Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018)

  • Opublikowany 18 dni temu

    ART POLOART POLO

    Trwanie: 3:50

    Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018)
    Koncerty +48 660 066 892 www.bobi.net.pl
    independentdigital.lnk.to/KrolowoMa
    Ustaw utwór „Królowo ma” zamiast sygnału oczekiwania na połączenie!
    Wyślij SMS: BOBI14 na numer 80833 (0zł).
    Abonament:
    Orange - 4 zł | Plus - 2,02 zł
    T-Mobile - 4,99 zł | Play - 2 zł
    reg. halodzwonek.pl
    Tekst piosenki Królowo ma:
    Tyś jedyna w sercu mym
    Królowo ma
    O królowo daję ci moje słowo
    Jak Don Kichot z wiatrakami
    Będę walczył o to co jest między nami
    (Nie poddawaj się, nie poddawaj się)
    Tyś jedyna najukochańsza dziewczyna
    W całym świecie nie ma równie pięknej
    Jak mnie rzucisz to me serce pęknie
    (Nie poddawaj się, nie poddawaj się)
    (Ona kocha cię, ona kocha cię)
    REFR: Za każdy dzień (dzień) w tej bajce z tobą (z tobą) oddałbym
    Londyn Paryż albo Rzym
    Daję słowo o królowo
    Tyś jedyna w sercu mym
    Za każdą noc (noc) w tej bajce z tobą (z tobą) oddałbym
    Londyn Paryż albo Rzym
    Przysięgam o królowo
    Zawsze będziesz w sercu mym
    Będziesz w sercu mym
    Królowo ma
    Moja dama już nie zatańczy sama
    Nawet Sherlock Holmes nie odgadnie
    Kto w jej sercu jest głęboko na dnie
    (Ona kocha cię, ona kocha cię)
    Zwiedziłem Góry, Pomorze i Mazury
    Lecz na Mazowszu w mej krainie
    Zaufałem tej cudownej dziewczynie
    (Ona kocha cię, ona kocha cię)
    (Ona tego chce, ona tego chce)
    REFR: Za każdy dzień…

    bobi królowo ma  Bobi - Królowo ma (Official Video - Nowość 2018)  disco polo  

Waldemar Pszczoła
Waldemar Pszczoła

Zawsze wiedziałem że twoje piosenki to hity przy których normalnie tańczyć się chce

4 godzin temu
Waldemar Pszczoła
Waldemar Pszczoła

Witam cię dareczku bardzo ładny hit o królowo ładny podkład muzyczny poprostu cudo pozdrawiam Waldemar z Lublina życzę sukcesów

4 godzin temu
Krystian Klimowski
Krystian Klimowski

Masz swój styl . Rób swoje do ludzi to trafia . 3maj sie :)

17 godzin temu
kamil kowalski
kamil kowalski

no powiem jeden najleszy z wszystkich

Dzień temu
Angelika Kordysz
Angelika Kordysz

Uwielbiam go 😏😏

Dzień temu
Mateusz Zieliński
Mateusz Zieliński

Muzyka z Białego Misia ale spoko nuta. Pozdrawiam

Dzień temu
Anna Gwiazda
Anna Gwiazda

Na zawsze w sercu mym❤Bobi i jego piosenki 😘

2 dni temu
Ab Aaa
Ab Aaa

Cos pieknego znam wszytkie jego piosenki mega nutka

2 dni temu
Maciej Murawski
Maciej Murawski

Dobrze Bibi poleciales :D klasa 😂

2 dni temu
Paweł Przewlekły
Paweł Przewlekły

Jest moc, widać że sporo serca jest włożone w ten utwór , powodzenia

2 dni temu
Agata Garwacka
Agata Garwacka

PIĘKNA PIOSENKA!!!!!!!!!!!!!

4 dni temu
Mgr Rafał
Mgr Rafał

Bobi pozamiatał :) super nutka :)

6 dni temu
Milena Berezowska
Milena Berezowska

mega nuta

6 dni temu
Patryk Czaja
Patryk Czaja

Bobi jest najlepszy!:)

7 dni temu
Michałek91 mim
Michałek91 mim

No Bobi ,to jedna z najlepszych piosenek ,aż passat lepiej idzie przy tej piosence;D

7 dni temu
Milena Ostrowska
Milena Ostrowska

ciągle słucham to jest najlepsza piosenka EWER

7 dni temu
sergiusz jaszke
sergiusz jaszke

Bobi mam 48 lat 3 baby za soba ale ta melodia jest zajfajna ha ha pozdrawiam

7 dni temu
Łukasz Njedźwiadek
Łukasz Njedźwiadek

Lubie jego piosenki ...ale ta to kompletna klapa 😯

8 dni temu
Rafal Grabowski
Rafal Grabowski

Słuchać jedno -zrozumieć drugie piękna Bobi nuta

8 dni temu
TheWilczek89
TheWilczek89

Nigdy nie zawodzisz. Pozdrawiam

8 dni temu
Julia Słaboszewska
Julia Słaboszewska

Mega głos do tej piosenki idealny

8 dni temu
Sebastian Ck
Sebastian Ck

zgadza sie:)

8 dni temu
Karolina Dziczek
Karolina Dziczek

Ooo królowo ma. Wada w ucho. Bobi genialne piosenki oby tak dalej

8 dni temu
OGONIASTY XD
OGONIASTY XD

mega muza i bedzie hit

9 dni temu
Marcin Zandecki
Marcin Zandecki

super piosenka rewelka

9 dni temu
scyzoryk1983
scyzoryk1983

,,Bobi" jak zawsze klasa,,obok formacji Toledo", jeden z najlepszych Wokali na scenie disco -polo ,można by rzec,,Stare dobre czasy" ....jestem na tak !!!!!!

9 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

Dobre na weselicho ☺się wie co będzie grane 10 czerwca 😀😍👰👌

10 dni temu
Justysia Zagacka
Justysia Zagacka

Styl, wykonanie na miarę pierwszego miejsca na liście przebojów. Super nutka pod nóżkę i do uszka. 😘

10 dni temu
miklasDg
miklasDg

ale dno

11 dni temu
Łukasz Njedźwiadek
Łukasz Njedźwiadek

Własnie...czy nikt tego nie słyszy ...😑

8 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

miklasDg pokaż lepsze 😛

10 dni temu
badyllek1993
badyllek1993

Bobi, jeżeli ta nutka w ciągu tygodnia nie zdobędzie szczytu wszyskich list przebojów, to dzwonię do ministra kultury i zje**e go naczym świat stoi.

11 dni temu
Krzysztof Szul
Krzysztof Szul

Ktoś też słyszy w zwrotce białego misia :P

11 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

I wyszło ok 😜

10 dni temu
Andrzej Bula
Andrzej Bula

I to tak dosłownie i konkretnie... Biały miś.

10 dni temu
Klaudia Filkowska
Klaudia Filkowska

ja tak samo ! :D

11 dni temu
AM sounddesign home & car audio
AM sounddesign home & car audio

Drodzy użytkownicy jakże szeroko pojetego zagadnienia jakim jest youtube ... Musicie wiedzieć ,a może zrozumieć lub też nauczyć się ,że przypisywanie pewnych wartości, sloganów, hierarchii, wymogów , symptomów przeslania itp jakiemukolwiek nurtowi muzycznemu jest nie logiczne nie zrozumiałe nietrzymajace siw kupy oraz absurdalne. Zastanawia mnie teb bardzo mocno zarysowany obraz rzekomej niechęci do disco polo hmm.. wszystko wskazuje na to ,że jest odwrotnie . Komentarze typu ... plytkie nie logiczne itp . Zastanów się proszę jeden z drugim nad taką oto metaforą czy jak kto woli porownaniem ... gdyby zaśpiewał to Andrea Bocelli mialoby to sens ? Gdyby zaspiewal to Bajor lub Turnau miało by to sens ?? Tak w oczach tych skomercjalizowanych znawcow muzyki zapewne tak ,ale wierzcie mi nic bardziej mylnego bo w tym przypadku klania sie reklama, marketing itp pan Bajor cudowny wykonawca ale nie zmieni tej piosenki pan Andrea również wspanialy wykonawca artysta ,niestety on też nie zmieni tej piosenki ..bo utwor jest utworem nurt nurtem a Ci panowie są na tyle profesjonalistami.,że na pewno mogli by to zaśpiewać . Na koniec według mojej skormnej opini nie ma takiego pojecia jak gust muzyczny moze być jedynie czas i miejsce...

11 dni temu
ewelina kwietniewska
ewelina kwietniewska

Uwielbiam:)

11 dni temu
Ola Zychowicz
Ola Zychowicz

Super piosenka!!😁😍😍😍😍

11 dni temu
Marzena Korbus
Marzena Korbus

zajebista nuta 😘😘😘

11 dni temu
Ewa Mitera
Ewa Mitera

Po raz kolejny słucham 😁😊🎧

12 dni temu
Ewa Mitera
Ewa Mitera

😂 pozdrawiam 🙂

10 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

Ewa Mitera uważaj bo gwałty są karalne 😛😀

10 dni temu
RudziQ Nanana
RudziQ Nanana

Chorek miażdży 😍Gratulacje ! Oby więcej takich piosenek ❤❤

12 dni temu
Killer Ck
Killer Ck

Ale siedzi w głowie :) :) :)

12 dni temu
Jose Morales
Jose Morales

Ilkay gundogan w teledysku

12 dni temu
Monia2772
Monia2772

Na TIDALu będzie?

12 dni temu
wojciech stanoch
wojciech stanoch

cudo cudo cudowna

12 dni temu
Monika Bednarczyk
Monika Bednarczyk

Szkoła w Halinowie 😊 czasy podstawówki fajnie że pamięta Pan o okolicy 😊

12 dni temu
Leomar
Leomar

Onde que o Bobi encontra tanta mulher bonita assim? 😅

12 dni temu
Kaja Kaja
Kaja Kaja

Jak ustawić ten utwór na granie na czekanie??? :)

13 dni temu
Kryspin Ziembicki
Kryspin Ziembicki

Super

13 dni temu
Anatolia Ana
Anatolia Ana

Włączcie na 0.5x hahahhahaha

13 dni temu
Paulina Klaudia
Paulina Klaudia

Super nutka!!!!!! :)))

13 dni temu
Michał Kłos
Michał Kłos

Niby disco polo to wiocha, każdy komentuje ją jako muzyka gorszego sortu. Ale piosenki np Bobiego są zajebi**e. Poprawiają bardzo humor i nadają życiu sens i wiele wiele optymizmu. Dlatego dziękuje pomimo wszystko za muzykę Disco Polo

13 dni temu
Anulek Xxx
Anulek Xxx

Michał Kłos po prostu potwierdziłam Twoje słowa! ;-) Pozdrawiam

13 dni temu
Michał Kłos
Michał Kłos

Anulek Xxx nie wiem po co ten komentarz skoro to samo napisałem

13 dni temu
Anulek Xxx
Anulek Xxx

Michał Kłos muzyka disco polo rozkwitla w ostatnim czasie jak najpiękniejszy kwiat! To jest zaszczyt słuchać takiej muzyki i takich wykonawców jak np. Darek Bobi! To wykonawcy właśnie tego nurtu mają najwyższe nawet kilku milionowe odsłony na YouTube! Disco Polo górą!

13 dni temu
Beata Stepien
Beata Stepien

Super produkcja

13 dni temu
Paweł Mordeczki Kochane
Paweł Mordeczki Kochane

nieźle !!! CIĄGNIESZ JAKBYŚ WYSKOCZYŁ Z HURU W KOŚCIÓŁKU ŚW. Sławomira w DUPALCZEWIE

14 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

Paweł Mordeczki Kochane dobrze ciągnie 😂

10 dni temu
R I T A
R I T A

Dla mnie ta piosenka będzie hitem tego lata! Gratuluję i czekam na więcej :)

14 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

Też tak myślę 💜

10 dni temu
wojciech stanoch
wojciech stanoch

dokladnie moja tez

12 dni temu
Dywan
Dywan

Łał! Wyśmienicie wyszło panie Jarku😍

14 dni temu
Anulek Xxx
Anulek Xxx

Dywan nie Jarku a Darku!

14 dni temu
Marcin Gruda
Marcin Gruda

POEZJA. JAK ZAWSZE. TRZYMAJ TAK DALEJ BOBI I MIEJ GŁĘBOKO WSZYSTKICH HEJTERÓW

14 dni temu
patryk leks
patryk leks

do dupy troche

14 dni temu
Travis Stoaty
Travis Stoaty

🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 *Jezus Chrystus powiedział tylko wierzą, że On jest Synem Bożym.* *On da wam dar życia wiecznego* *Będzie też uzdrowić swoje ciało!* 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁

14 dni temu
psychobus280
psychobus280

Bobi - Królu nasz

15 dni temu
fajny człowiek
fajny człowiek

każda "piosenka" disco polo brzmi tak samo.. zawsze o miłości o tym jak to ONA jest piękna iwgl zero przekazu i brzmienie beznadziejne 😘 już kpop jest lepszy od tego

15 dni temu
Kinga Solarek
Kinga Solarek

popieram

14 dni temu
Paxi990
Paxi990

Bo to jest alternatywa dla zagranicznych ciekawych nut w innym języku xD

14 dni temu
fajny człowiek
fajny człowiek

Dropiq o boże mi moja też tak kiedyś robiła XDDDDDDDD

15 dni temu
Dropiq
Dropiq

fajny człowiek no a ja to wgl mam uraz do gówno polo bo jak matka się dowiedziała że miałem kiedyś chłopaka to cały czas mi cały czas takie piosenki włączała i kazała słuchać twierdząc że mnie to wyleczy xDDD

15 dni temu
ハンター
ハンター

fajny człowiek No i ta miniaturka robiona w minutę XDDD

15 dni temu
maciek herula
maciek herula

Bardzo Fajna Piosenka :D Szybko wpada w ucho szczególnie refren . Pozdrawiam Zespół i Oby wiecej takich produkcji .

15 dni temu
Agnostyk
Agnostyk

Smieciowa muzyka

15 dni temu
Tomasz Capała
Tomasz Capała

Agnostyk to zwykły kutas, który nie ma co robić i wali głupie komentarze

12 dni temu
Michał Pyżewski
Michał Pyżewski

mysle,ze nie masz pojecia...

13 dni temu
Agnostyk
Agnostyk

Stworzenie takiej muzyki nie wymaga żadnego artyzmu. Obecne disco polo to jedne wielkie kopiuj-wklej.

13 dni temu
Beata Stepien
Beata Stepien

Agnostyk zrób lepszy kawałek i pochwal się a nie krytykuj

13 dni temu
Michał Pyżewski
Michał Pyżewski

Agnostyk jak Ty

14 dni temu
an xd
an xd

Czemu to mi przypomina starą nutkę o białym misiu?

15 dni temu
oOoSPECoOo
oOoSPECoOo

dokładnie to samo odczucie :D ewidetnie inspiracja z bialego misia :D

14 dni temu
Krzysiek
Krzysiek

Początek extra, reszta może być.

15 dni temu
Dawid Dawidos
Dawid Dawidos

No tak do 40sekundy jest extra a dalej hujowo

14 dni temu
Danuta Morawska
Danuta Morawska

Jak ten Bobi to robi , że każdy utwór świetną nutką ozdobi . Wpadającą w ucho , cieszącą serce najlepsze nutki w każdej rozterce :) Pozdrawiam :)

15 dni temu
Dropiq
Dropiq

Danuta Morawska To co pani napisała można skomentować jedynie używając dwóch pięknych liter czyli X oraz D a dokładniej to XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

15 dni temu
Pawel Wozniak
Pawel Wozniak

KICHA !!!!!

15 dni temu
Beata Stepien
Beata Stepien

Pawel Wozniak skomponuj. Coś i się pochwal ocenimy a nie krytukuj

13 dni temu
Magdalena Wojatasik
Magdalena Wojatasik

Słabe

15 dni temu
dziad5
dziad5

słabe sraki FATALNA nuta

15 dni temu
Natalia Młodzikowska
Natalia Młodzikowska

Superrrrr nutka🎶

15 dni temu
Marzena Korbus
Marzena Korbus

Super :-) nuta

15 dni temu
Patryk Rogacki
Patryk Rogacki

Kolejne druzgocące gówno, z gatunku pseudomuzyki dla ludzi bez słuchu, pozbawionej logicznego przekazu.

15 dni temu
AM sounddesign home & car audio
AM sounddesign home & car audio

Patryku ,jeżeli chesz się ukulturalnić posluchaj poezji spiewanej np pana Bajora Gdybyś miał blade pojecie o nurcie jakim jest disco polo nie pisalbyś tutaj tych komentarzy obnazajacych Twoją zazdrość ..przykre Pozdrawiam ;)

11 dni temu
Marco Rojs
Marco Rojs

jeśli jesteś taki mądry to zrób takie coś a później pokarz, coś czuje że ty nawet nie będziesz umiał zacząć tego

12 dni temu
Michał Pyżewski
Michał Pyżewski

nie obrazaj pieknej muzyki,gownem jestes sam,a sluch mamy idealny,pomyliles ludzi...Bobi jest genialny...sam tworzy muzyke...teksty

14 dni temu
Stara Zdzicha
Stara Zdzicha

A ty sam napewno sluchasz

15 dni temu
Martii
Martii

A ja się dziwiłam co ci ludzie robią w mojej szkole...

15 dni temu
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil

Fajna muzyka|Prestiżowa

15 dni temu
Martii
Martii

Lord Kruszwil ten początek był nagrywany u mnie w szkole xd

15 dni temu
hurricane-mońki
hurricane-mońki

mam dreszcze gdy tego słucham to znaczy że jest mega 😆

15 dni temu
Kamil Szczudluk
Kamil Szczudluk

Zenek przy Tobie to może się schować. Nowy król disco.

16 dni temu
Bartek Tarkowski
Bartek Tarkowski

Nie prawda pan Zenek bedzię zawsze królem disco i już a pan Darek poprostu zrobił hit i tyle

15 dni temu
mackoo4321
mackoo4321

Klasiura ;-)

16 dni temu
Bartek Tarkowski
Bartek Tarkowski

Zawsze wiedziałem że aby pan panie Darku zrobi nową pioseneczke to bedzie to hicior jest pan u mnie na miejscu 2 po panu Zenku pozdrawiam

16 dni temu
DJ Piotrek
DJ Piotrek

Kolejny goracyvhit od bobi świetna robota 😎😎😊

16 dni temu
Roman H
Roman H

Bobi, kolejny Hicior, ale pachnie mi tu Białym Misiem !!!!!!!!!!!!!!!

16 dni temu
MsPumba1981
MsPumba1981

Roman H 😏

10 dni temu
misiekstaszic
misiekstaszic

Bobi trzyma poziom. Tutaj jest więcej niż jedna zwrotka i tekst trzymający się kupy. Do tego muzyka wpadająca w ucho. Stara dobra szkoła!

16 dni temu
Myszka
Myszka

Kocha.... Kocha... 🎶 🎹 🎶 🎤🎶🐀🎶

16 dni temu
Mateo
Mateo

Ale lipa. Wstyd na cały Halinów. Nie będę głosował. Chyba że będą śmietniki na chodnikach.😉😎🙃

16 dni temu
XxxLolXXX
XxxLolXXX

Niesamowity Wołomin moje miasto 😉😉

16 dni temu
seba2119
seba2119

Super muzyka

16 dni temu
Żarłok TV
Żarłok TV

Temat lekcji na dziś: monarchia we współczesnej Polsce!

16 dni temu
Piotr Lorenz
Piotr Lorenz

Bobi rozwalił system Disco Polo

16 dni temu
Antyall3
Antyall3

Panie Adamie, świetna rola w teledysku ;) Pozdrawiam!

16 dni temu
patryk urban
patryk urban

Super

16 dni temu
Akwarium Tropikalne
Akwarium Tropikalne

odlot

16 dni temu
Dominik Świstak
Dominik Świstak

2.11 ładna Pani 😎🤣

16 dni temu
Artur S
Artur S

Bobi, jesteś Fabryką Przebojów. I ta linia melodyczna !!! Zachodnie tzw. "przeboje", przy Twoich wypadają bladziutko. Tak trzymaj.

16 dni temu
Kazik Klocek
Kazik Klocek

Ja piernicze co za gniot. Muzyka dla przedszkolaków.

16 dni temu
Kazik Klocek
Kazik Klocek

Daniel Opala nikt z moich znajomych na szczęście

16 dni temu
Daniel Opala
Daniel Opala

Kazik Klocek twoja stara słucha i zyje!

16 dni temu
ARTURRUTRA900
ARTURRUTRA900

kolejna piosenka ładna, i kolejna w duzej czesci podobna do juz istniejacej, u Bobiego to chyba nie przypadek, ale liczy sie ze jest melodia i super sie słucha

16 dni temu
Din87Dong
Din87Dong

Melodia jak z lat 90 :) Bobi nigdy nie schodzi poniżej poziomu :)

16 dni temu
Gural
Gural

0:23 ale pięknie

16 dni temu
Kamila Manthei
Kamila Manthei

Nigdy nie zawodzi 😍

17 dni temu
POLISHdanceMUSIC
POLISHdanceMUSIC

Ależ to jest mega dobre:).Bobi najlepszy,prawdziwy Książe muzyki disco."Niebiańskie oczy" były super,a teraz kolejna "Krolowa ma"!

17 dni temu
BlueUniversePL
BlueUniversePL

Już chyba doszedł do poziomu master:) ultra instinct :)

16 dni temu
Tomasz Samełko
Tomasz Samełko

Świetny utwór, pozdrowienia dla Bobiego🎹👌 a czy aranzyk do pośpiewania jest gdzieś dostępny?😉

17 dni temu
Iza Rusztejko
Iza Rusztejko

Na Ostródzie pierwsze miejsce na bank. Szkoda że takie legendy nie biorą udziału w festiwalu. Bobi ma wiele lepszych piosenek np od Akcentu.

17 dni temu
RudziQ Nanana
RudziQ Nanana

Podpisuje się ! 😍

12 dni temu
Anulek Xxx
Anulek Xxx

Michaelowskyy ja też się pod tym podpisuję!

16 dni temu
Michaelowskyy
Michaelowskyy

Iza Rusztejko Zgadzam się ;)

16 dni temu
Makieting PL
Makieting PL

Bobi jak zwykle na plus Bobi czemu nie jedziesz na Eurowizje wygrana w kieszeni

17 dni temu
Karolina Tomczyk
Karolina Tomczyk

Super 😊

17 dni temu
JackNaifu
JackNaifu

Dobre XD 👍

17 dni temu
DariaBoysikGdańsk
DariaBoysikGdańsk

Początki zwrotek podobne do Białego Misia

17 dni temu
agusia33
agusia33

DariaBoysikGdańsk o tym samym pomyślałam

17 dni temu
Sylwia Sroczynska
Sylwia Sroczynska

PIĘKNIE;-)

17 dni temu

Następny