DRES poznaje KARYNE | MISTER DRES

  • Opublikowany 13 dni temu

    MISTER DRESMISTER DRES

    Trwanie: 4:32

    Siema wszystkim to jest mój nowy kanał jeśli wam się spodobało to zostawcie lajka i oczywiście subskrybcje .

    Współpraca :
    dreswspolpraca@gmail.com


    W filmie jest pokazane jak dres o wysokim zasobie słów poznaje swoją druga połówkę i bierze z nią ślub oraz jej oryginalne i piękne słownictwo.
    Jak naprawdę zarabia i jak potrafi się zmienić poprzez wybrankę swojego życia.

    Na końcu filmu macie podanego mojego snapa i instagrama🔥

    #dres  #karyna  #typowy  #typydresów  #slub  #ksiądz  #przerwanyslub  #randewu  

MISTER DRES
MISTER DRES

A wy w jak wyobrażacie sobie swój ślub ? 😈❤️

13 dni temu
Kali Koks
Kali Koks

Stary nagraj cos

7 dni temu
aneta skowron
aneta skowron

+Zjarany Szymon xd i ten na koncu

7 dni temu
ALP0
ALP0

Jestem dzieckiem :l

8 dni temu
quba FORTNITE
quba FORTNITE

Nareszcie coś porządnego

8 dni temu
Igorro pro
Igorro pro

Podruba braci M😡

8 dni temu
master janusz
master janusz

siema mister dres jak tam karyna

9 minut temu
Marcel Gładych
Marcel Gładych

Huje jebane wszystko zgapiacie

28 minut temu
Random Crusader
Random Crusader

Tam są drzwi ----->

45 minut temu
Sorennto V2
Sorennto V2

Czemu odgapiasz typie ?

5 godzin temu
Bartesky
Bartesky

Puśćcie sobie 0:44 w szybkości x2 XDDDDDDDD

5 godzin temu
Mohehe Małpa
Mohehe Małpa

Japierdole każdy se może nagrać taki film i ci powiem leee ściągnięte od malczynskiego. P. S: super film

5 godzin temu
Noicaten
Noicaten

zabawe z religi se zrobili kurwa zajebisty slub

8 godzin temu
Aneta Pe
Aneta Pe

jesteś najlepszy z Kubą Post😉

15 godzin temu
Eryczek I
Eryczek I

Co za gówno. Podróba malczynskich

Dzień temu
Toxic ?
Toxic ?

Zajebiste

Dzień temu
czesiu
czesiu

Siema jestem nowy

Dzień temu
Piotr Mulas
Piotr Mulas

Zajebiste

Dzień temu
xx.julka. xx
xx.julka. xx

Swojego pomysłu nie mieliście? No pozdro

Dzień temu
Osky.
Osky.

Jezus podróbka malczynskich

Dzień temu
Polo Lolo
Polo Lolo

czy to malczyńscy? a nie to jakaś marna kopia

Dzień temu
Paweł Bielecki
Paweł Bielecki

prawilnie mordo a se odiebałeś karyne git

Dzień temu
Vans Battle
Vans Battle

Chcemy więcej takich odc😀

Dzień temu
xx Milka xx
xx Milka xx

Kiedy będzie ciąg dalszy ???💖

Dzień temu
Agnieszka Nieważne
Agnieszka Nieważne

zaraz zaprosze na snapa

Dzień temu
Agnieszka Nieważne
Agnieszka Nieważne

super

Dzień temu
Adrian Waćkowski
Adrian Waćkowski

I tylko kopiujecie.

Dzień temu
Eunika Kasprowicz
Eunika Kasprowicz

3:22 wygląda jak mały albert

Dzień temu
Folin 12
Folin 12

mam pytanie. Co KARYNA miała na głowie w 2:13 minucie

Dzień temu
Alicja Jaśtak
Alicja Jaśtak

Jesteś zajebisty

2 dni temu
Adix dubiński
Adix dubiński

Dawaj szybko drugą część

2 dni temu
Eryk
Eryk

CRINGE LEVEL KURWA 1000

2 dni temu
nie chce sóbów madafaka jak u Serafina
nie chce sóbów madafaka jak u Serafina

XD ale akcja

2 dni temu
kuba kryszczak
kuba kryszczak

zajebiste

2 dni temu
drewno drewnowski
drewno drewnowski

1:36 Kto zauwazyl na jej koszulce napis ''Calvin Klei'' to daje Like'a

2 dni temu
SHOX
SHOX

Kurwa, kontent zerzniety na zywca.

2 dni temu
I HAVE A DONKEY WITH NO LEGS
I HAVE A DONKEY WITH NO LEGS

Tf is this

2 dni temu
crazy_ girl
crazy_ girl

lool zajebisty odcinek pozdrawiam mamę tate i rodziców XDD

3 dni temu
Wiki x
Wiki x

No

3 dni temu
Marian Pietrowski
Marian Pietrowski

Guano nie dres idź się jebnij w głowę cegła

3 dni temu
Marta Szymańska
Marta Szymańska

To w Ursusie xd

3 dni temu
zbyhcu
zbyhcu

kidy następne filmy

3 dni temu
Bekonowy !
Bekonowy !

Nie zkapiaj od Malczyńskich

3 dni temu
adam rumiński
adam rumiński

Tim malczyński jest najlepszy a nie mister dres a przepraszam mister lodziarnia

3 dni temu
Przemek Fijał
Przemek Fijał

Mega debilne i niszowe. Współczuje braku wyczucia

3 dni temu
Domcix 156
Domcix 156

😂😈❤😂

3 dni temu
agnieszka borowska
agnieszka borowska

Co to za muzyczka w 2 53 min 😂🤣

4 dni temu
Young yoggi
Young yoggi

Ja na jego miejscu brałbym blondyne :P

4 dni temu
Filip i Tomek Games
Filip i Tomek Games

Co to za gówno? Dres nie jest już modny od 2017 a pozatym nikogo to już nie śmieszy :/

4 dni temu
Looki Rooki
Looki Rooki

Czy może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi? Co jest w tym odkrywczego i śmiesznego? Dla kogo jest ten content?

4 dni temu
Antek Antek
Antek Antek

WWWWOOOOOWWWWW NAPRAWDĘ DZIAŁA 15000 ZŁ ZARÓB 15000 ZŁ W JEDEN MIESIĄC! Ta strona zarobi dla Ciebie 15,000 zł! Zamykając ją "wyrzucasz" 15,000 zł. Przeczytaj tę stronę do końca a gwarantuję, że nie pożałujesz! Naprawdę warto! Jedyne, co musisz zainwestować to 5 zł i 20 - 30 minut jednorazowo. Zarobisz jak każdy, kto bierze w tym udział ok. 15000 zł w okrągły miesiąc! Ten sposób wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor na świecie, który w dodatku nie ma pracy... i tak się rozeszło aż trafiło do mnie i do Ciebie! Opowiem jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby spokojnie o tym przeczytać zapisz adres tej strony i wróć do niej kiedy będziesz miał czas : ) Tak więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie "wyrzucisz" tyle forsy? To zależy tylko od Ciebie! Ja wahałem się bardzo długo, ale w końcu się zdecydowałem. Przecież 5 zł to niewielkie pieniądze, nawet jak je stracę to tego nie odczuję. I wiesz, co? Moje konto wciąż rosło i dalej rośnie. Jak tak dalej pójdzie, to zostanę milionerem! Czy jest to możliwe?! To smutne, że tyle osób musi ciężko pracować aby utrzymać dom i rodzinę, lub po prostu zbiera na kino lub komputer. Jestem bardzo wdzięczny temu, kto przedstawił mi ten pomysł, i cieszę się, że zdecydowałem się spróbować i zainwestować pieniądze po to by same pracowały na mnie. Nigdy nie zarobiłem mniej niż 14 000 zł z każdej okazji. Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES! Nie musisz niczego sprzedawać! Nie musisz konsultować tego z przyjaciółmi, rodziną czy kimkolwiek (chyba, że chcesz). W dodatku, jeśli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy - bo nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Ktokolwiek, kto trzyma rękę na pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeśli wierzysz, że każdy ma swoje pięć minut to po prostu zrób krok po kroku tak jak jest to napisane poniżej! To Twoja szansa na zmianę Twojej przyszłości! To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia prawdziwych pieniędzy przez Internet w tak KRÓTKIM czasie. Ok., więc. ZACZYNAMY! NIE ważne ile masz lat. NIE potrzebujesz specjalnej wiedzy lub talentu. NIE musisz przeglądać stron internetowych, NIE musisz nigdzie dzwonić czy klikać w bandery, NIE będziesz także płacić za reklamy itp. Wszystko, czego potrzebujesz to: - Konto w banku ( Internetowe, lub nie ) - Około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo! Jeżeli masz minimum 13 lat, to możesz założyć swoje własne konto w banku. Nie wierzysz To wejdź nawww.mbank.pl i znajdź ofertę izzyKonto. Zobaczysz, że mając zaledwie 13 lat możesz mieć już własne, prawdziwe konto w banku. A oto moje instrukcje: KROK 1 Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, że aby coś otrzymać musisz coś od siebie dać! Więc pierwsze, co musisz zrobić to zainwestować TYLKO 5 ZŁ. Jak mówi Robert T. Kiyosaki - "jeśli nic nie zainwestujesz - nic większego nie zyskasz!". Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiać! Tak, więc: 1. Przelej 5 zł na PIERWSZE znajdujące się poniżej konto bankowe tytułem: "Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej." CHCĘ, ŻEBYŚ WIEDZIAŁ(A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM LEGALNYM! To naprawdę proste! Gdy przelejesz 5zł na pierwsze konto z poniższej listy, to możesz już się szeroooko uśmiechnąć . Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Oto obecna lista: 1. Nr konta:  34 1140 2004 0000 3302 7779 3539 2. Nr konta: 97 1140 2004 0000 3702 5056 9547 3. Nr konta: 85 1540 1144 2068 6481 0634 0001 4. Nr konta: 79 1540 1144 2068 6481 1325 0001 5. Nr konta:34 1540 1144 2068 6481 0634 0001  PAMIĘTAJ! Wpłać 5 zł na konto nr 1. i jako nazwę odbiorcy wpisz "xxx" ze względu na ochronę danych, a jeżeli dobrze przepiszesz numer konta to pieniądze i tak dojdą! KROK 2 2. Gdy już przelałeś 5zł na konto znajdujące się na 1. miejscu listy, następna rzecz, jaką musisz zrobić to skopiować tekst z tej strony, następnie konto nr.1 skasuj, a na dole (na 5. miejscu) dopisz swoje konto przesuwając konta nr 2, 3, 4, 5 do przodu. NIE WPISUJ SWOJEGO NUMERU KONTA NA POZYCJĘ NR 1, PONIEWAŻ SAM NA TYM STRACISZ! ZAPEWNIAM CIĘ! Robisz to wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z książki mailowej albo reklamując na swojej stronie WWW - tak jak ja to zrobiłem) do np. 40 osób (zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się), ale możesz zareklamować to w darmowy sposób w Internecie, przez co więcej ludzi to zobaczy i możesz więcej zarobić! POTRZEBUJESZ DOWODÓW? Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszystkie, które brały udział w tym programie i które zainwestowały tylko 5 zł i 30 minut swojego czasu. "Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko, co mi poradziliście z jakieś 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać, 15 000 o których mówiliście, ale te 9 135zl też mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień!" Tomasz, Warszawa "Cześć. Tu Justyna! No cóż, co mogę powiedzieć? - DZIĘKUJĘ BARDZO BARDZOOO MOCNO - wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w sumie zapomniałam o ocalej tej sprawie, bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a te 5 złotych to jeszcze nikogo nie uratowało. Ale jak zobaczyłam moje konto po kilku tygodniach to się załamałam! W tym dobrym znaczeniu! Było tam prawie 15 000 złotych! I jak ja to teraz wydam tak szybko? Przecież za kolejnych 30 dni będę mieć tego więcej! Dziękuje jeszcze raz!" Justyna, Strzelce Opolskie "Byłem zaskoczony, kiedy zobaczyłem moje konto! Przez 3 tygodnie na moim koncie znalazło się 9440zl. Na początku myślałem, że to jakiś błąd wkradł im się do kompów. Ale potem wypłaciłem pieniądze i kupiłem sobie super kompa! Nareszcie! Dzięki, dzięki, dzięki!" Ryszard, Gdańsk "Mam 14 lat i wziąłem udział w tym planie (dla ścisłości mam konto w banku od 13 lat), powysyłałem maile, zrobiłem stronę i ogólnie zapomniałem o tym. Po miesiącu sprawdzałem w Internecie stan mojego konta i normalnie spadłem z krzesła. Na moim koncie było ok. 15000zł (byłem wtedy tak podniecony, że zapomniałem dokładnie ile było wtedy kasy na koncie). Bardzo, bardzo dziękuje!" Marcin, Białystok Kilka miesięcy temu, każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo, co Ty teraz w tej chwili, czytał to i się zastanawiał. A wystarczy troszkę matematyki: Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz tą stronę w inny sposób, będziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by zarobić poważne pieniądze! Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych powodów, które wytłumaczę poniżej. Jak długo będziesz wysyłać tą wiadomość do ludzi, którzy będą zainteresowani programem, możesz spodziewać się, że średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądźmy bardziej pesymistyczni i dajmy na to, że tylko 12,5%, dla utrudnienia. Gdy wyślesz 40 maili do różnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z nich zrobi dokładnie to, co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twój numer konta przesunie się na 4 pozycje. Wówczas będzie już o tym programie wiedziało 200 osób (5 x 40). Z tych 200 ludzi, udzieli się 25 (12.5% z 200= 25), więc dalsze 1000 maili (25 x 40), podniosą Twój numer konta na 3 pozycje. Z tych 1000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób (12.5% z 1000= 125), więc dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje konto na 2 pozycje w liście. A z tych 5000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się udziela (12.5% z 5000= 625), więc kolejne 25000 osób (625x40) podniesie TWÓJ NUMER KONTA NA 1 POZYCJĘ! I teraz, z 25000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25000= 3125). A w tym czasie to Ty będziesz na 1 miejscu! Więc dostaniesz: 15 625 złotych! (3125 x 5zł). Więc, jak Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka dni, to będzie Twój czas na to by zbierać pieniądze! Przez 30 dni, te pieniądze będą wysłane przez kilka tysięcy ludzi tak jak Ty to zrobiłeś! Powodzenia! Proszę, nawet, jeśli się jeszcze nie zdecydowałeś(aś), nie wyrzucaj adresu tej strony. DOBRZE CI RADZĘ!

5 dni temu
Arial 606
Arial 606

Ale mnie wkuriwa ten jego kaptur na uszach

5 dni temu
Dominox Mly
Dominox Mly

Chodź idziemy go zajebać (suba i dzwona)

5 dni temu
blondynaa _16
blondynaa _16

Jestes najlepszym dresem😂😍😍

5 dni temu
Amelcia Coś xD
Amelcia Coś xD

Fajne

5 dni temu
Paweł Lange
Paweł Lange

Wszystko spoko ale nie wiem dlaczego nosicie fejki

5 dni temu
Artur Balcerzyk
Artur Balcerzyk

Szczerze... Kontent kanału trochę zużyty, ale to jest naprawdę dobrze zrobione. Nawet śmiechłem 😁... Jak odcinki będą wyglądać tak, bądź lepiej to może być z tego całkiem dobry I ciekawy kanał... Łap dzwoniącego Suba😜... Z niecierpliwością czekam na więcej

5 dni temu
Jaccob f9
Jaccob f9

Super film

5 dni temu
Przemek Zalomski
Przemek Zalomski

O ja jebe 😂😂😂

5 dni temu
Romek Mroz
Romek Mroz

A HUJ ślubuje! 😁😁👍

5 dni temu
Mateusz Rosiek
Mateusz Rosiek

Żenada

5 dni temu
Maja Paszkowska
Maja Paszkowska

Kiedy zobaczyłaś, że dres ma swój kanał a ty o tym nie wiedziałaś..

5 dni temu
POVER
POVER

Pozytywny komentarz

5 dni temu
qk cashbby
qk cashbby

CzEKoladowa loKOMtywa

5 dni temu
Megu
Megu

Gówno kopiuje gówno i wychodzi gówno.

5 dni temu
Micke'y
Micke'y

Czekam na kolejny odcinek

6 dni temu
Mateusz Bujakiewicz
Mateusz Bujakiewicz

Jak wszyscy dają negatywne kom to ja dam pozytywny :D Zajebisty film :)

6 dni temu
zosia bock
zosia bock

To mimo tego hejtu na dole napiszę że spoko kanał

6 dni temu
Ania Łukasiewicz
Ania Łukasiewicz

Zostaje na dłużej .😍 Jesteś mega oby więcej takich wariacikow jak Ty :) no i filmów .

6 dni temu
Dawid kokoko
Dawid kokoko

Kto takie gówno ogląda ?! Żal PL !

6 dni temu
Patrz Ziomeczku
Patrz Ziomeczku

Dzięki za foloow na insta😎

6 dni temu
Chett Gaming
Chett Gaming

#TeamMalczynski

6 dni temu
PotworeG x.x
PotworeG x.x

Głupie czy nie, uwielbiam jak on wygląda jako dres XDDD

6 dni temu
VeeiNs
VeeiNs

Podjebane od Malczyńskich!

6 dni temu
Akiiiraaa
Akiiiraaa

Zjebane to

6 dni temu
Virtual
Virtual

Gites majonez

6 dni temu
s8n
s8n

Ja jebie co za gunwo.

6 dni temu
ekipa kawons
ekipa kawons

3:11 ta po chuju dres w koszuli xD

6 dni temu
KarolekKKEK I
KarolekKKEK I

1:29 Ale pasztety

6 dni temu
Jakub Buganik
Jakub Buganik

Podjebane kurwa Podjebane no i chuj że Podjebane a ty jak kurwa podjebujesz od kolegi zadanie z matematyki to też płaczesz?

6 dni temu
Jakub Buganik
Jakub Buganik

Kur ziomek rozpierdalasz oby tak dalej!! A te dresiki hejciki niech utkaja kurwe.

6 dni temu
Danuta Cieluch
Danuta Cieluch

To gdy masz na imie Karyna

6 dni temu
Adriankoowy x
Adriankoowy x

Żałosne w dodatku podjebane od Malczyńskich

6 dni temu
Kuba
Kuba

1:33 zajebiste te dziewczyny

6 dni temu
Rademenes Polański
Rademenes Polański

sama nazwa kanału jest udawana, udawany tytuł filmu, udawane sceny, udawane nazwy, dres, karyna..... zrób coś od siebie

6 dni temu
Rademenes Polański
Rademenes Polański

wracaj do izraela

6 dni temu
Jasiu Bonsko
Jasiu Bonsko

Masno ni

6 dni temu
Anna Przygocka
Anna Przygocka

Jakiś pozytywny komentarz

6 dni temu
Rafał Czerwonka
Rafał Czerwonka

Żałosny jest ten twój kanał. Nie postarałeś się xd

6 dni temu
janusz gghffhv zrzuconej
janusz gghffhv zrzuconej

Kiedy następny film

6 dni temu
KNYFY ̇
KNYFY ̇

Ale to jest kurwa arcyzajebiście chujowe

6 dni temu
Kubik Kubi
Kubik Kubi

Coś czuje że te 420 w nazwie snapa to nie przypadek xD

6 dni temu
Patryk Butrym
Patryk Butrym

ja pierdole to jest takie chujowe, tak słabo nagrane, więc dlaczego jest na czasie i tyle subow ja jebie

6 dni temu
piłkarski kibic kolekcjoner
piłkarski kibic kolekcjoner

Dla mnie dres od malczynskich jest gorszy wkurwia mnie już jego gitara siema jebane

6 dni temu
vxcc ccxv
vxcc ccxv

💯% dresa XD się jest i like też

7 dni temu
Ignis Avem
Ignis Avem

Namiary na blondyne ktoś ma?

7 dni temu
Ania Szymczyk
Ania Szymczyk

💗👄🍓Bercik

7 dni temu
Blazej Pasieka
Blazej Pasieka

Kiedy kolejny film

7 dni temu
Adam Grabowski
Adam Grabowski

Gówno

7 dni temu
IVAR
IVAR

kolejna podróba Malczyńskich jprd xd

7 dni temu
The Epic Julek
The Epic Julek

„KOMEDIA”

7 dni temu
Oliwier Polak
Oliwier Polak

C O N T E N T

7 dni temu
ti5ger
ti5ger

ale gowno

7 dni temu
Mów mi Mattior
Mów mi Mattior

Morda z grupy Kuby posta to cb najlepiej lubię xD Czekałem jak założysz swój własny kanał :]

7 dni temu
Przemek Bojarski
Przemek Bojarski

ŻENADA!!!

7 dni temu

Następny