BOXDEL ogląda prowokację LORDA KRUSZWILA na zawodnikach FAME MMA 2 | LORD KRUSZWIL

Seb4
Seb4

jaka nute next? CSGOAtse: https://csgoatse.com/#ref=SEB4YT

15 dni temu
Kosaczuu
Kosaczuu

Go Say Somethings

2 dni temu
Jan Jan
Jan Jan

legends never die

2 dni temu
Dukusiek
Dukusiek

papa dance monalsa

5 dni temu
rafix 38
rafix 38

In my mind-albo-dark horse

7 dni temu
Klaudia Kołakowska
Klaudia Kołakowska

Proszę o nutę white 2115 california to bardzo przypomina lato 😩

7 dni temu
Chińskie Bajki
Chińskie Bajki

1:14 Mi sie wydaje że to tymbark studio wymysliło, bo pod koniec filmu robili scene typu: "Jdabrowsky: Ej, gdzie jest przycisk subskrybuj?! Zuzia: Tam!! (i np. wskazuje na roślinę) Jdabrowsky: Rzeczywiście! Teraz jest dobry moment na zasubskrybowanie naszego kanału!" Ale może mi się wydawać :>

21 godzinę temu
Kenez '
Kenez '

Ciekawie czy on wie że przezwisko bombel wymyślił Carrioner

Dzień temu
Obiczek
Obiczek

będzie masno ni ?

Dzień temu
profesor PAJHIWO
profesor PAJHIWO

Rafonix sznaciura v3 ty no nie wiem jak tam twoje 100 koła zrogowaciale

Dzień temu
profesor PAJHIWO
profesor PAJHIWO

21:56

Dzień temu
POLISH FOOTBALL
POLISH FOOTBALL

Malczyński

Dzień temu
Przemysław Miszta
Przemysław Miszta

Ustawione.

Dzień temu
Pietak TV
Pietak TV

Robie gale xd

2 dni temu
Szymon Gorlowski
Szymon Gorlowski

spk shot

2 dni temu
xapi 2016
xapi 2016

I te łapki 😂😂😂

2 dni temu
maciek lol
maciek lol

Kto ogląda po fame MMA?

2 dni temu
Trlfce :P
Trlfce :P

kaŁcję

3 dni temu
Stefan Przygłup
Stefan Przygłup

O sialala la😂

3 dni temu
Polski Piesełek
Polski Piesełek

Seb4 a ja pamiętam jak miałeś około 5 k subów ah... te stare czasy xd.

4 dni temu
Gosiarka 2000
Gosiarka 2000

a kruszwil z kim będzie walczył na fame mma 3?

4 dni temu
matix 1908
matix 1908

z marka jest

5 dni temu
GAMER 4LIFE
GAMER 4LIFE

Malczynski już wygrał

5 dni temu
Shogun Jdw
Shogun Jdw

Wow byłem na tym live

5 dni temu
Daniel Bonisławski
Daniel Bonisławski

Ja chce na gale a moim przeciwnikiem będzie kruszwil

5 dni temu
mouz
mouz

szkoda mi malczynskiego smutny byl ;/

6 dni temu
Jakub Ptas
Jakub Ptas

ale niestety przegrał jakim cudem😥😥😥😥

6 dni temu
Jakub Ptas
Jakub Ptas

wygra polak

6 dni temu
Malan
Malan

no i Polak prezgrał

6 dni temu
Ogórek Kiszony
Ogórek Kiszony

Boxdel wybił i promował PATOLE na YT powinni dawno mu kanał usunąć jaki im usuwają mitoman zerujacy na naiwności dzieci oszust idelti

6 dni temu
MaRo
MaRo

xD Magical chwali sie ze ma mocne nogi xd

6 dni temu
karol Dingiel
karol Dingiel

adsxsadsadasdsadasdsdadasdsadsad ADS0JOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII0AS888888W4REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE34334243

6 dni temu
Hubert Ptasznik
Hubert Ptasznik

Ja bym wywalił kruszwilowi na łeb

6 dni temu
Daria Bogdan
Daria Bogdan

Malczyński

6 dni temu
Feitan
Feitan

Masne :)

6 dni temu
Prawdziwek
Prawdziwek

Bombelek

7 dni temu
erfortex official
erfortex official

dawida wygra i ch*j

7 dni temu
Maciej Orłowski
Maciej Orłowski

Jaki to tytuł piosenki na końcu ?

7 dni temu
Benny Hill
Benny Hill

Jprd jak ta cala gadka szmatka z tubermi ustawiona. Idiota uwierzy ze to prawdziwe prowokacje. Aktorzy bezdomni i chuj owy fejm

7 dni temu
rafix 38
rafix 38

Dawid Malczyński!

7 dni temu
rafix 38
rafix 38

Bardzo zły xd

7 dni temu
Michał Michał
Michał Michał

Pierdolone pajace za robotę się wezcie

7 dni temu
Dawid Kłos
Dawid Kłos

Kto po walce ciśnie beke? XDD

7 dni temu
Oreo Master
Oreo Master

Kruszwil mówił prawde że Malczyński wygra.. xD

7 dni temu
Nekvilik
Nekvilik

Bombel nie Boxdel

7 dni temu
Piotrek Golomb
Piotrek Golomb

Pozdro wariacie trzym się

7 dni temu
To Drugi ZeboPL
To Drugi ZeboPL

Boxdel ogląda prowokacje kruszwila, Seb4 ogląfa Boxdela który ogląda prowokacje kruszwila

7 dni temu
Grl gm
Grl gm

Jak założy się słuchawki i obejrzy intro to jest efekt jak w kinie na reklamach xd

7 dni temu
Paweł Wróbel
Paweł Wróbel

jak nazywa sie ta muzyka na koncu

7 dni temu
Eryk Wajman
Eryk Wajman

Prosze, zrob zapis z Czarnobyla na kanale bo nie wiem czy bede mial czas zeby obejrzec

8 dni temu
chryzantema
chryzantema

Czsmu Krupniok wyglada jakby miał podkład na twarzy

8 dni temu
KaLoPL XD
KaLoPL XD

Bombel XD

8 dni temu
JASSKIN
JASSKIN

#temmalczyński

8 dni temu
Bogata Rosjanka
Bogata Rosjanka

Bombel to taki psycholog

8 dni temu
Przemek Kuźnik
Przemek Kuźnik

muzyka z końca poda ktoś?

8 dni temu
JuteKK
JuteKK

Dawid ozdoba szczęka mu wypadła później Daniel modliszka 😂

8 dni temu
PITI LIVE HACK op
PITI LIVE HACK op

Dawid

8 dni temu
Not Avaible
Not Avaible

A huja prawda, bo carrioner go tak zaczął przezywać kurwa!!!

8 dni temu
BoB YT
BoB YT

bombel bombel

8 dni temu
Adam Del
Adam Del

Fajnie by bylo gdy by to szkolenie bylo w zielonej gorze

8 dni temu
Natalka
Natalka

23:35 patrzcie na Marka XDD

8 dni temu
x blob
x blob

Bombel dlaczego Bombel

8 dni temu
Nat su
Nat su

Biedny MAGICAL

8 dni temu
Kozubovsky Official
Kozubovsky Official

*Cringe* XD

8 dni temu
Ewelina Birecka
Ewelina Birecka

Bombel

8 dni temu
Kuba Zabiel
Kuba Zabiel

Bla bla bla medusa

8 dni temu
WALOKID
WALOKID

Połamana noga

8 dni temu
Dawid Urbański
Dawid Urbański

Co to za nuta na końcu?

8 dni temu
RollerGirl
RollerGirl

Ten uczuć gdy już to oglądasz po gali hahahah

8 dni temu
TheAgro712
TheAgro712

Next Nuta: Chuj ci w dupe remix

8 dni temu
Kamil123123
Kamil123123

https://www.youtube.com/channel/UCxK1z65f_H06OsTDoRZOwhw https://www.youtube.com/channel/UCxK1z65f_H06OsTDoRZOwhw https://www.youtube.com/channel/UCxK1z65f_H06OsTDoRZOwhw

8 dni temu
Natalcia 266
Natalcia 266

Kogo bawi jak kruszwil mówi ,,szczał" daje likeXD

8 dni temu
Krzysztof Niewiadomski
Krzysztof Niewiadomski

Kto po gali ;p ??

8 dni temu
Dqnio -
Dqnio -

Spojler malczyński wygrał

8 dni temu
FabrykaSiły
FabrykaSiły

Malczynski wygrał xd

8 dni temu
patrolly TM
patrolly TM

*Następna nuta:* *SexMasterka - szach mat*

8 dni temu
Wiktor Podrucki
Wiktor Podrucki

Chyba "Bombel"

8 dni temu
kaspian !
kaspian !

Carrioner wymyślił ksywkę " bombel"

8 dni temu
Papa Pasha ARAM
Papa Pasha ARAM

boxdel daj mi najebac kruszwila na fame mma 3 XD

8 dni temu
Jan Bednarek
Jan Bednarek

ozdoba się wybił ,prawda jak gówno z przerębla

8 dni temu
Atum
Atum

ıƙʂ ɖɛ

8 dni temu
mr krezzu
mr krezzu

Next nuta na intro : żabson ft. youngmulti-daddyshoes

8 dni temu
Damian Bendkowski
Damian Bendkowski

ej bombel :D

8 dni temu
R3miś ϟ
R3miś ϟ

Szpaku ufo

8 dni temu
AdrianFootball21
AdrianFootball21

dawid malczynski wygra

9 dni temu
Daniel Furman
Daniel Furman

next venom

9 dni temu
[PES]_Flashowaty_
[PES]_Flashowaty_

Elifel 65 Im blue

9 dni temu
Alicja Glińska
Alicja Glińska

Przystojny bombelek XD

9 dni temu
Dzień Dobry
Dzień Dobry

TeamPolak!

9 dni temu
Natalia Milewska
Natalia Milewska

Bonus rozjebał XD

9 dni temu
Grand Krejzol
Grand Krejzol

#teammalczynski

9 dni temu
Łukasz Kurnyt
Łukasz Kurnyt

Dzięki boxdel za poprawę dnia. Ja jak z tobą się uśmiałem, spoko człowiek z ciebie, śmiejesz się już sam nawet z tego " bombla"

9 dni temu
happy shot
happy shot

18:54 co on powiedzial ?

9 dni temu
xsukaa
xsukaa

Rafonix najlepszy haha

9 dni temu
Sumrin
Sumrin

Ciekawe jest to, że Boxdel przypomniał sobie o Czernobylu widząc Magicala

9 dni temu
MasterThePro PL
MasterThePro PL

#TEAMMALCZYŃSKI

9 dni temu
Xarder
Xarder

4:30 Oczywiście że Adrian Polak

9 dni temu
Bartek Linkowski
Bartek Linkowski

Tylko Team Malczyński

9 dni temu
Nicola Cukrowska
Nicola Cukrowska

gra Adrian Polak

9 dni temu
The Noga YT
The Noga YT

Gościół na Orlika ić a nie robić szoty zarombisty! Pozdro odemniw

9 dni temu
Szymon Saimon
Szymon Saimon

Fame mma 3 walka Boxdel vs kruszwil xd

9 dni temu
Emilka Żółkiewska
Emilka Żółkiewska

a co to za nie prestiżowe 2 paski?

9 dni temu
Norbi 007c
Norbi 007c

Malczyński

9 dni temu
alfa omega
alfa omega

Malczynski wygra

9 dni temu
siekry1968
siekry1968

Qrwa jakie to wszystko ustawiane !!!!!!!! Tylko dla kasy, nawet te walki !!!!!! liczą tylko na zarobek ! Smutne, ale prawdziwe !!

9 dni temu
Jacka Stara
Jacka Stara

kurwo jebana wiecej tych reklam

9 dni temu

Następny