CO, JEŻELI SKOŃCZY NAM SIĘ WODA?

  • Opublikowany 7 dni temu

    TO JUŻ JUTROTO JUŻ JUTRO

    Trwanie: 4:58

    Woda naprawdę może zabraknąć. Czy damy radę temu zapobiec?
    👨‍👨‍👦Grupa na Facebooku: goo.gl/GZYdNM
    👉Subskrybuj: goo.gl/DFSYWV
    👁 Fanpage TJJ: goo.gl/tAoc6v
    źródła:
    www.theguardian.com/news/2018/jun/18/are-we-running-out-of-water
    www.theguardian.com/environment/2018/may/16/water-shortages-to-be-key-environmental-challenge-of-the-century-nasa-warns
    news.nationalgeographic.com/2018/03/world-water-day-water-crisis-explained/?user.testname=none
    www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water
    www.newsweek.com/day-zero-what-happens-when-cities-run-out-water-bangalore-offers-window-1163384
    science.howstuffworks.com/environmental/earth/geophysics/run-out-of-water.htm
    news.nationalgeographic.com/2018/02/cape-town-running-out-of-water-drought-taps-shutoff-other-cities/?user.testname=none
    www.sciencenews.org/article/future-will-people-have-enough-water-live
    www.iflscience.com/environment/happen-water-world-disappeared/page-2/
    www.theguardian.com/news/2018/jun/18/are-we-running-out-of-water
    www.epa.gov/watersense/how-we-use-water
    news.nationalgeographic.com/2018/03/world-water-day-water-crisis-explained/?user.testname=none
    www.bbc.com/future/story/20170412-is-the-world-running-out-of-fresh-water
    www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1254171,Zasoby-wody-w-Polsce-nie-sa-duze-jestesmy-na-przedostatnim-miejscu-w-Europie
    csr.wum.edu.pl/pl/o-csr/basen-olimpijski
    www.newsweek.pl/trendy/ile-wody-zuzywaja-polacy-jak-oszczedzac-wode-dzien-wody/erfsvpv
    www.statista.com/statistics/263156/water-consumption-in-selected-countries/
    www.newsweek.com/day-zero-what-happens-when-cities-run-out-water-bangalore-offers-window-1163384
    plfilm.net/v-wideo-VBrzOST3g7E.html
    news.un.org/en/story/2018/03/1005671
    plfilm.net/v-wideo-GW_VaFE3P-c.html
    www.newsweek.com/2017/12/01/what-happens-world-without-water-jordan-crisis-717365.html
    www.envirotech-online.com/news/water-wastewater/9/breaking-news/what-would-happen-in-a-world-without-water/42745
    earther.gizmodo.com/here-s-where-the-post-apocalyptic-water-wars-will-be-fo-1829793126
    🤝Współpraca komercyjna: wspolpraca@tojuzjutro.tv

    masny  abstra  abstrachuje  tjj  tojużjutro  to  już  jutro  nauka  ciekawostki  naukowe  science  future  wyprodukowane  przez  abtrachuje  

kotx3 - Som najs widjołs
kotx3 - Som najs widjołs

Przeraża mnie tylko twoje ''TO JUŻ JUTRO'' bo zawsze się boje że brak wody będzie już jutro ;-;

3 godzin temu
Patrycja Nakielska
Patrycja Nakielska

Oszczędzam wodę o tyle że nie leję jej bezsensownie jak niektórzy, staram się to robić i cały czas pamiętam o tych którzy nie mają dostępu do wody, ja mam szczęście, bez problemu mogę się napić w każdej chwili warszawskiej kranówki, a niektórzy żeby napić się czystej wody muszą ją kupić w butelce, to jest poważny problem

4 godzin temu
Dumpi Dump
Dumpi Dump

Czas youtuberow się kończy! Nareszcie coraz mniej wyświetleń coraz wolniej rosną subskrypcje a szybciej się ich odklikowuje

6 godzin temu
Thomas Riddle
Thomas Riddle

woda NIGDY się nie skończy, bo nie wylatuje z Ziemi w kosmos. to jest obieg zamknięty.

10 godzin temu
diablo devil
diablo devil

Ja oszczędzam myje się raz na miesiąc

14 godzin temu
ProBotteD2
ProBotteD2

Jeśli to nastąpi przy ~2050 to miałbym ponad 50 lat. Wystarczy, że zajebię się trochę wcześniej, zanim zacznie się kończyć woda. Problem solved.

19 godzin temu
bronxChannel
bronxChannel

jprdl, telewizyjna propaganda w necie, po to jest cały ten youtube, skandalk! skąd ten stylizowany na Kena pseudointeligent bierze te wszystkie cyfry i dane? kolejny kapłan kaznodzieja sekty popularno - naukowej straszy zmianą klimatu? "skund on wzioł piniondze na ten kanał? ukradł? a może dostał?:)" Tak wprowadźmy limity wody już teraz, najlepiej niech zajmą sie tym korporacje :) co za dzban.... łapy opadają

22 godzin temu
fajny gosciu
fajny gosciu

Masny lepszy

22 godzin temu
Letr0x
Letr0x

Komu się zachciało pić? :D

23 godzin temu
big gamer
big gamer

On ją biorę 30min prysznic

23 godzin temu
somsiad
somsiad

Wsumie to nic nie ucieka w kosmos wszystko zostaje na ziemi więc wody nie może zabraknąć

Dzień temu
Gośka ZWIERZYŃSKA PANI GOSIA
Gośka ZWIERZYŃSKA PANI GOSIA

Nje.

Dzień temu
MrRichieOne13
MrRichieOne13

Wystarczy filtr do wody morskiej. Na wojny maja pieniadze to i na nauke niech troche znajda

Dzień temu
marysia 119
marysia 119

Ok czyli musimy się myć raz na 5 dni być nadzy i pić wodę co 2 dni xD

Dzień temu
Oktawia Flisiak
Oktawia Flisiak

Co jeśli jutro umrzesz i nie nagrasz już żadnego głupiego filmiku?

Dzień temu
Takchybaty
Takchybaty

E tam kurła zanim zdychne to bydzie woda winc sie nie martwie.. Może pieter będzie miał apokalypse ale ja nie kurla ide do biedry na zapas bo promocja na polaris.

Dzień temu
Pumpkinner PL
Pumpkinner PL

XD rozje*ales mnie hahaha

20 godzin temu
karolina wachnicka
karolina wachnicka

Kiedyś to było

Dzień temu
karolina wachnicka
karolina wachnicka

Tęskie za masnym :(

Dzień temu
BLAZGOR
BLAZGOR

To już jutro - 4:57 minuty ja - 1 słowo UMRZEMY

Dzień temu
WIHU 15
WIHU 15

Teraz sobie uświadomiłem jak ja mam dobrze, bo mam czystą wodę

Dzień temu
arek wójcik
arek wójcik

To mnie przeraża😯😯😓

Dzień temu
Lisek_L Tobiasz najlepszy Ma Ny
Lisek_L Tobiasz najlepszy Ma Ny

Nie oszczedzam wody

Dzień temu
Stasiu M.
Stasiu M.

jak nie bedzie wody bedziemy pić socki 😇

Dzień temu
Getsuga Tenshou
Getsuga Tenshou

Zawsze uważałem że ludzie powinni się ogarnąć ze zużyciem wody na higienę. W misce wody lub wannie wypełnionej do połowy też można się umyć. Nie trzeba też robić tego codziennie. Ręce i zęby wystarczą. W zależności od noszonego obuwia czasami nogi też. Albo ludzie na działkach cały dzień zraszają swoje trawniczki żeby były zielone.

2 dni temu
Pumpkinner PL
Pumpkinner PL

No ludzi na dalkach nie komentuje :p chiech wezmą każdą kepe trawy i umyja w wannie w mydelku :pp Przecierz to trawa po chu** jej tyle wody?!?! 90% wody ta trawa nie wypija!

20 godzin temu
Ukasz F.
Ukasz F.

Polecam obejrzeć na Netflixie program "Wyjaśniamy". Jeden z odcinków jest prawie taki sam jak ten. Fajnie się pisze scenariusze na podstawie gotowych filmów, co nie? Ten kanał stracił bardzo w moich oczach.

2 dni temu
Adolf Hitler
Adolf Hitler

Odpowiedz jest prosta, trzeba zredukować trochę osób na świecie. I problem rozwiązany.

2 dni temu
scout
scout

ja sie myje 9 razy dziennie

2 dni temu
adam adam
adam adam

Woda nie może się skończyć cały czas jest w obiegu

2 dni temu
Hubert Pontus
Hubert Pontus

Ale, po użyciu wody w toalecie, ona płynie do oczyszczalni ścieków i jest tam oczyszczana, więc te litry, wody, które "marnujemy", są oczyszczane i po niedługim czasie są zdatne do ponownego użytku. Poza tym woda nie może tak o zniknąć. Musielibyśmy ją wypompować do kosmosu, gdyby miało jej zabraknąć na ziemi.

2 dni temu
StoPo
StoPo

I TERAZ PYTANIE CZY WIERZYĆ CZY NIE

2 dni temu
Garra&Nell
Garra&Nell

Wstyd oglądać to siedząc w napełnionej wannie.

2 dni temu
Gotów na apokalipse
Gotów na apokalipse

A, tam pieszy głupoty.

2 dni temu
D369MT
D369MT

Przecież ten film to debilizm... słodka woda nie znika i nie ma obaw, że zniknie xd Woda paruje, skrapla się i powraca na ziemię. :D Ludzie tutaj widać 0 IQ

2 dni temu
Jacek Adamczyk
Jacek Adamczyk

Pomysł na następny odcinek, domy z drukarki 3D, ogarnijcie bo To Już Jutro.

2 dni temu
Sweet Dorotka :3
Sweet Dorotka :3

00:09 12.11.18

2 dni temu
Meme Boi
Meme Boi

Czemu nie będzie słonej wody w sedesie?

2 dni temu
Meme Boi
Meme Boi

Na pewno 1 spuszczenie wody w toalecie to 9 l , 1 l sie nie zużywa

2 dni temu
Jedediasz Zimmerman
Jedediasz Zimmerman

W Kapsztadzie główny problem to rząd czarnych idiotów, pewnie winni są biali, nie brak myślenia przez rząd bandytów

2 dni temu
PiłkaWorld
PiłkaWorld

Mam marzenie chciałbym 50 subskrypcji do konica roku pomożecie mi? nie zmuszam

2 dni temu
Kornelia Rzepka
Kornelia Rzepka

Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie tego problemu to bycie weganem nie wierzycie? Polecam filmy juszes

2 dni temu
Anna Niwińska
Anna Niwińska

Gdzie jest Masny ?

2 dni temu
NLB
NLB

za brak szacunku do żywności i wody kiedyś ludzkość zapłaci to pewne, najgorsi są ci myjący się h*j wie po co kilka razy dziennie

2 dni temu
Mifciu
Mifciu

No i jak mama bedzie mowila zebym sie myl to powiem ze chronie planetę xD

2 dni temu
Piotrek Piasecki
Piotrek Piasecki

Hmmm ja zużywam ponad 200l wody dziennie

2 dni temu
Krzysztof Głowacki
Krzysztof Głowacki

opowiadasz bzdur więc cofam suba

2 dni temu
ваlliиo iтаliaио
ваlliиo iтаliaио

Ale inne planety mają wodę to prze transportuje my ją na ziemię i gites malines.

2 dni temu
Dawid Vlog
Dawid Vlog

Na gejjjjj ja mam studnie

2 dni temu
Madavo
Madavo

Czyli w skrócie co się stanie? Umrzemy. To tak by skrócić cały film.

2 dni temu
ads asdf
ads asdf

Niewiem może nie będzie wody ????

3 dni temu
ValekMonster
ValekMonster

czemu nie ma Masnego

3 dni temu
Stanislaw Krupski
Stanislaw Krupski

jak masz na nazwisko

3 dni temu
Gamerka
Gamerka

Super nagrywasz

3 dni temu
Gamerka
Gamerka

Właśnie zasubowalam twój kanał

3 dni temu
Witam Was
Witam Was

Powinien być tydzień w którym baseny nie działają. Jak my tyle tracimy na prysznicu to ile tracimy na jednym małym basenie publicznym

3 dni temu
[PL]Flander Scarlet
[PL]Flander Scarlet

e panie w 2050 to już bęnde brał emeryture xd, aktualnie żeruje na rodzicach xd

3 dni temu
Miętuś PL
Miętuś PL

Obejrzyjcie se mad maxa

3 dni temu
PiHo
PiHo

śmieszą mnie osoby, które tak twierdzą. już dzisiaj można destylować wodę morską

3 dni temu
Dafux4 Z menelixa
Dafux4 Z menelixa

O bosz zdołowałem sie tymi obliczeniami

3 dni temu
Kapi Purpurpurowicz
Kapi Purpurpurowicz

Nie będzie nas coraz więcej bo więcej ludzi umiera niż się rodzi

3 dni temu
Żul Vito
Żul Vito

W europie to tak ale nie afryce i w azji

3 dni temu
Prince Jinyoung
Prince Jinyoung

W afryce to nie nowość, że tam nie ma wody

3 dni temu
Andrzej B
Andrzej B

Skąd Ty te liczby bierzesz?

3 dni temu
Muka
Muka

To to te 100 litrów dziennie znika czy jak? Poj3bane

3 dni temu
Heheszki
Heheszki

Nie można myć się w słonej wodzie?

3 dni temu
Żul Vito
Żul Vito

+Heheszki kurfa czk

3 dni temu
Heheszki
Heheszki

+Żul Vito ?

3 dni temu
Żul Vito
Żul Vito

Można jak najbardziej

3 dni temu
Damian Babiuch
Damian Babiuch

Pełna wanna codziennie elo

3 dni temu
Adam Durak
Adam Durak

Wody nigdy nie zabraknie, najpierw trza zrozumieć że zużywając wodę ona nie znika. .. tak samo wypita

3 dni temu
Janek Romantyczny
Janek Romantyczny

Koniec wody?Koniec źycia!

3 dni temu
MOTYKSON 69
MOTYKSON 69

Ujemny przyrost naturalny....

3 dni temu
Memer
Memer

Osobiście uważam że woda używana do higieny powinna być. Ta słona z oceanów a do picia i gotowania ta zwykła słodka i. Wtedy by nie było takiego problemu xd

3 dni temu
Ola Zakrzewska
Ola Zakrzewska

nikt już nie wspomniał o tym, ile wody marnuje się na przemysł mięsny… 🌱

3 dni temu
napzeey9 napzeey9
napzeey9 napzeey9

ja tam byłam w tym miejscu na końcu odcinka

3 dni temu
NewK
NewK

A co z wodą w jaskiniach i podziemią?

3 dni temu
Żul Vito
Żul Vito

KOPALNIE WODY ASSSSSSSSSSSSS

3 dni temu
Anna Maryla
Anna Maryla

To będzie arbuz

3 dni temu
Moglo
Moglo

pewnie będziemy pić soki

3 dni temu
captainteddy 12
captainteddy 12

Ja nie rozumiem tego, dlaczego woda może nam się skończyć. Przecież zużyta przez nas woda trafia do oczyszczalni i potem do nas wraca.

3 dni temu
Patryk Wariat
Patryk Wariat

Spoko wpadajcie do mnie, będę miał w kranie .

3 dni temu
doman
doman

przypominam ze woda która używamy do rolnictwa itd nie znika w pizdu a wyparowuje. teraz was zaskoczę oceany tez parują. i żyjemy w układzie prawie zamkniętym czyli woda która paruje na naszej planecie prawie nie ucieka w kosmos

3 dni temu
Mateusz Małczyński
Mateusz Małczyński

To ja emigruje na Mazury😎👍🏻

3 dni temu
Michał M
Michał M

Kiedy ślimaki przejmą świat ?? TO JUŻ JUTRO

3 dni temu
miksztyn koks
miksztyn koks

To niech w kiblach będzie slona woda a nie słodka

3 dni temu
Richix 46
Richix 46

Aż mi się zachciało wypic wodę

3 dni temu
Tomasz Problem
Tomasz Problem

Nie

3 dni temu
kacpertal
kacpertal

XD to nie myć zębów nie spłukiwać i się nie myć

3 dni temu
amanda
amanda

A co z woda używana w hodowli zwierząt? To tez są ogromne ilości o których mało kto myśli

3 dni temu
Szymon Czechowicz
Szymon Czechowicz

Gdyby cały świat zobaczył ten filmik myślę że ilość zużywanej wody drastycznie by zmalała

3 dni temu
PizzeR
PizzeR

Mam nadzieję że nie dożyję żadnej wojny.

3 dni temu
Zbieram 100k subow bez filmów
Zbieram 100k subow bez filmów

Ja mam wyjebane i nawet kranu nie zakręcam bo mi się nie chce

3 dni temu
Zbieram 100k subow bez filmów
Zbieram 100k subow bez filmów

Teraz tez leci woda w kranie od godziny a ja se konia wale

3 dni temu
LeNoX
LeNoX

Ja sie nie myje juz od miesiaca chodze w tej samej bieliznie i wali ode mnie rybą XD

3 dni temu
killed
killed

ten kanał to bezmużdze

3 dni temu
Duże Elo Bęc
Duże Elo Bęc

Nie jest to do końca prawdą, ponieważ woda nie zniknie lecz zabraknie jej w "tylko" Kilku miejscach na ziemi za to w innych może być jej aż za dużo przez co będzie wiele powodzi więc i tak zginie wiele ludzi. Ale większość informacji w tym filmie to brednie.

3 dni temu
Piotr Misiarz
Piotr Misiarz

Ja się staram zawsze nie tylko oszdzędzać wode ale i jedzenie i inne rzeczy

3 dni temu
mar 22
mar 22

Woda zawsze bedzie xdd jakos dinozaury zyly miliardy lat temu pity a woda dalej jest. Ta woda która sie my jemy zostaje oczyszczona a ta z która która pijemy zostaje przez nas zwrocona.

3 dni temu
ReQiu TV
ReQiu TV

Podobno woda to najbardziej rozprzechniany składnik na świecie wiec jak jej nie moze zabraknac

3 dni temu
PVPKOXLVLNAJNTAŁZYNT 99
PVPKOXLVLNAJNTAŁZYNT 99

I tak w hotelach jak będe już wyjeżdzał to będe włączał wode z wszystkich zródeł na fulla by hotele więcej płaciły

3 dni temu
włodek smalec
włodek smalec

Jagby nie było wody to by było mleko

3 dni temu
prrinceguy
prrinceguy

Ja siedze pod prysznicem do godziny czasami :V

3 dni temu
The Zakoo
The Zakoo

-umiecie tak pisać- *znaczy tak* _albo tak_

3 dni temu
PawcioTeams Pawcio
PawcioTeams Pawcio

Myje się raz na tydzień na max 5 min nie spuszczam wody (czasem)

3 dni temu
Marcin Nowak
Marcin Nowak

W 2050 na jedną osobę pracującą będzie przypadać 2 emerytów- to jest ważny problem, który musimy rozwiązać. I to jak najszybciej. Tylko dziwię się, że nikt o tym nie wspomina 😐

3 dni temu
Pro100wRyj 69
Pro100wRyj 69

Gdzie masny ?

3 dni temu
Gop Trop
Gop Trop

Można myć się w mleku jak Lord Kruszwil xD

4 dni temu

Następny