BEKA KSH 'MOMENT'

BEKA KSH
BEKA KSH

TEKST daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej jestem bekari u jak nazywasz sie u dam cie wiele wiesz u milosc jest na wierzchu moi ludzie sa tu klada flache na stol co bys chciala to mow zrobie wiele wiesz u daj sie kochac myszko oddam tobie wszystko nawet me nazwisko chce miec ciebie blisko kazdej nocy z toba chce miec ciebie obok w majtkach masz juz potok daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej nawet nie wiem moze kocham jaaaaaa kiedy w klubie lata sama cala nooooooc wokol ludzie cos gadaja wciaz bo nie lubia kiedy ktoś ma lepiej wow chcialbym tylko ciebie zabrac stad kiedy widze ze znowu ploniesz dobrze wiem ze to nie bedzie blad daj mi tylko jeden moment daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej daj mi tylko jeden moment oooo i juz nigdy nie zapomne nie nie nie chce miec ciebie w telefonie oooo wieczorami robic ogieeen eeej eeeej

11 miesięcy temu
Elka Ptaszyńska
Elka Ptaszyńska

Oliwka

4 dni temu
Agnieszka Nowak
Agnieszka Nowak

BEKA KSH

6 dni temu
Klaudia Kuchta
Klaudia Kuchta

Kocham tą piosenkę 😘😊❤️

9 dni temu
Rychlikowa a
Rychlikowa a

Zajebiste ❤️

10 dni temu
Zuza 05
Zuza 05

Bajka😍

17 dni temu
Dziewica w Ciąży
Dziewica w Ciąży

GENIALNE!

Godzinę temu
Hubert
Hubert

Kto słucha w grudniu 2018?

4 dni temu
Hubert
Hubert

+Its KlaGol ;-;

23 godzin temu
Its KlaGol
Its KlaGol

Nikt

Dzień temu
Olekej Olekej
Olekej Olekej

Piosenka super słucham co chwilę bo jak nie słucham to nie wytrzymuje jeszcze z JBL to już wogule super słychać

4 dni temu
Agnieszka Nowak
Agnieszka Nowak

fajneeeee

5 dni temu
Zygi
Zygi

BEST NUTA

5 dni temu
Konrad Liszewski
Konrad Liszewski

Obciagalem druta o długości 2 metry

6 dni temu
Konrad Liszewski
Konrad Liszewski

Mam małego kutasa

6 dni temu
Kacper Kilian
Kacper Kilian

Super muza nagrywaj wiencej

7 dni temu
burza 04
burza 04

kto słucha jeszcze?

8 dni temu
KamI KazE
KamI KazE

Kto słucha w 2018

9 dni temu
Gabrysia Ksok
Gabrysia Ksok

Najlepsza muza ever😘❤️🍍

9 dni temu
seba KSAWRUK yt
seba KSAWRUK yt

daj mi tylko jeden moment to zabiore suba xd

10 dni temu
madzik Pl
madzik Pl

Moja matka tego słucha xd

10 dni temu
Baku Montażysta
Baku Montażysta

2018 PRZEMÓWILO DO MNIE 🔥

10 dni temu
Kaper Neon
Kaper Neon

Kto słucha w 19?

10 dni temu
Daniel Filipiuk
Daniel Filipiuk

Ktoś słucha w listopadzie 2018? Daje like

11 dni temu
Wika Pobutkiewicz
Wika Pobutkiewicz

Zajebiste

12 dni temu
Krystian GGaming
Krystian GGaming

ja wiem jak ma na immie ma Sebastian

12 dni temu
gumiasty Games
gumiasty Games

KTO SŁUCHA W LISTOPADZIE LIKE

12 dni temu
burza 04
burza 04

12 dni temu
klaudia sobotka
klaudia sobotka

❤❤❤❤❤❤

12 dni temu
Bambus212
Bambus212

Fajna butelka Nestea

12 dni temu
Honey
Honey

Kto słucha w listopadzie?

13 dni temu
ADIX
ADIX

kto słucha dzisiaj?

13 dni temu
Connor 12345
Connor 12345

Lol

13 dni temu
Dab Dabkovsky_PL
Dab Dabkovsky_PL

Zajebiste

14 dni temu
Marcin Mmmm
Marcin Mmmm

JESTEŚ SZTOS I GRASZ TU ! *KTO SŁUCHA W 2018 DAJE LIKE !!!!!*

14 dni temu
P2d P2d
P2d P2d

Iestem Bartek faina muza

17 dni temu
Zuza 05
Zuza 05

Bajka 😍💍

17 dni temu
Karolina Sykulska
Karolina Sykulska

Słucham tego od Kiedy wyszło aż do teraz I nie nudzi mi się nadal 😍

17 dni temu
Demeri
Demeri

26.10.18 a ja dalej slucham 3h dziennie... Sztossss♥♥♥♥

18 dni temu
BiziBayBiceps Elo
BiziBayBiceps Elo

Ktoś słucha w październiku 2019 ? Daje like XD

18 dni temu
Krystianeek! Games
Krystianeek! Games

kto słucha w2018 daje suba i like

19 dni temu
A PLO
A PLO

On jest najlepszy daje suba i łapę w gurę najlepszy jest beka ksh

21 dzień temu
marketomak play
marketomak play

Zajebiste

22 dni temu
foksinska 〰〰
foksinska 〰〰

oddam tobie wszystko, nawet me nazwisko

22 dni temu
marcin fiołek
marcin fiołek

O kurwa 13 milionów

22 dni temu
Marek Oleksik
Marek Oleksik

bardzo fajne

23 dni temu
Olek Kolczynski
Olek Kolczynski

Ło

23 dni temu
Olek Kolczynski
Olek Kolczynski

dobre

25 dni temu
Martyna Jastrzembska
Martyna Jastrzembska

Kocham cię ,😘

26 dni temu
Olek Kolczynski
Olek Kolczynski

dobre

26 dni temu
July
July

zajebista nutka bekari

26 dni temu
Julia Jasińska
Julia Jasińska

Super 😀

27 dni temu
Ktoś ?
Ktoś ?

Ktoś słucha w listopadzie 2018? Daje like

28 dni temu
mam nick do frotnite FaZe_QLleReQ gg
mam nick do frotnite FaZe_QLleReQ gg

Ja

Dzień temu
Kacper Tak
Kacper Tak

Ja

7 dni temu
rozpierdaltor23 morda
rozpierdaltor23 morda

Dggh Ghj Sety

9 dni temu
Eryk Producent
Eryk Producent

Listopad xD

9 dni temu
Kinga Antkowiak
Kinga Antkowiak

Listopad

10 dni temu
Hope Rivers
Hope Rivers

Tak mi się to spodobało, że ciągle tylko ją nucę. Kocham 😍

29 dni temu
Banan B
Banan B

❤❤❤

Miesiąc temu
Adamox
Adamox

darmowy replay 0:01

Miesiąc temu
Liwka P
Liwka P

👊kozak

Miesiąc temu
Dawid Bekus
Dawid Bekus

Darmowy replej 00:01

Miesiąc temu
Gosia Lewandowska
Gosia Lewandowska

Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love

Miesiąc temu
AT_music
AT_music

2018?!😝👍

Miesiąc temu
Mariola Meller
Mariola Meller

Tak?😘😘😘😘💟💟💟💟😢😢

Miesiąc temu
tok tirl
tok tirl

kocham tom piosenkę xdd łapka w gure i subskrypcja ❤❤❤

Miesiąc temu
Julia
Julia

Gure a słownik wiesz co to jest? Bo mi się nie wydaje

Miesiąc temu
szymek 123
szymek 123

13 milionów wyświetleń szacun BEKA KSH

Miesiąc temu
Jan Dzedzic
Jan Dzedzic

Ni

Miesiąc temu
Zwierzęta moim światem
Zwierzęta moim światem

*NAJLEPSZY JEST TEN MOMENT KIEDY TEGO SŁUCHAM*

Miesiąc temu
KING YT
KING YT

ty papugo

Miesiąc temu
Łukasz . pl
Łukasz . pl

Zajebiste!!! 😎

Miesiąc temu
Filip Olczyk
Filip Olczyk

Za je biste

Miesiąc temu
Game Story
Game Story

Nie ma to jak znaleść taki diamęcik przeglądając yt xd

Miesiąc temu
Kacu Games
Kacu Games

Jebać to jest słabe

Miesiąc temu
Ola Drużbacka
Ola Drużbacka

Super hit😃😃💚

Miesiąc temu
Magdalena Grochot
Magdalena Grochot

😘

Miesiąc temu
kuba kuba
kuba kuba

to disco polo

Miesiąc temu
Maru
Maru

Beka byku teledyski!

Miesiąc temu
VEnder10
VEnder10

2014-Gospel 2015-popek 2016-cypis 2017-Qbik 2018-BEKA KSH

Miesiąc temu
Olek Kussy
Olek Kussy

Naj lepsza piosenka na świecie

Miesiąc temu
XVeQi
XVeQi

Wpada w ucho

Miesiąc temu
Głupi Szczyl
Głupi Szczyl

fajne

Miesiąc temu
MaquinaGuapo
MaquinaGuapo

Reggaeton.

Miesiąc temu
Filip Fazan
Filip Fazan

Filip Tarzan

Miesiąc temu
KOTELYT TV
KOTELYT TV

I ta butelka w tle

Miesiąc temu
owlboy
owlboy

fajne discopolo

Miesiąc temu
20UP
20UP

Kto jeszcze to slucha 👌

Miesiąc temu
Marcin Gregier
Marcin Gregier

Kto słucha nadal?

Miesiąc temu
Prosek TV
Prosek TV

Jaki sztosss wogole!

Miesiąc temu
Dawid 83
Dawid 83

To ma tyle miesięcy a ja teraz słucham

Miesiąc temu
kamilekeke xd
kamilekeke xd

Jest tu ktoś?

Miesiąc temu
Brajan Tarnowski
Brajan Tarnowski

B k ksh mieszkasz w koluszkach tam gdzie ja bo cie widzialem

Miesiąc temu
Adam Michalak
Adam Michalak

Pierdolnelem jak łysy o parapet pozdro Beka SHA

Miesiąc temu
TheMati17xd
TheMati17xd

Najlepsza piosenka wiecej takich

Miesiąc temu
Agnieszka Jordan
Agnieszka Jordan

?? Tak 😘😘😘😘❤❤❤❤

Miesiąc temu
Kacper Wołoszyn
Kacper Wołoszyn

kc

Miesiąc temu
DAMIRAP Bielawski
DAMIRAP Bielawski

Chciałbym cb tylko zabrać z tąd!!!

Miesiąc temu
Lolpad ZRT
Lolpad ZRT

no sztosiwo benkri

Miesiąc temu
Klaudia Dytko
Klaudia Dytko

Już dobiło 100 tys. 👍👍👍

Miesiąc temu
Kacper Fedorczyk
Kacper Fedorczyk

super piosenka

Miesiąc temu
Dark Cookie
Dark Cookie

Daj mi tylko jeden moment i już nigdy nie zapomną ooooooooooo!!!!!!!

Miesiąc temu
Nina Kotarba
Nina Kotarba

Uzależniłam się ❤️

Miesiąc temu
tonamihe
tonamihe

*WRACAM*

Miesiąc temu
ola 09
ola 09

oliwka jest ulomny

Miesiąc temu
Nienormalny YOLO
Nienormalny YOLO

POZAMIATANE

Miesiąc temu
xxXOs kareX
xxXOs kareX

Dobra nuta

Miesiąc temu
VernikTM
VernikTM

- Synek - Tato juz sciszam - nie podglasniaj na calą pizde

Miesiąc temu
Justyna Rakocińska
Justyna Rakocińska

Super

Miesiąc temu
Werka Werønika
Werka Werønika

Kocham too ❤️😂

Miesiąc temu
Julia Zielińska
Julia Zielińska

W moje 18 urodziny to był hit wieczoru

Miesiąc temu
Julia Zielińska
Julia Zielińska

Cudo buja na imprezach

Miesiąc temu

Następny

Zeamsone "bb"
Zeamsone "bb"

Zeamsone

9 miesięcy temu

TKM - Jeden buziak
TKM - Jeden buziak

Kstyk

4 miesięcy temu

BEKA KSH 'WOLA'
BEKA KSH 'WOLA'

BEKA KSH

11 miesięcy temu