikaHD

Bo poprawnie w tej edycji to 4 fotele. Taki poziom w tym roku

2 miesięcy temu
ArtHeart
ArtHeart

Każda piosenkę łatwo przekombinowac...

2 miesięcy temu
Natalia K
Natalia K

Może dlatego, że taką piosenkę, bardzo łatwo jest przekombinować, a ona tego nie zrobiła ;)

2 miesięcy temu
makemesmile 22
makemesmile 22

Kościołowo zaśpiewane. Trochę tak jakby to był psalm który se śpiewnie co niedzielę. Żeby dobrze przekazać ta piosenkę potrzeba już było polotu i finezji. Ale plus że chociaż nie fałszowała, bo po oglądnięciu występów innych uczestników mój laryngolog chciał mi założyć kartę stałego pacjenta

2 miesięcy temu
adam w.
adam w.

Dziewczyna pięknie prowadzi swój głos, wspaniale oddała emocje tej piosenki, ma mocny głos, śpiewa czysto i przede wszystkim polski numer. Dla mnie bomba, trzymam za nią kciuki, TOP3 tej edycji, która przyznaję jest marna. Według mnie wygra dziewczyna z Jasła od Respect.

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

makemesmile 22 gdzie Ty chodzisz do tego kościoła 😅??? Ja też chcę do niego uczęszczać jeśli będzie chociaz cień szansy, że tak w nim będą śpiewać. Klaudia zaśpiewała to na prawdę baaardzo dobrze ❤️

2 miesięcy temu
sweetandfunny97
sweetandfunny97

Momentami ostro mijała się z linią melodyczna

2 miesięcy temu
Eureka Hura
Eureka Hura

No mnie ciekawi jak ty byś zaśpiewał przy takich osobach i całym tabunie ludzi, wystawiając się jednocześnie na ocenę całej Polski?!

2 miesięcy temu
Madzialena 4445
Madzialena 4445

makemesmile 22 a co złego jest w śpiewaniu kościelnym? Nie masz o nim pojęcia więc się nie wypowiadaj.

2 miesięcy temu
Ela Osakowska
Ela Osakowska

Fajnie zaśpiewane😍 ciekawe kogo wybierze 🤔😙

2 miesięcy temu
Piotrek Pusio
Piotrek Pusio

Michała

2 miesięcy temu
KAROLINA S.
KAROLINA S.

Pewnie Michała biorąc pod uwagę jej reakcje gdy się odwrócił.

2 miesięcy temu
Ela Osakowska
Ela Osakowska

Właśnie gdy przesłuchałam 2 razy właśnie przyjrzałam się i widać że cieszyła się ze Michał się odwrócił. 😊

2 miesięcy temu
Natalka Tutka
Natalka Tutka

Ja też obstawiam Michała :)

2 miesięcy temu
Kaśka - Katy1580
Kaśka - Katy1580

Pewnie Michała, zobacz jej reakcję jak się odwrócił na końcu :D

2 miesięcy temu
Natalka Tutka
Natalka Tutka

Świetna interpretacja!

2 miesięcy temu
Agata
Agata

Cudowneee💕🙊

2 miesięcy temu
Magda Lach
Magda Lach

Bardziej przekrzyczane niż śpiewane, nie widzę tu żadnej interpretacji w jej wykonaniu.

2 miesięcy temu
Joka Kajo
Joka Kajo

Magda Lach to nie patrz, tylko słuchaj, wtedy usłyszysz. Tu jest 100% jej interpretacji. A to co nazywasz krzykiem w istocie wcale nim nie jest. Te długie proste są piękne ❤️

2 miesięcy temu
Ola Horrba
Ola Horrba

+bbaabbee dokładnie. Mam wrażenie, że jak ktoś nie zaśpiewa tak jak oryginał to nie ma szans, żeby się odwrócili. Jak ten chłopak, który śpiewał piosenkę Pana Hyżego. Kawał głosu, mi się bardzo spodobał ale 'głos miał za mocno osadzony do takiej muzyki ' serio? A potem Hyży wyszedł na scenę i zaśpiewał jeszcze mocniej od niego :)

2 miesięcy temu
bbaabbee
bbaabbee

Ola też tak myślę. Jestem ciekawa, ile osób kupiłoby jej płytę. To nie hejt na jej osobę, tylko na zawyżone ambicje.

2 miesięcy temu
Piotrek Pusio
Piotrek Pusio

Widzę znasz się tyle co na sprzedaży jajek....

2 miesięcy temu
Ola Horrba
Ola Horrba

Chyba ludzie trochę zapominają, że to ma być twórcze a nie odtworcze...

2 miesięcy temu
Julia Piątek
Julia Piątek

Łoł piękny głos dobrze że się wszyscy odwrucili💥❤❤

2 miesięcy temu
Julka Świerczyńska
Julka Świerczyńska

fejne👑

2 miesięcy temu
Iza Marczuk
Iza Marczuk

Pierwszy ciekawy głos tej edycji :o

2 miesięcy temu

Następny