How to make your first million dollars?

Kapslo S.M
Kapslo S.M

A ja nie mam wogule napisów

3 godzin temu
KOTEŁEK 0026
KOTEŁEK 0026

Ale po co angielskie

16 godzin temu
Szymon PL YT
Szymon PL YT

1tyś × 1tyś = 1mln. Proste!

Dzień temu
raftimeproductions
raftimeproductions

Ten gosc jest strasznie cienki. Jak lubicie tego typu humor (tylko smieszny) to poszukajcie 'asdf' albo 'qwerty film' na youtube.

4 dni temu
Jolanta Mielcarek
Jolanta Mielcarek

czemu po angielsku

4 dni temu
Kiri
Kiri

Jolanta Mielcarek bo głos podkładają obcokrajowcy

2 dni temu
Jolanta Mielcarek
Jolanta Mielcarek

czemu dajesz to po angielsku

4 dni temu
bartek KSG
bartek KSG

Żeby włączyć napisy trzeba kliknąć ikonkę w prawym rogu następnie kliknąć na napisy i dać na polski

4 dni temu
FromixtyThePro 3
FromixtyThePro 3

O co tu biega???

5 dni temu
Kingex x
Kingex x

Ale nic nie rozumiem powie mi ktoś o co chodzi?

6 dni temu
Karol Dudek
Karol Dudek

to niezły #"polak"

9 dni temu
Mich11
Mich11

I ten koniec nie pamiętam kogo mało to symbolizować ale wiem że on był w kreskówkce jako czarny charakter

10 dni temu
Mich11
Mich11

Lul xD

10 dni temu
Kenia 93
Kenia 93

Ahh te nawiązanie do dramy z grgml, to nie przypadek że Olga Kołcz i Antek się tutaj pojawiają ;)

10 dni temu
ewelina skowron
ewelina skowron

Ja tam nie widziałam żadnych polskich napisów.

10 dni temu
Dominik Krul
Dominik Krul

Czy ten gość co powiedział warto było pszyjść to ne gonciarz

11 dni temu
zbieram 40 tyś subskrypcji bez filmów
zbieram 40 tyś subskrypcji bez filmów

Haha😂nic nie rozumialam😐

12 dni temu
Radosław Gawłowski
Radosław Gawłowski

Nic k*rwa nie zrozumiałam ale i,tak gratki

13 dni temu
Sanadziczu Tygrysek
Sanadziczu Tygrysek

Nie ma napisów

13 dni temu
Oliwia Zwarycz
Oliwia Zwarycz

Gdzie te napisy

13 dni temu
Kamila Janiszewska
Kamila Janiszewska

Xdbkupiebxd

13 dni temu
Aman Szaman
Aman Szaman

Da Fq xD?!

14 dni temu
Zuzanna Szczupakowska
Zuzanna Szczupakowska

Właśnie widziałam tego mema na instagramie😂

15 dni temu
Wiks Szlapak
Wiks Szlapak

666k views omg

16 dni temu
xiaoMI I TAK JEST LEPSZE
xiaoMI I TAK JEST LEPSZE

Jest to Dobry filmik XD 😉

18 dni temu
Alan Jaworski
Alan Jaworski

gdzie tu kurwa napisy :`D

18 dni temu
Wiktoria P.
Wiktoria P.

To na końcu było najlepsze... dzieciństwo

18 dni temu
Zosia Litten
Zosia Litten

nie było napisów

19 dni temu
LejeQ Shipper
LejeQ Shipper

Gdzie te napisy???

19 dni temu
Konrad Dul
Konrad Dul

Gdzie te napisy

19 dni temu
Julka Królowa
Julka Królowa

Ładne napisy

20 dni temu
kittybon 2018
kittybon 2018

A Chuck ci w dupe

20 dni temu
POZYTYWNI TV
POZYTYWNI TV

I to imię i nazwisko xd marK LITORIS 😂 sprawdźcie co oznacza CLITORIS w tlumaczu xdddddd

21 dzień temu
BBF Nagrywacz
BBF Nagrywacz

a po huj po angielsku

22 dni temu
TheHyruleMaster22
TheHyruleMaster22

Mleko

22 dni temu
rggnddkfk dhmhlfdl
rggnddkfk dhmhlfdl

xddd

23 dni temu
Wiktor Policjant
Wiktor Policjant

Ja znam tylko hiszpański

23 dni temu
MoRioPL
MoRioPL

Jakie to jest głupie i prostackie

24 dni temu
kittybon 2018
kittybon 2018

Ja nie rozumiem po angielsku panie

25 dni temu
furrtha
furrtha

To sie naucz?

21 dzień temu
Magiczna Agutek:*
Magiczna Agutek:*

XD najlepsze

26 dni temu
Geeka
Geeka

*Kyotosomo?!* Mogę się dowiedzieć, jak go poznałeś, bo chyba nie przez zamiłowanie do jego dubbingu komiksów z "Miraculous"! 😮

26 dni temu
Lil Iput
Lil Iput

Ale zajebane

26 dni temu
Shaicorrez Fortnite
Shaicorrez Fortnite

XD

26 dni temu
Team Deji
Team Deji

Zajebiste XD

26 dni temu
Agatka_Tumbrl Pierzchanowska
Agatka_Tumbrl Pierzchanowska

Chyba zapomniałeś o napisach xddddd

26 dni temu
shiny pikatchu
shiny pikatchu

Dobre

26 dni temu
kot Leo
kot Leo

Wow :-) Poland cool

27 dni temu
paulamarcel Pomarancza
paulamarcel Pomarancza

nie umiem angielskiego :'(

27 dni temu
BOGATY MICHAŁ
BOGATY MICHAŁ

Zarabiaj 20 000 PLN miesiecznie! Obejrzyj poradnik na moim kanale!

27 dni temu
Zuzzu Horses
Zuzzu Horses

Poprostu kiedy slysze "lejdis end dżentelmens" trafia mnie szlak

27 dni temu
Nadia Cholewinska
Nadia Cholewinska

Gdzie te napisy

27 dni temu
Ania Ćwik
Ania Ćwik

przyciśnij w 3 kropki u góry później w napis napisy wybierz polski i gotowe😉 oczywiście to jest rada jak oglądasz na telefonie😀 w komputerze to inaczej działa 😁

26 dni temu
Loki Den
Loki Den

Czy to kołcz majk?

27 dni temu
Pola Prasał
Pola Prasał

nawiązanie do fousey tube hehe

28 dni temu
uzäe
uzäe

Skorzystam!

28 dni temu
Patryk Śmiałek
Patryk Śmiałek

Dobre teksty xd

28 dni temu
DipeGames
DipeGames

Oh god there is Walter White!

28 dni temu
jan popielarczyk
jan popielarczyk

CEmu angielska

28 dni temu
pro ciastko
pro ciastko

XDD

28 dni temu
Aleksandra P
Aleksandra P

Nie rozumiem

28 dni temu
Tomek Jan
Tomek Jan

what up alien

28 dni temu
Natalia Mizińska
Natalia Mizińska

gdzie napisy?

29 dni temu
Piotr Astra
Piotr Astra

Nie no! To było niezłe! XDDDDDDD

29 dni temu
Wiktoria Wiktoria
Wiktoria Wiktoria

Ja nie miałam napisów 🙍

29 dni temu
Wiktoria Wiktoria
Wiktoria Wiktoria

Esterkaqq Popielkaqq wiesz co sorry już skumałam już mam wciśnij sobie przycisk u góry działa =))

28 dni temu
Esterkaqq Popielkaqq
Esterkaqq Popielkaqq

ja też nie. bieda w kraju

28 dni temu
Ewelina Padło
Ewelina Padło

Więcej więcej !!!!!!

29 dni temu
Łukasz Blecharczyk
Łukasz Blecharczyk

Obejrzalem wszystkie odcinki wrzóc cos innego

Miesiąc temu
Kamil szatek
Kamil szatek

Kurwa czy to jest kołcz majk

Miesiąc temu
Amelia Dąbkowska
Amelia Dąbkowska

ja nie widzę napisuw

Miesiąc temu
ForE XBoX
ForE XBoX

A jeśli nie wszyscy przybyli?! Szach i mat kurcze!😛

Miesiąc temu
Agniedzka Dyminska
Agniedzka Dyminska

Na telefonie nie ma napisuw

Miesiąc temu
KawaiiWOLF
KawaiiWOLF

A gdzie klocuch

Miesiąc temu
ThePinek1000pl
ThePinek1000pl

473 626 wyświetleń

Miesiąc temu
Julka Rogal
Julka Rogal

To takie złe ale mnie to tak śmieszy XDD

Miesiąc temu
FAJNy PAWEŁ
FAJNy PAWEŁ

Po polsku się nie dało no nie?

Miesiąc temu
Nikorek_pl
Nikorek_pl

Say whaaaaaaaaaaaaat???

Miesiąc temu
Loli Pop Nikolaツ
Loli Pop Nikolaツ

omg im crying 😂😂😂😂😂

Miesiąc temu
Michał Karolak
Michał Karolak

Teraz zrozumiałem. To było szkolenie "Jak zarobić milion $." On zarobił bo na jego występ przyszło 1000 ludzi i każdy zapłacił 1000 $.

Miesiąc temu
Michał Karolak
Michał Karolak

Co oni powiedzieli na końcu???

Miesiąc temu
Julcia Official
Julcia Official

Pozdro dla kumatych hha 😂 DOBREEE

Miesiąc temu
spartaninPL
spartaninPL

I ten śmiech psa z kreskówki z misiem yogim

Miesiąc temu
Magorn21_PL 123
Magorn21_PL 123

Xd

Miesiąc temu
Assasin Ryba
Assasin Ryba

Dobre

Miesiąc temu
Artur Chamczyk
Artur Chamczyk

CO!?😕

Miesiąc temu
ASY_Adam Jarmuz
ASY_Adam Jarmuz

1000•1000=1000000

Miesiąc temu
Arek Gawkowski
Arek Gawkowski

Po polsku rub

Miesiąc temu
AykoART
AykoART

Hah, dobre 😂

Miesiąc temu
Mateusz Rejdak
Mateusz Rejdak

tylko szkoda że nie rozumiem po angielsku

Miesiąc temu
Microay_
Microay_

Mateusz Rejdak jest taki przycisk "napisy"

Miesiąc temu
Patrixson 360
Patrixson 360

To niezłe polskie napisy

Miesiąc temu
Oskar And
Oskar And

Hej ja chcę się zapisać na te szkolenie!

Miesiąc temu
Kacper Mróz
Kacper Mróz

ty debilu

Miesiąc temu
Хоши Чан
Хоши Чан

😂

Miesiąc temu
Patrycus
Patrycus

guwno- nie po Polsku

Miesiąc temu
Lodomir
Lodomir

Huh?

Miesiąc temu
Powerful PekkaYT
Powerful PekkaYT

No jak mam być milionerem to bym więcej zarobił jak 1,000 X 1,000 = 1 MLN Ale 4 Siedzenia Jurorów... To 1 MLN i 4 tys zł

Miesiąc temu
kurdupel2
kurdupel2

Walter White jest chyba zawiedziony...

Miesiąc temu
anitaliki
anitaliki

To jest POLISH sausage

Miesiąc temu
Profesor Krugłow
Profesor Krugłow

Nie rozumiem żydowskiego

Miesiąc temu
Jan Molitoris
Jan Molitoris

Pozdrowienia dla rozumiejących o kogo chodzi.

Miesiąc temu
Kot Pan
Kot Pan

Gut gut

Miesiąc temu
Oficial Channel
Oficial Channel

Kyotosomo znam! Nie wiem z skąd go masz ale dobrze wybrałeś

Miesiąc temu
pepe 102
pepe 102

jak wprowadzą acta 2 to ci usuną kanał

Miesiąc temu
maksark11 nic 2
maksark11 nic 2

szmieszne

Miesiąc temu
Ggg Gfg
Ggg Gfg

Jakie polskie napisy

Miesiąc temu
Lodomir
Lodomir

Przecie są

Miesiąc temu

Następny

Majówka
Majówka

Polish Sausage

3 miesięcy temu

Poland Memes
Poland Memes

Dankify

3 miesięcy temu

DLACZEGO JA 7