BLACHA - Mademoiselle (prod. Raff J.R)

Pieczywo Czosnkowe
Pieczywo Czosnkowe

XDDD a gimba się tym jara w komentarzach

2 godzin temu
Mateusz Zbikowski
Mateusz Zbikowski

Nie no bez jaj jakim cudem to ma najwięcej wyświetleń na całym nbl, proszę reto przebij tego blachotrapeza nawet tym swoim UA

7 godzin temu
Sebastian Kondracki
Sebastian Kondracki

Kto słucha 22.08.2018

10 godzin temu
Kamila Syguda
Kamila Syguda

Codzienie sucham

14 godzin temu
Marek Sffhjji
Marek Sffhjji

jaaaa pierdziele ale superaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

23 godzin temu
Piotr Rudzik
Piotr Rudzik

Fajne

23 godzin temu
Jula 35 stopni tylska
Jula 35 stopni tylska

super ❤❤❤💕💕💖 kurwa

23 godzin temu
Box Bush
Box Bush

Nowa Petarda 💥

Dzień temu
Michał Śpiewek
Michał Śpiewek

O kurwa

Dzień temu
Miłosz Sakowski
Miłosz Sakowski

Babciu to jest zajebiste

Dzień temu
Aleksandra Przybysz
Aleksandra Przybysz

1:51

Dzień temu
VezeTV
VezeTV

Ymm październik?

Dzień temu
Malinka
Malinka

Nie wiem o co Ci chodzi pa

20 godzin temu
VezeTV
VezeTV

Prosze cie, zacznij bardziej ogarniać

20 godzin temu
VezeTV
VezeTV

Nie

20 godzin temu
BulleT77
BulleT77

co za gówno

Dzień temu
Lach from Lehistan
Lach from Lehistan

Co oni mają z tymi głosami jakby przez harmonijke gadali 😂 Szajs szajsem pogania

Dzień temu
RysRysiek
RysRysiek

kto ogląda wczoraj? 😀

Dzień temu
Dominika Stasiewicz
Dominika Stasiewicz

o chuj kurwa ale zAJEBISTE

Dzień temu
Dominika Stasiewicz
Dominika Stasiewicz

KURWA FAKTYSZCIE SZTOSIK

Dzień temu
Krzecha
Krzecha

0:42 W MOMENCIE GDY PRZYŁOŻYSZ KASJERCE KLAMKĘ... ja tam widzę kasjera a nie kasjerkę

Dzień temu
Rodzej Perejro
Rodzej Perejro

Chujowe

Dzień temu
Rodzej Perejro
Rodzej Perejro

Nie słuchałem

Dzień temu
Kosa2004
Kosa2004

Kto słucha w październiku? Łapka lub kom 😉

Dzień temu
Klaudia Sokol
Klaudia Sokol

Sex w dupie

Dzień temu
Ronnie
Ronnie

-nie chodzi mi o seks -chce brać cię na łóżku jak pojeb -będziemy się kochać -NIE CHODZI MI O SEKS wiem, że wszyscy to piszą, ale to takie zajebiste i ja też muszę to napisać hahahhahahhahahhahaha

Dzień temu
Bartek Zaboklicki
Bartek Zaboklicki

Fajowa piosenka

Dzień temu
Laura Karkosik
Laura Karkosik

Kocham

Dzień temu
Tłusta Kiełba
Tłusta Kiełba

Można się pobujać do tego disco polo

2 dni temu
Natalka Krasuska
Natalka Krasuska

Kocham Dawida pludowskiego

2 dni temu
Mateusz Magoń
Mateusz Magoń

To moja koleżanka mi pokazała

2 dni temu
max over
max over

Ja oglądam w październiku

2 dni temu
Wiktoria G
Wiktoria G

Puściła nauczycielce miałam karę

2 dni temu
Typiara xX
Typiara xX

X)

2 dni temu
Amelka Wilczynska
Amelka Wilczynska

Wow

2 dni temu
PoSti
PoSti

Pierdole to wszystko

2 dni temu
Maria Klamecka
Maria Klamecka

zajebiste 😀

2 dni temu
satori gejms
satori gejms

Ja słucham w roku szkolnym

2 dni temu
satori gejms
satori gejms

Ja

2 dni temu
PARKOUR AMAZING
PARKOUR AMAZING

Kto sucha w październiku 😆

3 dni temu
kociak Msp
kociak Msp

XD

3 dni temu
Fabek Fabian
Fabek Fabian

PRO

3 dni temu
Patryk Zajac
Patryk Zajac

Dzk za tą muze mam dziewczyne

3 dni temu
Grzesiek Ci
Grzesiek Ci

Ale syf

3 dni temu
kacper Herbutowicz
kacper Herbutowicz

Opierdolcie so nie loda

3 dni temu
Mariola Flieger
Mariola Flieger

wrócę tu w maju 2019.

3 dni temu
Wiktoria Kulawczuk
Wiktoria Kulawczuk

Ta piosenka przypomina wakacje

3 dni temu
to tylko ja
to tylko ja

Sztos❤️

3 dni temu
Rambo TV
Rambo TV

Przebiła "Papierosy"

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

może

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

nie

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

hujowe

4 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

+xXx Madzia xXx a tak wgl ile ty masz lat?

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

+xXx Madzia xXx mnie rodzice dobrze wychowali dobra kończe z tobą i jeszcze jedno jesteś szmatą

3 dni temu
xXx Madzia xXx
xXx Madzia xXx

+Zosia Wyrostek może grzeczniej gówniaro do starszych rodzice cię nie uczyli żeby nie pyskować do starszych

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

+vika_ synku down pierdolony to z ciebie jest ty frajerko i każdy ma swoją opinię

3 dni temu
Zosia Wyrostek
Zosia Wyrostek

+xXx Madzia xXx jebana debilko każdy ma swoją opinię

3 dni temu
Xawery Martyniuk
Xawery Martyniuk

Dar dla blachy 💯 % muzyki

4 dni temu
Renata Kucinska
Renata Kucinska

Dobeeeeee

4 dni temu
Anonimowa
Anonimowa

okres dojrzewania xD ostatnio sluchalam sylwii grzeszczak a terez.... trochę change(zmiana)

4 dni temu
BOYy #
BOYy #

Kto z 2k18 #wrześeń

4 dni temu
Katarzyna Flaga
Katarzyna Flaga

Fajna kasjerka, trochę taka męska iksde

4 dni temu
Kwasek
Kwasek

blacha ty kocie

4 dni temu
Michal Oracki
Michal Oracki

Siemka lol

5 dni temu
Hanna Słowik
Hanna Słowik

KKK

5 dni temu
szit
szit

najlepsz z moich piosenek

5 dni temu
DJ SZWAGIER
DJ SZWAGIER

Do tej pory tego slucham. Zajebista nuta...

5 dni temu
Kinga Nowak
Kinga Nowak

chuj

6 dni temu
Patracja Siwik
Patracja Siwik

yzoadhcoaco fydm0 cgah

6 dni temu
Critical Ops Polska
Critical Ops Polska

Kto w październiku?

6 dni temu
Miłosz Adamczyk
Miłosz Adamczyk

Ja pierdole ja jestem zawiedziony moim pokoleniem, kurwa. Brak słów

6 dni temu
JuBY333
JuBY333

1) Kliknij przycisk Pełny ekran. 2) Wpisz "awesome" na klawiaturze. 3) Spójrz na pasek czasu u dołu ekranu. 4) Nie ma za co =D

6 dni temu
Roxivlog
Roxivlog

Wybieram tą xd

6 dni temu
Aleksander Miezin
Aleksander Miezin

Zajebista ta piosenka

6 dni temu
grzegorz gąsior
grzegorz gąsior

to ja mam jusz laske $$$$$$$$$$$$$$$

6 dni temu
Jac Drzymala
Jac Drzymala

hajne to jest łepke wguremusi dyc

6 dni temu
Natalia Lelińska
Natalia Lelińska

blacha nagrywaj dalej kocham twoje piosenkiii

6 dni temu
Dominika Żmudowska
Dominika Żmudowska

Odrywa od rzeczywistości dobry rytm ;)

7 dni temu
JestemWiktor
JestemWiktor

kto słucha pazdziernik 2018

7 dni temu
Shiny
Shiny

Ty chyba ten tekst po wojaku napisales... Nie chodzi mi o seks Chce brac cie na lozku jak pojeb Bedziemy sie kochac nie chodzi mi o seks xd

7 dni temu
Acro Natka
Acro Natka

chuj że z marca, ale letni hicik 2k18

7 dni temu
x_YUTA _x
x_YUTA _x

Ta dziewczyna to Amelka tabor moja siostra xddd

7 dni temu
Julia Dance
Julia Dance

Kto nadal słucha?

7 dni temu
Dawid L.
Dawid L.

Fajna piosenka

8 dni temu
Olivier Pakulski
Olivier Pakulski

Kto w pazdzoerniku

8 dni temu
Olaa Tarka
Olaa Tarka

2:34 zboczona chwila...

8 dni temu
Szymek YT
Szymek YT

-Synu! -Mamo Już Przyciszam. -Co Ty Pierdolisz.Dawaj Głośniej -Bez Problemu.

8 dni temu
BikeTeam Garbatka
BikeTeam Garbatka

W 8d zrób

8 dni temu
LIL Hubcio
LIL Hubcio

Skąd to gówno ma tyle wyświetleń ? xd

8 dni temu
Siwy e36
Siwy e36

wszystko ok polecam tego allegrowicza :)

8 dni temu
MrLauther
MrLauther

Boże To Jest Guwno a Nie Muzyka Blacha Niezasługuje na wyświetlenia i przepraszam że jedno zostawiłem

8 dni temu
korekcji mru mru adaJakson
korekcji mru mru adaJakson

Fajna mega

8 dni temu
Z!x gh
Z!x gh

dużo błędów w napisach;/

9 dni temu
Cukieras x
Cukieras x

Jeeest 40 mln😍

9 dni temu
Natalia Madajewska
Natalia Madajewska

0:50 kupimy bile

9 dni temu
LONA violetta
LONA violetta

❤❤❤❤

9 dni temu
Esgaroth
Esgaroth

Kocham Tą Piosenkę

9 dni temu
KubiX X
KubiX X

nice

9 dni temu
gabryś Bogatek
gabryś Bogatek

faine

9 dni temu
panda panda
panda panda

Fajne

9 dni temu
panda panda
panda panda

Dobra

Dzień temu
Kuzyn
Kuzyn

40 000 000 pykło 👏👌💪🏻

9 dni temu
HappySylwia Happy
HappySylwia Happy

Meeeega❤❤❤

9 dni temu
Astranalt Planet
Astranalt Planet

super

9 dni temu
Patryk Guła
Patryk Guła

Zajebiste

9 dni temu
BÓBR TM
BÓBR TM

Hujowe pizdo

9 dni temu
VeRiiS
VeRiiS

BLACHA TY SZMATO PIERDOLONA PIES CIE JEBAŁ ZE STARYM NA ZMIANE

9 dni temu
VeRiiS
VeRiiS

+1

9 dni temu
Clash Royale
Clash Royale

Fajna kasjerka łapki w górę

9 dni temu
TNH THN
TNH THN

jest jeden maly problem blacha ciagle nawija o tym samym i na tym samym bicie  to juz jest nudne

10 dni temu
Emilia Piotrowska
Emilia Piotrowska

LOVE😍

10 dni temu
aleks 10010
aleks 10010

według mnie ta piosenka ma beznadziejny tekst

10 dni temu
Joanna Ozor
Joanna Ozor

Superowe podoba mi się bardzo iiiiiiiii

10 dni temu
M. Salah
M. Salah

Elo

10 dni temu

Następny

be vis "surfer"
be vis "surfer"

be vis

5 miesięcy temu