Co z drewnianym domkiem?

  • Opublikowany 10 dni temu

    Zuzanna BoruckaZuzanna Borucka

    Trwanie: 10:23

    Dzisiaj podzielę się z Wami moją historią. Cieszę się, że w końcu miałam odwagę nagrać i wrzucić ten film. Sprawa z drewnianym domkiem zostaje ujawniona.
    ☁ obserwujcie Instagram ☄
    instagram.com/zuzeklobuzek/
    ☁ lajkujcie Fanpage ☄
    bit.ly/2nz3VDF
    (tam zawsze nowe zdjęcia i newsy)
    ☁ koty:
    instagram.com/kotyzuzi/
    ☁ klikajcie ࿄ dzwoneczek
    ☁ koszulki: banshee.cupsell.pl
    ☁ blog: tutajwszyscyjestesmyszaleni.blogspot.com
    ☁ Snapchat: PrawdziwaZuzia

    Współpraca: zuziowesprawki@gmail.com
    Zuzanna Borucka

    BANSHEE  ZUZANNA BORUCKA  GRUNGE  HAIR  COLOR  PINK  BLUE  VIOLET  PURPLE  EMO  

Maja Mrozek
Maja Mrozek

Biedna Zuza. Współczuje bardzo ci. Jakoś dasz rade.

Godzinę temu
Weronika Klimza
Weronika Klimza

Wszystko będzie dobrze trzymamy kciuki!

Godzinę temu
Agata Gorna
Agata Gorna

Wiem co czujesz też ostatnio padłam oszustwem. Bardzo Ale to bardzo Ci współczuję ze że nie możesz spełnić swoich marzeń 😣

Godzinę temu
Zosia Trubacz
Zosia Trubacz

😥😥😫😪😓🙁😢😭❤💓💔😟😓😔

2 godzin temu
Zosia Trubacz
Zosia Trubacz

Piękna opowieść

2 godzin temu
KreWzia YouTube :3
KreWzia YouTube :3

Ja miałam haskiego ale mi umarł [*]

2 godzin temu
horkruksy
horkruksy

Tyle osób mówi o tym że na OLX są najwięksi oszuści...

4 godzin temu
slift 's
slift 's

Dasz rade

5 godzin temu
slift 's
slift 's

Oby się znalazł 😊 wierz w siebie

5 godzin temu
slift 's
slift 's

Serio współ czuje

5 godzin temu
blanka s
blanka s

zycie to nie bajka

6 godzin temu
oluniaa BSP
oluniaa BSP

Bosze... biedna oglądam cie od...NIEWIEM KIEDY!!! I tu takie rzeczy sie dzieją. Naprawde płakałam na tym odcinku.😢😢😢

8 godzin temu
tosia Fajka
tosia Fajka

Nie przejmuj się kochana

12 godzin temu
Karolina 199
Karolina 199

Niebszejmoj się Zuzia

15 godzin temu
Tomek Rumanek
Tomek Rumanek

Gościu ci ukradł deski, bo dałaś się nabrać i sorry ale w sposób w który nie dałby się nabrać przeciętny przedszkolak, a przedstawilaś tę sprawę jak jakąś życiową tragedię.

16 godzin temu
Królowa schipów
Królowa schipów

Zuzia teraz to masz lekcje życia, następny raz to zamawiaj rzeczy u sprawdzonych dostawców np. IKEA xD nie no ale na poważnie bardzo ci współczuje i się jeszcze zastanawiam nad jednym, z kąd ty masz tyle pieniędzy?!

21 godzinę temu
dzban
dzban

jak w ogole mozna cos takiego zrobic?? nie wiem co chcial osiagnac ten facet robiac to wszystko d-_-b

23 godzin temu
Nie ma mnie tu
Nie ma mnie tu

Droga Zuziu! Na przyszłość od razu dzwonić do rzecznika praw konsumenta ;) Doradzą a czasem nawet więcej uda się zdziałać niż po rozmowie z policją ;)

23 godzin temu
ivona
ivona

Ogólnie to zabezpiecz ten domek bo nie trudne jest taki domek obrabować i potem będzie niezła strata

Dzień temu
Igor song
Igor song

Oj współczuję ten mężczyzna jest zły byle by go znależli i wsadził do więżienia na do żywocia.

Dzień temu
Nieznana Dziewczyna
Nieznana Dziewczyna

Bidulka z Ciebie . Straciłaś pewnie kupe pieniędzy

Dzień temu
refost derem
refost derem

Szkoda mi cie

Dzień temu
Lil Senpaii
Lil Senpaii

więc przestalas budować domu bo nie wysłali ci desek ? X D

Dzień temu
Natka Patka
Natka Patka

Zuzia jesteś bardzo fajna A ten pan to oszust. Jesteś dzielna!❤❤❤❤

Dzień temu
Monikaaa
Monikaaa

:heart: straszne :(

Dzień temu
Benio Bielak
Benio Bielak

Jak nazywa się miejscowość ?

Dzień temu
Natka Pietruszka XD
Natka Pietruszka XD

o boże

Dzień temu
papuga nimfa alex
papuga nimfa alex

1:30 xd akurat robię zadanie z maty ile będzie kosztował parkiet heh

Dzień temu
Kara Nata
Kara Nata

Jeju Zuziu... Tak Ci współczuję 😢 nie wiem czemu ludzie tacy są naprawdę nie wiem ale ci strasznie współczuję... moją mame też oszukali... ale wolę nie opowiadać... strasznie Ci współczuję 😢😭😢

Dzień temu
maria Gendera
maria Gendera

Ooo ja też jestem z Wielkopolski

Dzień temu
Patrycja Kubajek
Patrycja Kubajek

ej nie ze cos, ale opowiadasz to w taki sposob, jakby ktos umarl XDDD opisujesz to wszystko godzinami conajmniej z reszta ile ty masz lat zeby tak się nabierac lol

Dzień temu
Nikola ;*
Nikola ;*

#teamWIELKOPOLSKA

Dzień temu
Sonna Shandi
Sonna Shandi

Współczuję Ci! ten człowiek powinien zostać ukarany więzieniem i karą pieniężną. Skoro ciebie miał odwage oszukać w tak bezczelny sposób to ile innych osób mniej znanych mógł i może oszukać. Trzymaj się

Dzień temu
NK0993
NK0993

Zuziu to straszne co musiałaś przeżyć gdy ten oszust cie tak żałośnie oszukiwał. Dziękuje że nam to wytłumaczyłaś i wiem że o tym pewnie jest ci ciężko mówić ale w roku 2019 będziesz mogła jeszcze raz spróbować spełnić marzenie o drewnianym domku ! Trzymam za ciebie kciuki

Dzień temu
Wiktoria Osuch
Wiktoria Osuch

Aż sie wzruszylam 😢

Dzień temu
bez imienia
bez imienia

Jestem z Zamościa, podaj adres idziemy go udusić. Ale tak na poważnie straszny z niego człowiek. Pozdrawiam cie Zuziu

Dzień temu
antylopa96
antylopa96

Kurcze, tydzień temu oglądałam ten filmik, a dzisiaj padłam ofiarą tego samego. Straszne to jest. Trzymam kciuki żeby gościowi się odbiło. Oliwa wypływa sprawiedliwa.

2 dni temu
jokasta sosnierz
jokasta sosnierz

Jezu biedna Będzie dobrze😭❤️

2 dni temu
Ktos Tam
Ktos Tam

Nie wież3 że mówisz o zqmościu

2 dni temu
Ktos Tam
Ktos Tam

Jezu ja mieszkam w Zamościu nie wieżę w to

2 dni temu
Izabela Wojtalik
Izabela Wojtalik

Walcz o swoje

2 dni temu
Izabela Wojtalik
Izabela Wojtalik

Zuzia będzie dobrze trzymam kciuki

2 dni temu
blaniaq 1999
blaniaq 1999

Zuza bardzo chciała bym ci pomóc ale nie wiem jak. Bardzo mnie wzruszyła twoja historia z drewnianym domkiem, mam nadzieję że uda Ci się zrealizować twoje Marzenie. 😊

2 dni temu
Martian Girl
Martian Girl

Ok ludki. Wiem ze nie chce byc nie mili ale ona wie ze to nie byla dobra decyzja i bardzo tego zaluje dlatego starczy tych kom. Na temat tego. Dzięki 😊

2 dni temu
Szebek
Szebek

Skontaktuj się z 60 pesos i powiedz że cię oszukali i że chcesz mieć deski Ale szczerze to jak oglądałem do się śmiałem

2 dni temu
Sky Schliech
Sky Schliech

O NIE ZUZIA JESTEŚ TAKA FAJNA ALE TEN FACET MUSI PUJŚĆ DO WIĘZIENIA . BĘDZIE DOBŻE.

2 dni temu
Mela1 1
Mela1 1

Jestem ciekawą co masz z dyktand pewnie szóstki😂

2 dni temu
ŻelKowA DaMa
ŻelKowA DaMa

10 lat masz?

2 dni temu
Lenciaax W
Lenciaax W

Mam 40 min do Gościa Mieszkam w Kujawsko-Pomorskim . To poprostu nie jest wyobrażalne co ten człowiek zrobił , Powiedzcie mi dlaczego policja zwleka ? Mam nadzieję że wszystko będzie ok .Życzę powodzenia

2 dni temu
Elin :3
Elin :3

Ludzie... czasami ich szczerze nienawidze... żałuję cię. Powiesz jak się nazywa? Może-może mogę ci pomóc?

2 dni temu
Jadzia Bortkiewicz
Jadzia Bortkiewicz

Sitno mieszkam tuuuuu!

2 dni temu
Dante
Dante

Trzeba było nie myśleć tylko o sobie i swoich zachciankach to co z tego wynika

2 dni temu
Andrzej Sipta
Andrzej Sipta

Trzymam kciuki

2 dni temu
Dreams
Dreams

Kochan cię 😘 Wszystko będzie dobrze 😘 Kochana nie poddawaj się jesteś silną kobietą jesteś naprawdę wspaniałą kobietą 😘 Masz suba i łapkę oraz Dzwoneczek 😘 Jeju w ruszyłam się 😘 Ale ja też zostałam oszukana wiem jak się czujesz...

2 dni temu
Alicja Seremak
Alicja Seremak

Trzymaj gardę wysoko i po prostu Walcz walcz walcz Zuzia 🙂

2 dni temu
Barbara Roman
Barbara Roman

Przykro mi 🙁 szkoda mi cię 😖 Ale trzymamy kciuki 😊😉🤞 Kocham cię 🤗😍😘

2 dni temu
Sisters Slime
Sisters Slime

Mnie tez okradli... i to dużo więcej mam firmę z drutami i płaciłam około 3000tys. I nagle te pieniądze zniknęły...policja powiedziała ze są małe szanse ze odzyskamy te pieniądze...

2 dni temu
Hakuna Matata
Hakuna Matata

na olx XDDDDDDD trzeba być idiotą ... tyle w temacie.. wydałaś TYYLE PIENIĘDZY.. nagraj 2,3 odcinki o depresji i Ci się zwróci :D

2 dni temu
Ang Ciepłowska
Ang Ciepłowska

Ja mieszkam w Zamościu

2 dni temu
Licy8DEVIL_
Licy8DEVIL_

Znajdę i zajebie gnoja. Idź na policję nie można go tak zostawić

2 dni temu
zielonyhamburger
zielonyhamburger

Niestety, ale sama jestes sobie winna. Zamiast znalezc porządną firme, która ma swoje portfolio na stronie internetowej wzięłaś jakiegoś no name-a z OLX. Do tego dałaś się mu zaszantażować.

2 dni temu
martyna z
martyna z

przecież możesz zrobić podłogę od kogoś innego i dalej realizować swoje marzenie

2 dni temu
Urszula Ceniuch
Urszula Ceniuch

Bożej Zuzia to jest straszne popłakałam się jak to oglądałam 😢😢😢😢😢😢

2 dni temu
anonimysz
anonimysz

jesteś taka pretensjonalna, że aż to boli

2 dni temu
ma S
ma S

Matko mowisz jak o jakimis gwałcie... bez jaj..

2 dni temu
Tirrami
Tirrami

Moja mama też zostałą kiedyś oszukana, ale nie o kilkanaście tysięcy. Nie było kontaktu z tą osobą, która oszukała, i jakieś dwa tygodnie po ta osoba napisała, że jest w szpitalu, i później już nic. :PP

2 dni temu
Ania Chmielewska
Ania Chmielewska

Serio szukałaś firmy na olx, skoro to był twój wielki projekt to ty nie idziesz do konkretnej firmy poleconej tylko na olx szukasz? Przykro mi no ale sama się na to naraiłaś

2 dni temu
Biszkopcik 54
Biszkopcik 54

Ja piersole zuzia kiedyś bylas moim autorytetem ale dzis jak ja słyszę jaka ty jestes to aż rzygac sie chce. Szkoda ze nie miałas jeszcze próby samobujczej.

2 dni temu
Dark Emporer
Dark Emporer

Nikt nie skończy biadolić, bo jesteś po prostu tępa. Tępa i udowadniasz na każdej płaszczyźnie. Znęcanie się nad kotami- nie odpowiadasz hodowcy na pytania. Żałosne teksty by widzowie się nie zesrali. Puszczanie małego kota na dach. Żywienie ich syfem. Nabrałas się, o ile masz umowę to można to jakoś odkręcić. Facet widząc słaby charakter ojebal cie.

2 dni temu
Alishya InWonderland
Alishya InWonderland

Zuza trzymaj się😘 mam nadzieję że uda Ci się dorwać tego padalca...i trzymam mocno kciuki za powrót do prac w Twoim Wymarzonym Domku 😘😘

2 dni temu
czz2
czz2

I to jest powód żeby przez kilka miesiecy nie robić nic z tym domkiem? zarabiasz kilkadziesiąt tys miesięcznie, a robisz drame za kilka tys? To jakby normalny człowiek robił dym za 200pln. Śmiech na sali. Przez rok to sama byś podłogę zrobiła. Za wyświetlenia z tego filmiku kupisz sobie podłogę. Leżę aktualnie na chemioterapii i jestem w szoku, co Ty masz w głowie i z jakiego gówna robisz problem. Nie życzę Ci prawdziwych problemów, bo chyba nie poradzisz sobie. A prawko to sobie w ogóle odpuść, z Twoją psychika to za duży stres i ryzyko dla użytkowników dróg.

2 dni temu
milliondollar$
milliondollar$

Nie ma to jak podpisać umowę o wykonanie jakiejkolwiek pracy remontowej, mieć wykaz kosztorysu i zapłacić po wykonaniu pracy😉 nie ma sie co dziwić, ze oszuści istnieją, kiedy żerują na takich naiwniakach jak Ty😉

2 dni temu
Analex
Analex

Jak on jest poszukiwany listem gończym to jak policja z nim rozmawiała nawet tego nie sprawdzili że jest poszukiwany

2 dni temu
Julia
Julia

Wierzę w siłę Twoich widzów, ktoś na pewno go gdzieś widział!

2 dni temu
Foksiulcia lis
Foksiulcia lis

Dobrze Zuziu!😄 Dąż za marzeniami💜 i nie poddawaj się!!! Wiem... że ty dasz rade... Kto jak kto, ale ty???😋 Ty jesteś silną kobietą która uczy się na błędach💙. Tyle już przeszłaś. Grałaś w Simsy💚, sama malowałaś swój pokuj i... ZROBIŁAŚ PANIERKE!!!🍪🍞 masz 1 milion subskrypcji❤, 1 milion osób które Cię wspierają... Wszyscy Ci pomożemy💛. Jesteś wspaniała NIE ZAPOMINAJ O TYM!!💕❤😘😘😘❤💚💙💛

3 dni temu
Edward Noz
Edward Noz

Bo takie rzeczy załatwiają rodzice

3 dni temu
Delitka
Delitka

biedna :(

3 dni temu
majkel ooOoo
majkel ooOoo

Jesteś po prostu głupiutka, pozdrawiam. ❤

3 dni temu
Natalia Piekarska
Natalia Piekarska

Nawsajem i sadwonie Do niego 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 duren

3 dni temu
Olitka
Olitka

Mieszkam w Sitnie 10 minut od Zamoscia i nigdy sie nie spodziewalam ze takie cos moze zajsc w tak spokojnej wsi. Masakra, nie wierze ze takie cos ludzie robia dla pieniedzy.

3 dni temu
Diana YT
Diana YT

ludzkość robi takie rzeczy dla pieniedzy...

3 dni temu
Matylda Marzec
Matylda Marzec

wiem jak to jest, moich rodziców też oszukano jeśli chodzi o dom 😢

3 dni temu
Testra
Testra

sluchaj, oszust ma gleboko w dupie twoje uczucia, marzenia, rzewne wylewanie lez nad stracona podloga i koszmarnie udawany, dramatyczny ton w jakim nagrywasz praktycznie kazdy swoj film. to jest dorosle zycie. jesli nie wezmiesz sie w koncu w garsc to tematow na tego typu refleksyjne filmiki o twoich jakze istotnych rozterkach zyciowych nie zabraknie ci az wyzioniesz ducha, a i tak juz nagralas ich od groma. nie zweryfikowalas czlowieka. nie zalatwilas pisemnej, chronionej umowy przed wplata zaliczki. zaufalas randomowi z internetu bez wlasnej firmy nawet po tym, jak kazal ci przelac pieniadze do jakiejs obcej kobiety, ktora nie zdawala sie miec wiele wspolnego ze sprawa. probowalas sie chociaz z nia kontaktowac? upewnic sie, ze to na pewno wlasciwa osoba? oczywiscie, oszustwo to oszustwo, ale wplatalas sie w to z wlasnej winy i jakos mi ciebie nie szkoda. ide poogladac Jaiden.

3 dni temu
Aleksandra Janiak
Aleksandra Janiak

Zuzia bardzo cie Lubie jesteś świetna KC❤ Po zrobieniu tego filmiku policja niech weźmie się w garść i niech złapią tego huja bo serce mi się rozrywa.

3 dni temu
Ola Gierat
Ola Gierat

ja tez zostałam oszukana na olx 😕

3 dni temu
Starlight LPS
Starlight LPS

Mieszkam w Śitnie. Kto go chce ze mną wyjaśnić?

3 dni temu
bullshit
bullshit

słoneczko rzecznik praw konsumenta w takich sprawach od razu.

3 dni temu
Megan Art
Megan Art

współczuję ci. to straszne

3 dni temu
Magda Kopinska
Magda Kopinska

Zuziu, mimo że bardzo rzadko płaczę to przy oglądaniu tego filmu po prostu ryczałam. Współczuję ci bardzo, ale to bardzo. Ludzie są po prostu źli, podli i niedobrzy!!!😭😱😖

3 dni temu
Trochę Nietentego
Trochę Nietentego

Bardzo współczuję, niektórzy po prostu nie mają serca. Niszczyć tak czyjeś marzenia...

3 dni temu
Juliii Ja
Juliii Ja

Nie poddawaj się my ciebie jako twoi widzowie będziemy cię wspierać. Przeżyłaś to dawaj dalej jesteś bardzo pozytywna i fajna dziewczyną. Pamiętaj nadzieja zawsze umiera ostatnia. Gdybym na przykład była bym na twoim miejscu i mi to zrobiono niewiem co bym zrobiła. Jesteś silna i nie poddawaj się. Jest nadzieja i nikt nie może ci jej odebrać.🙂

3 dni temu
Jell-o Monster
Jell-o Monster

Jak widzę, że przelew jest na kogoś innego to od razu odpuszczam - rozmawiam z tobą, z tobą dokonuje transakcji więc tobie płacę, nie jakiejś twojej dziewczynie, żonie czy babci - proste jak konstrukcja cepa. Czemu ludzie są tacy naiwni i nieuważni?

3 dni temu
Ola Chomik
Ola Chomik

Zuzia nie martw się Na pewno go znajdziesz. Współczuję ci

3 dni temu
Weronika Pastuszak
Weronika Pastuszak

Tak mi pszykro, wsulczuje ci

3 dni temu
Julia Gałczyńska
Julia Gałczyńska

Będzie dobrze Zuziu 💗💗💫💫

3 dni temu
Marta Wilczyńska
Marta Wilczyńska

Zuzia byłaś w krasnymstawie

3 dni temu
Emm
Emm

Wiem kto to

3 dni temu
Emm
Emm

Zuza ja mieszkam w sitnie

3 dni temu
Łucja Martyniuk
Łucja Martyniuk

Życze szczęścia!!☺

3 dni temu
Łucja Martyniuk
Łucja Martyniuk

Jesteś dzielna! I się nie poddawaj się! Bo warto!😊

3 dni temu
Hanix
Hanix

przykro mi że tacy ludzie istnieją😭nie poddawaj się PAMIĘTAJ

3 dni temu
kali ka
kali ka

Trzymam kciuki za tą sprawę i będę uważała i radzę spełnić swoje marzenia

3 dni temu

Następny