10 najciekawszych festiwali na świecie

Natka 0318
Natka 0318

Najlepszy festiwal to jest ten z pieskami. SŁODKO😍

Dzień temu
SPnowy
SPnowy

brakuje woodstock'u

Dzień temu
Sebastian Duży
Sebastian Duży

W Bristolu w Anglii co roku odbywa się baloon fiesta 😀

Dzień temu
Ol Cia
Ol Cia

Super kolejny zajebisty film 💜💚💙💛 Ej wie ktoś jak mężczyzna z Planety Faktów wygląda ?

2 dni temu
Anima Neko
Anima Neko

Festiwal bufetu dla małp.. hmm.. dla jakich tych januszowych? B)

2 dni temu
xd 3 wojna światowa
xd 3 wojna światowa

Czemu twoje filmy sie tak szybko kończą🙁

2 dni temu
Wiktoria Msp
Wiktoria Msp

Szare błoto ! Szare błoto ! Od kiedy błoto jest szare !!!

2 dni temu
Miron Sziron
Miron Sziron

Jutro znowu będzie pomidorowa zrobiona z rosołu z wczoraj 🍅😂

2 dni temu
Doda
Doda

🍅🍅🍅😂 ;3

Dzień temu
kushuri chan
kushuri chan

Jezu ja się rzucała m pomidorami byłam na tym festiwalu potem jebalam jam gówno

3 dni temu
tymekflorek
tymekflorek

jacek powiem tyle byłes 2 dni temu w tesko? jak byłes to cb widziałem

3 dni temu
SleepyQueen
SleepyQueen

Zrób 10 faktów o Planecie Faktów

3 dni temu
Ala Styczen
Ala Styczen

Festiwal błota idealny dla Januszy

3 dni temu
Gracjan Brzozowski
Gracjan Brzozowski

ja byłem w skoci

3 dni temu
XD XDjerka
XD XDjerka

Zrób 10 pięknych prac które dostały jedynki z dziwnych powodów (lajkujcie żeby widział :D)

3 dni temu
Oktawian Nitka
Oktawian Nitka

Szkoda ze nie ma Fringe Festival w Edynburgu ;)

3 dni temu
Miszczu Juszczu
Miszczu Juszczu

Niemal wszystko to (a nawet i sporo innych rzeczy) można znaleźć na Pol'and'Rock Festival - dawniej Przystanek Woodstock :) Serio, polecam!

3 dni temu
Amelia Love
Amelia Love

*Pod tym komentarzem nie będzie więcej niż 10 like'ów*

3 dni temu
Adam Adam
Adam Adam

Planeta faktów : weź wrzuć tą przeróbkę piosenki o ruskich pierogach bo fajna była pozdrawiam :)

4 dni temu
Kuba 123
Kuba 123

To niezłe albukerke

4 dni temu
Pusheen 735
Pusheen 735

Akcent najlepszy

4 dni temu
Minka183
Minka183

mam 2 golden letriwery

4 dni temu
Michał the człowiek.
Michał the człowiek.

No no... Fajna systematyczność... "FILMIKI CODZIENNIE..." chyba nie. Dwa dni temu, pięć dni temu...

4 dni temu
Ula Pedantula
Ula Pedantula

mnie to ruchali w dzieciństwie w dupe i w pape

4 dni temu
Dominika Osowczyk
Dominika Osowczyk

ooooo ja urodziłaM się 2006 ja też che ta poleciec😂😂😂😂🐶🐶🐶🐕🐕

4 dni temu
kawaii miucki
kawaii miucki

a może 10 najlepiej zarabiających polskich piosenkarzy

4 dni temu
Komik sans
Komik sans

A Pyrkon

4 dni temu
Lego Beka z typa
Lego Beka z typa

Zrób 10 dziwnych/niezwykłych festiwali w Polsce

4 dni temu
gamer of clash
gamer of clash

Planeta faktów sie sprzedał

4 dni temu
WOLF SOCK
WOLF SOCK

Ja jestem z Litwy i nawet o punkcie 8 nie wiedzialem XD

4 dni temu
Headydeagry 3019 Minecraft jest nasz!
Headydeagry 3019 Minecraft jest nasz!

kiedy kolejny odcinek na polish susage

5 dni temu
Daniel Grzegowski
Daniel Grzegowski

Chyba wczorajsza pomidorówka , a nie rosół. ;D Choc wystarczy dodać łyżke pomodoro pasato. Buon giorno. :) Pozdro z It. :D :-Sylwia.

5 dni temu
Szymon Mikulski
Szymon Mikulski

Ja

5 dni temu
Sieciuch na Yt
Sieciuch na Yt

1

5 dni temu
Franczesko Sub
Franczesko Sub

super tesz tak chce.🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅

5 dni temu
Leon Pelczar
Leon Pelczar

szkoda tych pomidorów :v

5 dni temu
Anna Anmi
Anna Anmi

I jeszcze poproszę o top listę kanałów 10 naj. . Hehih

5 dni temu
Stach Piotrowski
Stach Piotrowski

W wakacje jadę do Walencji😶

5 dni temu
prplswg
prplswg

Albukerke xDDD Teeee, Panie nie potrafię czytać po angielsku...

5 dni temu
Patrycja Taraszka
Patrycja Taraszka

Festiwal nr 2 miał miejsce w jednym z odcinku Simpsonów :)

5 dni temu
Bartek Baryła
Bartek Baryła

A co gdyby małpy napiły się coli były by gazowane

5 dni temu
Fartuszek K
Fartuszek K

Kto zdążył na 72k?

5 dni temu
Krystian Nowak
Krystian Nowak

czm już nie wrzucasz codziennie odcinków? lajkujcie żeby więcej osób widziało 👍

5 dni temu
GoshderYT
GoshderYT

Tym włoczatym jak chubaka akcentem

5 dni temu
MegaGames
MegaGames

Nawalam se w msp i cię słucham xd

5 dni temu
Wiktoria Zaborowska
Wiktoria Zaborowska

Festiwal w Tajlandii kojarzy mi się z filmem Zaplątani.Wiadomo z którą sceną dokładnie

5 dni temu
DzbanuH
DzbanuH

powrót ankiet !

5 dni temu
creati TV
creati TV

Zrub coś o hamiltonie

5 dni temu
Junicorn Klas
Junicorn Klas

Jesteś nr 28 na czasie

5 dni temu
Pikobelo Papito
Pikobelo Papito

Albukerke XD

5 dni temu
Szymonix
Szymonix

Gdzie jest fajwus?? :-(

5 dni temu
Krystian Kaniewski
Krystian Kaniewski

Nie zbyt madre plywanie na pątonie pijac alkohol

5 dni temu
DiablosWrath
DiablosWrath

Najatrakcyjniejsze i najbardziej cudowne festiwale odbywają się w Japonii

5 dni temu
Marcel Czescik
Marcel Czescik

CZY BEDZIE OSCIąganiu

5 dni temu
Bartek Różycki
Bartek Różycki

Kalka od obcokrajowego youtubera

5 dni temu
Vader NB
Vader NB

W Polsce można doświadczyć mandatu

5 dni temu
Jej babcia
Jej babcia

Dokończcie: Pole pole lyse pole ale

6 dni temu
Jej babcia
Jej babcia

Dokończcie: Pole pole łysa pole ale

6 dni temu
girlオタク
girlオタク

Nie dziwię się Szkotom. Goldeny są kochane~ 🐶

6 dni temu
Jestem dumny wow
Jestem dumny wow

Jak chcesz na "festiwal" balonowy to Krośnie na lotnisku co roku na majówkę jest taka impreza na lotnisku. Czasami jest bardzo duzo balonów, aczkolwiek całą reszta imprezy np. muzyka to gówno na maksa.

6 dni temu
MrDziubson
MrDziubson

Menda znowu zrobiła materiał w 720p zamiast 1080p 😒

6 dni temu
DemoPL
DemoPL

nr 8 ja we Wrocławiu widziałem te lampiony

6 dni temu
Marta Łojek
Marta Łojek

Zrób filmik 10 najdziwniejszych napisów na tabliczkach: '' Uwaga zły Pies !!! " tyle , że o wiele dziwniejszych ;). Ps genialny filmik :D

6 dni temu
Joachim Magdziak
Joachim Magdziak

ja mam goldena a ten festiwal to sweeeeeeeeeet

6 dni temu
szybki John
szybki John

Od małp po blondynki

6 dni temu
Marcin Stańczyk
Marcin Stańczyk

Piski i najlepszy you tuber naświecie asz sie hce skoczyć z dachu XD

6 dni temu
Marcin Stańczyk
Marcin Stańczyk

Jeśli te piski to niebo to idę się zabić XD

6 dni temu
Olencja A
Olencja A

A jest festiwal sznaucerów ? To taka rasa psa ☺

6 dni temu
The Magde
The Magde

Gdzie new odc

6 dni temu
Karox
Karox

zróbmy festiwal kotków 💙💙

6 dni temu
Ezio
Ezio

pieski

6 dni temu

Następny