Filipek ft. ReTo - Życie jest piękne (prod. PSR)

  • Opublikowany 3 miesięcy temu

    QueQualityQueQuality

    Trwanie: 3:41

    Zamów album w wersji standardowej:
    queshop.pl/cd/filipek-rozdzial-zamkniety-preorder-wersja-standardowa
    "Życie jest piękne" w dystrybucji cyfrowej:
    www.soundline.biz/FilipekFeatReToNataliaTrocewiczZycieJestPiekne
    iTunes itunes.apple.com/pl/album/%C5%BCycie-jest-pi%C4%99kne-feat-reto-natalia-trocewicz-single/1407225401?l=pl&ls=1&app=itunes
    Apple Music itunes.apple.com/pl/album/%C5%BCycie-jest-pi%C4%99kne-feat-reto-natalia-trocewicz-single/1407225401?l=pl
    Tidal listen.tidal.com/album/91466626
    Wimp play.wimpmusic.com/album/91466626
    Spotify open.spotify.com/album/4zAjSeM9uy3L2DIckzq9KF
    Deezer www.deezer.com/pl/album/67522602
    Google Play play.google.com/store/music/album/Filipek_feat_ReTo_Natalia_Trocewicz_%C5%BBycie_jest_pi%C4%99?id=Bvspj52yk5msw2gfuqhrwkgrsh4
    Empik.com www.empik.com/zycie-jest-piekne,p1205879134,ebooki-i-mp3-p
    Plus Music plusmusic.pl/album/3906893/zycie-jest-piekne
    PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/utwor.html?pid=2962717&artistId=786534&t=Filipek+feat+ReTo+Natalia+Trocewicz%2BZycie+jest+piekne
    Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/utwor.htm?pid=5302377
    Filipek na fb: facebook.com/baronfilipek
    QueQuality na fb: facebook.com/quequalitypl
    Prezentujemy trzeci klip promujący nowy album Filipka pt. "Rozdział Zamknięty". Gościnnie w numerze udzielili się ReTo oraz Natalia Trocewicz. Za produkcje numeru odpowiada PSR, natomiast teledysk to dzieło ekipy Distort Media.
    Rozdział Zamknięty jest podsumowaniem dotychczasowe twórczości artysty oraz najbardziej ambiwalentną płytą jaką nagrał. Po lekkim i przyjemnym Młodym Bukowskim oraz ciężkiej i lirycznej Grze na Emocjach pora na huśtawkę nastrojów jaką jest nowy projekt.
    Jest to połączenie obu poprzednich płyt i zakończenie życiowej trylogii która wiązała się z tymi płytami. Płyta cechuje się olbrzymią różnorodnością, każdy kawałek wyraża coś innego, każdy kawałek jest napisany w innym stanie emocjonalnym, a jednocześnie łączy się w całość gdyż jedynym wspólnym mianownikiem jest emocjonalna sinusoida.
    Płytę wsparli najlepsi producenci tacy jak Foux, PLN Beats, PSR, Secret Rank oraz Megot.
    Goście są póki co tajemnicą, jednak można liczyć na ciekawe ksywki.
    W klipie zostały wykorzystane materiały koncertowe nadesłane przez fanów oraz z następujących źródeł:
    Bitwa o Hype / Koncert Premierowy:
    plfilm.net/v-wideo-OMkoAyFnBD8.html
    HHNS - Hip Hop Non Stop:
    plfilm.net/v-wideo-E4r4nJOiE8c.html
    Lil Grycek / Wrocław Live 2018
    plfilm.net/v-wideo-026Dc-5wslU.html
    EVENT Club & Restaurant
    plfilm.net/v-wideo-l6ixU-BN1r0.html
    Questival
    plfilm.net/v-wideo-mRPi7KIecrg.html
    plfilm.net/v-wideo-N2Ug1N0bAN8.html
    Wszystkim serdecznie dziękujemy!
    Title: Życie jest piękne
    Artist: Filipek;
    Featuring: ReTo;
    Chorus: Natalia Trocewicz;
    Producer: PSR;
    Lyrics: Filipek;
    Album: Rozdział zamknięty;
    Mix / Master: Foux;
    Video: Distort Media;
    Label: QueQuality

    Filipek  ReTo  Natalia Trocewicz  Życie  jest  piękne  kiedy  grasz  na scenie  ze swoim przyjacielem  gdy mama Cie  wita  obiadem w niedziele  PSR  Rozdział  Zamkniety  Autorefleksja EP  moje żetony  na stole pytają  czy dalej chce grać  Szpilka  z Wilderem  znów  z chłopakami wyruszamy w Polske  żyjąc marzeniami  bede jak oni  co to  ten  fejm  QueQuality  Que  Quality  

Amelia Rosińska
Amelia Rosińska

ReTo sie zajebiscie wpasowal w bit 😎💪

Dzień temu
Ga Rixx
Ga Rixx

Filipek wróć do freestyle'u

3 dni temu
zosia zonia
zosia zonia

Wyjebało poza skalę

5 dni temu
Tybur
Tybur

Nuta która leci na końcu? Ktoś coś?

5 dni temu
Materfwds Tyhc
Materfwds Tyhc

Reto przewijany reszta na propsie

9 dni temu
DeGIE
DeGIE

Zeby promować Filipa ReTo specjalnie tak nawija niewyraźnie czy on tak ma?

12 dni temu
Weronika Piątkowska
Weronika Piątkowska

Reto i Filipek zajebisty kawałek . do końca życia będe słuchać

14 dni temu
Julek Julek
Julek Julek

Reto zajebiscie mi się podoba jak pod koniec pojechałes. Zajebiste urozmaicenie.

15 dni temu
Sandra Nowakowska
Sandra Nowakowska

O ta, Igor ❤

16 dni temu
xmatek 97
xmatek 97

Kto jest właścicielem Quequality?

17 dni temu
mocny 9
mocny 9

Reto jest kurwa mistrzem młodego pokolenia!

18 dni temu
love music
love music

Reto wygląda trochę jak Wojciech Szczęsny xdxd

20 dni temu
EMCEmadafaka
EMCEmadafaka

Reto to gówno

21 dzień temu
Julia Bober
Julia Bober

#dzikiedensyigora

22 dni temu
Julia Bober
Julia Bober

To było przez całe wakacje ze mną

22 dni temu
Dabująca Mona Lisa
Dabująca Mona Lisa

W tej piosence bardziej mi się podoba wokalnie Filipek

23 dni temu
Maciek Milczanowski
Maciek Milczanowski

Jak się nazywa ta piosenka ze zwiastunu na samym końcu???

25 dni temu
Antiosek
Antiosek

Kto ten Reto

27 dni temu
Bejonardo Lavinczi
Bejonardo Lavinczi

Piękne to są densy ReTo

28 dni temu
Antos73 & PatykPL
Antos73 & PatykPL

Kiedy wyjdzie ten kawałek na YT z końca? Bo jeszcze nie wyszedl

28 dni temu
KubiX
KubiX

Antos73 & PatykPL jest już od dawna Filipek - Tak tutaj gram rap

27 dni temu
Moniaaa2135
Moniaaa2135

Czemu większość wbija tylko dlatego że jeste Reto... japierdole 😒😒

Miesiąc temu
KrisHD 7
KrisHD 7

Za mało ReTo

Miesiąc temu
Adam Liszewski
Adam Liszewski

1:58 nie ma za co ;))

Miesiąc temu
Adam Liszewski
Adam Liszewski

co ty gaworzysz ?

16 dni temu
ViS
ViS

ktoś tam zakłóca bit

20 dni temu
Sałata YouTuber
Sałata YouTuber

O:50

Miesiąc temu
Olciak B
Olciak B

Reto ma zespół niespokojnych rąk???

Miesiąc temu
Człowiek Wazon
Człowiek Wazon

Chyba dwoch z najmniej ciekawych graczy polskiego mainstreamu

Miesiąc temu
Marek S
Marek S

nice

Miesiąc temu
Karol Kowalewski
Karol Kowalewski

Tak to jest jak król podziemnego freestyle wchodzi w mainstream

Miesiąc temu
PolishRacer
PolishRacer

:)

Miesiąc temu
Maniaczek_ Polska
Maniaczek_ Polska

2:00 jest reto

Miesiąc temu
stv123
stv123

#RETO wjechał z bitem

Miesiąc temu
ViS
ViS

no i to jak

Miesiąc temu
Michuu Ksj
Michuu Ksj

Jaki przekaz takie coś jest meeega ciężkie do znalezienia w tych czasach 😂

Miesiąc temu
Princess And Queen
Princess And Queen

Jak zawsze wolę ReTo💞✌

Miesiąc temu
ViS
ViS

Reto najlepszy nie ma sobie równych nie ważne jak nawinie

Miesiąc temu
Kaprys Man
Kaprys Man

Filipek > ReTo.

Miesiąc temu
Susan Blow
Susan Blow

Sztosik

Miesiąc temu
Przemysław XXI
Przemysław XXI

jebane autotuny, łapka w dół i zgłaszam filmik jako działania niebezpieczne -> samobójstwo/samookaleczanie

Miesiąc temu
Przemysław XXI
Przemysław XXI

prawie jakbyś mi człowieku powiedział, że zamek z gówna jest ładny i żebym sam sobie ulepił gówno-twierdzę xd nie będę dotykał gówna, nawet jeżeli ktoś zrobi z niego jebanego Optimusa Prime'a

Miesiąc temu
Dawid Ławnick
Dawid Ławnick

co ty piszesz człowieku skoro piszesz jebany autotune i wgl to zrób coś takiego .....

Miesiąc temu
Anna Bożek
Anna Bożek

Kto subskrybuje Kruszwila jub daje like

Miesiąc temu
Anna Bożek
Anna Bożek

By to wyśmiał

Miesiąc temu
Anna Bożek
Anna Bożek

Kruszwil by to wymiar

Miesiąc temu
Anna Bożek
Anna Bożek

Flaha

Miesiąc temu
Anna Bożek
Anna Bożek

Flaga dobre że nie BLACHA

Miesiąc temu
ol3ksandra
ol3ksandra

Gdzie reto tam ja😋

Miesiąc temu
Gabrilela Brodowska
Gabrilela Brodowska

Najsss Niech ReTo nagra nowy kawałek żeby śpiewał tak jak tu :3

Miesiąc temu
Barbara Ratusznik
Barbara Ratusznik

Hunowe

Miesiąc temu
ViS
ViS

XD

Miesiąc temu
Śmiech TV
Śmiech TV

Czy wam też bardziej wchodzi zwrota Filipka niż Reto?

Miesiąc temu
ViS
ViS

Reto zawsze ratuje nuty

Miesiąc temu
kaszub
kaszub

xd

Miesiąc temu
Miranda Mira
Miranda Mira

Nie xD ReTo uratowal

Miesiąc temu
Miranda Mira
Miranda Mira

Nie xD ReTo uratowal te njte

Miesiąc temu
Kamiś SV
Kamiś SV

Jak sie nazywa nutka na końcu?

Miesiąc temu
Mamoto Live
Mamoto Live

Kto pamięta Filipek vs Milan xD

Miesiąc temu
Szymon Tworkowski
Szymon Tworkowski

Jedna z niewielu nut gdzie osoba na feat'cie rozje*ała cały kawałek XD

Miesiąc temu
Mandera
Mandera

Życie jest piękne :)

Miesiąc temu
marcino 10
marcino 10

Filipek wedlug mnie zaslugujesz na wieksza popularność

Miesiąc temu
Wiktor Zakrzewski
Wiktor Zakrzewski

ReFi

Miesiąc temu
Eryk Chrustek
Eryk Chrustek

2:32 nowy sącz

Miesiąc temu
Rafał Boimski_synku
Rafał Boimski_synku

Dla Igora wszedlem i sie nie zawiodlem na nim jak zawsze

Miesiąc temu
marian hapstfu
marian hapstfu

zajeeeee

Miesiąc temu
Fabixior 633
Fabixior 633

reto śpiewał jakby mu się nie chciało

Miesiąc temu
Kradzione Śmieszne Filmiki
Kradzione Śmieszne Filmiki

tbh jestem tu tylko dla filipka ;p

Miesiąc temu
MieciuX 1
MieciuX 1

zycie jest piekne gdy grasz na scenie z boberem

Miesiąc temu
Paweł Kowalski
Paweł Kowalski

Kto od Bediego?

Miesiąc temu
Drift _45
Drift _45

2:00

Miesiąc temu
M M
M M

ReTo Jak sie wjebal w jego zwrtoe no Kozak nuta :D

Miesiąc temu
ViS
ViS

2 MILIONY PYKŁY :)

Miesiąc temu
PoryW Official
PoryW Official

Ponad 2 tys osób nie ma życia

Miesiąc temu
szustak_ 2017
szustak_ 2017

Co to za piosenka ta na końcu?

Miesiąc temu
szustak_ 2017
szustak_ 2017

+KubiX dzięki

Miesiąc temu
KubiX
KubiX

szustak_ 2017 Filipek - Tak tutaj gram rap

Miesiąc temu
Janusz Nowak
Janusz Nowak

ten moment kiedy tanczysz do leniwego trapu a rapuje kwadratowy oldschoolowiec 1:22

Miesiąc temu
Kaimo
Kaimo

Mordeczki kto subik za subik 😎🔥💪

Miesiąc temu
Kaimo
Kaimo

Życie jest piekne gdy grasz na scenie ze swym przyjacielem 😎❤💪🔥

Miesiąc temu
Bartek GameS
Bartek GameS

Przy filipku na 1.5

Miesiąc temu
ViS
ViS

multi kozak

Miesiąc temu
Krokowskyy 77
Krokowskyy 77

2 mln 🔥

Miesiąc temu
Liv :3
Liv :3

Sztosik👌🔥

2 miesięcy temu
Patryk Kaźmierczak
Patryk Kaźmierczak

Jaki tytuł będzie mieć piosenka zapowiedziana na końcu? 3.21-3.41

2 miesięcy temu
ViS
ViS

ona już wyszła dawno https://www.youtube.com/watch?v=ewGVG-45-jM

Miesiąc temu
miszcz unio
miszcz unio

SZTOSOWA PARTYJA

2 miesięcy temu
AgenTBijacz6 9
AgenTBijacz6 9

fajne

2 miesięcy temu
Itz_ Kubolo
Itz_ Kubolo

Filipiek i Reto Kocham Was❤️❤️

2 miesięcy temu
Sebastian Zduniak
Sebastian Zduniak

Jebać audiotuna!!!

2 miesięcy temu
Janusz Kowalski
Janusz Kowalski

Reto rozjebał

2 miesięcy temu
DoneKK Gaming
DoneKK Gaming

To ma tylko 1.9 mln halo ludzie A no sory taco wszyscy słuchają

2 miesięcy temu
Manchester United
Manchester United

taco to łak a i taconafide to najgorszy projekt w historii

Miesiąc temu
Młody Kamerzysta
Młody Kamerzysta

2:00

2 miesięcy temu
Mei Nishi
Mei Nishi

2 miesięcy temu
JeSiOn Tv Clash Royal
JeSiOn Tv Clash Royal

Reto ooo ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Filipek też spoko

2 miesięcy temu
Adrian Sznura
Adrian Sznura

filipie kupi kupiłem płytę gdzie mój obiecany kielon (kto kupił wie o co chodzi )

2 miesięcy temu
Czaruś
Czaruś

Co to za nuta ostatnia ??

2 miesięcy temu
Bartek GameS
Bartek GameS

Najlepsze 2 odsłuchanie!

2 miesięcy temu
Piotrek Hehe
Piotrek Hehe

jak by tu filipka wyjebac to moze by sie dalo sluchac

2 miesięcy temu
Arkadiusz Rozdeba
Arkadiusz Rozdeba

Refren taki rak ja u beszczela ze szpakiem....Masakra

2 miesięcy temu
klaudenty pompa
klaudenty pompa

Nuta maga wpada w Ucho👂👂👂

2 miesięcy temu
Mc Kwak
Mc Kwak

Nawet Reto nie pomógł

2 miesięcy temu
Pizda na Enduro
Pizda na Enduro

Życie jest piękne gdy patrzysz w lustro i widzisz palemkę

2 miesięcy temu
PrzemekPL5
PrzemekPL5

Gdyby nie filipek to by było fajne

2 miesięcy temu
EMCEmadafaka
EMCEmadafaka

Tak zajebisty kawalek reto potrafil spierdolic w 30 sekund

2 miesięcy temu
Pat0 llo
Pat0 llo

Nienawidze kurwy filipka

2 miesięcy temu
Pasio997
Pasio997

Czemu to ma tak mało wyświetleń

2 miesięcy temu
Darek Owczarek
Darek Owczarek

Jeśli chodzi o flow postęp niezły, tekst mi zbyt nie pasuje ale tylko subiektywna opinia. Fryz masz stylizowany na Stiches'a hehe.

2 miesięcy temu
?Kacper¿
?Kacper¿

Filipek czemu jest taka godzina ?

2 miesięcy temu
goblin
goblin

Filipek 10/10 RETO 8/10

2 miesięcy temu
Cannibilized Remains
Cannibilized Remains

Meh gówno. Idę se Metalu posłuchać

2 miesięcy temu
Gracjan pl
Gracjan pl

🔥🔥🔥🔥

2 miesięcy temu
Wincenty Kadłubek
Wincenty Kadłubek

ReTo, wybacz, ale robisz się powoli asłuchalny z tym auto-tune'm.

2 miesięcy temu
Dawid Neumann
Dawid Neumann

2 miesięcy temu
Jan Waśniewski
Jan Waśniewski

Filipek 8/10 ReTo 10/10 Ale pasują do siebie 😀🔥

2 miesięcy temu
Tomek Szarpak
Tomek Szarpak

Filipek kiedy wpadasz do pomarańczy w Kato ?:D

2 miesięcy temu

Następny