BIAŁAS & LANEK - Grill u Gawrona [official audio]

  • Opublikowany 2 miesięcy temu

    SBM LabelSBM Label

    Trwanie: 2:53

    Zamów album HYPER2000 ➡ goo.gl/Fp9kKA
    Posłuchaj w cyfrze ➡goo.gl/sW891j
    Nowa kolekcja Maffija Company ➡ goo.gl/gAeVoP
    #INHAJSWETRUST2
    Booking koncertowy:
    e-mail: koncerty@sbmaffija.pl
    tel: 783 9999 51 / Magda
    HYPER TOUR:
    2018-10-06 Kraków
    2018-10-13 Wrocław
    2018-10-20 Lublin
    2018-10-26 Łódź
    2018-10-27 Poznań
    2018-10-31 Szczecin
    2018-11-02 Kielce
    2018-11-09 Włocławek
    2018-11-10 Bydgoszcz
    2018-11-23 Katowice
    TBA Warszawa
    2018-12-07 Sopot
    Białas na FB ➡ facebook.com/bialash8me/
    Białas na IG ➡ instagram.com/bialas_h8me/
    Lanek na FB ➡ facebook.com/LNKBEATS/
    Lanek na IG ➡ instagram.com/lanek_1/
    Projekt okładki: Pat Kustoms
    Animacja: @zbitegary
    Title: Grill u Gawrona ;
    Artist: BIAŁAS & LANEK ;
    Producer: LANEK;
    Album: IN HAJS WE TRUST 2 ;
    Mix/mastering: DJ Johny ;
    Studio: NOBOCOTO ;
    Label: SB Maffija Label ;

    sb  maffija  sbmaffija  In hajs we trust  mixtape  polski rap  hip-hop  2018  premiery 2018  białas  lanek  HYPER2000  

SBM Label
SBM Label

Zamów album HYPER2000 ➡ https://goo.gl/Fp9kKA Posłuchaj w cyfrze ➡https://goo.gl/sW891j Nowa kolekcja Maffija Company ➡ https://goo.gl/gAeVoP

2 miesięcy temu
Denoxs pl
Denoxs pl

To jest Grilla u Gawronaaaa!!!!

Miesiąc temu
MrSebek92
MrSebek92

Skierniewice pozdrawiają xd U mnie już bit nakurwia do bólu

2 miesięcy temu
KOMANDOS PWK
KOMANDOS PWK

Ja robię tekst bo to jest zajebista piosenka

2 miesięcy temu
Scandva a
Scandva a

Kto przed 100? Ja 35 lapka w górę

2 miesięcy temu
Strachu
Strachu

Władysław 4 pozdrawia

7 godzin temu
Катя Свердлик
Катя Свердлик

mordo nie może cie nie być dupy tu idą prosto ze Skierniewic dziś nawet dziewczyny z miasta zdzierają pięty o asfalt dobra impreza się kroi jak gięta z ta ci nie wyjdzie to przyjdzie następna jak zgubiłeś dupę to szukaj Bajersa Nie wejdziesz bo brama zamknięta Patrzę na parkiet jak stolarz tu jestem tylko kolegą Gawrona a co druga dupa chociaż ma chłopaka to chemię co jesy miedzy nimi wymaca gawron to maczo – dupy wokół niego skaczą nie jego wina, nawet jak on zaczął skołujcie na rano defibrylator halo kochani Teresin w górę lecą do was klubowe gadżety gwizdki, rękawiczki, paluszki słone halo, jadą to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona Carlo stoi już na stołach, dupka w jego szponach Szybka jak Maroadonna, słodka niczym Cola Gorzka to jest żołądkowa, zdrówko i od nowa to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona jade z uberem do tere biorę ukrytą kamerę Bajers tam robi karierę pijemy wiecej od ciebie teraz wybuch, flow ja mam ona mówi: dawaj gram! a ja mówie jej ze nie mam no i mówie do widzenia! ide na metro Centrum zakupić tam pare bletek dzisiaj w Teresinie będę używał kobietek Będą małe i duże, grube i chude, ładne i ładne Którejś dziś serce skradnę to już jest koniec grilla iu gawrona musimy iść stad już najwyższa pora [Lanek”] Zamknij kurwa mordę! to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona Carlo stoi już na stołach, dupka w jego szponach Szybka jak Maroadonna, słodka niczym Cola Gorzka to jest żołądkowa, zdrówko i od nowa to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona to jest grill u Gawrona psy to kręcą z drona

Dzień temu
Joanna Trzcińska
Joanna Trzcińska

kooozak bialas byczku

2 dni temu
mateusz jędrzejczyk
mateusz jędrzejczyk

sztoss

2 dni temu
Robert Gawroński
Robert Gawroński

siema siemka czyżby to coś o mnie

3 dni temu
wiewióra lps
wiewióra lps

Zajebiste !

4 dni temu
Ghost
Ghost

Zamknij kurwa mordę xd

6 dni temu
KROPSON PT
KROPSON PT

Co tu gadać zajebiste i tyle❤️

6 dni temu
Adam Chmura
Adam Chmura

Brakuje gospela

8 dni temu
ReżySer ,
ReżySer ,

to jest patologiczna bragga

8 dni temu
Damian Kaczyński
Damian Kaczyński

Białas kocur

9 dni temu
Kacper Nżnik
Kacper Nżnik

Kuźwa fajna nuta gitara i perkusja

9 dni temu
fabest1234
fabest1234

Ale to ma pierdolnięcie kurwa

9 dni temu
Mr McMichal
Mr McMichal

Polecicie jakieś podobne nutki?

10 dni temu
Filip Chud
Filip Chud

szpaku

9 dni temu
Nevos
Nevos

przydalby sie teledysk xd

10 dni temu
CRYSTIANO14 PL
CRYSTIANO14 PL

Pozdro jak ja mam nazwisko gawroński heheh xd

11 dni temu
jajaondre
jajaondre

Nawet nie wiecie jak się przy tym zajebiście zapierdala 140 przez miasto

11 dni temu
TwisT
TwisT

Jebac bedopiesa i cała sb maffije pedałów :D

11 dni temu
Nightcore Life
Nightcore Life

Zajebiste haha!

13 dni temu
Ginter Pl
Ginter Pl

gawron to matoł

14 dni temu
Domino xD
Domino xD

Ja mam na nazwiskio Gawron

15 dni temu
Bartosz Gawron
Bartosz Gawron

Mam Na NAZWISKO GAWRON

15 dni temu
Kuba Potera
Kuba Potera

Kurwa Ale bym chciał grila

16 dni temu
Kuba Potera
Kuba Potera

Ja bym poszedł na grila u gawrona

16 dni temu
Kuba Potera
Kuba Potera

Zajebista muza

16 dni temu
Kuba Potera
Kuba Potera

Jak się nazywa piosenka gril u gawrona

16 dni temu
MTMM MATMA
MTMM MATMA

jak to rozpierdol na bicie

17 dni temu
ZELEK OWOCOWY
ZELEK OWOCOWY

To jest piosenka a nie

17 dni temu
TURBO
TURBO

PALUSZKI SŁONE

17 dni temu
KrystianxD
KrystianxD

Essa

18 dni temu
Warzywko
Warzywko

Zamknij kurwaaaa morde xdddd

18 dni temu
Artur Janiszek
Artur Janiszek

kto sprawdzal skierwniewice? xD

18 dni temu
Lemo Gawron
Lemo Gawron

Zapraszam na grilla ;3

18 dni temu
mikiX out
mikiX out

Pod ktos sam bit bez słów ?

18 dni temu
Czszlojad Zedo
Czszlojad Zedo

XD

19 dni temu
Mateusz Niedzwiedz
Mateusz Niedzwiedz

500k to sam nabilem

19 dni temu
jakub kamiński
jakub kamiński

Ja jestem z skierniewic i dupy nie idą

19 dni temu
Maciek i Tyle
Maciek i Tyle

Kiedy teledysk?? Zajebista nutka. Tak trzymaj.

19 dni temu
Stikbot Studio
Stikbot Studio

Czemu taka zajebista nuta niema teledysku a jakieś popierdółki mają teledyski po kilkadziesiąt tysięcy

20 dni temu
Damian Matuszewski
Damian Matuszewski

Zamknij mordę xdddd

20 dni temu
peterdix
peterdix

to jest gril u gawrona :D

20 dni temu
SoboleQ V8
SoboleQ V8

heh ZAMKNIJ KURWA MORDE

20 dni temu
Grubonek XD
Grubonek XD

Kurwa ale to bangla . Skierniewice to wieś jak skurwesyn :D

21 dzień temu
Fortnite HD
Fortnite HD

Szanuję

21 dzień temu
dmeni
dmeni

2:12

21 dzień temu
szymon _mtb
szymon _mtb

Małe i duże grube i chude ładne i ładne

21 dzień temu
mlodykoza
mlodykoza

KURWA WCZORAJ NA TAKIM MELO BYŁEM JAK TO WJECHAŁO TO MYSLALEM ZE ZEMDLEJE KURWA KAZDY SKACZE KURWA DZIEKUJE CI ZA TEN KAWALEK JAZDAAA

22 dni temu
Kacper Gońda
Kacper Gońda

O co chodzi ze Skierniewicami?

23 dni temu
mutylator mtltr
mutylator mtltr

Przy tym mozna tanczyc zejebiste TO JEST GRILL U GAWROA PSY TO KRĘCĄ Z DRONA

23 dni temu
Artur Janczak
Artur Janczak

Zajebista nuta wyciąć bialasa i kozak

23 dni temu
Michał TymBark
Michał TymBark

Skierniewice pozdrawiają xd

24 dni temu
Krzysztof 147
Krzysztof 147

Refren taki jakby bania u cygana hahaha

24 dni temu
DamianHERE
DamianHERE

ja mam takie podobne nazwisko

24 dni temu
HAKER
HAKER

Rpzjebal system

24 dni temu
G w X
G w X

Haha na mnie mówią Gawron essa

24 dni temu
Beret96 Official
Beret96 Official

Fajny ten nowy cypis xddd

25 dni temu
Wędkuj z Szyszką
Wędkuj z Szyszką

Grill u fordona*

25 dni temu
kapii LoL
kapii LoL

Lepsze niż cyka blat

25 dni temu
Kamil Bandito
Kamil Bandito

leca chuje w twe przeboje, wbija je uliczny hip-hop, polega to na kulturze, rap grafiti i breakdance. A, nie wlosy jak dziewczyna i na klipach dance jak bejbe.. Spierdalac do budy.

26 dni temu
Afro
Afro

Bania u Cygana = Grill u Gawrona

26 dni temu
GrZypsoN ZIOMAL
GrZypsoN ZIOMAL

Kurwaaaa kozak ❤️

26 dni temu
uauau
uauau

BANIA U CYGANA!!!!!!!!!!!!11

27 dni temu
MarcelZorro
MarcelZorro

Za 10 lat będziemy tu przychodzić żeby sobie przypomnieć jak kiedyś było i przy czym się imprezowało xD i będziemy pisać ''kiedyś to było"'

28 dni temu
Dawid Gawroński
Dawid Gawroński

Pozdrawiam Białas kiedy następny Grill?

28 dni temu
100 tys subskrypcji na 100 Lecie
100 tys subskrypcji na 100 Lecie

Jeden i trzy miliona grill u gawrona €€

28 dni temu
Ritard Hors
Ritard Hors

Lanek jak gospel brzmi trochę xd

28 dni temu
Homik50054
Homik50054

ALE BOOYA

28 dni temu
weronika Turczyn
weronika Turczyn

. I.

28 dni temu
xWoltox
xWoltox

refren kozak'

28 dni temu
Tiger YT
Tiger YT

hehe

29 dni temu
Dawka_a
Dawka_a

ale jebłoooooo

29 dni temu
Maciek Bryja
Maciek Bryja

Jebac tygrysow tylko ksn

Miesiąc temu
Fizzek Koszal
Fizzek Koszal

zamknij kurwa morde !

Miesiąc temu
Pola xzgddhsj
Pola xzgddhsj

Propsik dropsik !

Miesiąc temu
Animacje TF
Animacje TF

To koniec grilla u Gawrona! !xdd

Miesiąc temu
rejchuj entertejment
rejchuj entertejment

przydałby się teledysk w stylu Projekt X :D

Miesiąc temu
Nazgul
Nazgul

Zarąbiste

Miesiąc temu
Kacper_Jestem
Kacper_Jestem

2:13 xd

Miesiąc temu
Endrik Song
Endrik Song

To jest grill u Karola!! Psy palą gibona!!!

Miesiąc temu
Maslolek
Maslolek

GRIL U GAWROOOOOOONA

Miesiąc temu
Alan Royal
Alan Royal

Zamknij ku*a mordę 2:10

Miesiąc temu
Brick Motion
Brick Motion

YSL BALMAIN

Miesiąc temu
Grzegorz Gawron
Grzegorz Gawron

Robimy grilla

Miesiąc temu
Milan Utschik
Milan Utschik

Ale szajs szkoda ze nie ma łapek w doł

Miesiąc temu
Sa ay
Sa ay

Zajebista piosenka

Miesiąc temu
Hubert Golacik
Hubert Golacik

0:37 najlepszy rym ❤❤ Gawron to macho Dupy wokół jego skaczą

Miesiąc temu
Pretty God Job
Pretty God Job

ZAMKNIJ KURWA MORDEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2.10

Miesiąc temu
patryk_ synku
patryk_ synku

*To jest grill u gawrona* 🔥🔥

Miesiąc temu
Kamil Wrzodak
Kamil Wrzodak

Zajebiste! Pozdrówki ze Skierniewic! 😁

Miesiąc temu
GAWRON X
GAWRON X

Zajebiście że 2,5 roku temu dostałem pseudonim Gawron

Miesiąc temu
Mikołaj Sieczka
Mikołaj Sieczka

Bania u cygana xD

Miesiąc temu
Lelon STG
Lelon STG

esssa

Miesiąc temu
BigStorm
BigStorm

Dało by się zrobić sam bit?

Miesiąc temu
Mikołaj Przyłas
Mikołaj Przyłas

Kozak😁

Miesiąc temu
DAYAN ROK
DAYAN ROK

To Lanek ma głos jak Gospel?

Miesiąc temu
anal tii
anal tii

'' ZAMKNIJ KURWA MORDĘ '' 💜💣

Miesiąc temu
Kapi Pl
Kapi Pl

Grill u Gawrona> bania u cygana

Miesiąc temu
SkrileQ TV
SkrileQ TV

ZAMKNIJ KURWA MORDE XDDD

Miesiąc temu
Anna Jaros
Anna Jaros

Intercontinental bajers odcinek 2.

Miesiąc temu

Następny