GDYBY YOUTUBE ISTNIA艁 40 LAT TEMU

AbstrachujeTV
AbstrachujeTV

Zapraszamy te偶 na chwile nostalgii i obejrzenie dziwnych polskich reklam na naszym nowym kanale Kiedy艣 To By艂o https://www.youtube.com/watch?v=cSg_2PMOy18

12 dni temu
mateusz dezertx
mateusz dezertx

Nie by艂o parodii kana艂贸w o motoryzacji, malowaniu makija偶u, podr贸偶niczych 馃槈 i poradach budowlanych

5 dni temu
E.V.I.L jest moc
E.V.I.L jest moc

Dawajcie drug膮 cz臋艣膰!!!

7 dni temu
Seba Ja Se Gram
Seba Ja Se Gram

Jeste艣cie zajebisci wida膰 偶e du偶o pracy w to wk艂adacie

9 dni temu
Yuki_ Rogers
Yuki_ Rogers

Niez艂e rurki Czarek 1:25 ( 汀掳 蜏蕱 汀掳)

3 godzin temu
Amelia Krakowiak
Amelia Krakowiak

Czesc jestem marej

11 godzin temu
Amelia Krakowiak
Amelia Krakowiak

Marek*

11 godzin temu
Amelia Krakowiak
Amelia Krakowiak

Czarek robi loda bananowi

11 godzin temu
pan budyn
pan budyn

Co to za nuta (motyw) w 0:17

13 godzin temu
Zuzia Sochi艅ska
Zuzia Sochi艅ska

To z markiem mnie rozwali艂o

15 godzin temu
Basia Wachowicz
Basia Wachowicz

Tamagotchi dopiero by艂o w Polsce w po艂owie lat 90,

17 godzin temu
Maks M
Maks M

Kiedy艣 przetarte jeansy to z bied膮 si臋 kojarzy艂y xD

Dzie艅 temu
Zufis
Zufis

NO W KO艃CU GENIALNY FILM! XD

Dzie艅 temu
Nothing -___-
Nothing -___-

Zr贸bcie drug膮 cz臋艣膰 z live 馃拋

Dzie艅 temu
AsTerra Kana艂 terrarystyczny i nie tylko
AsTerra Kana艂 terrarystyczny i nie tylko

Robili艣cie to w muzeum PRLU

Dzie艅 temu
Kamil Oro艅
Kamil Oro艅

Ten styl, kt贸ry przetrwa dekady... no i macie racj臋, bo w tych wszystkich blokowiskach w Wawie, budowanych za komuny, te meble wci膮偶 stoj膮... Tak samo meble jeszcze z ko艅c贸wki komuny czy np z pocz膮tku lat 90 :D

Dzie艅 temu
The Dark One
The Dark One

ok

Dzie艅 temu
amon tobin
amon tobin

tamagotchi to zabawka lat 90-00 natomiast 40 lat temu popularny mog艂a by膰 (to te偶 w膮tpliwe czy a偶 tak wcze艣nie) konsolka z gr膮 wilk i zaj膮c.

Dzie艅 temu
dominika prus
dominika prus

Kocham ten odcinek

Dzie艅 temu
Jacek Piotrowicz
Jacek Piotrowicz

05:00 - Mariuszu! Aba偶urek masz krzywo na lampce!!! Szufla!

Dzie艅 temu
julianaa 11.04
julianaa 11.04

Kuba klawischer hahahaha

2 dni temu
zbieram 100 ty艣 sub贸w bez film贸w
zbieram 100 ty艣 sub贸w bez film贸w

5:25 rozjeba艂o mnie

2 dni temu
Dragonekk PL Games
Dragonekk PL Games

Szufla

2 dni temu
jakub plewa
jakub plewa

czrnobyl

2 dni temu
z z
z z

Mariusz z mikroprocesora !!!! :D

2 dni temu
Piotr Jjj
Piotr Jjj

Robert rozjebale艣 z tymi wlosami przy tamagochi

2 dni temu
Amadeusz Terczewski
Amadeusz Terczewski

Ale TAMAGO膯I a ie tamagochi!

3 dni temu
polakIN Deuchtsland
polakIN Deuchtsland

Hahaha

3 dni temu
ginny weasley
ginny weasley

Najlepszy odcinek od paru miesi臋cy :D!

3 dni temu
Adam Matwiejczuk
Adam Matwiejczuk

4,50 wath

3 dni temu
little psycho princes
little psycho princes

W domu m贸wi膮 na mnie tolek xD

3 dni temu
Brutus S
Brutus S

Zajebiste, chocia偶 du偶o rzeczy pasowa艂o do lat 80 i 90.

3 dni temu
aleksander mor膮g
aleksander mor膮g

Cudo :) Ale macie nier贸wno pod sufitem - czysta, nieskr臋powana KREATYWNO艢膯 :)

3 dni temu
adrian wors
adrian wors

dobrze cisn膮膰 tego gnoja Marka

3 dni temu
Eren Jeager
Eren Jeager

No to w tamtych czasach by艂 PRAWDZIWY YouTube!

3 dni temu
kapitan bomba
kapitan bomba

Ale pizza jest z francji

3 dni temu
ginny weasley
ginny weasley

taaa, a Napoleon by艂 W艂ochem.

3 dni temu
Pawe艂
Pawe艂

YT w 艣redniowieczu

3 dni temu
Antek Antiz
Antek Antiz

,,Masny powiedz nigdy si臋 nie sprzedamy si臋 telewizji"

3 dni temu
bartekgaw1
bartekgaw1

Kur艂a, Kiedy艣 to si臋 gra艂o 5:15

3 dni temu
Milosz Toloczko
Milosz Toloczko

Atak na kruszwila widze :V

4 dni temu
VolTIX
VolTIX

馃槑 馃憰 馃憱 馃憻 To jest Abstra Ma 0 lat 1 like = 1 rok wiecej. Ile ma? Instrukcja Dostania 5 z informatyki 100% legit wchodzisz na m贸j kana艂 dajesz subka i masz 5 z informatyki normalnie NO SCAM PS:Dzisaj za艂o偶y艂em si臋 o 5 st贸wek 偶e wbije 500 subk贸w mam 2 tygodnie plis :

4 dni temu
Tymoteusz Jaros
Tymoteusz Jaros

Pasut wymiata 馃榾

4 dni temu
Wigrusz
Wigrusz

Pa艂owanko

4 dni temu
Verkoks
Verkoks

Zajebiste ogl膮dam to 3 raz i chce dalej

4 dni temu
Jason Voorhees Pl
Jason Voorhees Pl

Dobre

4 dni temu
Arek RydzkowskiXD
Arek RydzkowskiXD

3:56 muj typowy dziadek

4 dni temu
NIKODEM.G Monster GAME
NIKODEM.G Monster GAME

Dobre dobre kozacki filmik

4 dni temu
XOOX
XOOX

Nareszcie wiem co to tamagotchi XDDD

5 dni temu
Sowa Zosia
Sowa Zosia

Kacpry gromad藕my si臋 XD

5 dni temu
XayLo PL
XayLo PL

Zajebiste!!!!

5 dni temu
Kroi膰 marchewk臋 na milion sposob贸w
Kroi膰 marchewk臋 na milion sposob贸w

Dajcie mi subika prosz臋, to nic nie kosztuje馃槆

5 dni temu
Sutello
Sutello

Na szcz臋艣cie nie istnieje tyle i pies go....was te偶 za te g艂upoty

5 dni temu
Komisarz Ludowy
Komisarz Ludowy

To by艂y PI臉KNE czasy Towarzysze!

5 dni temu
Polski Grudek
Polski Grudek

chcieliby艣cie kolorowe telewizory

5 dni temu
Iwo Baganc
Iwo Baganc

Ja lubi臋 ketchup

5 dni temu
Hybris
Hybris

Pizza to ameryka艅skie jedzenie najs

5 dni temu
Janusz Szaleje
Janusz Szaleje

Nagrajcie codzienne zwyci臋stwa w PRL ale ca艂膮 cz臋艣膰

5 dni temu
Hania Bunia
Hania Bunia

Jak si臋 czujecie z tym ze Rafa艂 nie b臋dzie przez kilka odcinkach bo poszed艂 do serialu 鈥濴epiej p贸藕no ni偶 wcale"?

5 dni temu
Baby doll
Baby doll

Robert jeste艣 zajebisty 馃槀

5 dni temu
Aleksander Chod贸r
Aleksander Chod贸r

Czarek: Jest jeszcze kie艂basa? Pani: jest (汀掳 蜏蕱 汀掳) IF you know what i mean 汀掳 蜏蕱 汀掳

5 dni temu
Szymon Dudzi艅ski
Szymon Dudzi艅ski

Ja to bym zobaczy艂 Lekko Nie B臋dzie w PRL-u :D

5 dni temu
_ KokoseQ _
_ KokoseQ _

Jak zawsze, 艣wietna produkcja馃挭 Uwielbiam was xDDD

5 dni temu
NIKO 15
NIKO 15

Czarek to vampir O_O

5 dni temu
Caroline Gacha
Caroline Gacha

Zr贸b Ci臋 Parodi臋 Ameryki Express 鉂わ笍 np. KielceExpress

5 dni temu
Mudzynek
Mudzynek

Ej zr贸bcie gdyby yt istnia艂 w 艣redniowieczu

6 dni temu
Marcel B
Marcel B

I ten daewoo lanos

6 dni temu
Ma艂gorzata Kopacz
Ma艂gorzata Kopacz

Tamagotchi jest najlepsze!!!!! 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

6 dni temu
Salami TV
Salami TV

Ta parodia Lorda Kruszwila. XD

6 dni temu
Polsor
Polsor

Ale na telewizorze nowe logo TVP.

6 dni temu
Minecraft Making179
Minecraft Making179

bardzo fajne przer贸bki lorda kruszwila wbijajcie na m贸j kana艂

6 dni temu
Darka PL
Darka PL

Kto ogl膮da艂 Masnego na polsacie wczoraj??

6 dni temu
Ba艣ka Rusinek
Ba艣ka Rusinek

3:56 艁o Jezu!!!!! Moja ulubiona cz臋艣膰

6 dni temu
Sr. M
Sr. M

I ta piosenka z ko艅ca XDD

6 dni temu
R贸偶a Zieli艅ska
R贸偶a Zieli艅ska

Mariusz Bibowski 馃槅馃槅馃槅

6 dni temu
YOUNG EXE
YOUNG EXE

Rozwali艂 z tym tamagotchi i pistoletem XD

6 dni temu
Freddiej1637
Freddiej1637

1:49 hah :D

6 dni temu
nickname
nickname

a kogo kana艂 sparadiowali艣cie kiedy przedstawiali艣cie tamagoczi

6 dni temu
asam920
asam920

Hahahaha 艣wietnie zrobione :P Program mikroprocesor najlepszy hahahahahahah

6 dni temu
Anna Kowalczuk
Anna Kowalczuk

Zr贸bcie odcinek pt 'Gdyby Janusz zosta艂 prezydentem Polski'

6 dni temu
Zbyszek Rumi艅ski
Zbyszek Rumi艅ski

Przecie偶 w latach 70ych nie mieli VHS-贸w.

6 dni temu
StrxchY
StrxchY

Kiedy艣 to byuo, a nie teraz, jakis jutueb!

6 dni temu
ANTEHOOD ANTONI1987
ANTEHOOD ANTONI1987

lol :D

6 dni temu
Misiek :3
Misiek :3

Kiedy艣 kur艂a by艂o!

6 dni temu
Demon Blox
Demon Blox

*Kiedy艣 to by艂o*

6 dni temu
bierny xd
bierny xd

Masny sprzeda艂e艣 si臋 plusie ty 艣mieciu tylko Orange

6 dni temu
KilereQ
KilereQ

3:00 ten Czarek xD

6 dni temu
Micha艂 艢wierczy艅ski
Micha艂 艢wierczy艅ski

Klawiszer mo偶e si臋 poca艂owa膰 w dup臋 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

6 dni temu
Tomasz Tomczyk
Tomasz Tomczyk

TW Marek=TW Bolek To wam si臋 uda艂o

6 dni temu
Pikachu Rusiec
Pikachu Rusiec

M贸wi si臋 ,,siema jestem Marek 鈥,a nie cze艣膰 jestem marek

7 dni temu
_ 蟽l喂蠅泻伪 _
_ 蟽l喂蠅泻伪 _

Co Masny robi na Polsacie w gaciach Sumo?

7 dni temu
GreXo Bang
GreXo Bang

Robert jest u nas w ksi膮偶ce z histy

7 dni temu
Fryteq
Fryteq

MASNY W POLSACIE

7 dni temu
Wombat PL
Wombat PL

Masny widia艂em ci臋 w programie Lepiej p贸藕no ni偶 wcale

7 dni temu
Arioszek XD
Arioszek XD

Hej masny moja mama uwa偶a 偶e jeste艣 gejem a ja si臋 ni膮 k艂uce 偶e nie xD G艂upio pisa膰 mi ten kom ale chc臋 jej to udowodni膰 xd

7 dni temu
minecraft pl
minecraft pl

Ten tw Marek to jest dziadek lorda Kruszwila 馃榾馃榾

7 dni temu
Artur Maxon
Artur Maxon

Kur艂a kiedy艣 to by艂o

7 dni temu
karol dragoball
karol dragoball

Z tym lanosem to by艂 wygryw wyjeba艂em si臋 z krzes艂a ze smiechu 馃槀馃槀馃槀馃槀

7 dni temu
Karol S
Karol S

To by艂y oblaty a nie andruty XD

7 dni temu
Odwr贸cony Pomidor
Odwr贸cony Pomidor

Moja babcia ma identyczn膮 meblo艣ciank臋 XDDD

7 dni temu
Hubert Ciura
Hubert Ciura

Nagrajcie 2 cze艣膰

7 dni temu
Damian Dunaj
Damian Dunaj

Czarka lubie najbardziej heh

7 dni temu
Niekryty
Niekryty

Ale ta muzyczka z kowboja mi nostalgie w艂膮czy艂a..;)

7 dni temu
Anna Polak
Anna Polak

W filmiku o technologii nie mog艂o zabrakn膮膰 Kuby Klawitera :D

7 dni temu
Julek Kowalski
Julek Kowalski

Tamagotchi i Pegasus by艂y w latach 90

7 dni temu

Nast臋pny