Kali - Dziady (White House Connection)

DAWIDKO
DAWIDKO

Wow kali rozpierdala system 😁

2 godzin temu
DonFarmazon HeHe
DonFarmazon HeHe

Oldschool wciąż żywy !!!

16 godzin temu
Elo Elo
Elo Elo

O kurwa

18 godzin temu
MatyaS
MatyaS

Skracamy łaków o głowe !!

Dzień temu
Masz Racje
Masz Racje

To jest zajebiste

Dzień temu
Rap Koneser
Rap Koneser

kali mistrz

Dzień temu
Tom Brendzki
Tom Brendzki

JAK NIE WIESZ CO TO: "Powszedni chleb" to szoruj pokład 😉 Szacunek. ..... jestem rocznik 80, wiem....

Dzień temu
Tom Brendzki
Tom Brendzki

KALI JESTEŚ KOTEM!!!!

Dzień temu
n0body#BORCrew
n0body#BORCrew

2pac lel

Dzień temu
Robert Krzebiot
Robert Krzebiot

Taki Kali to Kali

Dzień temu
Adam Konieczny
Adam Konieczny

👑👑👑👑👑👑

3 dni temu
XxPawexX
XxPawexX

ᴺᶦᵍᵈʸ ⁿᶦᵉ ᵏᵘᵖᵘʲᶜᶦᵉ ᵏˡᵃʷᶦᵃᵗᵘʳʸ ʷ ᶜʰᶦⁿˢᵏᶦᵐ ˢᵏˡᵉᵖᶦᵉ ᵏᵘʳʷᵃ ᵐᵃᶜ

3 dni temu
South 88 Hill TV
South 88 Hill TV

KALI SZACUN ZA TO CO ROBISZ !!! ŻYWIEC POZDRAWIA GORĄCO !!!

3 dni temu
Kuba Be
Kuba Be

Jak by bit z jakiejś starej piosenki... Może ktoś zna tytuł? Byłbym wdzięczny bo siedzę i rozkmniam juz 2 dzień. POZDRO!

3 dni temu
Gandi Ganda
Gandi Ganda

Kto słucha w 2018 ? ....

3 dni temu
Tomo
Tomo

a hejterzy krótko dupa E

3 dni temu
Zbyszek Orczynski
Zbyszek Orczynski

zajebiste jak ine noty kaliego

3 dni temu
X Nexo
X Nexo

Czemu tak mało wyświetleń i łapek?

4 dni temu
Adam Dawidowicz banan
Adam Dawidowicz banan

Kali jesteś królem dla mnie od zawszę więc czekam na następne kawałki

4 dni temu
Iwona Osiecka
Iwona Osiecka

Najlepszy

5 dni temu
Grzegorz Kozik
Grzegorz Kozik

serca wnylowe,normalnie terminator,jakT-1000 rozpierdalasz fejm

5 dni temu
Anna Telecka
Anna Telecka

Zajebiste💜

5 dni temu
Mario Rapi
Mario Rapi

#Kali czm to nie jest na twoim kanale? Bardziej popularna nuta by była

5 dni temu
Zdun Boży
Zdun Boży

Kali rozpierdol

5 dni temu
Marcin Szymkowiak
Marcin Szymkowiak

noooooooooo... to jeszcze raz :)

5 dni temu
Rafał Kontny
Rafał Kontny

KOCHAM TEN KAWAŁEK

6 dni temu
Szymon Perłakowski
Szymon Perłakowski

Kali wiecej

6 dni temu
Jack
Jack

popiątne rymy człowieku

7 dni temu
bombatyka`
bombatyka`

Taka wersja powinna na starcie mieć miejsce

7 dni temu
[R]E-BELS TV
[R]E-BELS TV

"Kali dalej kleji sztosy"😎

7 dni temu
Jaqub
Jaqub

Tylko przekaz jebac podstawowke!

7 dni temu
[] Sarniak2001 [] Steam []
[] Sarniak2001 [] Steam []

,, Kali jak terminator " rozwalił system :D

7 dni temu
13cezar13
13cezar13

Troche pocisnal popka czy chcial czy nie ale pocisnal hehe

8 dni temu
Kasia Kowalska
Kasia Kowalska

Mam wrażenie ze Ty Kali nigdy nie miałeś swoich pięciu minut.Od kiedy pamiętam ,zawsze jesteś na fali ☺

8 dni temu
JackSoon
JackSoon

Kali zawsze na propsie ;)

8 dni temu
nictuniegra xd
nictuniegra xd

Co ten Kali 💚

8 dni temu
Mateusz Jankowski
Mateusz Jankowski

Kali blagam zrob album w tym stylu :D piekna old schoola nawijka bez autotunow i darcia mordy

8 dni temu
Mefiu31 PL
Mefiu31 PL

Kurwa jakbym slyszasz nute z 50/50 ❤❤❤

8 dni temu
Zygfryda Cynka
Zygfryda Cynka

O co w sumie chodzi , szykuje się jakaś płytka ? Ktoś coś wie ?

8 dni temu
Kovvall
Kovvall

Stary kali😍😍

8 dni temu
Szymon Wlodarczyk
Szymon Wlodarczyk

Kali ty sztosie. Wszędzie się wyczujesz. Jesteś ZAJEBISTY. DOBRA ROBOTĘ ROBISZ!

8 dni temu
Patrycja K.
Patrycja K.

Zajebiste! Z resztą to Kali to musiało być zajebiste! :)

8 dni temu
Mari Kraczet
Mari Kraczet

Dobre, pobaw się moim worem

9 dni temu
nowy kanal Jaqub
nowy kanal Jaqub

Zajebisty prezent od Kaliego na urodziny 10.07

9 dni temu
Jeden sub jedna marchewka dla kozy
Jeden sub jedna marchewka dla kozy

a to dziady rasowe

9 dni temu
Elo Elo
Elo Elo

Myślałem, że będzie chujowe, ale złe nie jest

9 dni temu
RUFIN
RUFIN

Dobre.

9 dni temu
Herbiarz
Herbiarz

Kali jak zwykle rozjebałeś! Szkoda, że na tym albumie nie ma więcej twoich utworów. Mistrzostwo, w duszy gra mi oldschool

9 dni temu
Mariusz Pietroczuk
Mariusz Pietroczuk

"Ten newschoolowy trend wkurwia mnie jak gwiazdy rocka" - mnie wkurwia bardziej niż gwiazdy popu, metalu i redaktorzy tvnu razem wzięci...

9 dni temu
Piotr T
Piotr T

Kali rozjebał kawałkiem !

9 dni temu
Adrianna Szczepańska
Adrianna Szczepańska

Kali królem 👑😍

9 dni temu
Ultimabrego TFM
Ultimabrego TFM

Mam kości , posypac komuś? xdd co haha

9 dni temu
Ultimabrego TFM
Ultimabrego TFM

Co kali co ty tu robisz?

9 dni temu
magiskK HD
magiskK HD

w końcu!!! czekałem od czasu jak wypusciliscie szpaku bobu kali dziady

9 dni temu
nygarix
nygarix

kurwa teraz to psy mnie zatrzymają bo zgwałciłem repaly na tej piosence

9 dni temu
Bo Bi
Bo Bi

chujowe.

9 dni temu
Bartłomiej Nicpoń
Bartłomiej Nicpoń

Kali nieżyje a takie fajne piosenki wydawał, szkoda[*]

9 dni temu
PanCiekawski
PanCiekawski

Może rapował prosto z nieba :D Swoją drogą 6 czerwca złapano jakiegoś rapera za posiadanie narkotyków, ale to nie był Kali

6 dni temu
Karolina Zimnoch
Karolina Zimnoch

Bartłomiej Nicpoń sory ale gorszej bzdury nie słyszałam. Zmarł 6 czerwca ta tylko czemu wydawal później piosenki XDD

6 dni temu
PanCiekawski
PanCiekawski

Ano możliwe, ale nie uwierzę póki nie zobaczę :D

9 dni temu
Bartłomiej Nicpoń
Bartłomiej Nicpoń

PanCiekawski podobno przedawkował marihuane

9 dni temu
PanCiekawski
PanCiekawski

Musisz mieć jakąś deep web'ową wersję Wikipedii :O

9 dni temu
Microffonia Records
Microffonia Records

wreszcie kurwa ile można było czekać od kaliego takiego brzmienia fajny producent :)

9 dni temu
dawid tomaszewski
dawid tomaszewski

Kozak nutka :)

9 dni temu
Profesor Krugłow
Profesor Krugłow

To fejk

9 dni temu
Sikorsky TM
Sikorsky TM

chujowe

9 dni temu
Szymon Kowalski
Szymon Kowalski

Chciałbym żeby ,,Ganja Mafia"wróciło

10 dni temu
CZ3SP3R YT
CZ3SP3R YT

tak jak i reszta ich fanów

9 dni temu
Pa Blo
Pa Blo

2019??

10 dni temu
Kacper Majcher
Kacper Majcher

dlaczego tam jest tupac?

10 dni temu
POCZATKUJC YUTUBERY
POCZATKUJC YUTUBERY

W urbanie? ? Wtf

10 dni temu
Patrykk
Patrykk

Wow , zajebiste

10 dni temu
Sheed Czacha
Sheed Czacha

♥,♥

10 dni temu
Sebastian Karbowski
Sebastian Karbowski

Kiedy solówa Waca?

10 dni temu
kurewskiewzgorze
kurewskiewzgorze

Zajebisty kawałek :D

10 dni temu
Wizjoner
Wizjoner

*Kali ciebie się słuchać nie da, męczysz uszy* ogólnie w Polsce to same gówna a te nowe pokolenie to całkiem tragedia

10 dni temu
iks de
iks de

Weź spierdalaj idź słuchać sobie tede

10 dni temu
tzu'
tzu'

Wizjoner to po chuj tu jesteś pedale

10 dni temu
PoZiomeK
PoZiomeK

Dziady rasowe, mamy serca winylowe ❤

10 dni temu
Slavic Pgs
Slavic Pgs

Chuj w dupę beodes kali itp lepiej kali

10 dni temu
Bartosz Telecki
Bartosz Telecki

słucham tego 48 h na dobe 😀 piona Kali !

10 dni temu
Azael
Azael

*Sztos w chuj*

10 dni temu
Michał Nowak
Michał Nowak

kocham go kurwaaa 😍😍😍😍😍😍

10 dni temu
ZELKOWY SWIAT
ZELKOWY SWIAT

Mistrzostwo

10 dni temu
ThePelenluz
ThePelenluz

MAMY SERCA ELO

10 dni temu
bobo gandzia
bobo gandzia

zajebiste

10 dni temu
ZeVet
ZeVet

babciu to jest zajebiste

10 dni temu
Norbert Ciołkosz
Norbert Ciołkosz

To nie ore ore szabda amore to Kali i White House zbija pione. Po Nich pełen zniczy las. ej wy kurwy hejty rozjebało was?

10 dni temu
Chm!eLu #NGTG
Chm!eLu #NGTG

A i tak powiedzą, że nowe:/

10 dni temu
hex in
hex in

Moim zdaniem ten kawałek jako jedyny jest gównem (nie hejt)

11 dni temu
Kruku Nemesis
Kruku Nemesis

Kurwa Kali Artysto! Kocham Cię

11 dni temu
hZn
hZn

Ale to jest dobre

11 dni temu
Bory
Bory

Jak kalego znieważysz to kopy na ryj!

11 dni temu
Artur F20
Artur F20

Terminator!

11 dni temu
Karol Papacz
Karol Papacz

Myslalem ze bedzie o polakach na MŚ

11 dni temu
jestem bogiem
jestem bogiem

Zajebiste 💕

11 dni temu
Chleb Gówno
Chleb Gówno

Coś pięknego 💕 😍

11 dni temu
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak

STARY KALI!!!!!

11 dni temu
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak

Ja również!! :D

5 dni temu
H4K3R
H4K3R

Mateusz Nowak Spoko by była nowa płyta w tym klimacie. Czekam ma taką

5 dni temu
Czarny Ninja
Czarny Ninja

no zajebiste porostu zajebiste

11 dni temu
Filip Pastuszka
Filip Pastuszka

Coty Kali wzięłeś się za rapsy

11 dni temu
robert robert
robert robert

Lipa.

11 dni temu
Adam Konieczny
Adam Konieczny

Nice!!!☻☻☻🔞🔞

11 dni temu
SMERFIK smerfu
SMERFIK smerfu

KOZAK👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

11 dni temu
Lukasz Zur
Lukasz Zur

Stary KALI powrócił sztos !!!!

11 dni temu
Polish Racer
Polish Racer

:)

11 dni temu
Reиzov
Reиzov

asłuchalne, jedynie beat trzyma jakikolwiek poziom

11 dni temu
NinjaBDZ
NinjaBDZ

Reиzov asłuchalny to jest cały polski newschool ;)

9 dni temu
Natalia Wiska
Natalia Wiska

🖤dziady rasowe

11 dni temu
bialy vanish
bialy vanish

❤❤❤

11 dni temu

Następny