BIG MAJK UPALONY? Jak to jest być kulturystą? - KFD

  • Opublikowany 8 miesięcy temu

    KFD.plKFD.pl

    Trwanie: 14:29

    - KFD "Ziołowa" Kreatyna ;) 0,5 kg - sklep.kfd.pl/-p-6924.html
    - Gęste Nowe Sosy KFD XXL - sklep.kfd.pl/szukaj?orderby=quantity&orderway=desc&search_query=g%C4%99sty
    - Białko KFD Premium 900 g XXL - sklep.kfd.pl/-p-6908.html
    - Promocje i Nowości Październik 2018 - sklep.kfd.pl/szukaj?orderby=quantity&orderway=desc&search_query=kfd10
    Darmowa Pomoc - Dieta, Trening, Suple - kfd.pl/grupa
    Darmowa dostawa do Kiosku Ruchu albo Parcelshop od 99 zł - Kod - DostawaKFD
    - Najpopularniejsza Kreatyna KFD - sklep.kfd.pl/-p-4139.html
    - Witaminy & Minerały organiczne - sklep.kfd.pl/-p-4127.html

    kfdpl  kfd  kulturystyka  kulturysta  trening  siłownia  big  majk  michał  mikulewicz  upalony  filozof  

Ogsu Games
Ogsu Games

widze ze w tej sziszy mieszanka wybuchowa ;d

2 miesięcy temu
adas0860
adas0860

Za szisze lajk i oglądam kolejny odcinek pozdro :D

4 miesięcy temu
Kuba hmm
Kuba hmm

To nie skun ludzie.. Skun by mu sie tak dlugo nie palil I musialby odpalac co buszka wiec nie robcie niepotrzebnych teorii

4 miesięcy temu
Bestia Productions
Bestia Productions

DAWAJ MAJK ODCINEK 2 :O

6 miesięcy temu
Iwona Borecka
Iwona Borecka

Fajna filiżanka ;-)

7 miesięcy temu
Rybus SuperZiom
Rybus SuperZiom

LEcimy :D

7 miesięcy temu
Jacek Koryncki
Jacek Koryncki

pozerowanie

8 miesięcy temu
Mateusz Musmała
Mateusz Musmała

To jest paradoks trenujesz żeby być duży ale jak już jesteś duży masz przejebane haha

8 miesięcy temu
Jakis Taki
Jakis Taki

11:52 kozak😂

8 miesięcy temu
cyc821
cyc821

Pier....sz Pan

8 miesięcy temu
Amore Stefano
Amore Stefano

Mefedron w pyle czy w krysztale?

8 miesięcy temu
debesciaq1992
debesciaq1992

majk co to za model okularów ? wie ktos ?

8 miesięcy temu
Dariusz S
Dariusz S

Super, fajnie mi sie ciebie słucha. Dobry klimacik

8 miesięcy temu
Grzegorz P.
Grzegorz P.

majki a szycie spodni na miarę?

8 miesięcy temu
ONE PICK PONY RENGAR
ONE PICK PONY RENGAR

zajebiste

8 miesięcy temu
cremon cremonsky
cremon cremonsky

Jak ja go kur... lubię :D

8 miesięcy temu
artur kierul
artur kierul

więcej!

8 miesięcy temu
manon3609
manon3609

Za głupi jestes na czytanie

8 miesięcy temu
Łukasz Kamyk
Łukasz Kamyk

masz tam tyton czy marysie?🐗

8 miesięcy temu
Sebastian K
Sebastian K

ODCINEK Z TWINGO BIG MAJKA TO BYLBY HIT

8 miesięcy temu
Albin Kolano
Albin Kolano

Ja pierdole

8 miesięcy temu
Oliwia Szymańska
Oliwia Szymańska

tyle razy widziałem cię jak jeździłeś Hamerem po Wrocławiu i nigdy nie mogłem cię dogonić przez te korki żeby porozmawiać :D może kiedyś się uda :D

8 miesięcy temu
Dastiv
Dastiv

Po co ci te okulary?

8 miesięcy temu
kanguro619
kanguro619

turbomocne suple wiadomo, że potrzebne

8 miesięcy temu
Lord Viader
Lord Viader

To taka droższa ashwagandha

8 miesięcy temu
Best Food
Best Food

Panie Michale chciałbym żeby mi Pan rozpisal dietę i trening na siłowni. Jak się z panem skontaktować. Pozdrawiam

8 miesięcy temu
paweł nowak
paweł nowak

michał mam pytanie czemu nie nagrywasz filmików z Asią?co z nią jak jej forma?nagraj coś prosze

8 miesięcy temu
bigW1979
bigW1979

Majk na jointach lepiej sie wypowiada niz na trzezwo

8 miesięcy temu
Pablothinowski 4
Pablothinowski 4

Majkuś więcej takich opowiadań typu "z życia koksa".. :P

8 miesięcy temu
Marcin Angel
Marcin Angel

Jak stać, to czemu nie przejdziesz się do krawca?

8 miesięcy temu
Lu_Kas pl
Lu_Kas pl

Zajebiste. Czekam na kejny odcinek 😎

8 miesięcy temu
AAAoffi_
AAAoffi_

Blagam opowiadaj historie z twojego zycia jak ludzie sie przestraszyli inaczej sobie odpuscili przez twoj wyglad

8 miesięcy temu
br w
br w

Zajebiste, jeszcze!

8 miesięcy temu
fresher144
fresher144

Majk zapierdolimy razem wiadro ? :D

8 miesięcy temu
Łukasz Mnich
Łukasz Mnich

w tch czasach nawet dbający nie jest tak łatwo jak sie wydaje to tylk o takie gadanie

8 miesięcy temu
NaturalnyBiałyDzik
NaturalnyBiałyDzik

Dorabiasz celebryte kupując jego książki? Ogarnij się.

8 miesięcy temu
ViktorCi Cich
ViktorCi Cich

To jest piękne

8 miesięcy temu
Pan Philips
Pan Philips

MAJKI JEST SPOKO ! :D

8 miesięcy temu
Kaczuch
Kaczuch

BIG MAJK gościu oglądam cie kilka lat, jesteś najbardziej pozytywnym kulturystą jaki istnieje na polskiej scenie (420 😘)Więcej majka na siszy ❤️

8 miesięcy temu
Kamil 123456
Kamil 123456

zajebisty odcinek ! chce wiecej ! :D

8 miesięcy temu
Maniek
Maniek

Mega odcinek!💪 Przespałbyś się z sebą za milion baksów ? Na czilku oczywiście 😂

8 miesięcy temu
Mały Książę
Mały Książę

Fajne jakby to była mini seria i wyszłyby jeszcze odcinki, jak np. "Wagon nawciągany? Jak to jest być sportowcem siłowym?" albo "Michał Żądło pijany? Jak to jest być ministrantem?" xD

8 miesięcy temu
BlackPain
BlackPain

Majki dawaj sziszowe rozmowy =D pozdro 5! =D

8 miesięcy temu
matek1ivan
matek1ivan

Dobre :)

8 miesięcy temu
TheKonradek93
TheKonradek93

Kurwa, korpo od 8 do 15 - o jakich Ty luzach gadasz?

8 miesięcy temu
Otius
Otius

Więcej :D

8 miesięcy temu
CarloS
CarloS

hahahha SZTOSS , CZEKAM NA WIĘCEJ :D

8 miesięcy temu
AleXQu
AleXQu

Czy jak jedziesz wyciągiem na stoku natarciem to mocno się przechyla w twoją stronę ?

8 miesięcy temu
TheStriker92
TheStriker92

pozytywnie, jak najbardziej musi być kontynuacja tej serii ;D

8 miesięcy temu
Kuba Majewski
Kuba Majewski

Zawiodłem się na tobie haha:/ Czy palenie ma skutki uboczne w budowaniu masy? Proszę o odpowiedź:D

8 miesięcy temu
Bartek
Bartek

Elegancki odcinek ! ;)

8 miesięcy temu
biciu 1997
biciu 1997

jadę do Egiptu

8 miesięcy temu
Splendid Londoner
Splendid Londoner

Fejm razi w oczy ;)

8 miesięcy temu
Mateusz Skowron
Mateusz Skowron

Czy tylko mi on przypomina borka ?

8 miesięcy temu
Kuba Szul
Kuba Szul

czy kiedykolwiek podbił do Ciebie jakiś patyk i chciał Cie bić?

8 miesięcy temu
Domek Domek
Domek Domek

Dawaj więcej tego ;)

8 miesięcy temu
Radosław Wierzbiński
Radosław Wierzbiński

Zajebisty filmik xD

8 miesięcy temu
Miłosz Siedlecki
Miłosz Siedlecki

Czy poszło kiedyś z gruzem przy przysiadzie?

8 miesięcy temu
Kuba Arogancki
Kuba Arogancki

Ladny kubek

8 miesięcy temu
Kuba
Kuba

Bardzo przyjemnie się gościa słucha. Obyś jak najwięcej nagrywał filmów.

8 miesięcy temu
Filip
Filip

Widać, że wstrzykuje marihuanen xd

8 miesięcy temu
Łuki Puki
Łuki Puki

Nie mam to jak reklamować książkę największej konfitury która jest jednym wielkim farmazonem

8 miesięcy temu
Damian Tymiński
Damian Tymiński

gowniana ta ksiazka

8 miesięcy temu
Michał Babral
Michał Babral

Majk, rozpiszesz mi cykl? chce wygladac jak ty

8 miesięcy temu
Kacper Kacper
Kacper Kacper

Halo KFD pomocy co to za sikor ma Big Majk :D!??

8 miesięcy temu
Mlody28
Mlody28

Majki powiedz coś o sarmach może temat już był może przegapiłem wrzucasz jakieś? Czy omija i stosujesz tylko znane suple? A po drugie wszystko fajnie smaczki smaczkami ale powiedz ilu jest chętnych żeby faktycznie wystartować do Ciebie np na baletach? :) bo pewnie i tacy są

8 miesięcy temu
franekdolas88
franekdolas88

BIG MAC upalony? czym?

8 miesięcy temu
dariusz draco
dariusz draco

Czy będąc w łazience przy opcji nr.2 przestraszyłeś się kiedyś swojego stolca że jest coś nie tak ? Miało być pytanie przy shishy to masz :)

8 miesięcy temu
Adrian Mazur
Adrian Mazur

Turbo mocne suple? Czyli creatyna od kfd :D

8 miesięcy temu
Ferson ferry
Ferson ferry

Dlaczego na ścianie masz portret Dona, a na suficie Wałgi?

8 miesięcy temu
Marek Kopeć
Marek Kopeć

Bardzo fajne taki klimat chillout-u udziela się oglądającemu

8 miesięcy temu
Tomasz BOLEŃ
Tomasz BOLEŃ

Świetny materiał i te problemy większych ,skąd ja to znam 😉 Najlepsze są te spojrzenia , jak ktoś mówi do ciebie nie patrząc się w oczy tylko rzuca co raz to raz wzrokiem na sylwetkę 🤭😂💪 Pozdro z Londynu

8 miesięcy temu
Julias 97
Julias 97

Gdy kladziesz sie spac i obracasz sie na brzuch to masz wrazenie ze zmaleje ci klata czy cos w tym stylu xd ?

8 miesięcy temu
Michal Bozek
Michal Bozek

Jesteś mega pozytywną osoba👍👍👍

8 miesięcy temu
Krystian Slota
Krystian Slota

Big Majk Spoko ziomuś jesteś :)

8 miesięcy temu
Przemek B.
Przemek B.

👍💪👍💪Dawaj więcej ...dobry luzik nie jest zły 💪👍💪👍

8 miesięcy temu
Rewers Koster
Rewers Koster

Big Majk, miałeś jakieś zabawne historie po udziale w programie pt. " Rozmowy w toku " ? :D

8 miesięcy temu
K Dabal
K Dabal

Majk co 2 tyg poprosimy z szisza [2x w miesiacu]

8 miesięcy temu
6belfer
6belfer

Hammer w LPG? Chyba jeden Pan już tak miał i zaoszczędzał 5tys miesięcznie na paliwie 💪

8 miesięcy temu
Andrzej
Andrzej

co ten Big Majk.

8 miesięcy temu
Mic hau
Mic hau

Dobry pomysł z tą sziszą 😁

8 miesięcy temu
Ugryzh Kor
Ugryzh Kor

8000-10000 na starcie mnie zdemotywowałeś

8 miesięcy temu
Tremos
Tremos

Największy przypał w szkole ? Mam nadzieję, że pytania jeszcze nie było ;)

8 miesięcy temu
Papaj Largo
Papaj Largo

Napisz coś o imprezach jak kiedyś chodziłeś na nie i gdzie

8 miesięcy temu
Robert Niewnikaj
Robert Niewnikaj

majkiii tam trzeba nabić jakiejś dobrej holandi hehe pozdro i jak zawsze łapka w górę

8 miesięcy temu
Aiden Gaiden
Aiden Gaiden

Jakie suple najlepiej stosować przy kalistenice i streetworkoutcie by wzmocnić siłę i wytrzymałość na drążku?

8 miesięcy temu
Botus1997
Botus1997

Dlaczego łatwiej wycisnąć sztange 100 kg niż hantle 2x50 kg? Czysto teoretycznie i na chłopski rozum po pół na jedna rękę to dlaczego tak to nie dział przynajmniej u mnie. Pozdro 😀👊

8 miesięcy temu
Lisandro Lopez
Lisandro Lopez

Weź Wagona do tej sziszy. Ciekawe jak zielsko z teściem zadziała

8 miesięcy temu
Maciej Zbrowski
Maciej Zbrowski

AHA PS. DO CAŁEGO KFD dawać tutaj SEBASTIANA KOTA

8 miesięcy temu
framazter0
framazter0

Czekam na białko o smaku konopi

8 miesięcy temu
Balon CRF
Balon CRF

jest Ogień :D

8 miesięcy temu
Meeno
Meeno

HHaha jaki nabakany :DDD

8 miesięcy temu
etusik
etusik

Co sądzisz o zielonym? a jako że oglądam cię dość długo i domyślam się co powiesz to drugie pytanie czy robiłeś kiedyś trening na takich "środkach relaksacyjnych" :) pozdro Majk

8 miesięcy temu
Czarny Biały
Czarny Biały

Kreatyna o smaku Sensi, błagam KFD

8 miesięcy temu
Kamil Naczynski
Kamil Naczynski

DAWAJ WIECEJ MAJKI TEGO : D

8 miesięcy temu
newman
newman

Fajna opcja byłaby obok standardowego Q&A 👍

8 miesięcy temu
Maciej Zbrowski
Maciej Zbrowski

Nie palę ale nie rozumiem jak coś rośnie naturalnie z ziemi może być zabronione. Ludzie dorośnijcie wiedza nie jest zabójstwem.

8 miesięcy temu
Baret Chade
Baret Chade

Ale spokojnie nawija Big Majk. napewno pękł jakiś joiis na planie.

8 miesięcy temu
Kamil 9702
Kamil 9702

Świetna seria Majk! Ubawiłem się, przyjemnie się ogląda, czego chcieć wiecej. Dawaj więcej :D. Pytanie: Jakie książki psychologiczne polecasz? I czy czytając takie książki i mając większe obycie z psychologią człowieka, niż przeciętny Kowalski podchodzisz czasem do rozmowy z ludźmi w psychologiczny sposób, szczególnie w kłótniach?

8 miesięcy temu
Bienio
Bienio

Opowiedz kilka historii za czasów stania na bramce. Pozdrawiam!

8 miesięcy temu

Następny