No video

♪ PLKD - Gaya to... (Luis Fonsi, Demi Lovato - Échame La Culpa Parodia)

PLKD
PLKD

HIT WAKACJI 2018

8 miesięcy temu
neonek 45
neonek 45

no popacz xD

3 miesięcy temu
Łukasz Majerski
Łukasz Majerski

xD

3 miesięcy temu
Email
Email

TanczaceKoty wyprzedził xd

3 miesięcy temu
TanczaceKoty
TanczaceKoty

PLKD stało się

3 miesięcy temu
Lena Karolak
Lena Karolak

Ale piosenki masz najlepsze muwie to co jest prawdom

6 dni temu
kuci 10000
kuci 10000

Genialne

2 miesięcy temu
fifi 1334
fifi 1334

Nagraj to damian

2 miesięcy temu
Dorota Czyz
Dorota Czyz

Dab

3 miesięcy temu
sQubany _xD
sQubany _xD

Hahahaha Mistrzostwo! 😂😂

3 miesięcy temu
Jarek Wojcik
Jarek Wojcik

Gaya muj najlepszy piłkarz

4 miesięcy temu
gabi skiba
gabi skiba

jesteś najlepsz

4 miesięcy temu
Ziomeczek Ziomalski
Ziomeczek Ziomalski

Mogło być Gaya to Gaya to Gaya to rzeźnik

4 miesięcy temu
michalinaanastaziak
michalinaanastaziak

Zrób kamyka żeby zaśpiewał kryptowaluty xD

5 miesięcy temu
Nightcore Lite
Nightcore Lite

Lucasek bardzo podoba mi się ten remix, czy pozwolisz mi go odtworzyć na swoim kanale czekam na odp :D >3

5 miesięcy temu
Lucasek
Lucasek

Nightcore Lite pewnie

5 miesięcy temu
Anna Długołęcka
Anna Długołęcka

4

5 miesięcy temu
Justyna K.
Justyna K.

kocham te piosenkę

5 miesięcy temu
Fan Barcy
Fan Barcy

HIT WAKACJI 2018

5 miesięcy temu
saYam
saYam

Kto w czerwcu?

5 miesięcy temu
DERMATOLOG PORTY
DERMATOLOG PORTY

PO PRSOTU COŚ ZAJEBISTEGO!!!! POZDRO!!!!

5 miesięcy temu
Vilxx Games
Vilxx Games

Tekst remixu: José Gayà leci w kierunku bramki przeciwnika On już przebiegł spokojnie z pięćdziesiąt metrów Gayà Jest przekładanka, Gayà On to robi proszę państwa HA! Dobre! On to robi proszę państwa MBAPPÉ! On to robi proszę państwa I Griezmann Ale ja Gayę mam Nikomu go nie oddam! Gayà w pole karne, to jest ta chwila! "Gayà" tak nazwę mojego pupila Gayà kozak ominął już dwóch piłkarzy Leci od... Leci od... Z pięćdziesiąt metrów (HA!) Gayà to... Gayà to... Gayà to... Coś pięknego! Gayà proszę Podaj Podaj prosto Po ziemi Podaj prosto Podaj prosto, bum, bum Gayà to... Gayà to... Gayà to... Coś pięknego! Gayà proszę Podaj Podaj prosto Po ziemi Podaj prosto Podaj prosto, bum, bum (OK!) Gayà lobem, coś pięknego! HA! Tak, tak jest! Ronaldinho pole karne... Nie, nie, no nie! José Gayà spuści Ronaldinho lanie! Uderzy go go poważnie! (Przepraszam jeszcze raz, że...) Gayà lobem, coś pięknego! HA! Tak, tak jest! Ronaldinho pole karne... Nie, nie, no nie! José Gayà spuści Ronaldinho lanie! Uderzy go prosto w banię! Gayà to... Gayà to... Gayà to... Coś pięknego! Gayà proszę Podaj Podaj prosto Po ziemi Podaj prosto Podaj prosto, bum, bum Gayà to... Gayà to... Gayà to... Coś pięknego! Gayà proszę Podaj Podaj prosto Po ziemi Podaj prosto Okej, autobusik

5 miesięcy temu
FLASH
FLASH

Na szybkości razy 2x jest dwa razy lepsze

5 miesięcy temu
Fan Barcy
Fan Barcy

PLKD I Lucasek to nalepsi na yt

5 miesięcy temu
NEW CHANNEL
NEW CHANNEL

Kom 1000

6 miesięcy temu
Michal Ten Fejm
Michal Ten Fejm

Coo

6 miesięcy temu
Fabian Kornel
Fabian Kornel

No nie! Łon mi tu mojo ulubiono piosenke remixuje !

6 miesięcy temu
Ziomki PL
Ziomki PL

Gaya lobem😄😄

6 miesięcy temu
Danuta Wizner
Danuta Wizner

Hit Roku♡♡♡♡♡

6 miesięcy temu
Piotr Ziomem
Piotr Ziomem

To jest zarombiste

6 miesięcy temu
Fortuna
Fortuna

Zrób cos tskiego podobnego

6 miesięcy temu
Marzena Wierszewska
Marzena Wierszewska

Hym nwm co powiedziec

6 miesięcy temu
Crepper 230
Crepper 230

Najlepszy remix 2k18

6 miesięcy temu
Footbollinho
Footbollinho

1000 komentarz

6 miesięcy temu
voxaik
voxaik

Jakby ktoś chciał tekst :D On to robi proszę państwa, Ha Dobre! On to robi proszę państwa, MBAPPE! On to robi proszę państwa, i Griezmann, Ale ja Gaye mam, nikomu go nie oddam! Gaya w pole karne to jest ta chwila! ''Gaya'' tak nazwę mojego pupila, Gaya kozak ominął już dwóch piłkarzy, Leci od... Leci od... Gaya to, Gaya to, Gaya to, Coś pięknego! Gaya proszę podaj Podaj prosto, po ziemi podaj prosto Podaj prosto bum bum Gaya to, Gaya to, Gaya to, Coś pięknego! Gaya proszę podaj Podaj prosto, po ziemi podaj prosto Podaj prosto bum bum Gaya lobem coś pięknego! Ha, tak jak jest! Ronaldinho pole karne... Nie, nie, no nie! Jose Gaya spuści Ronaldinho lanie! Uderzy go na poważnie! Gaya lobem coś pięknego! Ha, tak jak jest! Ronaldinho pole karne... Nie, nie, no nie! Jose Gaya spuści Ronaldinho lanie! Uderzy go prosto w banie! Gaya to, Gaya to, Gaya to, Coś pięknego! Gaya proszę podaj Podaj prosto, po ziemi podaj prosto Podaj prosto bum bum Gaya to, Gaya to, Gaya to, Coś pięknego! Gaya proszę podaj Podaj prosto, po ziemi podaj prosto Okej autobusik

6 miesięcy temu
Krzychu zw
Krzychu zw

Nawet lajkacz sam się kliknął ;) dawaj teraz vibe

6 miesięcy temu
LukeLew Game
LukeLew Game

idealne połączeni głosu PLKD z piosenką despacito.

6 miesięcy temu
R Smarmy
R Smarmy

locasek masz fife 18

6 miesięcy temu
Danthor
Danthor

Lepsze niż oryginału ;)

6 miesięcy temu
Karol XDD
Karol XDD

To jest genialne :D

6 miesięcy temu
Grzegorz Szweda
Grzegorz Szweda

dobre

7 miesięcy temu
municiak _
municiak _

Widać skina damiana cały czas wygrywał xd

7 miesięcy temu
DexiO TV
DexiO TV

https://youtu.be/AWDXgXQWquM

7 miesięcy temu
Mirosław Sojka
Mirosław Sojka

Najlepszy twój remix!!!!

7 miesięcy temu
Ninjazpl TV
Ninjazpl TV

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

7 miesięcy temu
Futbol okiem kibica
Futbol okiem kibica

Kiedy nowy remix?

7 miesięcy temu
WhiteNinja
WhiteNinja

Pozdro od Lowerpata. Zajebisty remix :D

7 miesięcy temu
Katarinaa :*
Katarinaa :*

Pozdro od lowerpata :***

7 miesięcy temu
Darth Plugins
Darth Plugins

Pozdro od pana Lowerpata

7 miesięcy temu
Haciekfilm
Haciekfilm

pozdro od Lowerpata

7 miesięcy temu
Szymon Radzin
Szymon Radzin

pozdro od lowerpata :)

7 miesięcy temu
Black Lotos
Black Lotos

Pozdro od Lowerpat`a ❤

7 miesięcy temu
Tofficzka
Tofficzka

Pozdro od Lowerpata ! Świetny remix

7 miesięcy temu
BESTION SHOTY
BESTION SHOTY

Pozdrowienia od Lowerpata :D

7 miesięcy temu
Adam Kawecki
Adam Kawecki

Pozdro od Lowerpata ;)

7 miesięcy temu
Linuksiarz2018
Linuksiarz2018

Pozdro od lowerpata

7 miesięcy temu
Wiktoria Dzwoniarska
Wiktoria Dzwoniarska

Pozdro od Lowerpata

7 miesięcy temu
rysiek frankowski
rysiek frankowski

Pozdro od Lowerpata z live.

7 miesięcy temu
Zajebiste bardzo fajne pokebale
Zajebiste bardzo fajne pokebale

Pozdro od Lowerpata

7 miesięcy temu
Króliczeeq 04
Króliczeeq 04

Pozdro od Lowerpata :D!

7 miesięcy temu
Foxy2488 BSP
Foxy2488 BSP

Autobusik

7 miesięcy temu
JakubPl
JakubPl

W czym robiłeś remix

7 miesięcy temu
Football Mati
Football Mati

Kto przed 20000? 85 wyświetleń ;)

7 miesięcy temu
paprotnik^^
paprotnik^^

Gaya tak nazwę mojego pupila XDDDD

7 miesięcy temu
spajder kox
spajder kox

Kiedy kolejny remix bo zajebiscie ci to wychodzi

7 miesięcy temu
Jakub Bukalski
Jakub Bukalski

fajny remix

7 miesięcy temu
Anna Nowak
Anna Nowak

Najlepszy remix który słyszałem. Pozdrawiam lucaska szacun

7 miesięcy temu
KubaN323
KubaN323

Zajebiste

7 miesięcy temu
lord yt
lord yt

Gayaro rządzi

7 miesięcy temu
Zdzisław Kostro
Zdzisław Kostro

fajne

7 miesięcy temu
Anna tel
Anna tel

xD

7 miesięcy temu
Wiktor Krawczyk
Wiktor Krawczyk

Ta piosenka to,,cos pięknego,,

7 miesięcy temu
Pawlasty11 I nie tylko
Pawlasty11 I nie tylko

a jednak plkd dobrze śpiewa i dobrze gra w piłkę

7 miesięcy temu
Pawlasty11 I nie tylko
Pawlasty11 I nie tylko

a jednak plkd dobrze śpiewa i dobrze gra w piłkę

7 miesięcy temu
Mateusz Chołuj
Mateusz Chołuj

Genialne

7 miesięcy temu
San Minecraft. #
San Minecraft. #

Ej kiedy remix o urbixie on taki samotny weź mu popraw chmur Xd

7 miesięcy temu
Wiktor Krawczyk
Wiktor Krawczyk

Ta piosenka to,,cos pięknego,,

7 miesięcy temu
Furgot
Furgot

Zarombiste

7 miesięcy temu
Wojtaz TV
Wojtaz TV

Znowu idealny remix

7 miesięcy temu
Miloniu 2006
Miloniu 2006

Kozak

7 miesięcy temu
Zuzannkaxx Julo14
Zuzannkaxx Julo14

Okej autobusik

7 miesięcy temu
dziwaczek 50
dziwaczek 50

PLKD naj naj naj yt niestety nie moge tego powiedziec o tobie D:

7 miesięcy temu
kokomik pl
kokomik pl

Zajebiste!!! 👍👍👍👍

7 miesięcy temu
kokomik pl
kokomik pl

Siedziba EA 😁😁😁

7 miesięcy temu
Siedziba EA
Siedziba EA

kokomik pl 👍

7 miesięcy temu
Zuzannkaxx Julo14
Zuzannkaxx Julo14

Jose Gaya spuści Ronaldinho lanie!

7 miesięcy temu
Norbert Gadomski
Norbert Gadomski

jak zawsze cajne

7 miesięcy temu
Norbert Gadomski
Norbert Gadomski

jak zawsze cajne

7 miesięcy temu
jano 05
jano 05

Mg zrobić top 3 rixy Lucasek?

7 miesięcy temu
Ambo
Ambo

Ten filmik to ,,Coś pięknego"

7 miesięcy temu
Player1002 player
Player1002 player

mój Kot sie nazywa Gayanek xD

7 miesięcy temu
Ollson
Ollson

NAJLEPSZE MOMENTY: 0:12 0:18 0:28 0:47 0:53 1:27-1:36

7 miesięcy temu
Bartosz Dmochowski
Bartosz Dmochowski

Jak ty kozak

7 miesięcy temu
jakub 2145
jakub 2145

Super

7 miesięcy temu
piotr chromiec
piotr chromiec

mój ulubiony remix który widziałem :)

7 miesięcy temu
Agnieszka Hawryluk
Agnieszka Hawryluk

Nie no nie

7 miesięcy temu
Robercik 94
Robercik 94

Elo plkd

7 miesięcy temu
Bartosz Zarzyczny
Bartosz Zarzyczny

Kiedy remix?

7 miesięcy temu
Maks Piasek
Maks Piasek

Synek posprzataj w pokoju nie trzeba lucasek wyczyscil wszystkich i wszystko

7 miesięcy temu
dominaTOR
dominaTOR

FAJNE

7 miesięcy temu
Oskar D
Oskar D

Kiedy następny remix?

7 miesięcy temu
Ponczek
Ponczek

Wracaj

7 miesięcy temu
Lionel Messi
Lionel Messi

Damian 😁 ❤

7 miesięcy temu
mmuuaa100
mmuuaa100

ściongnełem sobe na telefon

7 miesięcy temu
WOODER
WOODER

Zrób coś ze Sławomirem xddd

7 miesięcy temu
Paulina Maj
Paulina Maj

#Najlepszy remix

7 miesięcy temu
BUŁKA Kajzerka
BUŁKA Kajzerka

Lucasek zrobisz ty kiedys słaby remiks xD? nie no kozak robota pozdro

7 miesięcy temu

Następny