KALI x FLVLXSS - CAŁUJ FINGIEL

  • Opublikowany 9 dni temu

    KaliGanjaMafiaKaliGanjaMafia

    Trwanie: 3:53

    💰 ALBUM W WERSJI FIZYCZNEJ :
    ganjamafiashop.com/1046-kali-v8t.html
    🎧 ALBUM W WERSJ CYFROWEJ www.soundline.biz/Kali30KMH

    „V8T” to oznaczenie jednostki napędowej automobilu Kaliego, który za sprawą ciągłego życia w trasie, stał się dla niego swoistym drugim domem, rodząc tym samym koncept albumu.
    „V8T” to 14 nowoczesnych numerów. To podróż na koncert u boku Kaliego, którą można porównać do rozmowy dwóch dobrych ziomków. Metafory na tym się nie kończą, ponieważ większość z tytułów, powierzchownie skoligowanych z samochodem, odnajduje swoje odbicie na płaszczyźnie egzystencjalnej rapera.
    I tak w kawałku „Opary” dowiecie się, co czuje przemęczony człowiek „jadący na oparach” energii życiowej, utwór „Navi” zaprowadzi Was do domu Kaliego będącego obecnie przystankiem na trasie, o którym z kolei traktuje numer „Pit Stop”.
    Po eklektycznym 50/50, retrospekcyjnym „Gdy Zgaśnie Słońce”, osobistym „Sentymentalnie", koncepcyjnym „Krime Story” oraz ezoterycznej „Chakrze” - Kali po raz pierwszy oddaje do rąk słuchaczy album na czasie, którego zawartość liryczna dotyczy jego obecnej sytuacji życiowej .
    V8T to osobista relacja z pierwszej ręki pozbawiona przesadnego patetyzmu i moralizatorstwa. Jak zawsze u Kaliego,całość ubrana w dojrzałe teksty w których nie zabraknie osobistych spojrzeń w głąb siebie, szczerej relacji z życia codziennego ale też dosadnych, świadomych własnej pozycji oraz punktujących chore zjawiska na scenie braggów.
    Kali w nowoczesnej odsłonie charakteryzuje się ciętym językiem i ekwilibrystycznym flow podanym na wszechobecnym 808. Całość kwituje wpadającymi w ucho refrenami.
    Za całą produkcję na albumie, odpowiada absolutny debiutant FLVWLXSS, który trzymając rękę na pulsie aktualnych trendów, przygotował wybuchową muzyczną mieszankę. Na płycie w symbiozie obok siebie współgrają koncertowe bangery, rozmyte, chilllujące cloudy, jak i rozpalające obecnie klubowe parkiety afro trapy.
    Gościnnie na „V8T” pojawił się Paluch.
    Słowa: Kali
    Muzyka: Flvwlxss
    Realizacja wokalu: Flavlxss
    Studio: Svadhisthana Studio
    Miks/Mastering: Nerwus
    Label: Ganja Mafia Label
    Kali FB: facebook.com/KaliGanjaMafia
    Flvwlxss FB: facebook.com/Flvwlxss
    Kali Instragram: instagram.com/k4lion
    Flvwlxss Instagram: instagram.com/Flvwlxss
    Odzież: ganjamafiashop.com
    Album dostępny na empik.com i w serwisach z muzyką cyfrową:
    www.soundline.biz/Kali30KMH
    iTunes itunes.apple.com/pl/album/30-kmh-single/1357516694?l=pl
    Apple Music itunes.apple.com/pl/album/30-kmh-single/1357516694?&app=music
    Tidal listen.tidal.com/track/85720216
    Wimp play.wimpmusic.com/album/85720215/track/85720216
    Spotify open.spotify.com/album/2xdPl0BmOltWBnKPqWYGQZ
    Deezer www.deezer.com/pl/album/58616992
    Google Play play.google.com/store/music/album?id=Be2ufyj2vm4jxceqd6lvcb4agpe&tid=song-Teq5stq7vtzfnvfxak2vi4rxsum
    Empik.com www.empik.com/30-kmh,p1191894485,ebooki-i-mp3-p
    Plus Music plusmusic.pl/album/3885806/6921465
    PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/utwor.html?pid=2888533&artistId=193895&t=Kali%2B30+KMH
    Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/utwor.htm?pid=5206076
    ____
    Bądź na bieżąco, subskrybuj kanał PLfilm: bit.ly/GanjaMafiaYT #KALI #FLVLXSS #V8T

    KALI  FLVLXSS  POPEK  GANJA MAFIA  MOJ ZIOMEK  PALUCH  QUEBO  SB MAFIA  V8T  AUDI  S8  BEDOES  OTSOCHODZI  YOUNG MULTI  RAP  HIP HOP  AMBIENTE  POLSKA  CHROM  KGM  PIT STOP  OPARY  BOR  GDZIEKOLWIEK  NAVI  SENTYMENTALNIE  KRIME STORY  WSCK  WIESZ CO SIE KRUSZY  GZS  GDY ZGASNIE SLONCE  WEED  420  NEW  LIT  SZTOS  

n0body#BORCrew
n0body#BORCrew

jestem 00' a wychowałem się na 2Pac'u i całym west side

3 godzin temu
Daniel Guter
Daniel Guter

Czy tylko ja jak to słucham, to wydaje mi się że słucham Diss'a na kogoś?

5 godzin temu
maxozorek
maxozorek

Like-zostaniesz bogaty Sub-nie będzie szkoły Pomiń-nic ale subkiem nie pogardzę

5 godzin temu
Hajper
Hajper

ile na to czekałem

5 godzin temu
Decive Death
Decive Death

Po co dalej disujesz jak sam mówiłeś, że już nie będziesz? Trochę słabe z twojej strony...

6 godzin temu
Sławek Albania
Sławek Albania

Pocisk na reTo

6 godzin temu
vilty thegame
vilty thegame

Słabe kiedyś było lepsze [*]

7 godzin temu
Minecraft TubaPL
Minecraft TubaPL

*MULTI JUŻ PISZĘ DISS :D*

7 godzin temu
Minecraft TubaPL
Minecraft TubaPL

hehe

7 godzin temu
Adro 900
Adro 900

Chyba zwis multi słyszał to już 3 miech tyemu :')

7 godzin temu
Dodek Official
Dodek Official

1.26 czy ja tam słyszę dobra?

8 godzin temu
Adro 900
Adro 900

Tak

7 godzin temu
MateosGra
MateosGra

Kali rozpierdala wszystkich jak Eminem :O

11 godzin temu
Domizugameza
Domizugameza

Sluchac od 0:57 https://www.youtube.com/watch?v=KPljj7TtrVo

11 godzin temu
Dominik Wilk
Dominik Wilk

multi disss git xD

12 godzin temu
oORapuCapuOo
oORapuCapuOo

Ogien W H..... ^^

13 godzin temu
Monika Świerczek
Monika Świerczek

Wielki szacunek dla Kaliego za każdy utwór który wydał i że kultura rapu polskiego dzięki nielicznym artystą jeszcze trwa.

14 godzin temu
Hopek Damian
Hopek Damian

Jak juz Kali sie za za tego łepka to juz nie mam siły do Polskego RAPU pierwszy i drugi szpaku z paluchem teraz kali

14 godzin temu
Franciszek Szymański
Franciszek Szymański

Jasłuhałem 3 miesionce temu

14 godzin temu
Franciszek Szymański
Franciszek Szymański

Gówno to multi tylko ganja mafia

14 godzin temu
Qbek
Qbek

U Palucha ten Diss to takie wypłakiwanie sie że multi robi wyświetlenia a paluch nie, u Ciebie to jest dobra recenzja Youngów :D

14 godzin temu
KURANASHI
KURANASHI

po przesłuchaniu tego kupuje płytę

14 godzin temu
ZETPEO.
ZETPEO.

jakas lipa kali sie juz koczy chuj

15 godzin temu
Adro 900
Adro 900

1:39

10 godzin temu
Dobry Koleś
Dobry Koleś

ale gówno. Jak możecie tego słuchać? Jak? Jak takie coś wgl może empik wziąć do dystrybucji.... :(

17 godzin temu
Michał Wòjcik
Michał Wòjcik

Mólti jest fajny

17 godzin temu
Adro 900
Adro 900

ó ;/

10 godzin temu
Adro 900
Adro 900

mÓlti ???

10 godzin temu
Michał Wòjcik
Michał Wòjcik

+Adro 900 taki fajny chłopiec z dredami

10 godzin temu
Adro 900
Adro 900

Kto to Mólti ?

10 godzin temu
Fu Fu
Fu Fu

Na miejscu multiego skończyłbym karierę

17 godzin temu
weronika Ambo
weronika Ambo

MACIE PLYTY TO WYPIERDALAC DO PLYTY A NIE Z YOUTUBE SLUCHATA BANANOWCY

17 godzin temu
loloq
loloq

Cala prawda! Kali krolem

20 godzin temu
Łukasz Gordel
Łukasz Gordel

Gdzie diss na aviego i reto? Można cytaty?

Dzień temu
Wojteek TV
Wojteek TV

Multi zniszczony

Dzień temu
CBK
CBK

Multi zniszczony, kozak, dawaj kali tera diss na sb maffije :D

Dzień temu
Chodik Tv
Chodik Tv

niezly diss na multiego xDDD

Dzień temu
Gienas Gienas
Gienas Gienas

Dobrze Kali jazda z kurwami

Dzień temu
BrydziX YT
BrydziX YT

Czy tylko ja rozumiem to jako diss na Multiego ? :D

Dzień temu
Hardon Gangsta
Hardon Gangsta

Dis na multiego

Dzień temu
Pan Lodzianka
Pan Lodzianka

rozjebane :D

Dzień temu
Daniel Gurski
Daniel Gurski

Kali ja dwojom płytę miałem odrazu jak wyszla😛

Dzień temu
pasiasty
pasiasty

Rozjebane !

Dzień temu
Paweł Trzeźwiński
Paweł Trzeźwiński

kali jak zawsze najlepszy

Dzień temu
Kamerka XD
Kamerka XD

Multi jest do dupy

Dzień temu
Aleksandra Kasprzak
Aleksandra Kasprzak

Ale przykre jest to,że Pewnie i tak 50% słuchaczy nie zrozumie ...

Dzień temu
Jedynus official
Jedynus official

nic do multiego ale rozjebales go

Dzień temu
Agnieszka Nicałek
Agnieszka Nicałek

Multioego hejtujesz i disujesz to groszki porzałujesz

Dzień temu
Adro 900
Adro 900

Co ? xD

10 godzin temu
Nightbot
Nightbot

1 multi 2 bedoes 3 otscochodzi i dobrze jazda z tymi pedalami co sie pruja matoly a dzieciaki sluchaja :D

2 dni temu
Filip Szymański
Filip Szymański

Czy tylko mi ten bit przypomina track Belmonda ?

2 dni temu
oliwier kulawiak
oliwier kulawiak

Multi płakał jak słuchał

2 dni temu
Twoja stara zapierdalajoąca kosiarką po drzewie
Twoja stara zapierdalajoąca kosiarką po drzewie

piękny dis na multiego pedała

2 dni temu
PIRO Technik
PIRO Technik

Czyżby to taki diss na multiego?

2 dni temu
Adrianek Ja
Adrianek Ja

całuj fingiel

2 dni temu
obecny
obecny

Szkoda, że o Otsochodzi tak krótko, ale w punkt.

2 dni temu
Los Piętaczoło
Los Piętaczoło

multi przy kalim to filar z dupy

2 dni temu
MONU OFFICIAL
MONU OFFICIAL

Multi pojechany!

2 dni temu
Zbieram 1 000 000 SUBÓW BEZ FILMÓW
Zbieram 1 000 000 SUBÓW BEZ FILMÓW

Sluchajta czarnuchy, moja kobita powiedziala, ze jak bede mial milion subow to nagramy jak mi ciagnie i to wrzucimy!!! Ja swoje zrobilem, teraz wasza kolej!

2 dni temu
Filip Gruszka
Filip Gruszka

Ta piosenka jest spk ale nie masz po co go heejtować bo on jest dobrym raperem

3 dni temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Jebac multiego i chlora ERIPE

3 dni temu
Paweł Krysiak
Paweł Krysiak

kali nie bawi się w dissy bo by wszystkich rojebał xD

3 dni temu
EKU
EKU

Miał być polski badas wyszedł Harry Potter xD

3 dni temu
Paweł Domagała
Paweł Domagała

Kozak

3 dni temu
Antek Gajda
Antek Gajda

Nareszcie jest!!!!!!!!

3 dni temu
NeXoneQ!
NeXoneQ!

Zajebiste :>

3 dni temu
Fun Master
Fun Master

0:38. Diss multi

3 dni temu
Fun Master
Fun Master

2:41

3 dni temu
La Nosek
La Nosek

Dobrze Kali... Przekaz w chuj💪💪💪💪💪

3 dni temu
Baorsuczysko 1
Baorsuczysko 1

Huba ty

3 dni temu
KayEm
KayEm

Gwałciłem tą nutę na spotify, w końcu na youtubie!

3 dni temu
Patryk Reszka
Patryk Reszka

Mi tam sie podoba pare nut multiego bo w ucho wpada ale prawda jest taka ze te jego nuty do klasyki sie nie umywają

3 dni temu
ReżySer ,
ReżySer ,

Cały Fingiel Cały Fingiel Cały Fingiel !!!

3 dni temu
Adro 900
Adro 900

No jasne że wiem Posisk w strone multiego oraz (Chyba) otsoschodzi i bedoesa

2 dni temu
ReżySer ,
ReżySer ,

ty a wiesz ze ta nuta to diss ?

2 dni temu
Adro 900
Adro 900

Nie wchodze w tego typu kolaboracje .

3 dni temu
ReżySer ,
ReżySer ,

owszem , sub za suba ?

3 dni temu
Adro 900
Adro 900

Ja sam za przy pierwszym odsłuch słyszałem "cały" :P

3 dni temu
Adro 900
Adro 900

I ten piękny ból dupy fanów multiego w komentarzach :') Istny srakazm .

4 dni temu
Cerber
Cerber

W końcu człowiek który napisał 'PRAWDE"

4 dni temu
Bla Blabla
Bla Blabla

to jest właśnie techniawka, która nawet nie leżała obok muzyki. Gdy słyszę jak ktoś to puszcza z komórki to zaraz podchodzę do niego z wizytówką do psychiatry.

4 dni temu
ZoreX
ZoreX

Techniawka? Co?

Dzień temu
Young Łuki
Young Łuki

POZDERKI DLA TYCH CO MAJĄ PŁYTĘ POZDRO KALI

4 dni temu
Piotr Pączek
Piotr Pączek

Całuj fingiel pełny siebie młokosie 🖕🖕🖕

4 dni temu
Monika
Monika

Ostro :)

4 dni temu
Szymon XF
Szymon XF

O kim jest początek ktos wie?

4 dni temu
Maciej Raper 99
Maciej Raper 99

+Szymon “Hue hue hue” XF początek o tym cwelu bedoesie

Dzień temu
Szymon XF
Szymon XF

+Adro 900 no wiem tyko mi sie wydaje ze o multim zaczyna sie od "ej pogba"

2 dni temu
Adro 900
Adro 900

Multi

4 dni temu
Wiesława Dunikowska
Wiesława Dunikowska

g SM bvsv3533. dodaj go v XC

4 dni temu
Adam Gmitruk
Adam Gmitruk

Wyjaśnił!!

4 dni temu
Paweł Mazurek
Paweł Mazurek

Dobre dissy 💪Jazda z kurwami 😈

4 dni temu
Handball Player
Handball Player

No petarda plytka jest

4 dni temu
Świry TV
Świry TV

czy to diss n multiego >>?? haha

4 dni temu
ZoreX
ZoreX

Głuchy jesteś? "jak dill gang i dixy ja się nie bawię w dissy"

Dzień temu
mazur1173
mazur1173

kali to nie musi nagrywać dissa żeby dać do zrozumienia rapującym youtubom

4 dni temu
Krajos K
Krajos K

Multi wkurwiony

4 dni temu
Huj ci w dupe!
Huj ci w dupe!

w pysk się boisz? no tak kartka nie uderzy ;)

4 dni temu
Cal Wizzarak
Cal Wizzarak

💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿 *W oparciu o samą miłością. Bóg posłał swego Syna, Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Wtedy na trzeci dzień wstał Go z martwych.* *Teraz, choć sam Jezus Chrystus. Bóg dał nam dar życia wiecznego. On będzie zapisywać i uzdrowić, jeśli Go pytać.* 💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿

4 dni temu
DG Maffija
DG Maffija

Kto słyszał na Spotify ? Xd

4 dni temu
Piotr Marcinkowski
Piotr Marcinkowski

Wyczuwam tutaj diss na Multiego

5 dni temu
XWG TV
XWG TV

Sprzedaje replaye koszt like 00:00 00:00 00:00 00:00

5 dni temu
Kacper O
Kacper O

Sztoszosztos

5 dni temu
Bartek Partyka
Bartek Partyka

Haha no nieźle podsumował multiego o to chodzi!!!

5 dni temu
junior99
junior99

pozdrowienia dla osób które słuchały preorder

5 dni temu
FroziFrozeusz
FroziFrozeusz

,,w teledyskach aventador i ferrari a na codzień zapierdalasz tramwajami,, jebac pseudo fanuw bes płyty haha

5 dni temu
Marbik Summer
Marbik Summer

To jak tam Bedoes i Multi ;)

5 dni temu
iForday
iForday

Kłamiesz na tracku nie szanuje

5 dni temu
miki 255
miki 255

Zajebiste

5 dni temu
Jakub Zelek
Jakub Zelek

Kurwa szybko

5 dni temu
Mega Ultra Dobre czelendże
Mega Ultra Dobre czelendże

Multi mu zapoda pop

5 dni temu
del piero
del piero

Bedoes, multi oraz otshochodzi zostali zaczepieni przez Kaliego. DLACZEGO WYCHWYCILISCIE TYLKO ZACZEPKE DO MULTI EGO?

5 dni temu
del piero
del piero

debile.

5 dni temu
Mokry Grześ
Mokry Grześ

Jebac cie kurwo multi cie przebił ptfu na ciebie szmulo

5 dni temu
Adro 900
Adro 900

Oj mokry grzesiu wiemy że oglądasz multiego z jedną reką ale żeby tak pluć jadem tu to nie ładnie . Mamusia wie na co marnujesz chusteczki ?

4 dni temu
Young Urban
Young Urban

Jebac multiego

5 dni temu
Andrzej Duda
Andrzej Duda

2 mies po premierze xd

5 dni temu
dyszka lwg
dyszka lwg

kto słuchał na tidal? 😃😃

5 dni temu
Ogsu Games
Ogsu Games

dobrze diss na multiego

5 dni temu
Radek Dudek
Radek Dudek

Naucz sie dryblować jak sie pchasz do mojej ligi 😂😂😂💪

5 dni temu
big smoke
big smoke

Eminem zrobił bardzo podobną płytę jak ten kawałek. Jakby z Kamikaze wyjęty mimo tego iż był wcześniej

5 dni temu

Następny