jak wygrać w sts , fortuna ,milenium itp.

  • Opublikowany 49 lat temu

Aleksander Kowalski
Aleksander Kowalski

Ciekawy filmik :) Według mnie pewny sposób na szybki zarobek w internecie to ankiety. Do 8 zł za 15-minutową ankietę. Wypłata już od 25zł. Szczerze polecam najlepszą polską stronę z ankietami: http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76372787

16 dni temu
Huknij TV
Huknij TV

jest ok

16 dni temu
Bezgraniczny
Bezgraniczny

Git polecam tą stronkę :)

16 dni temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

pokaz swoje kupony patryk wegiel

24 dni temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

patryk wegiel mam pytanie jestes do przodu na tych mecach czy w plecy

24 dni temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

+Patryk Wegielciezki temat musial bym miec dostep na co ludzie postawili i postawic odwrotnie bo tak bukmacher dziala

24 dni temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

+Patryk Wegiel ja przestalem grac bo zawsze 4 lub 5 meczy nie wchodzi raz postawilem minuty w ktorych branka padnie 4 mecze nie weszły na 30 meczy

24 dni temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

witam ten jest stary filmik ale nie bylo źłe raczej wychodzilem na mały plus

24 dni temu
Bartłomijej Rożko
Bartłomijej Rożko

Sita

2 miesięcy temu
INCO GNITO
INCO GNITO

Haha

2 miesięcy temu
Aureliusz Prochaski
Aureliusz Prochaski

"jak już znaleźliście te pewniaki.... " :D :D :D

2 miesięcy temu
nieboszczyk221
nieboszczyk221

Panie nie graj Pan bo zbankrutujesz hahah

2 miesięcy temu
Marian Italian
Marian Italian

ale syfiaty system moze i klikanie na ślepo sprawdza sie moze i to nie zawsze w przypadku grania ilośći bramek aa tak to dej se spokoj czasami trzeba spojrzec na tabele statystyki kto jak gra kto ile strzela bramek no ale zycze farta i pozdrawiam !

2 miesięcy temu
Michal Gomulka
Michal Gomulka

W aplikacji na smartfona nie ma możliwości obstawienia zakładu w 3 lidze angielskiej i nie tylko..

7 miesięcy temu
Juli@nemJestem
Juli@nemJestem

Takie granie na wariata jest nie wiele warte i utrzymuje tylko bukmachera.

7 miesięcy temu
Ryszard Janek
Ryszard Janek

Co za kolo

9 miesięcy temu
Menel Menelski
Menel Menelski

Menel Menelski 1 sekundę temu puściłem dzisiaj taki kupon ,12 meczy,te same stawki i wszystko ,weszły mi dwie grupy dwumeczowe i mi kupon rozliczyli jako przegrany,ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? :)

10 miesięcy temu
mohokinasa2
mohokinasa2

5 pewniaków..... Po kursie 1,8???? Na 20 strzałów nawet raz nie trafisz....

11 miesięcy temu
Miki
Miki

+Patryk Wegiel hahahah co wyjaśniłeś to nie mam pytań hahahahhhh

24 dni temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

rozumiem że pracujesz jako murarz

24 dni temu
mohokinasa2
mohokinasa2

+Miki nie potrzebuje mi idzie również dobrze, 4 dom buduje

25 dni temu
Miki
Miki

Wez podaj jakiegos maila czy coś to ci pokaże wszystkie kupony z tego miesiąca i z ostatnich 5 dni w tym dzisiaj ile wygrałem bo już do ciebie idioto siły nie mam i słow

25 dni temu
mohokinasa2
mohokinasa2

+Miki to jest czysta matematyka cepie po podstawówce. Nie zarobisz nigdy.

25 dni temu
sir trotodyl
sir trotodyl

co za bujda hehe granie przeciwko mamtematycznym szablonom buków w buku z podatkiem

11 miesięcy temu
Jacek Brzezinski
Jacek Brzezinski

nie taki zły ten system:) https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MDE4NDQ3ODU4OTkwMDrwS6%2FXMj%2F21hPHypY%3D&kind=MAIN

11 miesięcy temu
Damian Smyk
Damian Smyk

Ja ostatnio zagrałem 3,4 ligę angielską tym sposobem i wcale na minusie nie byłem

11 miesięcy temu
Ryszard Janek
Ryszard Janek

Co za typ gram ja gram 4 lata i dopiero od roku mogę powiedzieć że coś zarabiam obracam kursami i coś wreszcie siada pozdrawiam serdecznie

Rok temu
jkmax1
jkmax1

To zwykłe g...

Rok temu
PROTECT PL
PROTECT PL

jeżeli się podobało łapka w dół XDD

Rok temu
crack Magiko
crack Magiko

Czyli totolotek:) Praktycznie gra losowa wychodzi:).

Rok temu
julian jadwid
julian jadwid

Dobra bajka pooglądałem o 3 rano z piątku na sobote jutro idę stawiać D

Rok temu
Purkids
Purkids

Może mi ktoś wytłumaczyć na czym polega maxikombi

Rok temu
Kamil Myśliński
Kamil Myśliński

Jak kombi..nujesz tak masz wypłatę na maxa !!

Miesiąc temu
david
david

filmik sie podobał, bede testował....

Rok temu
arturinio18s
arturinio18s

Typek ewidentnie nie potrafi grać przykładowo 3z5 meczy do wygrania np. 800zł ale te 800zł dostaniecie dopiero jak wejdzie 5 meczy jeśli wejdzie 4 to dostaniecie pewnie o połowę mniej jeśli 3 to ok 100

Rok temu
sebastian parczyk
sebastian parczyk

Nie wiem czy już był jakiś komentarz o podobnym brzmieniu ale bardzo was proszę... nie podpowiadajcie bukowi co robicie i jak to robicie. Podpowiadacie w ten sposób jak można was kontrolować, naciągnąć itp. Proszę was bardzo bo chyba nikt o tym nie pomyślał że można was w ten sposób kontrolować. Ludzie sam każdy na to kiedyś wpadnie jeżeli ma trochę oleju w głowie. Nie róbcie takich głupot proszę was.

Rok temu
cimcirimciak
cimcirimciak

Jasne, że to ściema :) Gdyby istniał tak prosty sposób na zarabianie kasy, to nikt by się nim nie chwalił. A nawet gdyby się pochwalił, to na drugi dzień wszyscy rzuciliby swoją pracę i tylko klikali sobie w domu. A gdyby tak się stało, to już dawno wszyscy bukmacherzy wycofaliby się z interesu. Tym czasem bukmacherzy mają się świetnie !!!

Rok temu
Pan Cyga przejmuje interesy starych
Pan Cyga przejmuje interesy starych

przeciez ty grac nie umiesz

Rok temu
Victor Vivas
Victor Vivas

Najgorzej, że banda gimnazjalistów i ludzi o IQ głowonoga mu uwierzy, że mu kursy po 5.0, 7.0 wchodzą

Rok temu
Borys 2 die 4
Borys 2 die 4

dobrze Ci idzie bo ciągle masz na koncie 0 !!! :-D

Rok temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

kolego ja nie gram na fortunie tylko na sts ponieważ w naszym mieście brak fortuny a większość kuponów wysyłam u buka naziemnego

Rok temu
Marek Gorecki
Marek Gorecki

minuta 1,30 do 4,00 tego nie da się zrobić na jednym kuponie???/

Rok temu
kondi 007
kondi 007

Pewniaki pff i pokaż co wygrałeś niby?

2 lat temu
Przemysław Siuda
Przemysław Siuda

w sumie to juz wiem o co chodzi nie mialem grupy pewniakow ale po zrobieniu takiej system zmienia mi minimalny wklad od czego to zalezy?

2 lat temu
Przemysław Siuda
Przemysław Siuda

probowalem dzisiaj zagrac tym system i okazalo sie ze najwyzsza wygrana bylaby 85 zloty a najnizsza 7 zloty. dlaczego tak sie stalo. gram w fortunie. kursy w grupach wachaly sie miedzy 3,5 a 4,5

2 lat temu
M D
M D

Długo juz tak grasz czasu ?? Mogłbyś podać jakieś dane np ile wydajesz na kupony na tydzien i jaki z tego czysty zysk albo strata i bilans ogólny, jaka była najdłuższa czarna seria bez wygranej żadnej ? pozdrawiam

2 lat temu
M D
M D

Może z większą analizą było by więcej zysku? Np tam gdzie dajesz na gości i over 3,5 w jakimś meczu i widać że gospodarze muszą wygrać to lepiej zmienić na inny typ. No ale wiem że to gdybanie ale prawda jest jedna ze buk jest do przodu inaczej by nie istnieli

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

gram około dwóch lat i cały czas kombinuje jak pokonać buka i jak sam wiesz nie jest to proste , ale to nie jest moje źródło dochodu i jesli ktoś twierdzi że można z tego żyć to sory ale nie ! Ja gram tak średnio dwa trzy kuopony tygodniowo i inwestuję 20-30 zł zazwyczaj w miesiącu jestem jakieś 100-200 zl na górkę ale bywało że wpadło 7,5 tyś i właśnie tym systemem , pozdrawiam .

2 lat temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

Ja grałem w sts zawsze jeden mecz mi nie siadl lub dwa teraz mam fortunę ale nie wiem o co chodzi z. tym systemem Od A Do P i co znaczy każda literka

2 lat temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

witam kolego P to masz pewniaki ale jak nie wejdzie pewniak to kupon idzie sie walic na pewniakach masz wyzsze stawki

24 dni temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

to sa grupy każda z nich jest jakby osobnym kuponem i jesli zrobisz 10 grup i zaznaczysz np. 6z10 to musi ci wejść conajmniej 6 grup

2 lat temu
Tomasz Ziomek
Tomasz Ziomek

Ja grałem w sts zawsze jeden mecz lub dwa mecze nie siada a teraz mam fortunę tylko nie wiem co znaczą te literki od A do P może mi ktoś napisać co każda literka znaczy

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

tak na jutro

2 lat temu
Matjon
Matjon

bedzie robil pan jakies kupony pokazowe

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

a ile z 13 grup zaznaczyłes

2 lat temu
Krufever
Krufever

Zaciekawił mnie Pana sposób i chciałbym się upewnić jak Pan zmienia na poniżej 3.5 bramki i dodaje 3 'pewniaczki do grupy P to robi Pan to jako wgl nowy kupon Maxikombo ? Czy jest to powiązane z maxikombem gdzie są bramki powyżej 3.5?

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

kolego to jakie spotkania to jest nie istotne ważny jest system należy wybrać jakąś ligę i walić wyższe kursy na potencjalnie drużyny które mają przegrać a później wybierasz w jednym kuponie np.więcej jak 3 gole a w drugim mniej jak 3

2 lat temu
Minioneczkowa
Minioneczkowa

Witam kolego napisz co dokładnie jest na jednym i co na drugim kuponie wedle filmiku

2 lat temu
Minioneczkowa
Minioneczkowa

Witam kolego napisz co dokładnie jest na jednym i co na drugim kuponie

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

robię dwa osobne kupony a co do grupy P to trzeba uważać bo jeden zły zakład w tej grupie i leży cały kupon

2 lat temu
Damian Hans
Damian Hans

http://oi68.tinypic.com/qrc1hk.jpg Robiłem dokładnie to samo co Ty, ale mam tylko 1/11 a nie 1/12... Wiesz może dlaczego?

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

proszę bardzo

2 lat temu
Damian Hans
Damian Hans

Super, dzięki za pomoc :)

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

tak

2 lat temu
Damian Hans
Damian Hans

a jak nie to i tak mam 62.43 tak?

2 lat temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

tu jeśli ci przejdzie to spotkanie to masz 161

2 lat temu
ORKA
ORKA

ja właśnie na dole podałem sposób wygrania 90 %

2 lat temu
ORKA
ORKA

zrobiłeś zwykły kupon maxi kombi tylko nie od 1 grupy płatnej i to sposób na wygranie no żal człowieku ja za 10 zł wygrałem 2700 zl najwiecej i robie tak maxi kombi -4.5 bramki i w grupy wychodzi mi na to ze w każdym meczu musza być minium 5 bramek a to nie realne i takim sposobem wygrywam zawsze 8/9 grup wkład ze 20 zl i zawsze na plusie pozdro

2 lat temu
Mariusz Koblański
Mariusz Koblański

Hmm

Rok temu
Victor Vivas
Victor Vivas

Przecież to pajac. Zobacz jakie kursy poustawiał po 3,8 5,0 i 7,0!!!(coś koło t ego nie chce mi się sprawdzać). Już nie wspominam, że do tego musi wejść drugie zdarzenie z poniżej,powyżej. Dziękuje,dobranoc

Rok temu
ORKA
ORKA

sprawdzałem efortune na jutro przed chwila jest duzo meczy masz 1 angielska i sa kursy 1.15 na 4,5 mniej jest tez 1 francuska i hiszpanska z kursami 1,20 kolo cos mozna grac smialo jutro :P

Rok temu
ORKA
ORKA

nie patrzalem teraz jakie sa ligi ale masz np niemiecka hiszpanska wloska francuska i sa tez 2 ligi idze zrobic

Rok temu
Paweł Iwanicki
Paweł Iwanicki

Przepraszam w fortunie na ang 4,5 pojawiły sie, wczoraj tylko bylo na 3,5.

Rok temu
Marek Laskowski
Marek Laskowski

a dobra czaje .Coś będziesz wrzucał na kanał jakieś inne sposoby?Czy analizujesz spotkania?

2 lat temu
Madzia S
Madzia S

wygrałeś tak grając tym sposobem ? .

2 lat temu
Ronaldo Wski
Ronaldo Wski

zesra sie a nie ppokaze, zwykly siur.

Miesiąc temu
Marcin Szymek
Marcin Szymek

to pokaz linka z kuponem :)

10 miesięcy temu
Victor Vivas
Victor Vivas

Oczywiście, że nie wygrał, to pajac i naciągacz perfidnie reklamujący bukmachera. Postaw sobie 12 meczy(tak na próbe) powyżej kursu 3.0 i zobacz ile Ci wejdzie, pewnie ze dwa,trzy mecze, a jak do tego dodasz spotkania z powyżej/poniżej to nie zdziw się jak nie wejdzie Ci nic

Rok temu
Patryk Wegiel
Patryk Wegiel

witam musi wejść cała grupa ale dlatego zaznaczam dwie opcje i wysyłam dwa kupony

2 lat temu
Marek Laskowski
Marek Laskowski

Pytanie czy musi wejść cała grupa czy wystarczy jeden mecz z grupy? Jak to wygląda ?

2 lat temu

Następny