CZUUX KOPIUJE FRIZA, a FRIZ KOPIUJE ZAGRANICZNYCH TWÓRCÓW?! - ANALIZA

Świeżak
Świeżak

Jakie przemyślenia macie po filmie dajcie znać w komentarzu! Macie jakieś Newsy - PODSYŁAJCIE PONIŻEJ -swiezaktruskawka@gmail.com

2 miesięcy temu
MrSleshPl Oficial
MrSleshPl Oficial

A ty Huju komentujesz wszystkich

Dzień temu
Drabahd & Wojtas
Drabahd & Wojtas

Idiota swiezak

Dzień temu
Nexe YT
Nexe YT

Friz to naj Youtuber

21 dzień temu
Bombowy PL
Bombowy PL

de.il

Miesiąc temu
Bombowy PL
Bombowy PL

ja jestem fanem czuxa i friza ci.o

Miesiąc temu
mlg master PL
mlg master PL

KTO KOPIUJE MR BEAST DAWAĆ MI TU GO!!

Dzień temu
Jakubek
Jakubek

z twoim zdaniem Świeżak (wiem data) o frizie że kopiuje to ani się nie zgodze ani nie zgodzę - nie mam zdania. Lecz teraz jak ma tego swojego Merola i Kinga z nim zerwała odjebało mu cały czas jedzie po Trombie który wg niego mu baaardzo pomógł i flexuje się ciągle tym Merolem

Dzień temu
Jakubek
Jakubek

teleprank kurwa usmialem sie hahahahaha gud preng xddd

Dzień temu
Jebediah Kerman
Jebediah Kerman

Polska incepcja

Dzień temu
Kuba Szymański
Kuba Szymański

Swierzak podróba gargamela :(

3 dni temu
Asaikou Chi
Asaikou Chi

Ja nie oglądam Friza bo mnie to nie kręci ja wole te Komentujące filmy.

5 dni temu
Julian Tlałka
Julian Tlałka

Jesteś spoko YouTubeberem. Subskrybuje.

5 dni temu
fan kalucha
fan kalucha

Jak ty im kurwa zazdrościcz

5 dni temu
H2P_Vaix
H2P_Vaix

JD Pranka za granicą nie było. Chyba.

6 dni temu
NyaneG :3
NyaneG :3

Proszę... Zrób film np o przemekbestgames bo nagrywał CS: go i było ok fajny kontent, ale pojawil się ten ZASRANY FORTNITE I ZACZAL GO NAGRYWAC BO CHCE SUBY

7 dni temu
Szczupako
Szczupako

Pytanie czemu friz usunął swoje historie z życia naprzykład o jego kocie i jego 9 życiach ?

7 dni temu
Munio Gaming
Munio Gaming

Friz sam przyznaje na FB że kopiuję filmy z zagranicy bo nie każdy zna angielskich youtuberów A tworzy spoko kontent a to całe kopiowanie według mnie to syf bo kopiuję z zagranicy a oni od siebie samych kopiują więc to nie jest jak z tekstami reklamowymi że jesteś oskarżony o plagiat tylko jest gówno burza 12 Latków pozdrawiam!

9 dni temu
Kamil Szerszen
Kamil Szerszen

A ty kopiujesz od zebo

9 dni temu
Maciok fajny gość
Maciok fajny gość

No i co że kopiuje

11 dni temu
CrazyBand _
CrazyBand _

Aha czyli jak jedziemy takim tropem to ty kopiujesz innych youtuberów bo też nagrywasz takie same filmiki tylko że o kimś innym. Tak? 😍😛😘

11 dni temu
Dark Angels
Dark Angels

Kurwa tez bym go hejtował jak by mial milion subow wiecej

12 dni temu
M4TI i ekipa
M4TI i ekipa

Intro niczym watch dogs xd

14 dni temu
KosteQ 10
KosteQ 10

A dlaczego ty musisz wszystkim wytykać

15 dni temu
WuEm
WuEm

też chciałbym zauważyć ,że friz ostatnio już takich rzeczy nie robi ,ponieważ w ciągu ostatnich 18 filmów (czyli od ponad miesiąca) nagrał film o tematyce 100 warstw czegoś tam. Więc troszkę się spóźniłeś ;-)

15 dni temu
valeri klim
valeri klim

to nie "kopiowanie" to jest "inspirowanie"

18 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

valeri klim Nie, to się nazywa "kopiowanie". "inspirowanie" To jest tak się mówi albo podaje link do kanału twórcy tego filmu którym się inspiruje. "Kopiowanie" to jest jak się nie podaje twórcy, i udaje się że samo się stworzyło ten pomysł.

3 dni temu
valeri klim
valeri klim

gostek this is fake in 99.9%

18 dni temu
exemiusicnice 560
exemiusicnice 560

Ty ja mam 16 lat i oglondam friza

18 dni temu
exemiusicnice 560
exemiusicnice 560

Bo się tak napisało ośle 3gimba

3 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

exemiusicnice 560 Ta napewno masz 16 lat XD A nawet nie umiesz ortografii xD Oglądam się piszę, chciałeś napisać że masz 6 lat nie 16.

3 dni temu
exemiusicnice 560
exemiusicnice 560

Zamknij się

17 dni temu
Michal Jankowski
Michal Jankowski

lepiej zacznij "oglondać" słownik

17 dni temu
jestem super
jestem super

oglądam mrbeast'a ale części nie rozumiem więc oglądam friza :)

18 dni temu
Black Bot
Black Bot

Ja i tak lubię friza !!!

18 dni temu
Haigrop
Haigrop

Fajny film :DD dobrze mówisz ;)

19 dni temu
DiplekK
DiplekK

No tak trochę rozumiem Friza bo robi to co robią zagraniczni youtuberzy ale w polsce. Po chuj czuux się wpierdala

20 dni temu
Wiktor Walczak
Wiktor Walczak

Świeżak zamkinij pizde za przeproszeniem nie wkurwiaj innych zazdrościsz im po prostu i tyle

20 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

Wiktor Walczak Jprdl kolejna zjebana ameba która ma 10 lat i piszę "zazdrościsz im subów" Świeżak nie potrzebuję takich zjebów jak Ty. Nie oszukujmy się czuux ma samych 10 latków w jego subskrybcjach, friz to ma albo normalnych albo zjeby amebowe, a świeżak ma normalnych.

3 dni temu
Xylon
Xylon

Japierdole

19 dni temu
kubi1
kubi1

weź typie nie ośmieszaj się gdzie widzisz podobieństwa z kanałem friza a czuuxsa ??!!!

20 dni temu
kubi1
kubi1

A no ja już nie widz tylko były widz :D

19 dni temu
Xylon
Xylon

Ty widzem ciekawe

19 dni temu
kubi1
kubi1

zjeb to ty a nie ja. Ps nie obrażaj widza.

19 dni temu
Xylon
Xylon

Kolejny zjeb

19 dni temu
Die Fortnite Gurke Tv
Die Fortnite Gurke Tv

Chuj ci w dupe

20 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

Die Fortnite Gurke Tv A poza tym co Ci to daję że masz więcej subów? Jak i tak pewnie wszystkie są kupione i od twojej mamy.

3 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

Die Fortnite Gurke Tv Boże Ty masz dopiero 11 lat i już przeklinasz? Youtube jest od 13 lat, więc wróć za 2 lata jak zmądrzejesz :)

3 dni temu
Xylon
Xylon

Poza tym orto dzieciaku

19 dni temu
Xylon
Xylon

Ja nawet nie muszę nagrywać

19 dni temu
Die Fortnite Gurke Tv
Die Fortnite Gurke Tv

Xylon no i co ma dobre ryj 21 subow

19 dni temu
Dorian Nawdziun
Dorian Nawdziun

A masz coć do friza że NIBY kopiuie

20 dni temu
Marshmallow Stories
Marshmallow Stories

kopiuje* oglądnij film jeszcze raz. Dzieciom trudno się przyznać do błędu..

20 dni temu
Domvi Fortnit
Domvi Fortnit

Kogo obchodzi że kopiuje friz robi to bo lubi on to robić dla wszystkich jak komuś się nie podoba niech nie oglonda ;)

20 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

Domvi Fortnit Mnie obchodzi że kopiuje bo to jest kradzież ;-; Ogólnie wiesz co to słownik ortograficzny? Piszę się *OGLĄDA*

3 dni temu
Szkoda Games
Szkoda Games

Oj może robi 1000/100 czegoś bo go stać a że ciebie na to nie stać to hejtujesz

22 dni temu
YOUTUBOWI PRZYJACIELE
YOUTUBOWI PRZYJACIELE

lepiej popatrz na siebie a nie obrażaj innych :)

22 dni temu
DżeJDi
DżeJDi

I teraz pytanie! Co ci daje robienie takich filmow? Nie ogarniam takich ludzi jak ty!

22 dni temu
Marshmallow Stories
Marshmallow Stories

kontent commentary

20 dni temu
Matixeq
Matixeq

Świeżak z biedronki uciekł

23 dni temu
Nie_patrz Na_NICK
Nie_patrz Na_NICK

Jest to inspirancja ty parówko

23 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

Nie_patrz Na_NICK Nie, to jest kopiowanie ;) inspiracja i kopiowanie to dwie różne bajki.

3 dni temu
MKKEUSZ
MKKEUSZ

Oh jezu zbieg okoliczności tym z frizem

24 dni temu
RaReczek
RaReczek

Gadasz na friza czy czuxa a sam masz "rak" kontent, dlaczego ? Nagrywasz tylko jakieś zjebane newsy i gadasz na tego i tamtego. Każdy się kimś inspiruje bądź kopiuje, lecz nie da się skopiować 1:1 czyjegoś filmu bo reakcja czy wydarzenia zawsze będą inne. Polski yt kopiuje z zachodu, i co z tego ? Jak ktoś ma ból dupy to niech nie ogląda polskiego yt. Ja np nie oglądam zagranicznego yt i mam w dupie czy ktoś z pl skopiował coś z zachodu. Równie dobrze mogę powiedzieć że ty też kopiujesz kontent z zagranicy bo w każdym kraju na 100% jest jakiś kanał o tematyce newsów. A i te twoje " youtuberków" typie obaj mają w chuj więcej subów/ fanów od cb i takich jak ty " youtuberków" zjadają na śniadanko. Elo typie (Tak wiem data).

24 dni temu
RaReczek
RaReczek

MissNatQa PL Serio? Jeżeli ktoś z mniej niż 100k subów określa kogoś z 1,5 mln subów yutuberkiem to chyba coś nie gra, bo to on przy frizie jest jakimś tam yutuberkiem. Nie mam ochoty dalej prowadzić tej pseudo konwersacji, poczytaj sobie komentarze to może zrozumiesz to świeżak gada o kopiowaniu innych a sam robi jakieś dramy i newsy od siedmiu boleści nikomu nie potrzebne

3 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

RaReczek "A i te twoje "youtuberków" typie oni mają w chuj wiecej fanów od cb tackich jak ty "youtuberów" zjadają na śniadanko" może nie napisałeś że on im zazdrości ale napisałeś że mają więcej fanów. I te "10" lat napisałam dlatego że przeczytałam tyle tych komentarzy od tych "ameb" że nie wiedziałam co piszę,sorry. Ale i tak "wiecej subów" co z tego że świeżak ma mniej subów od nich?

3 dni temu
RaReczek
RaReczek

MissNatQa PL Mówisz że ja mam 10 lat, w takim razie ile masz ty ? 8? Gdzie napisałem "Oni mają więcej subów i im zazdrościsz"? Bo ja takiego zdania nie widzę. Z resztą co ja się kłócę, przecież 8 latka wie lepiej, a to że Świeżak subskrybuje kanał friza a na niego gada i szuka jakiejś zaczepki to wcale nie hipokryzja ;p

3 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

RaReczek Czemu zawsze musi ktoś napisać "Bo oni mają wiecej subów i tylko im zazdrościsz" Jprdl świeżak nie potrzebuje mieć takich 10 letnich ameb jak Ty albo reszta widowni tej dziewczynki Czuuxa i friza. Świeżak ma chodziaż normalnych widzów a nie same 10 latki ;-;

3 dni temu
Xylon
Xylon

RaReczek japierdole

19 dni temu
Mokry
Mokry

No i co moze nagrywać co chce to jego kanał ;)

25 dni temu
PEPE GAMES
PEPE GAMES

Zajmij się sobą a nie kimś ty się wbijasz na innych

25 dni temu
boro yt
boro yt

Chyba ty pedale

25 dni temu
MissNatQa PL
MissNatQa PL

boro yt Świeżak jest człowiekiem a nie częścią od rowera :)

3 dni temu
Janek
Janek

Bardzo lubię te piosenkę ale Nie Wiem jak się nazywa Pomoże ktos

25 dni temu
Boruto Channel
Boruto Channel

A naprzykład ty shotujesz/komentujesz rzeczy na YouTube to znaczy że kopiujesz innych?

25 dni temu
Necix
Necix

Niewiem a tam czasami friza oglądam❤

26 dni temu
Mateusz Gazda
Mateusz Gazda

Boże... Jak jesteś taki to sam rób takie filmy a nie komentujesz tylko. Dupa cię ściska z zazdrości?

27 dni temu
Minecraft
Minecraft

Przeszadasz 🤗

27 dni temu
###KOLY###
###KOLY###

W weź go nie obrażaj bo każdy wie że robisz to tylko dla wybicia się

27 dni temu
Bartek Chudek
Bartek Chudek

Kurła czemu masz bul dupy o wszystko????

28 dni temu
Danielos Hero
Danielos Hero

Łapka w dół naucz się nagrywać a nie masz problemy do lepszych od siebie żenada

28 dni temu
PlayMaj Games
PlayMaj Games

Chcesz się wybić na dramach co?

28 dni temu
Spontan Games
Spontan Games

Friz jest nudny 😕

28 dni temu
kamil dudek
kamil dudek

powiem tyle że kontent friza wyklasyfikowuje twój kontent który sie skupia na obrażaniu czuxa a nawet w tym odcinku friza. Weź to pod uwage że friz ma powód do nagrywania filmow ....(zarabia tym na życie) . Kończąc wspomne że to że friz nagrywa jakieś skopjowane filmy gówno cie powinno obchodzić...

29 dni temu
Qki OKi
Qki OKi

Zazdrościsz subskrybcji

29 dni temu
Issei
Issei

Ale mnie wkurwia polski youtub żałosne polskie ścierwa zachowują się jak jebane debile i bez mózgi mało jest oryginalnych i ciekawych kanałów ale są i takie szanuje pozdro

Miesiąc temu
miKu l
miKu l

Wuesz oni na tym zarabiają na życie więc np Friz chce być na wszystkich trendach bo chce hajs rozumiem że to jest chciwe ale nawet ty Świerzak chciałbyś mieć kase no tacy są ludzie niestety...a to że ściąga od ZAGRANICZNYCH YouTuberów to przynajmniej moim zdaniem nie jest niczym złym bo przedstawia dla niktórych ciekawe no dlamnie jakoś nie ale jednak małe dzieci to ciszy i jest z tego przysłowiowa beka..

Miesiąc temu
Dominik Bogdal
Dominik Bogdal

Nie nagrywaj już debilu bo tylko umiż hejtować

Miesiąc temu
Andrzej Tomczak
Andrzej Tomczak

Tak samo można powiedzieć o tobie, że krytykujesz innych ludzi z chęcią wybicia się jak połowa yt

Miesiąc temu
Brajan Brachaczek
Brajan Brachaczek

Sam jestes rak

Miesiąc temu
Noszii14
Noszii14

Friz to krul YouTube a ty nawet nie masz tyle subuw co on więc się nie wypowiadaj

Miesiąc temu
Noszii14
Noszii14

xD

13 dni temu
Mixty
Mixty

a ty sie naucz pisać

13 dni temu
Samanta Kusiak
Samanta Kusiak

Wiesz co a ty odgapiasz od innych yt-berów bo, wiesz milon osób juz dawno zrobiło filmik o ocenianiu innych i krytykowaniu i wesz nie 5-4 lat temu tylka więcej. Wiec zastanow się zanim zrobisz jakis filmik i co w nim bedziesz mówić. ELO! Ps Teraz będziesz mi mówić ze ELO było modne rok temu i odgapiam od innych😂😂😂

Miesiąc temu
Xylon
Xylon

Japierdole kolejny 10 letni dzieciak nie ogarnia o co chodzi

19 dni temu
Samanta Kusiak
Samanta Kusiak

Odczep się od friza

Miesiąc temu
adix2 teline
adix2 teline

dzieciaczki pierdolone chuj wam w dupe kur......

Miesiąc temu
Mella Zieggler
Mella Zieggler

oo czuxik wrócił Xdd

Miesiąc temu
Masitteo Polska Śliwka
Masitteo Polska Śliwka

Nie lubię friza

Miesiąc temu
DJ Lucky
DJ Lucky

JA MAM CIEBIE W DUPIE LAMUSIE. SPIE***LAJ Z YOUTUBA FRAJEŻE CO TY MASZ KU*WA DO FRIZA. TO NIE TWOJA SPRAWA CZY PODP***DALA FILMY CZY NIE. H*J CIE OBCHODI CO ON NAGRYWA. PODOBNO GO NIE OGLĄDASZ. UNSUB I DISLIKE DLA CIEBIE SORRY ALE MNIE WKUR***EŚ

Miesiąc temu
Justinika YT
Justinika YT

Niech ten cały czuksik sie wleje 1000 litrów domestosu

Miesiąc temu
Stanisław Kluza
Stanisław Kluza

Zazdrościsz im popularności

Miesiąc temu
Ania Anusia
Ania Anusia

Świeżak jak dalej będziesz tak obrażał youtuberów to stracisz więcej subów. Ode mnie już straciłeś

Miesiąc temu
Ania Anusia
Ania Anusia

A po pierwsze być może Friz nawet nie wie że ma takie same filmy jak tamten kolo. A po drugie nawet jeśli kopiuje to ja i tak wolę friza oglądać bardziej

Miesiąc temu
Sebo Sebo
Sebo Sebo

Dobrze gada.Ja tam ogladam tylko odcinki z kinga i streamy XDD

Miesiąc temu
Polsh !
Polsh !

Mówisz że masz Friza gdzieś a go subujesz

Miesiąc temu
Polsh !
Polsh !

Czuuxa też subujesz

Miesiąc temu
oskar burghardt
oskar burghardt

XD

Miesiąc temu
oskar burghardt
oskar burghardt

Bym bardziej powiedział ze twoja widownia to dzieciaki a nie friza, ponieważ friz ma kanał typowo rozrywkowy, który się fajnie ogląda i dostarcza duzo rozrywki młodszej jaki i starszej widowni. Natomiast to co ty mówisz w swoim filmie to typowy "ból dupy" ze ziomek wbija w każdym filmie ponad 1mln wyświetleń. A moim zdaniem to Ciebie oglądają tylko dzieci które nie mają zdania albo po prostu friza nie lubią i chcą posłuchać coś złego na jego temat. Sorry ale to co Ty mówisz w tym filmie to tylko bezsensowne gadanie i gwarantuje Ci ze mało który "starszy widz" chce słuchać Takiego pierdolenia.

Miesiąc temu
Fryc Cc
Fryc Cc

Friz nie ukrywa,że kopiuje filmy mówił na Live to kilka razy...

Miesiąc temu
Fryc Cc
Fryc Cc

żal dupe sciskaa

Miesiąc temu
PRZEGRYW ROKU
PRZEGRYW ROKU

No to kurwa nieźle każdy film friza jest w karcie na czasie ale tylko dzieci oglądają. A i stuu, Dawid Frank, i milion innych też robią ten kontent i nikt im tak nie mówi, a ten pawer jaki ma w odcinkach jest najbardziej ceniony

Miesiąc temu
Ducer
Ducer

Wow co może porostu wprowadza to no polski na yt

Miesiąc temu
Ricki 5000
Ricki 5000

Sam byś nie nagrał lepszej piosenki nirz czux debilu

Miesiąc temu
Bombowy PL
Bombowy PL

e świeżaku sku.iony rybaku cho no cho na solo a tak wogóle to sam lepszej nuty nie nagrasz de.ilu za.rany

Miesiąc temu
Ricki 5000
Ricki 5000

Ja jestem fanem czuxa i friza No i co pobijesz czux ma fanów nie tylko fanki mondralo

Miesiąc temu
Bombowy PL
Bombowy PL

rak czemu mówisz o sobie

Miesiąc temu
negzziom
negzziom

Daje ci un suba :\

Miesiąc temu
Bombowy PL
Bombowy PL

dobrze

Miesiąc temu
szulsonjd
szulsonjd

piecze dupka

Miesiąc temu
DeneKZ
DeneKZ

gówno film

Miesiąc temu
Nikolas Nikolas
Nikolas Nikolas

ty kurwa oceniasz Cuux,a a szam byś nie zrobił lepszej nuty CWELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Miesiąc temu
szymon ryba
szymon ryba

WRZYZCY KOPIÓJOM OD PIŁDIPAJA!

Miesiąc temu
maksimus001
maksimus001

A Ty wcale nie kopiujesz od innych xD ale śmieszny jesteś...

Miesiąc temu
Redex
Redex

JAPIERDOLE, jakby ktos z konkretnymi powodami moglby go oceniac, to rozumiem, ale nie ktos czyim sponsorem jest teleprank.pl

Miesiąc temu
Holl8wie
Holl8wie

A tu od nikogo nie kopiujesz i dlatego cię lubię ;D

Miesiąc temu
Bombowy PL
Bombowy PL

łapka w dół

Miesiąc temu
Matix Matixowy
Matix Matixowy

Ty huju

Miesiąc temu
Natan Klimek
Natan Klimek

O to jak wejdzie acta 2 to już nie będzie mógł bo prawa autorskie xDDDD

Miesiąc temu
Fortnitowy Świr
Fortnitowy Świr

KAZDY MA CB W DU**E

Miesiąc temu
Kizio vlog
Kizio vlog

Ty jasteś rakiem i zazdroscisz frizowi 1miliona subuw huju

Miesiąc temu
TheHondaPl
TheHondaPl

nie no należy ci się subik i łapka srabka wgóre bo też mam friza w chu*u

Miesiąc temu
Magic Cow
Magic Cow

Zapaleni widzowie friza DISLAJKUJA xDDD

Miesiąc temu
Kleofas Xxx
Kleofas Xxx

E tam ból dupy masz bo ma więcej subów :p

Miesiąc temu
Xeyo
Xeyo

Powiedzmy ze masz racje a wiec jeśli tak cie to boli ze ktos inspiruje sie na kimś to czemu nie zrobisz czegoś własnego bo było wiele osob przed tobą co kręciły takie filmy a sie kurwa sapiesz do każdego XD

Miesiąc temu
Filip Dembski
Filip Dembski

A ty kopiujesz Boxdela robisz informacje! NIE OBRAZAJ FRIZA

Miesiąc temu
Jańczuś
Jańczuś

Cała prawda

Miesiąc temu
Braciiak
Braciiak

*szkoda bo Friz wybił się na Pokemonach i teraz tego nie nagrywa raz na jakiś czas mógłby coś wrzucić z tej gry*

Miesiąc temu

Następny

KINGA I FRIZ