GTA V PLANETA MAŁP #4 PORWANIE?! 😬

  • Opublikowany 4 miesięcy temu

    DEFDEF

    Trwanie: 11:18

    Podobał się film? Koniecznie zostaw SUBA i ŁAPĘ W GÓRĘ!
    🎬 ODCINKI: plfilm.net/play/PL_M8e53Tw3kFtzWNJz-2-qeFSBO6poQlP
    🥦 POLUB FANPAGE ▶ facebook.com/thatdeath?
    PATRONITE (Wsparcie) ▶ patronite.pl/def
    SUBSKRYBUJ ▶ plfilm.net/us/thatdeath

    Producent - DEF
    Reżyseria- DEF
    Scenariusz - Billy Menadżer
    Nagrywanie i edycja (Rockstar Editor) - DEF
    Montaż - DEF
    Realizacja dźwięku - DEF
    Pomoc w realizacji dźwięku - Artur Ziajkiewicz goo.gl/Jdn5Dg
    OBSADA
    Albert - Bartłomiej Ziemba Ziembicki facebook.com/AktVIII/
    Koko - Aloes
    Gustaw - Piotr “Cearme” Czaplicki goo.gl/b9ph45
    Oficer - Anubis goo.gl/DZWTbX
    Profesor - mako_new
    Ham - Bizmut
    Komisarz - Mariusz Święcicki
    Ojciec - Paweł Wódczyński facebook.com/wodczynskilektor/
    Starzec - Batryk
    W pozostałych rolach:
    Komendant - Kazz
    Pijana małpa - Bizmut
    Goryl - Kubacz plfilm.net/us/Kubacz98
    Małpa - Profcio
    Żołnierz - Szibin
    Żołnierz - Mrurk
    Agent - Kito
    Spiker telewizyjny - Anna Grygorowicz
    Lektorzy:
    mako_new
    Paweł Wódczyński facebook.com/wodczynskilektor/
    Casting - DEF

    Jesteś zainteresowany współpracą? (Firma, scenarzysta, aktor)
    E-mail: deathbiznes@wp.pl
    Oceniając, komentując i udostępniając ten film, wspierasz mój kanał i doceniasz moją pracę! :)

    DEF  GTA V  GTA 5  Grand Theft Auto V  Kaluch  kaluch def  dubbing  serial gta  Gliniarze z przypadku  Gliny z przypadku  

bander YT
bander YT

8:37 jaka to nutka

3 miesięcy temu
Bartek Zw.
Bartek Zw.

Japierdole ciagle te jebane reklamy tik tok

3 miesięcy temu
ninjawers ninjawers
ninjawers ninjawers

planeta małp jest zarąbista

3 miesięcy temu
Bandyta Genc
Bandyta Genc

Nawet nawet ale trochę drewniane te akcje

3 miesięcy temu
kubek77b
kubek77b

Szmata

3 miesięcy temu
burikson
burikson

kiedy odc

3 miesięcy temu
Oliwier Sotnik
Oliwier Sotnik

Kiedy nowy odcinek

3 miesięcy temu
Zyki
Zyki

Lol

4 miesięcy temu
Dawidowiski YT
Dawidowiski YT

Polecam kanał dawidowski

4 miesięcy temu
Helno
Helno

Dawidowski HUJOWY kanał masz

3 miesięcy temu
Filson
Filson

9:27 *Some where over the rainbow*

4 miesięcy temu
Morus gamer
Morus gamer

genialna seria

4 miesięcy temu
Falcon pl
Falcon pl

Co to za muzyka 8:39

4 miesięcy temu
Jakub Mazur
Jakub Mazur

A jednak pomaga ludziom

4 miesięcy temu
Nauka! Wchodzisz na własne ryzyko
Nauka! Wchodzisz na własne ryzyko

Sprawdzam fanów Defa kto jest jego fanem daje like

4 miesięcy temu
____ FILSON ____
____ FILSON ____

Ale ten odcinek widzeliśmy a tera przyszło kolejne powiadomienie

4 miesięcy temu
HYPER
HYPER

może zrobicie serial battle royale? kto za tym daje like :D

4 miesięcy temu
zbieram suby bez filmów
zbieram suby bez filmów

3 2 i reklama miusicly xD

4 miesięcy temu
VoX
VoX

lol ale kocur

4 miesięcy temu
Kolo Kolo
Kolo Kolo

Mordy zajeviste

4 miesięcy temu
Michał Pławuszewski
Michał Pławuszewski

SUPER FILM

4 miesięcy temu
Aiden Pearce
Aiden Pearce

Wychodzi na to że, Def odwala całą robote a Kaluch to tylko głos podkłada! xD

4 miesięcy temu
Rako 12345
Rako 12345

kozak odc

4 miesięcy temu
Polski Bambik
Polski Bambik

Jak nazywa sie piosenka co leci na końcu jak skacze?

4 miesięcy temu
FILIP Człapinski
FILIP Człapinski

Super

4 miesięcy temu
FILIP Człapinski
FILIP Człapinski

Xd

4 miesięcy temu
ADIXEL I VICIO
ADIXEL I VICIO

A kaluch kim jest

4 miesięcy temu
Max Jack
Max Jack

Powie mi ktoś jak się nazywa ta piosenka, która leciała kiedy Albert skakał z samolotu.

4 miesięcy temu
TataHejtera :D
TataHejtera :D

*Def a Kaluch będzie miał jakiś udział?*

4 miesięcy temu
Sergoleczeq
Sergoleczeq

Kaluch jedyne co tu robi to to wstawia na swój kanał by to "promowac" bo w innym przypadku oglądało by to z 50 osob

3 miesięcy temu
Anastazja Korzeń
Anastazja Korzeń

TataHejtera :D niewiele maluch

4 miesięcy temu
FILIP Człapinski
FILIP Człapinski

Nie wiadomo

4 miesięcy temu
TGames TV
TGames TV

Ja pierdziele... Jestem pod ogromnym wrażeniem! SZACUN!!!

4 miesięcy temu
Anna Grygorowicz
Anna Grygorowicz

Najsik.

4 miesięcy temu
Miłosz Mikolajczak
Miłosz Mikolajczak

kto od kalucha

4 miesięcy temu
:O W sosie Klops O:
:O W sosie Klops O:

Uwielbiam to pytanie. Co z tego będę miał? Ile mniej bym widział i woglegdybym o to nie pytał

4 miesięcy temu
ORIBE. GAMER.
ORIBE. GAMER.

Spoko film ale szkoda że nie trwał on chociaż 15 min

4 miesięcy temu
Hali PL
Hali PL

9:25 to jest Samuel over the rainbow? Xdddd

4 miesięcy temu
Krzysiek Małyj
Krzysiek Małyj

Jak przytulał tą drugą malpe to wygiela mu se renka sorry za orto XD

4 miesięcy temu
Przemysław Gromelski
Przemysław Gromelski

10.23Nikt Nie Ogląda.XD

4 miesięcy temu
Dupekg
Dupekg

Ja oglądałem z chipsami tak jak w kinie bo zawsze robię przemyt.

4 miesięcy temu
Dzik TADZIK
Dzik TADZIK

9:26 somewear over the rainbow ❤

4 miesięcy temu
niko pk 409
niko pk 409

Zajebist odcinek pozdro hacker

4 miesięcy temu
kIP kIP
kIP kIP

kolejny odcinek kocham tą serie

4 miesięcy temu
HAYKNES
HAYKNES

O ogólnie nie będę spał mimo że jutro jadę do lekarza i podczas drogi będę oglądał ta seria

4 miesięcy temu
HAYKNES
HAYKNES

1 minus cięcia

4 miesięcy temu
Czahi YT
Czahi YT

Po to

4 miesięcy temu
SlaytonPL
SlaytonPL

Jednym słowem to jest genialne! Jedna z lepszych serii jakie oglądałem! Brawo Def za świetne zwroty akcji niesamowitą fabułę poświęcony czas oraz wykonanie to jest najlepszy serial jaki świat widział GRATULACJE!!!

4 miesięcy temu
LILSZOP
LILSZOP

https://www.youtube.com/watch?v=5qwvD3QYyvY ma podobne filmy

4 miesięcy temu
wojtas 123987
wojtas 123987

Ile odc będzie miała cała seria

4 miesięcy temu
Mateusz Stachowski
Mateusz Stachowski

Musi popracować nad celnością aha w wojsku jego celność wynosiła jakieś 10000000000000000000000000000000000000000000%

4 miesięcy temu
Leon&Filip Games
Leon&Filip Games

kocham to!!!!

4 miesięcy temu
Adi S
Adi S

Super def

4 miesięcy temu
iBartex
iBartex

Jak było to odliczanie od 10 do 1 to na 1 mi wyskoczyła reklama musicly

4 miesięcy temu
Pitek Monster
Pitek Monster

2:18 Wszystko pod kontrolą władza opętana!

4 miesięcy temu
Mieszko J.
Mieszko J.

Świetna seria!!!!! NAJLEPSZA!!!!!

4 miesięcy temu
czarny rycesz
czarny rycesz

Najlepsze

4 miesięcy temu
PRO PLAYER TV
PRO PLAYER TV

Ale zwrot akcji!!!

4 miesięcy temu
bremo YT
bremo YT

Zajebiste zycze miłego wieczoru i dnia 😂😂 Ps. Zapraszam na mój kanał .... pomożecie mi wbic 1k subow ??

4 miesięcy temu
quAxeR 427
quAxeR 427

Emocje aaaa!!!!

4 miesięcy temu
bremo YT
bremo YT

Zajebiste zycze miłego wieczoru i dnia 😂😂 Ps. Zapraszam na mój kanał .... pomożecie mi wbic 1k subow ??

4 miesięcy temu
Paweł Gaming
Paweł Gaming

Trevor pozwolił wam na wzięcie jego helikoptera

4 miesięcy temu
Naznaczony 004
Naznaczony 004

Kocham ten serial

4 miesięcy temu
łukasz chudzik
łukasz chudzik

Elo Def fajny otcinek

4 miesięcy temu
grzybekzdybek gaming
grzybekzdybek gaming

zawaliste

4 miesięcy temu
Maciej Wadówka
Maciej Wadówka

Ja pierdole ale kino i po popcor

4 miesięcy temu
Łukasz Hłosta
Łukasz Hłosta

Genialny serial super fabuła i już układam sobie play listę o nazwie PlanetaMałp

4 miesięcy temu
Gabryś Makara
Gabryś Makara

Od policji do małp. Dobra robota chłopaki !!

4 miesięcy temu
Kamilowsky
Kamilowsky

Super odcinek :) Już się nie mogę doczekać na następny odcinek ☺

4 miesięcy temu
Panda_
Panda_

Hejka kochanie

4 miesięcy temu
Peter na YT m
Peter na YT m

Planeta małp pogrom

4 miesięcy temu
Jack Frost
Jack Frost

Genialna seria ! Świetny odcinek :D Dzięki za miłe kino

4 miesięcy temu
Kolo Kolo
Kolo Kolo

Jack frost co ty tu

3 miesięcy temu
ROCKET 22322
ROCKET 22322

Siema Jack Frost kiedy odc z ruin

4 miesięcy temu
Hamil zły
Hamil zły

Jack Frost kiedy kolejny vlog??????

4 miesięcy temu
Oskar Rachubka
Oskar Rachubka

Jack co ty tu robisz

4 miesięcy temu
admiros 0123456789
admiros 0123456789

Xd ty to mordo

4 miesięcy temu
Backer tv
Backer tv

1miwjsce jak dla mnie

4 miesięcy temu
MAREK MAREK
MAREK MAREK

Super

4 miesięcy temu
IgorcioFC !!!
IgorcioFC !!!

Kurna moja ulubiona seria✨✨

4 miesięcy temu
3nik3odem3 Pro
3nik3odem3 Pro

Zajefajne

4 miesięcy temu
mustangq2
mustangq2

Bardzo fajne gratuluje wyobraźni

4 miesięcy temu
Filip Cajler
Filip Cajler

... ... ...

4 miesięcy temu
Błażej Kalemba
Błażej Kalemba

zaje* ta wasza seria dawaj wiencej takich serii

4 miesięcy temu
vito tubape
vito tubape

super małpa

4 miesięcy temu
Patryko
Patryko

Cała seria ma narazie 50 minut z wszystkich filmów

4 miesięcy temu
Jolanta Matus
Jolanta Matus

2:12 Trevora helicopter

4 miesięcy temu
RETO fan
RETO fan

Ale zajebista seria

4 miesięcy temu
lolpiwa roblox
lolpiwa roblox

ciekawe ile odcinków jeszcze bedzie mam nadzieje że jeszcze dużo😁😁

4 miesięcy temu
MaTUZ
MaTUZ

Gliny z przypadku czy Planeta Małp ?

4 miesięcy temu
WIKTOR Pendziński
WIKTOR Pendziński

Super wjęcej tego

4 miesięcy temu
Filip Dudek
Filip Dudek

30 tys. Wyświetleń i jesteś na karcie na czasie. Nice

4 miesięcy temu
juan 05
juan 05

41 miejsce na liście na czasie👌

4 miesięcy temu
SHÄK0N THC
SHÄK0N THC

juan 05 tera 40

4 miesięcy temu
Paweł K. nic
Paweł K. nic

Lepszego nie widziałem serialu

4 miesięcy temu
WPME Sidovski
WPME Sidovski

kurde chyba nie będę spał tylko będę czekał na odcinek pozdro DEF!!!

4 miesięcy temu
J.K
J.K

9:23 wiecie co to za muzyka?

4 miesięcy temu
Oscaxxo
Oscaxxo

Ciąg dalszy questów z Gothic XDDDD

4 miesięcy temu
FUR1ICE G2A
FUR1ICE G2A

Super

4 miesięcy temu
FUR1ICE G2A
FUR1ICE G2A

42 na karcie na czasie

4 miesięcy temu
____ FILSON ____
____ FILSON ____

Wycofało mi tobie suba oco kaman

4 miesięcy temu
XORIO
XORIO

Do tej małpy głos sexmasterka podkładała nie

4 miesięcy temu
Martyna Misztal
Martyna Misztal

Kto od Kalucha?

4 miesięcy temu
Bartosz Szedler
Bartosz Szedler

A co z klaunem mordercą ???

4 miesięcy temu
TigeRs 1993
TigeRs 1993

Może w następnej produkcji Zwierzogród o tym jak zwierzęta się buntują i szykują apokakipsę i jest tylko jeden człowiek który może to powstrzymać a mianowicie Człowiek-Zwierzak który może się zamienić w każde zwierzę PozdRo

4 miesięcy temu
Mr.RejzerЯ WHITE
Mr.RejzerЯ WHITE

Słabe

4 miesięcy temu
paweł Olejniczak
paweł Olejniczak

Dziwnie się ogląda historie małpy wolał bym aby to byli rozbujnicy ale wciąga i jest zbyt krutkie

4 miesięcy temu
polski pro
polski pro

Zajebistre niecg ta serja pociongnie jeszcze z 5 odc

4 miesięcy temu
Barti XDD
Barti XDD

Uuuuuu kolejny odc. sie fajnie zapowiada

4 miesięcy temu
Szymon Wiśniewski
Szymon Wiśniewski

00:07

4 miesięcy temu
polski pro
polski pro

Bordzo mega emocje sięgają zenitu

4 miesięcy temu

Następny

KLAUN MORDERCA w GTA V