Fokus - Słodkie Cytryny (SzUsty Blend)

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    SzUstySzUsty

    Trwanie: 3:43

    Życie mężczyzny jest ufarbowane na kolor jego wyobraźni.
    ~ Marek Aureliusz
    ✖ SzUsty:
    facebook.com/szustyblend
    instagram.com/szustyszesc/
    snapchat: szuusty
    ✖ Fokus:
    facebook.com/fokusfanpage/
    instagram.com/pokahontazofficial/
    Blend utworu Fokusa pt: Cytryny z płyty Prewersje.
    ORYGINAŁ:
    plfilm.net/v-wideo-kGKJkfY_DPA.html
    INNE UTWORY:
    plfilm.net/v-wideo-8QPYg8Xmwxg.html
    plfilm.net/v-wideo-T5AVjJfj3ao.html
    plfilm.net/v-wideo-G3kx9LE10yc.html
    plfilm.net/v-wideo-8zBFuIcmnDs.html
    plfilm.net/v-wideo-I4FH_qMYEbk.html
    plfilm.net/v-wideo-WKmkMr8HwZo.html
    TEKST:
    [Intro: Fokus]
    Słodkie cytryny mówi się kiedy mówimy, że wolimy
    Rzeczy, które są, nie te o których śnimy
    Słodkie cytryny mówi się kiedy mówimy, że wolimy
    Rzeczy, które są, nie te o których śnimy - przecząc
    [Zwrotka 1: Fokus]
    Chyba każdy tak ma to chyba jakieś
    Zabezpieczenie że "będzie ok" i tym się naciesz
    Na tym polega ta gra, na tym etapie to pierdolenie
    Bo jeśli tak to gdzie jest mój papier?
    Gdzie jest mój hajs na terapie w Sharm Al Sheikh?
    Na mapie jest wiele takich miejsc jak raj tam to załapiesz
    Polska- co to za kraj? Kraków i papież, wioska z rapem na wysokim pułapie
    Mówisz idź -droga prosta. Nie trzyma cię nic
    Widzisz trzyma mnie tu nić, słowa liryczny wodospad
    Mówisz idź droga prosta, mówię chcesz to tu zostań
    Postaw się chociaż poza zestaw postaw hiphopowca
    Mocne cytryny, słodkie cytryny w końcu
    O czym my tu mówimy leniwy zaskrońcu?
    Wolimy pić driny i bez winy leżeć w słońcu
    Bo lubimy wylegiwać się w gorącu
    [REFRENx2]
    Słodkie cytryny mówi się kiedy mówimy, że wolimy
    Rzeczy, które są, nie te o których śnimy
    Słodkie cytryny mówi się kiedy mówimy, że wolimy
    Rzeczy, które są, nie te o których śnimy - przecząc
    [Zwrotka 2: Fokus]
    Chyba każdy to zna to taki patent gdy
    Zima trzyma myślimy jakby było latem
    Wyobrażamy sobie lans i piasek plaż
    Gdy dusimy się w spalinach miast, dobrze to znasz
    Zatem kilka setek na barze z bratem i hasz
    Wyzwala w nas coś co nas rozwala miasto jest nasze
    Kurczowo przy tym trwasz, czas twoim katem
    Jutro też będzie czas być za pan brat z całym światem
    Iść...
    Droga prosta, by się stąd wydostać - mistrz
    Można żyć z tym co los nam rozdał, a ty twórz i niszcz
    Można iść i mieć krzyż za drogowskaz, lecz po co się chłostać
    Idź i krzycz, ta moc radosna jest w nas, idź za wiosła chwyć!
    Wiesz jak żyć jak życiu sprostać, biegać po pomostach
    Skakać w otchłań i wypływać tam gdzie woda zniosła
    Zapadam w błogostan słodzę dni jak ty, jest wiosna
    Słodkie dni dziś nawet słowa mają słodki posmak
    [REFRENx2]
    KONIECZNIE ZAJRZYJ:
    ✖PEERLESS:
    facebook.com/peerlesspl/
    instagram.com/peerless_pl/
    www.peerless.com.pl
    ✖CLEANT:
    facebook.com/cleantit/
    cleant.it/

    © If any artist or label has copyright issues with my videos (including artists of the images used), please send an e-mail to: szustyblend6@gmail.com and I will remove it immediately!

    SzUsty  blend  sad beat  fokus  lubisz to  cytryny  ciki ciki  vip  pokahontaz  pezet  Przestań  bob one  zetena  remix  taco hemingway  taconafide  klaskaj  spadam  madagaskar  rahim  paktofonika  magik  chillstep  chillout  habitat  guzior  quequality  steprecords  gedz  borofficial  paluch  rekontakt  desperados  

Skaya
Skaya

Wie ktos moze jak nazywa sie podkład? A BLEND JEST ZAJEBISTY🔥🔥🔥🔥🔥

4 dni temu
Artur Spychalski
Artur Spychalski

Super nuta 😉 pozdro 😋

8 dni temu
Pola Sklarzyk
Pola Sklarzyk

Boże Fokus ty masz taki głos że aż ciarki przechodzą jak śpiewasz! ❤️

13 dni temu
psychoPATKA 188
psychoPATKA 188

Mmmm....❤

19 dni temu
bartexx !
bartexx !

MOIM zdaniem oryginał lepszy choć ten blend jest przyjemny do słuchania

24 dni temu
Kwiatek BRS
Kwiatek BRS

O korwa sztos

Miesiąc temu
Piotrek Zetor
Piotrek Zetor

Teledysk idealnie obrazuje ze dziewczyny to ..... nie warto sie starac lepiej sie nimi bawic coraz czesciej lapie te wnioski przy tych cudownych nutach

Miesiąc temu
KicksterTV
KicksterTV

O fajnie, Fokus w końcu nagrał nową płytę :v

Miesiąc temu
Kamil Kącki
Kamil Kącki

Super! Dzięki wielkie za ten utwór! :)

Miesiąc temu
Alan Piotrkowski
Alan Piotrkowski

co to za film ? @SzUsty

Miesiąc temu
I Am
I Am

Just Fokus on Your Heart.

Miesiąc temu
Mateusz Kukowski
Mateusz Kukowski

Gosciu ale miazdzysz szok!!!!!!!!!!!!

Miesiąc temu
Ania xyx
Ania xyx

Nigdy mi sie nie znudzi 😊

Miesiąc temu
Dagmara Sss
Dagmara Sss

Zakochałam się ! 💝

Miesiąc temu
TFee ツ
TFee ツ

blend kozak. imo lepsze niz oryginal ❤

Miesiąc temu
Weronisia08 Piątkowska
Weronisia08 Piątkowska

Kolejny hit na wakacje Fokusa ♥♥♥

Miesiąc temu
We Pal Gume
We Pal Gume

ten bit robi magię z każdego blendu

Miesiąc temu
rdbL
rdbL

jakiś link do samego bitu? tytuł?

13 dni temu
Ras Patrix
Ras Patrix

Jakie to prawdziwe :(

Miesiąc temu
jjaanneekk 444
jjaanneekk 444

Jak nazywa się film z którego te scenki są wzięte?

Miesiąc temu
Gosia
Gosia

.

13 dni temu
Jan Paderewski
Jan Paderewski

Nie wiem

Miesiąc temu
ziemis1
ziemis1

Bit jest autorski ? a jeśli nie to mógłbym prosić o tytuł ?

Miesiąc temu
Bezi
Bezi

mega kurwa jprdl !

Miesiąc temu
mateusxXx1000
mateusxXx1000

SzUsty, czemu nie ma Ciebie na Patronite? Tworzysz świetną muzykę, we własnej interpretacji. (chyba, że o czymś nie wiem)

Miesiąc temu
Anonimowy Anonim
Anonimowy Anonim

Zawaliste

Miesiąc temu
Krystian Stępnik
Krystian Stępnik

Nie no jest masakra

Miesiąc temu
FIFI
FIFI

no i kozak

Miesiąc temu
Zozol
Zozol

Kc ten bit. Trochę nie ogarniam refrenu ale jest super

2 miesięcy temu
zawias13
zawias13

co to za instrumental???

2 miesięcy temu
Róża Kruczek
Róża Kruczek

Jaki film z teledysku? 😍

2 miesięcy temu
Oliviaminecraft 12
Oliviaminecraft 12

Jprl, no hit normalnie❤❤❤ Polecam ,,Bardzo Proszę", ,,Nie obchodzi mnie nic" i ,,Gdybyś nie istniała" Też wykonawcy "szUsty"

2 miesięcy temu
Damian Łukasik
Damian Łukasik

Sztosiwo

2 miesięcy temu
Kejsa Koko
Kejsa Koko

hahahah

2 miesięcy temu
Hanka
Hanka

JPRDL TWOJE WERSJE SĄ O WIELE BARDZIEJ ZAJEBISTE OD ORYGINAŁÓW !

2 miesięcy temu
Karo Laaa
Karo Laaa

Petarda 💪😍

2 miesięcy temu
Szymon Magiera
Szymon Magiera

Proszę o Akordy

2 miesięcy temu
maksior XD
maksior XD

dawaj wincyj kurłaaaa...!!!!!

2 miesięcy temu
alquatraz z
alquatraz z

daje rade, ale zostanę przy oryginale w tym przypadku

2 miesięcy temu
Wado Blend
Wado Blend

Rozpie*ol jak zawsze !❤

2 miesięcy temu
Julia Burgiel
Julia Burgiel

CUDO

2 miesięcy temu
Papierz Król
Papierz Król

Nie siadło, ta nuta akurat ma swój urok i oryginał lepszy, to tylko opinia

2 miesięcy temu
PalaczoS
PalaczoS

Czym w się tu jaracie? Fokus swoje muzyka swoje pasuje to wszystko jak pięść do oka

2 miesięcy temu
BlackPearl
BlackPearl

Dla odmiany Fokus. Nie wiem jak to robisz, ale jesteś czarodziejem. ❤💪

2 miesięcy temu
Drami 01
Drami 01

Genialne ❤

2 miesięcy temu
Agatha
Agatha

I'm French so I don't understand your lyrics, but the melody is very well, I love it!!

2 miesięcy temu
Gosia
Gosia

CIAARY

2 miesięcy temu
Miłosz 1823
Miłosz 1823

Nowa miłość!❤ Szuuuuusty 👑

2 miesięcy temu
Kuba Piech
Kuba Piech

Kozak💕❤❤❤

2 miesięcy temu
GARY Blend
GARY Blend

czyli klucz się odnalazł :D proooops !

2 miesięcy temu
TyDyYaye
TyDyYaye

Podkład ktoś?

2 miesięcy temu
Blok_Naturalny Studio
Blok_Naturalny Studio

Jak zwykle mistrzostwo! pozdrawiamy! ;)

2 miesięcy temu
Motocyklowa Poduszka
Motocyklowa Poduszka

Ale to jest dobre!

2 miesięcy temu
Szymon Bylicki
Szymon Bylicki

Będziesz dodawać też na soundclouda ?

2 miesięcy temu
Szymon Bylicki
Szymon Bylicki

SzUsty kieeeedy ?

2 miesięcy temu
SzUsty
SzUsty

Szymon Bylicki będę:)

2 miesięcy temu
Ray
Ray

sztosik pozdro

2 miesięcy temu
Kinga Czuprynska
Kinga Czuprynska

Super piosenka HIT❤❤❤

2 miesięcy temu
waszkorb :
waszkorb :

Fest to lubia...tys jest dobry karlus i starej mi się dali to Ci kupia jakiś maszkyt 😊

2 miesięcy temu
Andrzej K
Andrzej K

mistrzostwo ;)

2 miesięcy temu
Agnieszka Lajblich
Agnieszka Lajblich

Wpadło w ucho ;***

2 miesięcy temu
ŁYKO
ŁYKO

2 miesięcy temu
bleesya
bleesya

SZUSTY SZTOSIK NORMALNIE SŁODKA CYTRYNA!!!!❤️❤️❤️

2 miesięcy temu
Queen Girl
Queen Girl

Aaaa znowu rozjebałeś! Kocham❤

2 miesięcy temu
Natalia xxx
Natalia xxx

Jezu jakie to jest mega 😍✌

2 miesięcy temu
Konrad
Konrad

Jak oglądam teledysk to słyszę tylko podkład.... i czuję pustkę.😔

2 miesięcy temu
Roth eriis
Roth eriis

Kocham

2 miesięcy temu
Rapu Amator
Rapu Amator

We we gosciu

2 miesięcy temu
szymo123123
szymo123123

Masno ni 😂😂😂

2 miesięcy temu
Multix 2K16
Multix 2K16

Kozak nuta

2 miesięcy temu
6BONE
6BONE

aleś to zgwałcił

2 miesięcy temu
svbrozyvip
svbrozyvip

Gut gut not bad dude :>

2 miesięcy temu
Hejna
Hejna

No ci powiem szusty że rozpierdoliło 😍😘

2 miesięcy temu
Bonzo GrZeSiO
Bonzo GrZeSiO

Bajkaaaa💚💚

2 miesięcy temu
truskavkove love
truskavkove love

Co to jest za sztos to ja nie mam słów.. SzUsty, Ty nigdy nie zrobisz złego blendu.

2 miesięcy temu
ADISON
ADISON

Fajne to 😍

2 miesięcy temu
Lina X
Lina X

Uwielbiam

2 miesięcy temu
Vigil0nmyballs
Vigil0nmyballs

Słodkie cytryny i co.. Słabe w uj.

2 miesięcy temu
na kk
na kk

Kocham To!😍

2 miesięcy temu
Szymon nieznalski
Szymon nieznalski

Co za qrwa przekocur

2 miesięcy temu
Szataaan Pl
Szataaan Pl

Zajebista muza!! Kiedy więcej?

2 miesięcy temu
PanDa Deagla
PanDa Deagla

Sztosss 👍👍👌💪

2 miesięcy temu
TeeMKa91
TeeMKa91

SzUsty uwielbiam twoje blendy ale ten z fokusem kawalek miodzio & slodkie cytryny :)

2 miesięcy temu
Old Star
Old Star

Blend kozak :D Może kolejny blend zrobisz z jakąś nową piosenką młodego m bo taki dobry raper a teraz ma tak mało wyświetleń

2 miesięcy temu
no siema
no siema

Szukam nazwy filmu help!!!!!

2 miesięcy temu
Maciej Niemiec
Maciej Niemiec

1 miejsce na czasie murowane!!! :)

2 miesięcy temu
Cartman
Cartman

Kozak, rób to dalej mordo.

2 miesięcy temu
Adrian Guroś
Adrian Guroś

I znów kozak 👌👌

2 miesięcy temu
fajna lasia
fajna lasia

CUDOWNE ❤️

2 miesięcy temu
Konrad Czerepak
Konrad Czerepak

Zajebiatee SZTOS na maxa

2 miesięcy temu
kubek kubek
kubek kubek

Jak to na luzaku w radiu może lecieć. SZTOS 💪💕

2 miesięcy temu
Masło Masełko
Masło Masełko

Pierwszy raz słyszę A już się zakochałam ❤ cudoooowne

2 miesięcy temu
Tomasz Mackowiak
Tomasz Mackowiak

Super

2 miesięcy temu
Mateusz kołomanski
Mateusz kołomanski

Kolejny zajebisty blend ps. zajebiste masz te cytaty w opisach :P :D

2 miesięcy temu
Babeczka Oreo TV
Babeczka Oreo TV

Japierdziele... ❤️❤️❤️

2 miesięcy temu
Adam Szadejko
Adam Szadejko

Potega 👌😎

2 miesięcy temu
LeMikz YT
LeMikz YT

Jak ty to robisz? Poprostu szacun :)

2 miesięcy temu
Ycek
Ycek

Więcej Fokusa!

2 miesięcy temu
DunCan
DunCan

cudooo💕

2 miesięcy temu
Kielon
Kielon

Yyyyyyy rozjebał

2 miesięcy temu
Aquila
Aquila

Słuchałem już oryginału a blend, miodzio!

2 miesięcy temu
łap niezły rap
łap niezły rap

W koncu zajebisty blend z tym tekstem fokusa. 5

2 miesięcy temu
Wera 123
Wera 123

Super❤❣

2 miesięcy temu
Szymon G
Szymon G

Genialne!!! 🔥🔥🔥

2 miesięcy temu
Maszux X
Maszux X

Świetne oby tak dalej 😃😉

2 miesięcy temu

Następny