ENJOY - Zaczarowała Mnie (Oficjalny Teledysk)

  • Opublikowany 5 miesięcy temu

    POLSKIE DISCOPOLSKIE DISCO

    Trwanie: 3:37

    SUBSKRYBUJ KANAŁ POLSKIE DISCO
    plfilm.net/us/TheDiscopolo
    ENJOY FANPAGE
    facebook.com/EnjoyMuzyk/
    KONCERT Plejada-Event , 696 707 273, e-mail: plejada.bok@gmail.com
    www.plejada-event.pl/
    Muzyka/Słowa - Marek Biedrzycki
    POBIERZ
    soundline.biz/EnjoyZaczarowalamnieRadioEdit
    iTunes itunes.apple.com/pl/album/zaczarowa%C5%82a-mnie-radio-edit-single/1382761669?l=pl
    Apple Music itunes.apple.com/pl/album/zaczarowa%C5%82a-mnie-radio-edit-single/1382761669?&app=Music
    Tidal listen.tidal.com/album/88691833
    Wimp play.wimpmusic.com/album/88691833
    Spotify open.spotify.com/album/44GW8nCZrf3ZbXsY7WrPy3?si=F11nE100TCWbT0J5olg93Q
    Deezer www.deezer.com/pl/album/63307512
    Google Playplay.google.com/store/music/album/Enjoy_Zaczarowa%C5%82e%C5%9B_mnie_Radio_Edit?id=Bo6ai5hie7wnuuo2hyqcoiwq2jq
    Empik.com www.empik.com/zaczarowales-mnie,p1201247355,ebooki-i-mp3-p
    Plus Music plusmusic.pl/album/3897331/zaczarowala-mnie-radio-edit
    PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=243671&artistId=608581&t=Enjoy%2BZaczarowa%C5%82a+mnie+%28Radio+Edit%29
    Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/album.htm?albumId=566116

    Ustaw utwór ZACZAROWAŁA MNIE zamiast sygnału oczekiwania na połączenie.
    Wyślij OR852 na numer 80833 (0 zł)
    Abonament miesięczny:
    Play - 2 zł
    Plus - 2,02 zł
    T-Mobile - 4,99 zł
    Orange - 4 zł
    reg. halodzwonek.pl

    enjoy  zaczarowala mnie  enjoy zaczarowala mnie  na ziemi raj  jedeno male zdjecie  slonce i deszcz  jestes dla mnie mega  czasoprzestrzen  basta  effect  boyfriend  bananowe skory  jada na zabawe  disco polo 2018  nowosc disco polo 2018  nowosc 2018  nowosc  z nami tancz  piekni i mlodzi  playboys  power play  disco polo  polskie disco  loverboy  

☆ EFFECTowni ☆
☆ EFFECTowni ☆

Świetnie się pracowało! Pięknie wyszło! POWODZENIA! 😉😉😉

5 miesięcy temu
Małgorzata Bryk
Małgorzata Bryk

Kocham ich i to

Miesiąc temu
LESZEK DUDKOWIAK
LESZEK DUDKOWIAK

Kocham to

2 miesięcy temu
Rafal 78
Rafal 78

☆ EFFECTowni ☆ AMEKLA

2 miesięcy temu
lidzia skupniewicz
lidzia skupniewicz

Jest super. Sliczna dziewczyna.super

21 godzinę temu
Adrian B
Adrian B

P. Paulina w teledysku jest piękna i zmysłowa brawo dla osoby odpowiedzialnej za teledysk ale aparat na zębach hhmm CZY P. PAULINA MOŻE BYĆ JESZCZE PIĘKNIEJSZA :) POZDRO OD FANA :)

14 dni temu
MFR Stunt Team
MFR Stunt Team

No ja tam gitary która jest w teledysku nie słysze xd

16 dni temu
Marta Wadowski
Marta Wadowski

Slicznie Ci było w jaśniejszych włoskach;-).... Pozdrawiam super parkę....więcej takich kawałków”effectownych”✋🏻🇺🇸👍🏻

17 dni temu
Klaudia Szabat
Klaudia Szabat

Super 😃❤️

17 dni temu
Marta Wadowski
Marta Wadowski

UWIELBIAM WAS!!!!😻😻😻😻🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸😘😘😘😘😘😘✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

17 dni temu
Nsywuś :D
Nsywuś :D

Kto z Pazdziernika ? :D

18 dni temu
Mariusz Miecznikowski
Mariusz Miecznikowski

ekstra teledysk. Czekam na więcej😀😀😀

21 dzień temu
MetroX Official
MetroX Official

Codziennie slucham po kilka razy brawooo chlopaki

23 dni temu
Dancoo Asda
Dancoo Asda

I ten vokal kobiety mmm :)

29 dni temu
Talisman Art Media
Talisman Art Media

Miła produkcja miło sie słucha ;) zapraszam do mnie na kanł ;)

Miesiąc temu
Basia Machał
Basia Machał

😚😙😚😚😚😚😚😚😚

Miesiąc temu
Kamil Marciniak
Kamil Marciniak

Super duet, utwory jeszcze lepsze. Powodzenia w realizacji kolejnych super kawałków:)

Miesiąc temu
BRONCIO HUGO EBEL
BRONCIO HUGO EBEL

Czemu on ma sperme w ustach ?? Dajcie serce HA HA

Miesiąc temu
Monika Rembeckasbmnbslshiuy zupełnie, iajhbhnnmj
Monika Rembeckasbmnbslshiuy zupełnie, iajhbhnnmj

Zajebista piosenka 😉😉😉😉

Miesiąc temu
Patryk Stachowicz
Patryk Stachowicz

ekstra nuta ziom pozdro

Miesiąc temu
Karolina Szwed
Karolina Szwed

Zajefajajna

Miesiąc temu
Aleksandra Lipczewska
Aleksandra Lipczewska

Bardzo fajna 🙂❤

Miesiąc temu
ToKaRPL
ToKaRPL

guwno

Miesiąc temu
Małgorzata Bryk
Małgorzata Bryk

Super

Miesiąc temu
Katarzyna Majewska
Katarzyna Majewska

Super u mnie numer 1 na liście ,, ulubione piosenki''😜 pozdrawiam wszystkich😉

Miesiąc temu
Angelika Spadlińska
Angelika Spadlińska

Świetna piosenka 😀 fajnie wpada w ucho ✌

Miesiąc temu
Kinga Uminska
Kinga Uminska

Jak dla mnie? Bomba!❤❤❤

Miesiąc temu
LESZEK DUDKOWIAK
LESZEK DUDKOWIAK

Ja ich kocham i super piosenka

Miesiąc temu
Oddajcie Lwów
Oddajcie Lwów

Na poczatku myslalem, ze to piosenka basty bardzo podobne wokale

Miesiąc temu
Sandra Modlibowska
Sandra Modlibowska

Bs

Miesiąc temu
Michał Wojciechowski
Michał Wojciechowski

czy tam występuje Eva Basta

Miesiąc temu
Michał Wojciechowski
Michał Wojciechowski

nie no bomba jak nic

Miesiąc temu
Ignacy Kozyra
Ignacy Kozyra

Fajna piosenka o miłości.

Miesiąc temu
Michał Przyborowski
Michał Przyborowski

w chuj zajebista piosenka

Miesiąc temu
Aguśka25
Aguśka25

Wpada w ucho

2 miesięcy temu
Klaudia Chwałka
Klaudia Chwałka

Świetna 😍

2 miesięcy temu
Karol Majek
Karol Majek

Ta kobieta jest sliczna

2 miesięcy temu
LESZEK DUDKOWIAK
LESZEK DUDKOWIAK

Kocham Cię i to

2 miesięcy temu
Damian Zawistowski
Damian Zawistowski

Świetny utwór z dobrym teledyski em pozdrawiam serdecznie

2 miesięcy temu
Amelia Lewandowska
Amelia Lewandowska

alan walker

2 miesięcy temu
Amelia Lewandowska
Amelia Lewandowska

vito i bella roblox

2 miesięcy temu
Amelia Lewandowska
Amelia Lewandowska

zaczarowala mnie

2 miesięcy temu
Spotlight Photoblog
Spotlight Photoblog

Jej głos 😨 niesamowity 😍

2 miesięcy temu
Patrycja Kacprzak
Patrycja Kacprzak

Super......

2 miesięcy temu
Natalia tadajewska
Natalia tadajewska

Super nuta 😀 do rytmu do tańca słuchania dla mnie bomba tak trzymaj dalej ekstra najlepsi

2 miesięcy temu
Malgorzata Malczewska
Malgorzata Malczewska

fajna piosenka

2 miesięcy temu
Oliwia Warzych
Oliwia Warzych

zaczarowała mnie zaczarowała mnie zaczarowała mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarował mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta w twoich oczach widzę nieba blask pragnę cie jak swobody pragnie ptak swym uśmiechem dajesz radość mi jesteś słońcem mym na pochmurne dni zaczarowała mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarował mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarowała mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarował mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta twoje usta mówi do mnie tak kochaj jakby juto miał się skończyć świat w twoich oczach płyną szczęścia łzy jesteś wiatrem mym, na upalne dni zaczarowała mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarował mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarowała mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta zaczarował mnie o nic nie muszę pytać dobrze wiem czego chce w moich myślach wciąż czyta

2 miesięcy temu
Kamil Karczmarczyk
Kamil Karczmarczyk

SUPER

2 miesięcy temu
Marian Bijak
Marian Bijak

swietnie dj marian

2 miesięcy temu
tygrysiaty rapek
tygrysiaty rapek

Ekstra nuta brawo

2 miesięcy temu
Patrycja Lipiec
Patrycja Lipiec

Dobra nutka ❤ odrazu wpadła w oko! ❤

2 miesięcy temu
Xean annda
Xean annda

*ŚWIETNA NUTA* ♥

2 miesięcy temu
Jacek Rzepka
Jacek Rzepka

zmien na wyruchala cie

2 miesięcy temu
Karol Bełchowski
Karol Bełchowski

ubóstwiam! ♥♥

2 miesięcy temu
andrzej antonowicz
andrzej antonowicz

fjxhzrnxbeaiXymkvjskbgbkc frjvJhb

2 miesięcy temu
Anabel Bella
Anabel Bella

Cudo 😍

2 miesięcy temu
Dj Daniel
Dj Daniel

Wcześniej była ładniejsza

2 miesięcy temu
Chluba Sandra
Chluba Sandra

Super nutka....

2 miesięcy temu
wifi chellenge
wifi chellenge

Jesteście świetni A koncerty są genialne

2 miesięcy temu
Dorota Nasuta
Dorota Nasuta

Ta muza jest zajebista

2 miesięcy temu
pede erere
pede erere

Najlepsza piosenka jaka słyszalem

2 miesięcy temu
igor gajda
igor gajda

Kochana zawsze się przyda na dyskotekotece

2 miesięcy temu
Sanderx :D
Sanderx :D

Kocham kocham kocham! 😍😍💟

2 miesięcy temu
Krzysztof Andryszewski
Krzysztof Andryszewski

Rewelacja :)

2 miesięcy temu
Monika B.
Monika B.

Zajebista 😍Katuje codziennie!

2 miesięcy temu
Rafal BRS
Rafal BRS

Elegancko💪

3 miesięcy temu
edek stasiek
edek stasiek

dobry zespół!!

3 miesięcy temu
Ewa Kowalczyk
Ewa Kowalczyk

Piękna

3 miesięcy temu
Ewa Kowalczyk
Ewa Kowalczyk

Śliszna

3 miesięcy temu
AGA P
AGA P

Kocham Was ale ta piosenka działa mi na nerwy . 2 zdania i niby hicior ? Kochani czekam na cos lepszego albo dograne zwrotki do tego tylko refrenu 🤔🤗😍😗😔

3 miesięcy temu
Honorata Wojtaszek
Honorata Wojtaszek

Kocham toł piosenke😁👅

3 miesięcy temu
Dagmara Szymczak
Dagmara Szymczak

Uwielbiam

3 miesięcy temu
Mateusz Kukliński
Mateusz Kukliński

Super granie! :D Pozdrawiamy https://www.gdziewesele.pl/oprawa/zespol-dj weselnie! :D

3 miesięcy temu
ŻÓŁTY RMZ
ŻÓŁTY RMZ

FAJNY KAWALEK ale co robi ten gosc na perkusji i gitarze ??

3 miesięcy temu
wiktoria sobańska
wiktoria sobańska

❤ moje ulubione utwory są wykonywane przez pana!❤

3 miesięcy temu
AnMa Agencja Eventowa
AnMa Agencja Eventowa

Nie dziwie się, że Paulina Ciebie zaczarowała :)

3 miesięcy temu
Karolina S
Karolina S

Pryma sort😊😊😊 najlepszy utwór Enjoy

3 miesięcy temu
Civic
Civic

pyta

3 miesięcy temu
Kamila Zimna
Kamila Zimna

lepiej w blond 😂😘

3 miesięcy temu
maselko151
maselko151

a ten wokalista to nie jest Jago Yang?

3 miesięcy temu
Dominik Stojański
Dominik Stojański

Bardzo fojne!!!

3 miesięcy temu
kuba B
kuba B

Alee petaaarda!!! 😍

3 miesięcy temu
Majka xDD
Majka xDD

LUBIE TO !

3 miesięcy temu
Danuta Siluk
Danuta Siluk

Bardzo dobrze enjou. Uwielbiam was.

3 miesięcy temu
Danuta Siluk
Danuta Siluk

To wnuczka pisała.

3 miesięcy temu
Łukasz Mierzwa
Łukasz Mierzwa

🤩🤩🤩

3 miesięcy temu
Julawl. Wirkowska
Julawl. Wirkowska

Uwielbiam wasze piosenki a najbardziej tą od razu widać że zaczyna się letnie szaleństwo

3 miesięcy temu
Dominik 16
Dominik 16

JUŻ WIDZĘ TU 100 MLN WYŚWIETLEŃ DO GRUDNIA👍👍🔥

3 miesięcy temu
Łukasz Ozga
Łukasz Ozga

A wokalistka jak ma naimie

3 miesięcy temu
Maria Błażejewska
Maria Błażejewska

piękne macie głosy 😗

3 miesięcy temu
Magdalena Wijas
Magdalena Wijas

Mega mega mega😍muzyka szybko wpadła w ucho i tekst

3 miesięcy temu
osiny12
osiny12

Za tak durny tekst powinny być wyciągnięte jakieś konsekwencje.. To rani uszy...

3 miesięcy temu
Rafal Klocinski
Rafal Klocinski

Brawo🙌🙌🙌

3 miesięcy temu
Arnold Boczek
Arnold Boczek

Fajna dupka hehe

3 miesięcy temu
Fazula87
Fazula87

Myślałam że to effect :D świetna piosenka !

3 miesięcy temu
Mateusz Lesiak
Mateusz Lesiak

Świetna spokojna piosenka do tańczenia oraz do słuchania Pozdrawiam

3 miesięcy temu
lalalaaliaall Ładnie
lalalaaliaall Ładnie

Cudownaaaaaa pani z teledysku normalna maturalna ładna muzyka cudowna ,😘😘😘

3 miesięcy temu
Ai sharingan
Ai sharingan

koles ma chyba braki...jeny....tekst gniot...zaczarowala mnie i jej du......pa

3 miesięcy temu
MrMarcin9119
MrMarcin9119

Fajna nutka

3 miesięcy temu
MrMarcin9119
MrMarcin9119

W sam raz na stawianie słupów

3 miesięcy temu
Magda Karp
Magda Karp

ELO FAJNA MUZA POZDRAWIAM ......................................XD LOL

3 miesięcy temu
Kuba 44
Kuba 44

Wokalistka najpiękniejsza na świecie

3 miesięcy temu
Patrycja Szlagowska
Patrycja Szlagowska

Genialne super piosenka

3 miesięcy temu
tymbark
tymbark

Świetna piosenka, wpada w ucho 😍💝

3 miesięcy temu
Arek Gornas
Arek Gornas

PrimaSort!!!!!!!

3 miesięcy temu
Duzy Byku
Duzy Byku

SUUPERR nutka i wykon. Pozdrowienia z Manchester.

3 miesięcy temu
Rafał Polo TV
Rafał Polo TV

chłopaki Mocny Beacik to podstawowa forma reguły Hitu Gratki od Polo! TV

3 miesięcy temu

Następny