HAUL ZAKUPOWY GUCCI ZA 10.000 ZŁ / LPU z USA

White Wolf
White Wolf

Multi kim ty się stałeś :,( wolałam ciebie innego

11 godzin temu
Troll GamingPL
Troll GamingPL

Kiedy GTA ?

20 godzin temu
brunetka elo
brunetka elo

Mi się podoba Torba. Kocham cię 😘😍😘😍

Dzień temu
Adrian Izydorczak
Adrian Izydorczak

torba

2 dni temu
MxR
MxR

jak baba sie zachowujesz xDDDD

2 dni temu
Zachariasz Walc
Zachariasz Walc

Kocham cie!!!!!!!!!

2 dni temu
Jakub
Jakub

@MULTI co to za niebieskie hoodie ?

2 dni temu
dhrhdhhr rhhdhd
dhrhdhhr rhhdhd

Za 40 tyś zł mam już fajną kurtkę z Gucci

2 dni temu
Je lcz
Je lcz

Ale mainstremowa bieda

3 dni temu
Wiktor Kurowski
Wiktor Kurowski

Dawaj Q&D

3 dni temu
Black Lady
Black Lady

Dzieciaki się spinają, bo go stać xD Rany jak go stać, to wydaje. Co w tym złego? -,-

3 dni temu
SZALONY GUSTAW
SZALONY GUSTAW

Co za lizus

4 dni temu
NiggaSoulFromStreet
NiggaSoulFromStreet

Co ja oglądam?!

4 dni temu
Felipx CC
Felipx CC

Multi się skończył 😩😩😩

4 dni temu
cebulasta xd
cebulasta xd

Ajj Multiemu palma odbiła

4 dni temu
Dawciio Kwiatkowski
Dawciio Kwiatkowski

marnowanie kasy zresztom gucii to kurwa leci na hajs

5 dni temu
hajsownik. 2018
hajsownik. 2018

Lubię zielony

5 dni temu
Wilczka Tv
Wilczka Tv

Oo Mój Boże Czemu Ty Mówisz Jak Stuu xD

5 dni temu
xD awid
xD awid

Tanio

6 dni temu
Pabex1234
Pabex1234

Multi Kiedy minecraft?xd

6 dni temu
hajsownik. 2018
hajsownik. 2018

Multi najlepszy

7 dni temu
britnej spirs
britnej spirs

biedaku

7 dni temu
Zagubieni Na You Tube
Zagubieni Na You Tube

guguguguguggugugu zer

7 dni temu
Zagubieni Na You Tube
Zagubieni Na You Tube

kupmsopie pasztet z gouta

7 dni temu
sebaek trash
sebaek trash

ta torba to totalny sztos

7 dni temu
MISTER Ciasteczko
MISTER Ciasteczko

Najbardziej podoba mi się palma xd

8 dni temu
MBloczek
MBloczek

Kurde nowy lord kuszwil

9 dni temu
earthquake
earthquake

Kipsta to tesz dobra marka tate mi kupuje

9 dni temu
Franek Nowakowski
Franek Nowakowski

Kruszwil po tym odcinku wypijł wino by zapić smutki

10 dni temu
MILKA Games
MILKA Games

Kruszwil to mało prestiżowy gość... Zobacz Multiego

11 dni temu
Damian Olkiewicz
Damian Olkiewicz

No za 10 koła w gucci to dużo kupisz 😂

11 dni temu
Kacper Pawinski
Kacper Pawinski

Multi zjebałeś sie.

12 dni temu
TrainingIsLife
TrainingIsLife

Dla Janka czyli? XDD Bo mam parę pomysłów ale nwm czy trafne

13 dni temu
Unicorn Emoji
Unicorn Emoji

I ten uśmiech jak wychodzisz z Gucci xD

13 dni temu
Bartoszek
Bartoszek

ile masz kasy na miesiąc ?

13 dni temu
ja n
ja n

ty liczyć nie potrafisz

14 dni temu
JANUSZ Z POLSKI
JANUSZ Z POLSKI

rozjabałeś skarbonke ;D no i dobrze w życiu szaleć trzeba edit: h*J w dupe kruszwilowi XD

14 dni temu
Klaudia&Ola MSP
Klaudia&Ola MSP

Wyprodukawonie takiego ubrania to max 50 zł a sprzedają za tyś , wiec po co to kupywać?

14 dni temu
Trapas
Trapas

Klaudia&Ola MSP mainstream? hype? albo poprostu streatwear.

4 godzin temu
Polski Stach
Polski Stach

Palma zajebista 😎

15 dni temu
Itemasek TM
Itemasek TM

Też mam takie buty converse tylko ja mam bordowe

16 dni temu
Pycho i Jackob v
Pycho i Jackob v

Rezi rezi

16 dni temu
big Jakub
big Jakub

Fajne

16 dni temu
Valerii
Valerii

Teraz jak to wszystko założysz to będziesz mógł powiedzieć ,,Jestem cały GUCCI i nawet to co trzymam jest GUCCI!'' XD

16 dni temu
Riko Kuś
Riko Kuś

Chodzi o ty 2 dredy

17 dni temu
Riko Kuś
Riko Kuś

Multi ja cie bardzo lubię i szanuje ale moja siostra powiedziała ze przypominasz jej mrówke

17 dni temu
Natilunek Piotrowska
Natilunek Piotrowska

Mój ulubiony raper wogóle kupiłam płyte fajna mega postępy po tych wszystkich latach💝

17 dni temu
Sara Sosnowska
Sara Sosnowska

Yyy Hajs z teledysków💕😂

18 dni temu
LOPEZ 7713
LOPEZ 7713

Torba

18 dni temu
Msp z Mają
Msp z Mają

Pomocy ktoś wie jaki to model tych butów fila bo wszędzie szukam i nie mogę znalesc pomocyyy

18 dni temu
Aleksander Konstanty
Aleksander Konstanty

itemki kurwa xd

19 dni temu
J3duBlle
J3duBlle

Mam pytanie multi jak ludzie reagują jak idziesz w np bluzie suprima albo w bluzie guci ???

19 dni temu
Trapas
Trapas

J3duBlle że ktoś nosi drogie ciuchy? większość osób mających styczność z multim noszą podobnie haypeowe ciuchy co on.

3 godzin temu
J3duBlle
J3duBlle

Woooow

4 godzin temu
Trapas
Trapas

J3duBlle a jak ludzie mają reagować? xD

4 godzin temu
M Fist
M Fist

Ale sie ulales kurwa

20 dni temu
kristofer kristofer
kristofer kristofer

Chce sukcesów życiu tak jak pogba

20 dni temu
Iujj Gameplay Lol
Iujj Gameplay Lol

aha debil

20 dni temu
kuba gugała
kuba gugała

Spotkaj się z kruszwilem i nagraj jak idziecie do sklepu gucci i kto wyda więcej hajsu

20 dni temu
Welcome to MSP word
Welcome to MSP word

Ostatnio na wycieczce puściłam na głośniku: plecak pełen keszu, wypełniony aż po brzegi, auto będzie samo zmienia biegi, teraz to śpiewam cały czas xD

20 dni temu
Enduro Bike
Enduro Bike

Dawaj zakupy z supreme za 20tys zl

20 dni temu
x Dogs&Rabbits Lovers x
x Dogs&Rabbits Lovers x

Super film ♥ Uwielbiam twoje filmy :) Jesteś moim ulubionym ytberem ♥

20 dni temu
Dawid Olszowski
Dawid Olszowski

Przypomniały się czasy minecraftxchleb

20 dni temu
Zolno
Zolno

Stary multi był lepszy

20 dni temu
MASTER Of The Talerz
MASTER Of The Talerz

A ja jutro cię spotkam

21 dzień temu
Tomek :D
Tomek :D

Przecież za 1000 złoty można ubrać się sto razy lepiej XD nie no nic do tego nie mam, STAĆ cię przecież ale jak dla mnie gucci jest przehajpowane i nie wydałbym tyle na coś takiego. Pozdrawiam cieplutko.

21 dzień temu
Trapas
Trapas

Tomek :D jesteśmy ofiarami haypeu oraz mainstreamu.

4 godzin temu
Young Mr0CZny
Young Mr0CZny

fajna ta nuta w tle co to

21 dzień temu
gangculto777
gangculto777

boyy u ugly af

21 dzień temu
๓คŦ ᐛ
๓คŦ ᐛ

Kruszwil płakał gdy oglądał

21 dzień temu
Zuzanna Molenda
Zuzanna Molenda

Mi tam chodzi o to czy mi się podoba ubranie nie chodzi o to czy markowe czy nie mnie tam to nie jara(nie hejt)

22 dni temu
Nonchalant
Nonchalant

gucio

22 dni temu
66666darek bojs
66666darek bojs

Banan

22 dni temu
Kubi E36
Kubi E36

Szos Outficik pozdro!

22 dni temu
Michał
Michał

ID na te dresiki za adidasa

22 dni temu
max marciniak
max marciniak

Byłem dzisiaj w galeri i poprosiłem o prupkę perfumu gucci

22 dni temu
Mine Dejv
Mine Dejv

Torba

23 dni temu
kebuś polska exstra gry
kebuś polska exstra gry

Multi nagrasz z remkiem ?

23 dni temu
Mim Mim7
Mim Mim7

Multi zajebista palma 👌

23 dni temu
Joanna Klaus
Joanna Klaus

Hujowe buty ja mam red octobery pozdro z podłogi

24 dni temu
Wiktor Stepien
Wiktor Stepien

NAGRAJ ZKRUSZWILDEM

24 dni temu
FIPCIO doge
FIPCIO doge

Dawaj jeszcze więcej houlöw zakupowych bo to spoko

24 dni temu
DydulosekYt
DydulosekYt

Gucci sruczi

24 dni temu
Łapkami Miki i Silki
Łapkami Miki i Silki

Ja nigdy bym nie wydała aż tyle kasy na jedną żecz :0 z G U C C I

24 dni temu
Mil cia ra
Mil cia ra

Ale jesteś zajebisty .-.

25 dni temu
Bez nazwy xD
Bez nazwy xD

Niech Kruszwil to zobaczy 😂

25 dni temu
Liljagwiazda6 Games
Liljagwiazda6 Games

Jest jakiś sklep gucci w Polsce ?

25 dni temu
Liljagwiazda6 Games
Liljagwiazda6 Games

Maja Szczepańska A jest tylko w Warszawie ? Czy np w Krakowie też jeść

20 dni temu
Maja Szczepańska
Maja Szczepańska

tak

20 dni temu
VAC kenik
VAC kenik

fake

25 dni temu
Konrad W
Konrad W

drogo

25 dni temu
Marianna Szczygieł
Marianna Szczygieł

UWIELBIAM JAK MASZ TAK ZWIAZANE WLOSY!!!

26 dni temu
Na Nude
Na Nude

Buty "ortopedyczne" xd

26 dni temu
IKAPI
IKAPI

Kruszwil płakał jak oglądał

27 dni temu
Grafitsing
Grafitsing

pomożecie dobić 200 subow to nic nie kosztuje mi to pomoże!

27 dni temu
Ola Ola
Ola Ola

a lord Kruszwil będzie musiał przebić tą cenę. ... 😂😂

27 dni temu
Gaczi YT
Gaczi YT

Poziom prestiżu: nie da się policzyć😀

27 dni temu
Jan Kowalczyk
Jan Kowalczyk

Basquait wym. Baskłi to malarz ekspresjonista z XX wieku. Kumpel Andy'ego Warhola o ile wiesz kto to był. BTW to nie grafika tylko fragment jego obrazu. Katana zajebista ale weź się dowiedz co kupujesz XDD

28 dni temu
Reduuu_ ϟ
Reduuu_ ϟ

Dupnij se monsterka

28 dni temu
Paranomaly GG
Paranomaly GG

polo wpirdolo

28 dni temu
Maciek Nowak
Maciek Nowak

Spierdalaj

28 dni temu
BEST FOOTBALL skills,fails,goals
BEST FOOTBALL skills,fails,goals

Plis nagraj więcej haulów zakupowych

29 dni temu
Timo Lakomiak
Timo Lakomiak

Pamietam jak kiedys multi gral w minecraft mario z rezi... czy to nie byly czasy?

29 dni temu
MATY
MATY

Spoko pasek i buty gucci

29 dni temu
Iza bela
Iza bela

Kup se gówno w torebce Gucci i też to nagraj. I spytaj co ludzie sądzą.

29 dni temu
Iza bela
Iza bela

Gratuluję pomysłu na przyciągnięcie ludzi i nabijanie wyświetleń.

29 dni temu
Iza bela
Iza bela

Jakby inni raperzy dodawali takie filmiki jak Ty to by byli przez wszystkich zlinczowani... aaa zapomniałam, Ty nie jesteś raperem.

29 dni temu
Iza bela
Iza bela

I nie ujmujesz mi ani moim rodzicom tym ile tysiecy oni na sobie noszą. To świadczy tylko i wyłącznie o Tobie i całej gimbazie. Nie masz argumentów to wjazd na rodziców, hahaha.

3 godzin temu
Iza bela
Iza bela

Trapas Wiesz, różnica między samym ubieraniem się, a ubieraniem się, nagrywaniem o tym filmikow i spuszczaniem się nad samym sobą jest wielka.

3 godzin temu
Trapas
Trapas

Iza bela w mediach społecznościowych pełno celebrytów czy twórców pokazuje się z fittem który jest równowarty wypłat twoich rodziców razem wziętych pomnożonych przez 5

4 godzin temu
Iza bela
Iza bela

Vaqu! Wymień mi którzy...

29 dni temu

Następny

Haul ubraniowy!