BATMAN VS JOKER W PRAWDZIWYM ŻYCIU! *Najwięksi Wrogowie*

Tritsus
Tritsus

Jeśli film ci się podoba udostępnij go lub wyślij znajomym! 😎 + łapeczka i sub zostawione? 😀

2 miesięcy temu
mrusia 998
mrusia 998

Sztos odc gratulacje tricus i piotrek aaaaaaa kiedy nooby z Jachim

Miesiąc temu
mrusia 998
mrusia 998

Tritsus ma epickie pomysly

Miesiąc temu
Szymon Chabowski
Szymon Chabowski

tritus czemu piszesz do siebie i stawiasz sobie serduszka??

Miesiąc temu
amuzyczkagra
amuzyczkagra

Ul.Kapitańska 18 mieszkania 2

Miesiąc temu
piotr Sodoś
piotr Sodoś

Tritsus mass mesangera

Miesiąc temu
Michalina Meszka
Michalina Meszka

0:25

Dzień temu
Michalina Meszka
Michalina Meszka

00 25

Dzień temu
Lena Ozga
Lena Ozga

I Joker jest leprzy 😊☺🐱🐈🐶🐕😻

2 dni temu
Lena Ozga
Lena Ozga

Jeżeli będzie następny odcinek, weźcie dziewczyne , to do Jokera będzie Harley Quin

2 dni temu
Kevin Brzeski
Kevin Brzeski

Batman

6 dni temu
Danonek
Danonek

Batman iest lepszy dasz serduszko

6 dni temu
Bartek nowak
Bartek nowak

Dżoker jest lepszy

6 dni temu
Bartolomeo Waldemarro
Bartolomeo Waldemarro

jeż tritsus i tritsus xd

8 dni temu
Ireneusz Śliwa
Ireneusz Śliwa

batman

20 dni temu
Radus Wydziu
Radus Wydziu

Epickie

23 dni temu
JqsehECU
JqsehECU

Zawsze wolałem Jokera 😀🤣🤣

26 dni temu
Nikolas Walkowiak
Nikolas Walkowiak

#joker

26 dni temu
Cookies Girl
Cookies Girl

TO BYŁO EPICKIEEE!!!! XDDDDDD KILKA RAZY SIĘ PRZY TYM UŚMIAŁAM!!! PROSZĘ, NAGRYWAJ WIĘCEJ TAKICH FILMÓW!!! XDD

27 dni temu
Kamil ekstra Wiesiołek super
Kamil ekstra Wiesiołek super

Robin

29 dni temu
Martyna Ratajczak
Martyna Ratajczak

Lol ja wolę Batmana

29 dni temu
Karolina Zagłoba
Karolina Zagłoba

Batman

29 dni temu
hardkor 12345
hardkor 12345

Zrubcie Avengers niech zipek będzie Hulk a ty będziesz thorem

Miesiąc temu
Małgorzata Cebo
Małgorzata Cebo

Batman najlepszy a ten zippka śmiech jokera był mego dasz serduszko?

Miesiąc temu
dementi and chorses
dementi and chorses

Ogólnej to już 10 raz

Miesiąc temu
Mgosia MBP
Mgosia MBP

Joker lepszy! HAHAHAHAHA!!!!!!!

Miesiąc temu
Julianna Kasińska
Julianna Kasińska

giligili xddd

Miesiąc temu
Dark Moon Ch
Dark Moon Ch

Lol xD

Miesiąc temu
Julianna Kasińska
Julianna Kasińska

xd

Miesiąc temu
Marcin A
Marcin A

Joker

Miesiąc temu
Ewa Wloch
Ewa Wloch

Subik

Miesiąc temu
Ewa Wloch
Ewa Wloch

Lubię Batmana💀

Miesiąc temu
Cała ja
Cała ja

gdzie jest zipek

Miesiąc temu
Szymon Żak
Szymon Żak

1:12 xd

Miesiąc temu
łukasinos 123456789
łukasinos 123456789

Robin A batman to cienias

Miesiąc temu
Grzybek
Grzybek

Batman

Miesiąc temu
Sweet unicorn
Sweet unicorn

najlepszy śmiech ewer. joker

Miesiąc temu
kwr polska
kwr polska

batman

Miesiąc temu
GameBog5937918 YouTube
GameBog5937918 YouTube

XDD

Miesiąc temu
Fabian Walkusz
Fabian Walkusz

Batman

Miesiąc temu
Laura Mlodrowska
Laura Mlodrowska

Plis daj serduszko plis

Miesiąc temu
Laura Mlodrowska
Laura Mlodrowska

Batman jest lepszy ale fajne

Miesiąc temu
Pani Kycek
Pani Kycek

Zipek jako Joker to wygryw! Jeszcze przydała by się Jowita jako Harley 😂

Miesiąc temu
Hubert Klupczynski
Hubert Klupczynski

Batman jest najlepszy a ogułem Fanny odcinek bardzo śmieszny😂

Miesiąc temu
PixelGames
PixelGames

Joker

Miesiąc temu
Kacpx YT
Kacpx YT

Najlepszy jest robik Rabin

Miesiąc temu
Olixa YT
Olixa YT

Więcej batmana!

Miesiąc temu
KZM !
KZM !

Wolę marvela

Miesiąc temu
Horse angel
Horse angel

3:00-3:37- NAJLEPSZY MOMENT

Miesiąc temu
Tysia 1
Tysia 1

Super udostępniam znajomym! ❤

Miesiąc temu
deska 099
deska 099

BATMAN

Miesiąc temu
Anastazja Kozłowska
Anastazja Kozłowska

Hurra wreszcie film z Zipkiem

Miesiąc temu
Michał Nawotka
Michał Nawotka

BATMAN I.

Miesiąc temu
Konrad Francik
Konrad Francik

slabe

Miesiąc temu
Karolcia B
Karolcia B

ale Batman to guwno

Miesiąc temu
Oliver Mruzek
Oliver Mruzek

JOKER😁😁😁

Miesiąc temu
Tak Jakoś Będzie Dobrze
Tak Jakoś Będzie Dobrze

🦇 🃏

Miesiąc temu
[EasY] davidek
[EasY] davidek

Hahahahahahahahahahahaha powiedz mi to w twarz !

Miesiąc temu
Kuba Ptak
Kuba Ptak

Jack Frost jest lepszy od jokera

Miesiąc temu
Lech YT
Lech YT

Batman

Miesiąc temu
Taki Ziomek
Taki Ziomek

BATMAN

Miesiąc temu
bartek panońko
bartek panońko

Batman

Miesiąc temu
Paulina Michniewicz
Paulina Michniewicz

Ale to żałosne...😕 Ale co? Masz uśmiech jak debil...😁 Przynajmniej nie mam uszu jak kot😼 Masz rację😓

Miesiąc temu
MONIKA PHAM
MONIKA PHAM

batman

Miesiąc temu
Olo Grolik
Olo Grolik

Batman lepszy

Miesiąc temu
Joanna Kuchciak
Joanna Kuchciak

Batman

Miesiąc temu
Gacek
Gacek

XDDDD

Miesiąc temu
TYMOTEUSZ Gamer Zajebiste ga
TYMOTEUSZ Gamer Zajebiste ga

Lepszy jest jocker

Miesiąc temu
sikorka deskar
sikorka deskar

jest lepszy BATMAN

Miesiąc temu
Narkas Dm
Narkas Dm

ale super filmik nie moge😂 lepszy jednak joker😈

Miesiąc temu
Oskar Wesznejder
Oskar Wesznejder

cyli sze tritsus

Miesiąc temu
Oskar Wesznejder
Oskar Wesznejder

badman jest nailemsy po to jest ernest

Miesiąc temu
Pokemaniak 2345
Pokemaniak 2345

Ale Batman to gunwo !!!!!!!!!

Miesiąc temu
Rammat M.W
Rammat M.W

Joker

Miesiąc temu
Naczku
Naczku

aktywuj system windows

Miesiąc temu
Wiktoria Nowacka
Wiktoria Nowacka

Batman

Miesiąc temu
waderek 95
waderek 95

ten smiech xd 2:21

Miesiąc temu
zwariowane bliźniaki
zwariowane bliźniaki

Super odcinek

Miesiąc temu
Vixa Sso
Vixa Sso

Przepraszam ale wolę Jokera B) #TeamJoker Pozdro Zipek xD

Miesiąc temu
zuzia Bronowicz
zuzia Bronowicz

Jocker

Miesiąc temu
LordPiesełTrzeci
LordPiesełTrzeci

Wrzucone w moje urodziny

Miesiąc temu
Mixed
Mixed

SZTOS!

Miesiąc temu
mifi18 gacha
mifi18 gacha

Harley Quinn dziewczyna jokera jest najlepsza

Miesiąc temu
Dokloni x x
Dokloni x x

Joker najlepszy to muj ulubiony złoczynca

Miesiąc temu
Paula Wierbowiecka
Paula Wierbowiecka

Szkoda że Zipka już nie ma..😞😞 A co z kotkiem??

Miesiąc temu
fjgames 12
fjgames 12

zipek nie wróci

Miesiąc temu
fjgames 12
fjgames 12

zipek nie wróci

Miesiąc temu
kjupson jabłoń
kjupson jabłoń

Batman lepszy

Miesiąc temu
Dawid lorenowicz
Dawid lorenowicz

Hahahahahah Robin najlepszy

Miesiąc temu
Alicja Górska
Alicja Górska

jocker :3

Miesiąc temu
kubigamer636363
kubigamer636363

robin

Miesiąc temu
Marcel Suwka
Marcel Suwka

batman

Miesiąc temu
Wojtek Węglowski
Wojtek Węglowski

Robin jest najlepszy

Miesiąc temu
MerryLusia
MerryLusia

BATMAN

Miesiąc temu
Wojtek Szymanski
Wojtek Szymanski

Batman

Miesiąc temu
Michal Korpok
Michal Korpok

Batman 😊

Miesiąc temu
Pawel Smolarek
Pawel Smolarek

#Batmanto szt od,mówię tak po pierwsze, że tricus był bananem, a po dróg często się bawię w Batmana!!

Miesiąc temu
Pawel Smolarek
Pawel Smolarek

Lepszy jest batman

Miesiąc temu
simi simi
simi simi

XDD

Miesiąc temu
Świruu
Świruu

Moim zdaniem Batman, ale i tak narbardziej lubię Tritsusa

Miesiąc temu
Mroczna Dillerka XD
Mroczna Dillerka XD

2:20 Najlepsze 😂💞

Miesiąc temu
Denis Chlebowski
Denis Chlebowski

Dzoker

Miesiąc temu
Klaudia Rusinek
Klaudia Rusinek

Lepszy jest Robin

Miesiąc temu
Dawid Pronobis
Dawid Pronobis

Bakman jest lepszy

Miesiąc temu
Sewerym Klepczarek
Sewerym Klepczarek

Przez ten śmiech zipka wiadomo że on na odcinkach był klałnem

Miesiąc temu

Następny