DWA SŁOWA KINGI dla HEJTERÓW! ,,Dobrze sobie radzę!"

TM2K
TM2K

_Zachęcam was do zostawienia_ 👑 *SUBKA* 👑 _po więcej ciekawych FILMÓW!_ _Zaznacz również_ 🔔 *DZWONEK* 🔔 _aby dostawać powiadomienia o najnowszych materiałach!_ _Zostaw_ 👍 *LIKE'A* 👍 _jeśli materiał Ci się spodobał!_ 👻 _Snapchat:_ *TheMati225K*

4 miesięcy temu
Sylwia Mroczka
Sylwia Mroczka

Ciekawe za co tego suba

4 miesięcy temu
xXMENXxDOMIN Official
xXMENXxDOMIN Official

TheMati225K intro to masz dojebane

4 miesięcy temu
Szwagier
Szwagier

TheMati225K to fejk friz i kinga nas sprankowali

4 miesięcy temu
Karramustafa
Karramustafa

czemu intro i outro trwają dłużej niż treść filmu xd

4 miesięcy temu
KOLI 323
KOLI 323

TheMati225K dziękować

4 miesięcy temu
Hubert. Wójcik
Hubert. Wójcik

Ja nie

2 miesięcy temu
DJ KO!GO
DJ KO!GO

Co to za piosenka w intrze????

2 miesięcy temu
Omaron
Omaron

Idobrze ze zostawila tego buraka

2 miesięcy temu
RoSa MSP
RoSa MSP

Oh ta kinga

2 miesięcy temu
nadie holiday
nadie holiday

Chodziło jej o hejterów XDDD to był sarkazm...martwią się w takim sensie, że ją hejtują. Ale wy ulomni jesteście

3 miesięcy temu
_xNay Польша
_xNay Польша

JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK JK KJK

3 miesięcy temu
monika kepinska
monika kepinska

Ja sie o ciebie nie martwie wredna małpo

3 miesięcy temu
monika kepinska
monika kepinska

?

3 miesięcy temu
Julias 97
Julias 97

Lol ale wam powiedziala xd

4 miesięcy temu
sheezy
sheezy

Jk

4 miesięcy temu
Tomek :3
Tomek :3

kinga to idiotka i typowa Grażyna

4 miesięcy temu
xDawiduxx TV
xDawiduxx TV

Ale to są trzy słowa

4 miesięcy temu
123 456
123 456

Co za jebane debile mysla ze to nie prank xddd co wt myślicie ze kurwa beda odrazu wam pokazywać ze to jednak prank? xddd Poczekajcie jeszcze lada moment i wszystko bedzie jasne japierdole xd Friz w srodku ma taką beke Bo po co mialby wam mowic ze to prank skoro mowil ze takie mial plany XD a ten jej ton to chyba wiadomo nie? Pzdr dla kumatych

4 miesięcy temu
karolina gąsiekowska
karolina gąsiekowska

Mi się wydaje że to właśnie przez ten hejt na Kingę ona zdradziła friza bo po prostu nie wytrzymała bo jak friz wyjaśniał miała już dość Social media A wy ja jeszcze mieszaliscie z błotem to się stało ale żeby nie było nie podoba mi się to co ona zrobiła Ale ja trochę nawet rozumiem

4 miesięcy temu
Mateusz Amadeusz
Mateusz Amadeusz

Jebana Blachara

4 miesięcy temu
Stefanovskyyy
Stefanovskyyy

Tfu szmacico nikt sie o cb nie martwi kurwo zdychaj

4 miesięcy temu
MESSZEK •
MESSZEK •

Ja Myslałem Ze Jest Miła A Na Końcu Księżniczka z Bajki 😠😠😠

4 miesięcy temu
DJ Basti
DJ Basti

Dwa słowa "dobrze sobie radze"

4 miesięcy temu
Patryko
Patryko

on jej chyba cos wsypal bo taka dziwna jest serio!

4 miesięcy temu
TakPozwałemCię
TakPozwałemCię

Japierdole ale trzeba byc suka zeby zdradzac chlopaka ja na miejscu friza bym jej zajebal i jej nowemu chloptasiowi :)

4 miesięcy temu
xx_liskaoliska _xx
xx_liskaoliska _xx

A czemu ona jak mówiła to mrugnęła

4 miesięcy temu
Arkoo
Arkoo

Zacytuję tekst z dobrego polskiego filmu podsumowujący Kingę: "Ma Whiskas zamiast mózgu".

4 miesięcy temu
Milanekk
Milanekk

Intro dłuższe od filmu.

4 miesięcy temu
WFe
WFe

Ale tytuł. ..

4 miesięcy temu
Josh Kwiatkowski
Josh Kwiatkowski

Wszyscy martwi y się o twój zwieracz Kinga

4 miesięcy temu
Zenous Gaming
Zenous Gaming

JK!!! 🖕🏻 suko >:7

4 miesięcy temu
Mersi
Mersi

dobrze sobie radze to 3 słowa a w tytule napisales ze to 2 slowa a w filmie powiedziala 12 słow l. I tutaj jest zero jakiegokolwiek napracowania dodsles swoje intro zdjecia i 4 sekundowy shot i outro. Obys sie nie wybil pozdrawiam

4 miesięcy temu
xSakii-Chan
xSakii-Chan

Ten jej makijaż pokazuje że jest pusta poprostu jak dla mnie to jest jego za dużo. Jeżeli ktoś widział to Kinga puściła oczko ( nie wiem jak to się nazywa ) więc to może jakiś znak? :p

4 miesięcy temu
Xenex
Xenex

Dlaczego jak Kinga była z Frizem to każdy pisał jaka ona piękna itp ale jak się juz rozeszli to nagle jest suką i się puszcza? Ludzie chuj wam do tego kto z kim się spotyka nikt nie zasluzyl na takie traktowanie. Do kobiet trzeba podchodzić z szacunkiem czego widocznie nie umiecie bo jesteście 12 letnimi gówniarzami którzy nie znają świata. Dajcie wytłumaczyć wszystko Frizowi bo może się okaze ze to on rzucił Kinge. Nic nigdy nie wiadomo ;)

4 miesięcy temu
Kepi Play
Kepi Play

*DWA* słowa kingi dla hejterów: "Dobrze sobie radzę"

4 miesięcy temu
No Normal Girl
No Normal Girl

*"Dwa"*

4 miesięcy temu
polaku359
polaku359

chujowe :)

4 miesięcy temu
Robert Nykiel
Robert Nykiel

te zerwanie to jest taki fake, że hit

4 miesięcy temu
qlongd
qlongd

pusta dwuulicowa dziwka, acz nie ma co się dziwić, w tych czasach takich wiele, ona zalicza się do zwykłych kurew, prostytutek czy innych grup społecznych dla non-inteligentów, tylko nie pokazuje tego otwarcie ;) Jak Cię jebią tak Cię jebać Kinga i życzę Ci jak najgorzej.

4 miesięcy temu
szymon ryba
szymon ryba

Ty ostatnia sukwo...

4 miesięcy temu
Gustaw
Gustaw

Zawiało hajsem i poleciała ;)

4 miesięcy temu
Świechu PL
Świechu PL

ale to sa 3 slowa :)

4 miesięcy temu
saddy
saddy

JAK JA JA UWIELBIAM

4 miesięcy temu
Wiktoria Lyska
Wiktoria Lyska

jaką ona jest fałszywą osobom masakra i taraz uwarza sie za niewiadomo kogo a tak naprawdę jest teraz nikim nienawidzę jej

4 miesięcy temu
Insanowsky
Insanowsky

To są 3 słowa

4 miesięcy temu
God of War
God of War

dziwka jak ta ukraińska szmata isamu

4 miesięcy temu
Domin 505sx
Domin 505sx

JK JK JK JK JK JK jak ten ton zmieniła suka JK

4 miesięcy temu
Milaxoxo yolo
Milaxoxo yolo

Jak nazywa się ta nuta na początku?

4 miesięcy temu
MiCZel
MiCZel

O ty clickbaiterze

4 miesięcy temu
YanYoshi !
YanYoshi !

ona puscila oczko na tym nagraniu lol xD

4 miesięcy temu
Dawid Antosz
Dawid Antosz

Jk

4 miesięcy temu
Larry 2k
Larry 2k

Ale bym jej wyjebał rurę z lowkicka na ryj z przysiadem.

4 miesięcy temu
Ez Game
Ez Game

Muwiła tak jakby była naprawdę jakąś szmata

4 miesięcy temu
Mirek Olk
Mirek Olk

Ej a to nie są 3 słowa??? Pozdroo

4 miesięcy temu
P4E3L00
P4E3L00

A to szmata

4 miesięcy temu
Hornyturtle pl
Hornyturtle pl

Kurwa kto się martwi o dziewczynę, która zdradziła swojego chłopaka i go zraniła

4 miesięcy temu
Kapturek GT
Kapturek GT

Japierdziele ten ton i mina jak bym widział moją była

4 miesięcy temu
KinT234567
KinT234567

ale po chuj dajesz swoje zajebane intro do 30-sekundowego filmu gdzie twoje zajebane intro trwa 2/5 calego filmu

4 miesięcy temu
KinT234567
KinT234567

ja pierdole dopiero co zobaczylem film a ty jeszcze tam outro wpierdoliles na sam koniec, czyli 57 sekund filmu z czego content to... 10 sekund? no ladnie

4 miesięcy temu
Szymon Krydowski
Szymon Krydowski

Typowa karyna...

4 miesięcy temu
karolina 〈3
karolina 〈3

Zimna suka. Od razu mi się nie podobała. Boże jaki ten jej ton głosu się zmienił co nie. Przy frizie, ( gdy była jeszcze z nim) była taka uczuciowa, miła, z szacunkiem do innych, a teraz to sie w taką pewną siebie szmaciure zmieniła. Pozdro dla tych, którzy to czytają.

4 miesięcy temu
BatoneXXX #32
BatoneXXX #32

I ja mówiłem ta suka cie jebie na kase

4 miesięcy temu
Hervus
Hervus

intro + outro = 2/3 filmu polecam wujek dobra rada

4 miesięcy temu
Pezetex
Pezetex

XD

4 miesięcy temu
Szajni Kapper
Szajni Kapper

Dobrze sobie radzę to 3 słowa

4 miesięcy temu
Pica Rotodendron
Pica Rotodendron

takie jedno słówko, a typiara powiedziała pełne zdanie JK

4 miesięcy temu
kamykos
kamykos

To friz powienien zerwać z nią ,a nie ona z frizem Haaa ptfuu

4 miesięcy temu
Amiku PL
Amiku PL

Zimna suka i tyle.. leci tylko na hajs ale i tak bez friza ona jest nikim

4 miesięcy temu
Shot Shoty
Shot Shoty

I ta gra aktorska xd beka z dzieci które wieżą że to na serio xddd

4 miesięcy temu
Nexi
Nexi

A to jebana suka jeszcze myśli że się ktoś o nią martwi Ha

4 miesięcy temu
89 Egzystencja Label 89
89 Egzystencja Label 89

To szon pospolity jest

4 miesięcy temu
Lipo
Lipo

Mnie to dziwi że zawsze jest łaska winna i cały hejt na nią spada To dla ludzi bez swojego życia wielka sprawa ale i tak całej prawdy nigdy nie poznacie

4 miesięcy temu
TheKubaX
TheKubaX

Co do kurwy film trwa 50 sekund i z tego jest max 10 sekund treści.....

4 miesięcy temu
Mxw_ bb
Mxw_ bb

Nie mam pojęcia czemu, ale ten ton i sposob mówienia kingi na relacji na ig przypomina mi Godlewskie, też tak te wargi wystawiaja do góry XD No ale cóż, widzimy prawdziwe oblicze kingi 😉

4 miesięcy temu
nitram
nitram

3 słowa, nie 2

4 miesięcy temu
android user
android user

Bardzo dobrze Kinia, w koncu masz normalnego dojrzalego faceta a nie dzieciaka jutubera, ktory Cie zdradzal z fankami non stop. I tak dlugo to tolerowalas. Brawo Kinia, wszyscy z Toba, a Friz upadnie

4 miesięcy temu
Young Toczyk
Young Toczyk

Ej ten Wereszczak to ten lamus z którym się przelizała?

4 miesięcy temu
Karol B.
Karol B.

Može Kinga bierze narkotyki

4 miesięcy temu
Michciu PL
Michciu PL

Trzy słowa xD

4 miesięcy temu
siemaszko TV
siemaszko TV

O kurwa

4 miesięcy temu
Bartosz Kurczyk
Bartosz Kurczyk

Brandzlujcie sie dalej najwieksi przyjaciele friza... Chuja wiecie a sie wypowiadacie, elo

4 miesięcy temu
kuba
kuba

zostawcie suba XD

4 miesięcy temu
Szymon Szymański
Szymon Szymański

Ale powiem tak szczerze nic do niej n ie mam przynajmniej po obejrzeniu filmiku zobaczcie jaka ona była fajna z głosem taka rzywa itp a ten filmik to jak szmata któa za czapeczke gucci da sie ruchać i wogóle pojebana jakaś pojebana

4 miesięcy temu
Jesse Pinkman
Jesse Pinkman

Ale z niej siusiak

4 miesięcy temu
Envju_
Envju_

*JK JK JK*

4 miesięcy temu
Martyna Ryszka
Martyna Ryszka

Nie martwię się o ciebie bo to twoje życie

4 miesięcy temu
FunGame ツ
FunGame ツ

3 słowa debilu

4 miesięcy temu
Motomaniak 01
Motomaniak 01

Co to za nuta na samym początku ?

4 miesięcy temu
DżejBi™
DżejBi™

To są 3 słowa debilu xD

4 miesięcy temu
Maciej Dfhjd
Maciej Dfhjd

Ale to są 3 xd

4 miesięcy temu
Paweł Z
Paweł Z

NAJPIEKNIEJSZY SHOT NA ŚWIECIE XDDDDDDDDDDDD

4 miesięcy temu
słodka wika msp
słodka wika msp

Kinga jak to oglondasz to powiem tyle nikt o CB się nie martwi z Frizem to byłaś dla sławy a gdy sławna się już zrobiłaś to ci się znudziło 😡😑😕 i poszłaś do innego

4 miesięcy temu
Frostee
Frostee

20 sekund intro, 7 sekund filmu i 25 sekund outro. Brawo

4 miesięcy temu
kowal jr
kowal jr

Jak kini to melanż w głowie a nie kisiel w basenie :D

4 miesięcy temu
Frix
Frix

*Kto czyta ten komentarz życzę mu miłego dnia* Dzięki za 490 subów

4 miesięcy temu
kolega gier
kolega gier

Jebać cię

4 miesięcy temu
zwykly kanal
zwykly kanal

pustak

4 miesięcy temu
Justyna Nq
Justyna Nq

Intro dłuższe niż sens filmiku xD

4 miesięcy temu
Aleksioner
Aleksioner

To są trzy słowa

4 miesięcy temu
karusek
karusek

Kiedy intro jest dłuższe od treści...

4 miesięcy temu
Katzper G.
Katzper G.

Ja jebie :D celebryci dla 13 latków :) co się dzieje ludźmi na tych internetach xd cyrk jak chuj, przestańcie siedzieć przed tymi monitorami bachory bo wam życie spierdoli larwy małe

4 miesięcy temu
MrRadoks
MrRadoks

Powiecmy coś do Friza co on kiedyś powiedział do Gurala ta suka cie jebie na kase

4 miesięcy temu
Bartek Zaręba
Bartek Zaręba

JK

4 miesięcy temu
RomekK
RomekK

Jebać tą szmate

4 miesięcy temu
Łukasz Jaworski
Łukasz Jaworski

jak cos to sa 3 slowa a nie 2 XD

4 miesięcy temu

Następny

mariusz pudzian
mariusz pudzian

Klocuch

3 miesięcy temu