JAK ZOSTAĆ RAPEREM?! (Gościnnie Danny Ferreri oraz B.R.O)

Danny Ferreri
Danny Ferreri

Zobaczcie jak Michał poderwał moją dziewczynę! :D https://www.youtube.com/watch?v=VrBvVrjvT-k

14 dni temu
Shadow Judas
Shadow Judas

spierniczaj kupować suby

2 godzin temu
ftw_2dor
ftw_2dor

chuj to kogo obchodzi

10 dni temu
Elros555
Elros555

Multipla, wez ty lepiej spierdalaj

10 dni temu
Martina Trojan
Martina Trojan

BRO przeklinajacy to rzadkość! I dobrze. Ale zagrałeś świetnie!

10 dni temu
Sandra Waleriańczyk
Sandra Waleriańczyk

B.R.O najlepszy wypierdalać xd

6 minut temu
Oliwia
Oliwia

Jezu jak mi juz szkoda B.R.O kariera mu sie chyba skonczyla wiec pcha sie na yt. Przykro strasznie

9 godzin temu
Piezo
Piezo

Sztos!

11 godzin temu
Saifulina Elina
Saifulina Elina

И что я тут,спрашивается делаю?

13 godzin temu
franek plata
franek plata

dajcie link do tych nut

14 godzin temu
Dominika Zawada
Dominika Zawada

o jeju ile tu pracy ..genialny materiał !!

Dzień temu
Jakub Grabowski
Jakub Grabowski

TRAP Najlepszy pozdro

Dzień temu
Power of LeeMon
Power of LeeMon

Dwóch gości którzy nie wiedzą co to rap mówi o rapie jeszcze wyświetlenia do kupcię bo trochę mało.

Dzień temu
Bobosz
Bobosz

Zróbcie pełne wersje tych piosenek ❤️

Dzień temu
supreme mane
supreme mane

4:30 yyyy od kiedy?

Dzień temu
seBix seBix official
seBix seBix official

kto golonka w 2019

Dzień temu
nowak synku
nowak synku

Te tematy już obstawia Taco XDDDD Ehh wypierdalać Boże rozjebał mnie ten film

Dzień temu
Kroner
Kroner

Siema Berkoś

2 dni temu
darth vader
darth vader

A berkowski będzie w nieprzygotowanych

2 dni temu
PaPitos
PaPitos

Dawaj druga część!

2 dni temu
olymalawkr
olymalawkr

od legły aż do pogoni

2 dni temu
RAP OR DIE
RAP OR DIE

Kozackie haa

2 dni temu
Bezimienna XVVX
Bezimienna XVVX

Michał nadajesz się na rapera (ale nie te bedoesy sresy tylko ulica)! nawet w oczach masz takiego psychola😊 tylko fryzurę musiałbyś zmienić bo nie pasowałaby do klimatu haha pozdrawiam 💗 edit: pod koniec filmu słychać wyraźnie, że masz talent! naprawdę powinieneś działać w tym kierunku

2 dni temu
dawid czarny
dawid czarny

Zrób piosenke z oldschool

2 dni temu
Натали Зубко
Натали Зубко

Один вопрос почему они чешут на украинском и английском может надо что-то одно выбрать

2 dni temu
Lashayy
Lashayy

slaba przerobka lustra

2 dni temu
Adam vlog CRYPTO SHOW
Adam vlog CRYPTO SHOW

Wysokie loty Panowie BRAWO 👏

2 dni temu
kacperarmaniak
kacperarmaniak

W sumie ten oldschool luz

2 dni temu
kami0SamaZuri
kami0SamaZuri

Zdecydowanie za krótki odcinek ;c a poza tym majstersztyk

2 dni temu
PawloX_TM
PawloX_TM

SKRRRRRRRT

2 dni temu
karol
karol

Takiego trapu w ich wymonaniu to bym sluchal

2 dni temu
XeroX
XeroX

Gdzie są nieprzygotowani

3 dni temu
R A L L E D ϟ
R A L L E D ϟ

Nieprzygotowani, Berkowski? coo? xDD

3 dni temu
Pamela Wojciukiewicz
Pamela Wojciukiewicz

Zajebiste :D Michał jako JP całkiem nieźle haha

3 dni temu
Hubert Bronk
Hubert Bronk

berkos nagraj cos z Hubertem

3 dni temu
Paweł Paweł
Paweł Paweł

Te 1 wersje byly materialem na dobra piosenke

3 dni temu
karo XD
karo XD

3:19 odgłosy godowe szczupaka

3 dni temu
jakuwian XD
jakuwian XD

jak zawsze najs

4 dni temu
Kuba Peruzzi
Kuba Peruzzi

Sieńskowski dobry glos , na rapera go , na oldschool pasuje , maly klon szpaka

4 dni temu
Jakaś dziunia Z ANIMU
Jakaś dziunia Z ANIMU

Cringe

4 dni temu
Jacek Wikar
Jacek Wikar

Dany brzmi jak peja

4 dni temu
paweldelta
paweldelta

Zajetiste xd

4 dni temu
Weronika Taciak
Weronika Taciak

Brakuje mi was na np to wy jesteście bohaterami nie oni brakuje mi i napewno wszystkim was błagam wrutcie a jak nie to dam ci łapki w 👎wrutcieeeeeeeeeeeeeeeee

5 dni temu
Weronika Taciak
Weronika Taciak

Tak brakuje mi wasss

5 dni temu
Ванёк Гуцу
Ванёк Гуцу

Кто прочитал тот русский

5 dni temu
Bartosz Kaczmarczyk
Bartosz Kaczmarczyk

Nagrałem trap wg. tego poradnika: https://youtu.be/-V0K5gCatTI

5 dni temu
Andzrej Boksen
Andzrej Boksen

Ja mam 450k subskrubcji ale DOKUPIĘ ~Danny Ferreri 2k18

5 dni temu
flin1235
flin1235

Wyjdzie kiedyś piosenka (ruchanie... XD)

5 dni temu
Błażej Dziubański
Błażej Dziubański

Ten Danny to jak Słoń brzmi

6 dni temu
Jula Spirydowicz
Jula Spirydowicz

Ej czemu jusz niema nieprzygotowanych no czemu niema jak jestem smutna to w mnie rozweselacie 😫😪😥 ale ja hce nieprzygotowanych a nie tom ekipę sort ale to coś to niejest nawet ekipa tylko szajs sort że tak muwie

6 dni temu
MistrzuEzz
MistrzuEzz

Halo, Negan? Mamy skurwiera co ci Lucille podwalił 1:21 Ps. Jak nie widzisz to spójrz na prawo

6 dni temu
Fluorek :D
Fluorek :D

Tureckie tango

6 dni temu
Aleksander Ejchler
Aleksander Ejchler

Panie Michale czy da mi Pan 💛?

6 dni temu
TheKnitek
TheKnitek

Jakość pod każdym względem powala.

6 dni temu
Tazz_
Tazz_

dawaj te rapy

6 dni temu
elosiemander o
elosiemander o

Nagrajcie rap do tego pierwszego!!!

6 dni temu
TheVenom
TheVenom

XDD

6 dni temu
Tuśka 94
Tuśka 94

😂😂😂😍😘

7 dni temu
Magda TV
Magda TV

Psy: Hau Hau Koty: Miau Miau Ludzie: Dzie jest żarcie? Ludzie Polacy: Jak mam zabić somsiada? Ludzie Ameby: pierwszy

7 dni temu
ængel__ _
ængel__ _

Ale ja to kocham

7 dni temu
Lisiczkowa •
Lisiczkowa •

zróbcie całą piosenkę ,która była na końcu!!! Lajkujcie ,żeby widzieli!

7 dni temu
VaskGaming
VaskGaming

wstawicie ten aka rap ? PS. Tylko rap uliczny

7 dni temu
julcia
julcia

Super genialny filmik uwielbiam Cię

7 dni temu
Ewa Abramowska
Ewa Abramowska

ej Michał zrób parodie piosenki Black beatlaes

8 dni temu
Nieidealna Tv
Nieidealna Tv

Sorry gosciu ale jak na cb patrze to kuva niemozliwe jest zebym traktowała cb jak normalnego goscia no ty poprostu zawsze będziesz Berkowskim

8 dni temu
Bartek
Bartek

JDF

8 dni temu
Younger Bad
Younger Bad

Ruchanie ruchanie ruchanie ruchanie skrrt

8 dni temu
7even 77
7even 77

Nie stać was było na lepszego rapera?

8 dni temu
Powerpuchacz Xd
Powerpuchacz Xd

Kto chce starych nieprzygotowanych z Agatą i tak dalej hociarz to niewruci;(

9 dni temu
Pikej
Pikej

Zajebiste

9 dni temu
Grzegorz Gałus
Grzegorz Gałus

Jak można zribic 3 zarąbiste nuty w jednym odcinku. Szacun 👍

9 dni temu
Hania Krawczyk
Hania Krawczyk

Czemu nie ma was w np ty Agata ❤ do dupy z nowym pokoleniem 😔😔😔

9 dni temu
Filip Tokarczyk
Filip Tokarczyk

Michał Jaki jest do ciebie kontakt?

9 dni temu
Andrzej Kurła
Andrzej Kurła

1:00 Chcę całą wersję!

9 dni temu
Czaders
Czaders

Ferrari kupuje wyświetlenie jebac jego i jego ziomkow

9 dni temu
Staszek R
Staszek R

To jest tak dobre 💗

9 dni temu
Przemek Pharamon
Przemek Pharamon

Step 1. Nie miej talentu.

9 dni temu
Kacper Cieślicki
Kacper Cieślicki

,,wypierdalać'' SKISŁEM 😂😂😂

9 dni temu
Zawsze szczery ;3
Zawsze szczery ;3

BRO zawsze na propsie 🙌🙌

9 dni temu
Gosia Żandarowska
Gosia Żandarowska

Hahahaha a to dobre było

10 dni temu
ZeTrOx GAMMING
ZeTrOx GAMMING

B.R.O jest zajebistym raperem

10 dni temu
Polecjanki
Polecjanki

Bardzo dobra rzecz! Szczegolnie "pozytywny old school" - od razu na mysl przyszlo mi Lonely Island. Chetnie zobaczylbym pelna wersje w tym stylu! Dobra robota! 😊

10 dni temu
Lena
Lena

Szczerze mówiąc, dobre robilibyście rap numery

10 dni temu
Antoni Podgórski
Antoni Podgórski

Też chujowe jak gówno

10 dni temu
radmak heh
radmak heh

Nie oglądam bo Danny ferreri wystepuje

10 dni temu
Sweet Piotrek
Sweet Piotrek

Co to za dziewczyna?

10 dni temu
Sweet Piotrek
Sweet Piotrek

Chodzi mi o tą co śpiewała

10 dni temu
Dariusz Łukaszewski
Dariusz Łukaszewski

Kuba idziesz w złą stronę uczestnicząc w nagrywaniu takiego chłamu.

10 dni temu
Elros555
Elros555

No i po chuj tu dany multipla

10 dni temu
leaves_of _the_trees
leaves_of _the_trees

Nagrajcie Razem cały kwałek w stylu old school!! To będzie super

10 dni temu
agnieszka brojek
agnieszka brojek

Zajebiste ❤️

10 dni temu
Gamerowicz Official
Gamerowicz Official

Nigdy nie słyszałem jak B.R.O się tak wydziera xdd

10 dni temu
Barbara Pasik
Barbara Pasik

Ja bym bym chciał osobny klip z old scool i z trapu

10 dni temu
marcin2226
marcin2226

W sytuacji kiedy nic nie potrafimy, najlepiej zostać jutubową sprzedajną kurwą.

10 dni temu
Kociak633
Kociak633

MEGA 😁😍

10 dni temu
Szymon Sztram
Szymon Sztram

Trochę jak słoń

10 dni temu
Patrycja Behmke
Patrycja Behmke

Zajebiste :)

10 dni temu
DZIEMIAN
DZIEMIAN

Hahahaha kozak pomysl, pozdro ;D

10 dni temu
R a V
R a V

róbcie sobie disco rap z tym lamusem

10 dni temu
kacha kacha
kacha kacha

Super :D

10 dni temu
Karol ғreddyĸrυ
Karol ғreddyĸrυ

Wszystko ok ale czemu z tym tureckim rakiem ferrerim :-/

10 dni temu
Kubaayy
Kubaayy

Danny w pierwszym kawałku brzmi momentami jak Peja

10 dni temu
kruszeltwojstary
kruszeltwojstary

PROSZĘ DAJCIE PEŁNĄ WERSJĘ TRAPU

10 dni temu
EvereSon
EvereSon

Ja mam 450 tysięcy ale dokupie. japierdole ale beka, chodź prawdziwe i nie jest to moim zdaniem dystans tylko parodiowanie na siłę żeby takie małe dzieci myślały że nie kupuje sobie subów. Wiesz Danny jeżeli chcesz kupić to kupuj z Polski suby to może się nikt nie domyśli. Dziwne że typy z Arabii znają Polski, widać że 0 IQ chłopczyk

11 dni temu
MiLiOnEr XD
MiLiOnEr XD

Ale zajebisty odcinek.

11 dni temu
Kamil Szary
Kamil Szary

*I tak powstało "Weź nie pytaj"*

11 dni temu

Następny