Jakub Poczęty-Błażewicz stand-up: "Masa pytań"

Festiwal Komedii SZPAK
Festiwal Komedii SZPAK

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami co dzieje się na naszym kanale zapraszamy do polubienia naszego FB https://www.facebook.com/festiwalkomediiszpak/ :-)

4 miesięcy temu
He6ll
He6ll

Ma od roku dziewczynę ,9:05. Choruje na to od kilku lat - 2 lat, 11:52?

4 miesięcy temu
Bad Loock
Bad Loock

Ten dogrywany śmiech... japier

7 godzin temu
Ble Keke
Ble Keke

tłusty a suchy.

7 dni temu
Tomek Grobi
Tomek Grobi

Bardzo dobre, pozdrawiam.

10 dni temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Dzięki, pozdro i zapraszam na mój fanpage i przede wszystkim na występ na żywo! :)

9 dni temu
Rafał
Rafał

kawałek z tinderem mnie rozwalił do końca. no mega dobry występ.

15 dni temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Dzieki wielkie :)

14 dni temu
Isperius Decimus Meridius
Isperius Decimus Meridius

Guz mózgu za mocny, jesteś złyyyyy haha

20 dni temu
Paweł Kurowski
Paweł Kurowski

DNO

22 dni temu
somalski
somalski

wygląda jak De Niro w Królu Komedii :D super występ

24 dni temu
Marika Plewa
Marika Plewa

zajebisty występ!

27 dni temu
Kamil Jarzyński
Kamil Jarzyński

Jak mnie rozwalają ludzie, którzy piszą "Bawi was to prymitywy", trochę luzu .

27 dni temu
Drive Test Dummies
Drive Test Dummies

Warto Pana poznać, mega!

28 dni temu
Andzia Andzia
Andzia Andzia

Mega😂😂❤️❤️❤️

Miesiąc temu
Ania D
Ania D

Ziomeczek bardzo schudł, a jako komik zrobił spory progres😂😂

Miesiąc temu
Nachos ,
Nachos ,

dzięki :D 38 min śmiechu bo papierosie od ziomka hahahaa

Miesiąc temu
RomanowRomanow Aleksiej
RomanowRomanow Aleksiej

zaraz, skąd facet ma drugie nazwisko??? coś tu nie gra

Miesiąc temu
Aga_+_+
Aga_+_+

Świetny gość! 😂😂

Miesiąc temu
schizoafekt
schizoafekt

3/5 to 6/10. Nie dziękujcie

Miesiąc temu
Damian Matraszek
Damian Matraszek

To z rabarbarem zajebiste! :D

Miesiąc temu
Kravietz
Kravietz

przy ujęciach z publiką jakoś sztucznie wygląda ten śmiech.

Miesiąc temu
TheFranek50
TheFranek50

Żałosne, ten grubas jest tak kiepski, że trzeba podkładać śmiech.

Miesiąc temu
1million
1million

czemu ten typek wygląda jak lesbijka z nastoletnim zarostem?

Miesiąc temu
Mateusz Jakubowski
Mateusz Jakubowski

Prawdziwe czy podłożone..nie wiem ale te śmiechy to żenujące i w chuj irytujące że liscia w pysk bym wysłał polowie odbiorcow...albo coś nie tak z widownia albo faktycznie ja nie rozumiem.. bo niektóre momenty to powodują tylko uśmiech lub po prostu przyjęcie do wiadomosci a nie lanie do łez..

2 miesięcy temu
Dave Ef
Dave Ef

Śmieszne jak eutanazja

2 miesięcy temu
Jimmi TV
Jimmi TV

Bieda. Bilet nie powinien być droższy niż 3 zł.

2 miesięcy temu
Sezam
Sezam

seksowny go mrrr :3

2 miesięcy temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Yyyyyyyy.,.. nawet moja dziewczyna nie robi "mrrrr" :D

20 dni temu
Tomek Elceser
Tomek Elceser

Powiem tylko, ze mocno średnie..

2 miesięcy temu
Joanna Brzozowska
Joanna Brzozowska

No skąd ja to znam, jak się wzięłam za ćwiczenia (u mnie to była skakanka) skręciłam kostkę, a mówią że sport to zdrowie. Dobre teksty Kuba.

2 miesięcy temu
Sebastian Zduniak
Sebastian Zduniak

Widać że z Brzydgoszczy😜😜😜

2 miesięcy temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Trzeba być poważnym reprezentantem swojego miasta :D

20 dni temu
TheTommyDee69
TheTommyDee69

Dupa nie stand up 🤮

2 miesięcy temu
mietla1970
mietla1970

DOBRY JEST................

2 miesięcy temu
pastorkris
pastorkris

Kumpela poleciła, zajebisty materiał :)

2 miesięcy temu
dominika kamińska
dominika kamińska

Super,uśmiałam się 😂😂😂

2 miesięcy temu
LORD MARSHAL
LORD MARSHAL

chujowy

2 miesięcy temu
pawel3551
pawel3551

Boooshe koleś ma wygląd i poczucie humoru jak pedofil z nadwagą

2 miesięcy temu
Juniorr5200
Juniorr5200

3:26 ten uczuć kiedy tak sie smiejesz ze az stenduper sie z ciebie smieje xd

2 miesięcy temu
Michal Mroz
Michal Mroz

Paczaśeś 101% ty 99% tak dalej. Przyszlość polskiego humoru

2 miesięcy temu
Jogi Michu
Jogi Michu

Ja nie moge. Spoko gość.

3 miesięcy temu
Forest REC
Forest REC

Dzięki! Pozdro!😉

3 miesięcy temu
Forest REC
Forest REC

Zajebisty jesteś! A tytuł outtro podasz?😉🤣😂

3 miesięcy temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Forest REC hej, jasne Trzy Maszty - Kapitański Bat :)

3 miesięcy temu
Wiktoria Wojciechowska
Wiktoria Wojciechowska

To nie jest Guz Mózgu by zrobić z tego godzinę! Mistrz!!! Geniusz! Hahaha

3 miesięcy temu
Ghost
Ghost

TVN tu maczal palce,i twoja matka też mogła połknąć! Beznadziejny koles

3 miesięcy temu
deeejvix
deeejvix

Ziom, ale się uśmiałem :D Dzięki za dawkę rozrywki! Pozdro !!! Czekam na więcej ! :P

3 miesięcy temu
Adam Tilburg
Adam Tilburg

ten podkładany śmiech jest tragiczny

3 miesięcy temu
Pawel Niewiadomski
Pawel Niewiadomski

Co za prostak. .. zwykła szmata

3 miesięcy temu
Monika Wisniewska
Monika Wisniewska

co ci standuperzy maja z podwojnymi nazwiskami- Dupel-Szmercel, Zgrabek-Kukulka, Pierdzioch-Wanilia....

3 miesięcy temu
amur000
amur000

Żydzi

19 dni temu
Jakub Poczęty-Błażewicz
Jakub Poczęty-Błażewicz

Korwin-Mikke... ;)

20 dni temu
Kafarsoon
Kafarsoon

jak dla mnie to 3/5 ;)

3 miesięcy temu
Mateusz Kiszka
Mateusz Kiszka

Bardzo dobre!! :)))

3 miesięcy temu
Natalia Goch
Natalia Goch

Mi się bardzo podoba. Szkoda, że dźwięk jest aż tak dobry, ale przynajmniej słychać doskonale, że widowni też się bardzo podobało!

3 miesięcy temu
Radek M
Radek M

jak zobaczyłem te tatuaże to od razu wiedziałem, że będzie humor dla debili. nie myliłem się.

3 miesięcy temu
Radek M
Radek M

nie stać mnie...

3 miesięcy temu
AmArenkA girl
AmArenkA girl

Radek M pewnie żal dupke ściska bo cię nie stać na porządny tatuaż albo rodzice nie chcą ci podpisać na niego zgody ... Xd

3 miesięcy temu
Radek M
Radek M

a to że to debile i pozerzy.

3 miesięcy temu
AmArenkA girl
AmArenkA girl

Radek M no niby co?

3 miesięcy temu
Radek M
Radek M

nie. mam coś do ludzi z tatuażami.

3 miesięcy temu
marko 1
marko 1

Za całokształt, sub i like. Pozdro

3 miesięcy temu
Mateusz Pajak
Mateusz Pajak

Zajebisty monolog:) Błyskotliwe żarty i sporo nawiązań do wcześniejszych gagów. Bardzo fajnie:)

3 miesięcy temu
Adam Wiśniewski
Adam Wiśniewski

mam wrażenie że ten chłopaczek zapłacił publiczności za śmianie się, bo ja nic śmiesznego w tym nie widze

3 miesięcy temu
Alton881
Alton881

Nie pasują mu te tatuaże.

3 miesięcy temu
Rafaellos
Rafaellos

Wgl niesmieszny typ jest

3 miesięcy temu
Marcin Puścion
Marcin Puścion

Rozwalił mnie ten występ, jeden z najlepszych jakie widziałem - popłakałem się ze śmiechu :DDDD Mocne 9/10 !! Tak trzymaj - zajebisty poziom ;)

3 miesięcy temu
monafri
monafri

Zart o Kato to zycie XD Jestem stad i wygrales tym wszystko,plus narodowcy XD

3 miesięcy temu
Kwaśny Błażej
Kwaśny Błażej

cudowny

3 miesięcy temu
Mateusz Koperwas
Mateusz Koperwas

Jak dla mnie za mało zwyrolsko-konstruktywnego humoru. Ale jak to mówi Abelard Giza "Jeśli jesteś w stanie rozśmieszyć chociaż jedną osobę, to już jesteś zajebisty". Powodzenia chłopie :)

3 miesięcy temu
hlaf
hlaf

Mateusz Koperwas w sumie racja, czekać tylko aż się koleś wyrobi

2 miesięcy temu
Nalth
Nalth

Zaśmiane przy follow upie do Dąbrowskiego :D

3 miesięcy temu
Adam Gil
Adam Gil

Staram sie nie dawać negatywnych komentarzy ale naprawdę jest to słabe. Nie polecam.

3 miesięcy temu
Decontis
Decontis

Obleci. 6/10. :)

3 miesięcy temu
EXTREME CENTER - Robert Ficoń
EXTREME CENTER - Robert Ficoń

Zaorał Antka ;)

3 miesięcy temu
kitty
kitty

Czy na widowni siedzi Lotek, bo ten rechot to brzmi jak on ;-)

3 miesięcy temu
Chanky
Chanky

Nie wiem skąd tyle nieprzyjemnych komentarzy. Występ fenomenalny jak na osobę, którą widzę po raz pierwszy. Powroty do żartów mega, dobry sposób opowiadania ale chyba nie wszyscy kumają :/

4 miesięcy temu
Pawel Krzywiecki
Pawel Krzywiecki

Najlepiej spędzone pół godziny od jakiegoś czasu. Gość jest zejebiscie zabawny!!!

4 miesięcy temu
Kamil Majewski
Kamil Majewski

Nie kumam reakcji z komentarzy, całkiem spoko występ, na pewno śmieszniejszy niż te wszystkie Syrki itp.

4 miesięcy temu
Kacholec 1991
Kacholec 1991

a co to są komplementy? :O

4 miesięcy temu
czolgista1104
czolgista1104

jAREK JEST PIERDOLNIĘTY. pO PROSTU. nIE MA DOwodów. Po prostu jest pierdolnięty. hłe hłe hłe. Humor prima sort żałosne. Żałosne i żałosne. Nie chodzi mi o jarka. no ja jebie... żałosne

4 miesięcy temu
Radosław Szok
Radosław Szok

2:01 - gość brzmi jak Bolec ( Michał Milowicz ).

4 miesięcy temu
pawulon pawuloniasty
pawulon pawuloniasty

bardzo dobry - 3 na 5 :)

4 miesięcy temu
piwkoman
piwkoman

Samo życie hahaha :D Ogółem większość występów jest dla ludzi którzy coś w życiu przeżyli i są w stanie zrozumieć o czym dany komik nawija. Pozdrowienia :)

4 miesięcy temu
riesabass
riesabass

nawet nienajgorsze. wiekszosc celebrytow sceny stand-upu jest gorszych. ale kuzwa ta widownia... jak wielu ludzi sie pyta - oni podstawieni jak w Polsacie, czy co?

4 miesięcy temu
Star Galactic
Star Galactic

pudło

2 miesięcy temu
riesabass
riesabass

Mooooorl? :O

3 miesięcy temu
riesabass
riesabass

kurde... kto mi rabarbar wypominal... dayum >.<

3 miesięcy temu
Star Galactic
Star Galactic

riesa, jak dobrze widziec ze nadal zyjesz! czy nadal pedzisz.....? (niekoniecznie z rabarbaru)

3 miesięcy temu
AliansMedia
AliansMedia

Gosc próbuje na sile nasadowac Paczesia, niestety za Paczesiem moze recznik nosic....

4 miesięcy temu
p
p

Staniki nie latają, ale strasznie też nie jest. Dużo warsztatu do zdobycia i nauki,

4 miesięcy temu
Jakub Ferdek
Jakub Ferdek

Dobry jest;) mi się podoba ;)

4 miesięcy temu
Sebastian Płaska
Sebastian Płaska

Troszkę chyba ci się pomyliło w główce chłopcze, żeby tlamsic narodowcow, a potem orła, ty tolerancyjny blaznie

4 miesięcy temu
Bartek Olejniczak
Bartek Olejniczak

a ja będę złośliwy ;] Paczesiem zajechało ;] ale powiem niezle ;p

4 miesięcy temu
SZTILER
SZTILER

Te sztuczne chichchychy! po 5 minutach nie da się oglądać i obniża to poziom stendapera!!! Moglibyście wstawiać dodatkową wersję bez tego sztucznego darcia CHACHACHA!!!??????

4 miesięcy temu
emilka10 B
emilka10 B

Z tym przyjacielem to jest prawda

4 miesięcy temu
abdul wisimulacha
abdul wisimulacha

Świetny jest początek słaby Ale później rozjebał

4 miesięcy temu
Sandro de Vega
Sandro de Vega

Ze składaniem życzeń problem jest taki, że te pojeby myślą, że to miłe. To miłe, że z uśmiechem na twarzy mówisz komuś czego mu brakuje do szczęścia i uświadamiasz go, że nigdy tego nie będzie miał.

4 miesięcy temu
estee9999
estee9999

Nie najgorzej ale z tymi narodowcami to cienizna.

4 miesięcy temu
Molit12 Gubi
Molit12 Gubi

Ale naukowo udowodniono że masturbacja leczy raka prostaty.

4 miesięcy temu
5tryq
5tryq

z tego co widzę to tutaj nie podoba się (całkiem spoko materiał) tym co to mają Polskę walczącą na przedramieniu "wytatułowanom" albo tym co lubią grzeczny i trywialny kabaret.... Koleś ma fajny materiał tylko z podaniem jest problem. Sam w sobie jest mało smieszny przez co występ troche kuleje.... gdyby to samo zapodał Pacześ to byście srali w gacie i robili mu laskę. Kuba zrobił kawał dobrej roboty

4 miesięcy temu
Ricardo Blantini
Ricardo Blantini

Odpowiedziałeś sam sobie. Materiał jest dobry ale wykonanie słabe.

22 dni temu
wujoolo
wujoolo

No ja mam Polskę Walczącą na przedramieniu i mi się podoba

2 miesięcy temu
Hitmaniak
Hitmaniak

Dobry ziomek 😎

4 miesięcy temu
michal blekotam
michal blekotam

genialne Jakub :)

4 miesięcy temu
Pan Siarovsky
Pan Siarovsky

Śmiech widowni jest tak zjebany jakbyś to Ty im płacił za przyjście a nie oni Tobie, żeby Ciebie zobaczyć.

4 miesięcy temu
PeYs00n
PeYs00n

rozjebał system trzeba ogarnąć ive

4 miesięcy temu
d0ll0b
d0ll0b

6:13 co sie dodaje?

4 miesięcy temu
5tryq
5tryq

płody poaborcyjne

4 miesięcy temu
Marek Kaczyński
Marek Kaczyński

On kawał chuja jest.

4 miesięcy temu
Krzysztof Koreczek
Krzysztof Koreczek

Wystarczy ze powie chore pojebany i te laski śmieją się jak pojebane masakra czy im ktoś za to płaci ?? a występ sam w sobie przyznam szacun nawet zabawny

4 miesięcy temu
Bartosz Szymański
Bartosz Szymański

jest moc!dużo polskich januszy malkontentów którzy zatrzymali się na poziomie Dańca udającego dziecko i oczywiście Suchar Karola w komentarzach ale no cóż... :)

4 miesięcy temu
JohnPolGauka
JohnPolGauka

Chciał bym zapomnieć o tym co tu zobaczyłem, żenujące.. p.s. ile kosztuje wynajęcie takich małp co się śmieją na zawołanie?

4 miesięcy temu
dr.Andrzej Garlicki Instytut Jazzu
dr.Andrzej Garlicki Instytut Jazzu

Żenujący rynsztokowy żart.Słabo.

4 miesięcy temu
Szczera Prowda
Szczera Prowda

Pod wpływem trunków wyskokowych śmieszne :P

4 miesięcy temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Zarty o pedofilach cipce zulach wujkach jeszcze o gownie dodaj I ubaw po pachy 5 m I stad Spier.... Nie wiem kto jest bardziej pojebany widownia cieszaca ryje czy autor...

4 miesięcy temu
AmArenkA girl
AmArenkA girl

Jan Kowalski fan kaneretu pod wyrwigroszem? XD

3 miesięcy temu
Alicja Mozdyniewicz
Alicja Mozdyniewicz

Brawa dla Pana :D Ma dar

4 miesięcy temu
Beniek
Beniek

Nie pozdrawiam i nie polecam

4 miesięcy temu
jaczu
jaczu

fajne.... nigdy więcej

4 miesięcy temu
Grzegorz Michałkiewicz
Grzegorz Michałkiewicz

Zajebisty

4 miesięcy temu

Następny